ZMIANY NA XXIII ERĘ

Moderator: Aniołowie

Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Są metody siania pozwalające dbać o pola raz na kilka dni.
Słyszałem za to, że jest plan, by pola zamiast padać wstrzymywały wzrost. To byłoby dobrym rozwiązaniem i dałoby nawet pewne nowe metody siania, by jedno posianie mogło rozsiewać się bez zaglądania w pola przez kilka dni samoistnie.

Chciałbym natomiast poruszyć temat gildii i limitu miejsc.
Limit miał wymusić tworzenie wielu gildii, jednak zupełnie nie spełnia oczekiwań, ponieważ wciąż opłaca się robić tylko jedną dużą gildię z dobrymi kwaterami. Ponadto gildia walcząca z inną i przegrywająca nie ma szans na jakikolwiek rozwój. Dochodzi do sytuacji, gdzie ma 15/10 członków itp. To jest krzywdzące dla osób chcących dołączyć. Uniemożliwia gildii rotację graczy w niej itp. Obecnie gildie są grupami ludzi gadającymi poza impem. Stąd mam pomysł jak zachęcić do tworzenia małych gildii, ale nie krzywdzić tymsamym wielkich.
Mianowicie liczba miejsc w gildii będzie oddzielną wartością, coś jak balkony w strażnicach czy dokupywanie pól. Szerokość pola to poziom kwater, długość pola to liczba miejsc w gildii.
Gildia o małej liczbie graczy będzie mogła tanio budować kwatery, gildia o dużej liczbie graczy będzie mieć drogie budowanie kwater.
Z kolei gildia z małą liczbą kwater może dokupić miejsce tanio, a z dużymi kwaterami dokupi miejsce dla kolejnego gracza drogo. Niezależnie od tego, czy kupisz najpierw miejsca czy kwatery dojście do danego momentu powinno kosztować zawsze tyle samo.


koszt kwatery per miejsce w gildii:
5000 5500 6100 6700 7400 8100 9000 10000 11100 12300 itd

koszt miejsca w gildii bez kwater:
1000

Dokupienie kwater w gildii z 10 miejscami to 10-krotność kosztu powyższego.
Dokupienie miejsca w gildii to koszt 1k złota plus koszt wyrównania jego kwater. Tak więc miejsce w gildii z 5 kwaterami to koszt:
1000+5000+5500+6100+6700+7400

Oczywiście kwoty są mocno poglądowe. Taki system sprawi, że gildia z 10 graczami wybuduje kwatery 2x taniej niż gildia z 20 graczami, jednak systemu nie da rady wykorzystać na swoją modłę budując tanio kwatery i zapraszając wielu graczy, bo zaproszenia będą drogie.
Minimalna liczba członków dałbym 5 graczy. Tak więc najtaniej wybudujesz kwatery za 5-krotność kwoty rozbudowy kwater podanej wyżej.
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

Słyszałem za to, że jest plan, by pola zamiast padać wstrzymywały wzrost. To byłoby dobrym rozwiązaniem i dałoby nawet pewne nowe metody siania, by jedno posianie mogło rozsiewać się bez zaglądania w pola przez kilka dni samoistnie.
No imo to rozwiązałoby problem +++
Arcurius, Szaleństwem Naznaczony
 

Posty: 71
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 890
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Arcurius, Szaleństwem Naznaczony »

Skoro już to było wspomniane to też podłączam się pod ideę zniesienia ograniczeń poziomowych odnośnie lokacji/questów, nie czuję za bardzo jaki pozytywny wkład to ma przynosić, szczególnie że chyba sam Org pisał na chatce, że teraz bardziej czas ma znaczenie w kontekście kamieni milowych progresu Ery niż poziom.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Strażnik »

Proponuję jakąś ankietkę odnośnie wymagań levelowych gdziekolwiek powyżej 20-30 levelu.
Sylas
 

Posty: 12
Rejestracja: 26 lip 2019, o 11:13
ID: 2671
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Sylas »

A ja tak sobie dziś popatrzyłem i stwierdziłem: "Skoro do pozyskiwania drewna potrzebni są drwale gracze to dlaczego to nie działa tak samo w przypadku kopalń?"
Raczej nie jest to pomysł do zaimplementowania w tej erze, ale coś możecie nad tym pomyśleć.
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

Jeszcze jeden drobiazg: czy da się zrobić tak, żeby logout za przekroczenie limitu kliknięć na sekundę nie wywalał z lokacji takich jak tunel, dolina, wzgórze, baszta? To jest maksymalnie irytujące, jak traci się 80 energii bo się przypadkiem kliknęło raz za szybko. Jeżeli to za dużo roboty, to wiadomo, ze trudno, ale ułatwiłoby życie.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

"Skoro do pozyskiwania drewna potrzebni są drwale gracze to dlaczego to nie działa tak samo w przypadku kopalń?"
...Bo i tak jaka przyjemność z takiej gry? :P Drwal, podobnie jak Rybak, jest wyłącznie taką profesją dodatkową, która sama z siebie nie jest szczególnie atrakcyjną formą gry.
czy da się zrobić tak, żeby logout za przekroczenie limitu kliknięć na sekundę nie wywalał z lokacji takich jak tunel, dolina, wzgórze, baszta?
Nie za bardzo, bo obecność w tych lokacjach jest warunkowana ciągłością sesji przeglądarki, a logout kończy sesję.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

To może warto rozważyć zasadność tak rygorystycznego limitu kliknięć? O ile dobrze pamiętam, to była forma zabezpieczenia przed autoklikerami i botami, które i tak są wykrywane błyskawicznie i w sumie nikt ich już nie próbuje nawet używać, bo za łatwo o wpadkę. A zwiększenie np do 5/sek powinno rozwiązać problem, przy 3 naprawdę łatwo klikając f5 albo zdejmując uzbrojenie przesadzić. Nie upieram się oczywiście, sygnalizuję tylko że jest to w sumie jakieś rozwiązanie (chyba).
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Krakowskim targiem - możemy do 4 xP
E M P I R E W I L L R I S E !...
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ

Post autor: Sepe Wspaniały »

Lepsze to niż nic xD
ODPOWIEDZ