ZMIANY NA XXIII ERĘ
Moderator: Aniołowie
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Sepe, fajne bajki opowiadasz z wykrywalnością autoklikerów itd. Spokojnie można stworzyć niewykrywalnego autoclickera.
Jednak też jestem za zniesieniem limitu klików. Najmniej one przeszkadzają autoklikerom, najbardziej normalnie klikającym graczom. Ponadto zniesienie limitów kliknięć pozwoliłoby na otworzenie chatki gawędziarza na lokacjach pozavackellowych.
Jednak też jestem za zniesieniem limitu klików. Najmniej one przeszkadzają autoklikerom, najbardziej normalnie klikającym graczom. Ponadto zniesienie limitów kliknięć pozwoliłoby na otworzenie chatki gawędziarza na lokacjach pozavackellowych.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Chcesz nam o tym opowiedzieć? :>Spokojnie można stworzyć niewykrywalnego autoclickera.
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Miałbym więcej do powiedzenia będąc arche śledzącym takie zachowania bądź testerem wykorzystującym je za zgodą boską, niestety jestem szeregowym graczem, więc nie zagłębiam się w temat.Sepe Waleczne Serce pisze:Chcesz nam o tym opowiedzieć? :>

-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Popieram Sepa i Toboe, co do braku sensu utrzymywania limitu kliknięć na sekundę.
Może mi ktoś bowiem wytłumaczyć czemu ma obecnie służyć takie ograniczenie?
Jak jeden z autorów tego ograniczenia w przeszłości wyjaśniam, że jego wprowadzenie było uzasadnione z zasady tylko i wyłącznie beznamiętnym wciskaniem F5 podczas starego, skądinąd patologicznego modułu świątyni, uniemożliwiającego masowe modlenie. Miało piętnować beznamiętne i bezrefleksyjne odświeżanie strony jeszcze przed jej wczytaniem (kilkanaście zapytań w sekundę) i w szczytowych momentach chronić serwer przed przeciążeniem.
Z moich obserwacji wynika, że cel ten jest już nieaktualny, a to wobec wprowadzenia masowego modlenia oraz nieco innej pracy serwera.
Na marginesie tylko pozostawię, że odrębną patologią jest karanie za automatyzację rozgrywki. Jakkolwiek podzielam piętnowanie jakiejkolwiek ingerencji czy wykorzystywania we własnych celach kody bądź bazy gry, tak zarzut automatyzacji czynności jest zbyt ocenny i z zasady nijak weryfikowalne. Po łapach dostają nierzadko osoby bez większej skazy, a rzeczywistym spryciarzom uchodzi to płazem (częstokroć przez skrajną nieudolność i naiwność administracji).
Przykłady z pierwszej ręki:
Może mi ktoś bowiem wytłumaczyć czemu ma obecnie służyć takie ograniczenie?
Jak jeden z autorów tego ograniczenia w przeszłości wyjaśniam, że jego wprowadzenie było uzasadnione z zasady tylko i wyłącznie beznamiętnym wciskaniem F5 podczas starego, skądinąd patologicznego modułu świątyni, uniemożliwiającego masowe modlenie. Miało piętnować beznamiętne i bezrefleksyjne odświeżanie strony jeszcze przed jej wczytaniem (kilkanaście zapytań w sekundę) i w szczytowych momentach chronić serwer przed przeciążeniem.
Z moich obserwacji wynika, że cel ten jest już nieaktualny, a to wobec wprowadzenia masowego modlenia oraz nieco innej pracy serwera.
Na marginesie tylko pozostawię, że odrębną patologią jest karanie za automatyzację rozgrywki. Jakkolwiek podzielam piętnowanie jakiejkolwiek ingerencji czy wykorzystywania we własnych celach kody bądź bazy gry, tak zarzut automatyzacji czynności jest zbyt ocenny i z zasady nijak weryfikowalne. Po łapach dostają nierzadko osoby bez większej skazy, a rzeczywistym spryciarzom uchodzi to płazem (częstokroć przez skrajną nieudolność i naiwność administracji).
Przykłady z pierwszej ręki:
- swego czasu zostałem osądzone o automatyzację Krypty Demonów, gdzie ta automatyzacja polegała na manualnym odświeżaniu strony (ponawianiu zapytania) do czasu jak nie wyskoczyła seria uderzeń o ścianę (tak, traciłem 10-25 energii na Kryptę tytułem własnego lenistwa)
- nikt nie miał pojęcia, że używałem skryptu dostosowującego taktykę walki do pozostałego HP/MANY po ukończeniu walki
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
i sie kurwa nawet kolegom nie przyznałeś, serio XDnikt nie miał pojęcia, że używałem skryptu dostosowującego taktykę walki do pozostałego HP/MANY po ukończeniu walki
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
- ID: 1454
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Wieki temu pisałem, że paladyn ma problem z ustawieniem defensywnej taktyki w lokacjach zamkniętych, co poskutkowało totalną zlewką. Bo trzeba liczyć - usłyszałem.
No i po latach mamy rozwiązanie : skryptem..
By Alex - ofc.
No i po latach mamy rozwiązanie : skryptem..
By Alex - ofc.
''Gadać mi się nie chce, bo o czym tu gadać?
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
-
- Bóg
- Posty: 1010
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Veart - paladyn ma już narzędzia do ustawiania dobrej taktyki 
Są to dodatkowe opcje określające ilość powtórzeń danej akcji.

Są to dodatkowe opcje określające ilość powtórzeń danej akcji.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
- ID: 2132
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Nie można by było dodać kapłanowi i Paladynowi opcji wpłacania do tej skrzyni na datki.
Złota którego posiada. Tak wiem trochę samolubne kapłan i paladyn by nie tracili złota jak zostanie zabity, tylko złodziej mogą rabować z tej skrzyni. A z tego co widzę nie ma opcji zabezpieczenia jak to jest w sklepikach druida i rzemieślnika. W chwili obecnie ten przywilej mają tylko druid i rzemieślnik
Złota którego posiada. Tak wiem trochę samolubne kapłan i paladyn by nie tracili złota jak zostanie zabity, tylko złodziej mogą rabować z tej skrzyni. A z tego co widzę nie ma opcji zabezpieczenia jak to jest w sklepikach druida i rzemieślnika. W chwili obecnie ten przywilej mają tylko druid i rzemieślnik
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
- ID: 859
- Rasa: Wogul
- Profesja: Czarodziej
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Świątynia w Darnis
Można by ją wykorzystać dla ras oprócz człowieka...
To znaczy obecnie służy do obniżania statusu i baaaardzo znikomego dropu statystyk
Aby bardziej ją wykorzystać można by coś w niej dodać
Dla człowieka modlącego znaczenie ma lvl świątyni, zaś dla światyni w darnis można by zrobić tak:
Dla Czarta w zależności od statusu i oczywiście leci wtedy mana, HP, int
Dla Wogula HP siła i wytz w zależności od posiadanej wytrzymalości
Dla Wilka HP szyb i wytrz w zalezności od szybkości
Dla Wampa HP Mana i zwinka w zależności od zwinki
Jako że dla człowieka świątynia jest lokacją specjalną to dla modlącego człowieka w Darnis można by utrzymać takie same zasady jak dla zwykłej swiatyni... Wtedy miałby 2x szans modleń
Można by ją wykorzystać dla ras oprócz człowieka...
To znaczy obecnie służy do obniżania statusu i baaaardzo znikomego dropu statystyk
Aby bardziej ją wykorzystać można by coś w niej dodać
Dla człowieka modlącego znaczenie ma lvl świątyni, zaś dla światyni w darnis można by zrobić tak:
Dla Czarta w zależności od statusu i oczywiście leci wtedy mana, HP, int
Dla Wogula HP siła i wytz w zależności od posiadanej wytrzymalości
Dla Wilka HP szyb i wytrz w zalezności od szybkości
Dla Wampa HP Mana i zwinka w zależności od zwinki
Jako że dla człowieka świątynia jest lokacją specjalną to dla modlącego człowieka w Darnis można by utrzymać takie same zasady jak dla zwykłej swiatyni... Wtedy miałby 2x szans modleń

-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Po co?Eliten pisze:Świątynia w Darnis
Można by ją wykorzystać dla ras oprócz człowieka...
To znaczy obecnie służy do obniżania statusu i baaaardzo znikomego dropu statystyk
Aby bardziej ją wykorzystać można by coś w niej dodać
Dla człowieka modlącego znaczenie ma lvl świątyni, zaś dla światyni w darnis można by zrobić tak:
Dla Czarta w zależności od statusu i oczywiście leci wtedy mana, HP, int
Dla Wogula HP siła i wytz w zależności od posiadanej wytrzymalości
Dla Wilka HP szyb i wytrz w zalezności od szybkości
Dla Wampa HP Mana i zwinka w zależności od zwinki
Jako że dla człowieka świątynia jest lokacją specjalną to dla modlącego człowieka w Darnis można by utrzymać takie same zasady jak dla zwykłej swiatyni... Wtedy miałby 2x szans modleń