Losowość?

Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie, skorzystaj z wyszukiwarki i sprawdź, czy ktoś nie poruszył tematu wcześniej. Pozwoli to zachować ład i ułatwi szukanie innym.

Moderator: Aniołowie

Jubek Wesołe Serce
 

Posty: 30
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1805
Rasa: Cz³owiek

Re: Losowość?

Post autor: Jubek Wesołe Serce »

Redukcja czarów defowych dla maga wyrówna tylko buff ofensywnych, bo nie ma ani siły na uzbro defowe ani czarów defowych, żeby przeżywać walki. Wiadomo, juz w tej erze proponowano nerf tarczy i może to ma sens ale w przyadku maga musi wtedy pójść buff. Wszyscy wiemy, że w tej grze def > off.
Orvudo Rahillin, Trzy Twarze
 

Posty: 32
Rejestracja: 13 lis 2018, o 12:25
ID: 2367
Rasa: Wampir
Profesja: Bard

Re: Losowość?

Post autor: Orvudo Rahillin, Trzy Twarze »

A od kiedy punkt wytrzymałości i punkt defa mają wartość 1:1? Nie wiem jak to dokładnie działa aktualnie, nie mam bieżących testów, ale zawsze były różne wykładniki przy wytrzymałości i obronie z uzbro, oraz różne przy wyliczaniu dmg zwykłego i od żywiołów.

Generalnie to siłę tak czy siak się pakuje pod ofensywę jak jesteś walczącym, więc musiałbyś mieć naprawdę słabe przeliczniki def/pkt siły, żeby w obliczu wyboru czy wydać w wytrzymę pod def, czy w siłę pod def i atak, brać to pierwsze. Jedyną zaletą wytrzymałości jest wówczas to, że jest uniwersalna pod każdy rodzaj obrażeń.

To nie znaczy, że jest to z automatu bazużyteczna statystyka (choć przyznam, sam byłem kilka er w topce bez wydania 1 pkt ap czy treningu w wytrzymałość), bo wchodzi w grę jeszcze wyciskanie granicznych wartości w endgame. Nie założysz na siebie 2 par zbroi, elo. Nie mówię, że wiem jaki jest teraz balans i czy jest ok, no ale to co napisałeś to trochę słaby argument.

I podkreślę jeszcze raz - konkurencyjność wytrzymałości poza granicznymi przypadkami przywróciłoby naprawdę drastyczne, wręcz groteskowe osłabienie uzbrojenia. Tak do poziomu starych znajdziek z groty. Jak byśmy chcieli na serio wprowadzić bardziej wymagające prowadzenie postaci, to trzeba by przebudować cały model zadawania obrażeń, albo wprowadzić inne ficzery zależne od tej statystyki (idk, limit regeneracji hp i many?)
Atarius Zły
 

Posty: 14
Rejestracja: 4 kwie 2017, o 09:49
ID: 1483
Rasa: Wampir
Profesja: Druid

Re: Losowość?

Post autor: Atarius Zły »

Limit picia mikstur już jest w grze od jakiegoś czasu ;)
A o ile mi wiadomo to Org planuje pewne osłabienie eq, a o modyfikacji czarów mówi się też od dość dawna.

Jubek - patrząc na Ziroxa to nie za bardzo widzę słabość maga :P
Ale z Druidami chyba trzeba ciutkę pomieszać za to...
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 226
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Losowość?

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Nie tyle druid co czart pozwolił na dobry start i szybki rozwój. Teraz czart jest po serii nerfów, więc pewnie nie będzie tak niezastąpioną rasą, ale wciąż bardzo opłacalną dla czarujących. Druid bez rasy czarta już tak dobrze sobie nie radzi (vide Mathius) mimo dostępnego dobrego eq i mojego wsparcia w taktyce. Teraz za to mam wrażenie, że lepiej mi chodzić na lokację niż zużywać enę na dar mroku (ap za enę).
Składanie ofiar na czarcie jednak jest wciąż opłacalne do nabinania max hp i many o ile ma się zapas złota i niezastąpione jeśli ma się alethite do nabijania max eny.
Therg Theusvinter
Archanioł
 

Posty: 100
Rejestracja: 17 lut 2019, o 12:35
ID: 3362
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Losowość?

Post autor: Therg Theusvinter »

Tematyka druidów to problem czarta i mechaniki najlepszego współczynnika Eny do statystyki od midgame'u (AP => dystrybuowane zgodnie z widzimisię, przy największym booście za najniższy koszt eny) przed nerfem i ciągle genialnym przelicznikiem po nerfie.

I dodatkowo w związku z softcapem na przepalane złoto, którego dało się przy odpowiednich inwestycjach "przepchać" osiągając bajeczne rezultaty (vide: Sep, Tob oraz Zir w tej erze i ich mid game peak hp oraz stabilna gigantyczna przewaga w AP).

Czart nawet po tej serii nerfów jest jedynym sensownym wyborem dla czarujących (na start i do mid game'u) z uwagi na manę, genialne rozdanie, ogromny przyrost AP, tanie wykorzystywanie lokacji rasowych, tanie uzyskiwanie max eny od etapu groty-rzeki, tanie uzyskiwanie max hp, podobny timing :)
ODPOWIEDZ