Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1805
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Chciałem poruszyć ponownie kwestie małżeństw jednopłciowych. W Imperium Istnieje mechanika zwiększająca energię w związku z posiadaniem domów. Wiadomo, w tej grze ważne jest maksymalizowanie zysków. W związku z wprowadzeniem dodatkowej energii za posiadanie wspólnego domu, gracze, gdzie 90% populacji jest mężczyznami jest poszkodowana. W związku z tym, gracze, którzy mają "żony" są uprzywilejowani w tym momencie i płeć wpływa na rozgrywkę.
W tym momencie powoduje to, że gracze posiadający "żony", "córki", "babcie" mogą dostawac więcej eny za mniejsze koszt niż reszta graczy. Wydaje mi się, że ten 1 reset dodatkowo może znacznie wpłynąć na balans gry.
Rozumiem, że część graczy nie popiera i nie toleruje małżeństw tej samej płci, w tej sytuacji, może powinny działać rody, skoro nie ma żadnych restrykcji, a energia rośnie jednak. Proponowałbym wprowadzenie "Domów Rodowych", gdzie cały ród/rodzina ma energię w zwiąku z posiadania domu, jednakże, koszta związane z domem, musiałyby wzrosnąc analogicznie do korzyści z posiadania wspólnego domu.
W innej sytuacji, nie można wykluczyć, że partnerki graczy zaczną tworzyć konta, żeby wspólnie dzielić domy + ena z posiadania jednego.
Jeżeli kwestia płci ma wpływać na balans rozgrywki, nie rozumiem wprowadzania danej mechaniki.
PS. Naprawdę nie troluję tylko zwracam uwagę na demografię/exploit wprowadzenia danej zmiany, przy ignorowaniu postulatu z poprzedniej ery (gdzie nie było zysku energii, więc można podejrzewać administrację o celowe wprowadzenie, niezbalansowanej zmiany, żeby dodatkowo pokrzywdzić osoby, które wnioskowały o małżeńśtwa jednopłciowe).
Proszę o KONSTRUKTYWNE komenatrze odnośnie rozgrywki, nie prywatnych poglądów/wyznawanych wartości irl.
W tym momencie powoduje to, że gracze posiadający "żony", "córki", "babcie" mogą dostawac więcej eny za mniejsze koszt niż reszta graczy. Wydaje mi się, że ten 1 reset dodatkowo może znacznie wpłynąć na balans gry.
Rozumiem, że część graczy nie popiera i nie toleruje małżeństw tej samej płci, w tej sytuacji, może powinny działać rody, skoro nie ma żadnych restrykcji, a energia rośnie jednak. Proponowałbym wprowadzenie "Domów Rodowych", gdzie cały ród/rodzina ma energię w zwiąku z posiadania domu, jednakże, koszta związane z domem, musiałyby wzrosnąc analogicznie do korzyści z posiadania wspólnego domu.
W innej sytuacji, nie można wykluczyć, że partnerki graczy zaczną tworzyć konta, żeby wspólnie dzielić domy + ena z posiadania jednego.
Jeżeli kwestia płci ma wpływać na balans rozgrywki, nie rozumiem wprowadzania danej mechaniki.
PS. Naprawdę nie troluję tylko zwracam uwagę na demografię/exploit wprowadzenia danej zmiany, przy ignorowaniu postulatu z poprzedniej ery (gdzie nie było zysku energii, więc można podejrzewać administrację o celowe wprowadzenie, niezbalansowanej zmiany, żeby dodatkowo pokrzywdzić osoby, które wnioskowały o małżeńśtwa jednopłciowe).
Proszę o KONSTRUKTYWNE komenatrze odnośnie rozgrywki, nie prywatnych poglądów/wyznawanych wartości irl.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 lis 2018, o 12:25
- ID: 2367
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Lol, ten, jakby to ująćProszę o KONSTRUKTYWNE komenatrze odnośnie rozgrywki, nie prywatnych poglądów/wyznawanych wartości irl.
Jak trzeba umotywować swój kupiasty pogląd na rzeczywistość, to jakieś hehe >>merytorzyczne<< argumenty się wymyśli
Gra fantasy, smoki, demony, anioły, diabły, gryfy, zaklęte miecze, nieumarli, jedna postać jest 5 tysięcy razy silniejsza/szybsza od drugiej, ludzie umierają po czym ożywają, zamieniają się w wampiry i wilkołaki, rzucają czary, magiczny śpiew osłabia przeciwnika, boska łaska leczy cię z trucizny i oparzeń, co tam kurde jeszcze...
i dalej kurde problemem jest, jak się facet z facetem ohajta, bo lesbijki spoko tylko niech dadzą popatrzeć cnie; dlatego trzeba poświęcić więcej czasu i zasobów (jakkolwiek mało by to było), żeby to uniemożliwić;
tymczasem prowadzenie czy choćby korzystanie ze sklepu, farm, gildii, wielu innych systemów SERIO sprawia, że ma się ochotę skasować konto, bo twoje złoto, minerały, zioła, zwoje, czary cokolwiek może być w kilku różnych miejscach i gra w różnych miejscach pobiera je z różnych źródeł... nie ma czasu/umiejętności, żeby wprowadzić "płatności kartą" w impie, ale zawsze znajdzie się czas na wprowadzenie jakiejś pierdoły, która komuś utrudni życie
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Już tam pal licho równość ale system w którym żonaci/mężate dostają w kij wiecej eny jest serio z czapy i do zmiany no bez jaj xD
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1999
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Wilkołak i dziewczyna normalna rodzina!
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Mikante stawia domy. Kup se od niego
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 474
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
dlaczego dyskryminujesz wampiry i czarty?Jebediah, Włochaty Przybysz pisze:Wilkołak i dziewczyna normalna rodzina!
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1999
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wprowadzenie małżeństw jednopłciowych
Stoję na straży tradycyjnych wartości. Bóg, honor i okazyjne zagryzanie bydła domowego podczas pełni. Jeżeli się nie przeciwstawimy, agresywna propaganda woguli, wampirów i czartów wejdzie do przedszkoli. Co zrobisz, gdy twoje dziecko wróci z zajęć ubrudzone mazią z wogulskiego błotniska? Co zrobisz, gdy będzie próbowało wysysać wszystko dookoła? Albo, gdy zamknięte w pokoju zacznie poświęcać energię dla zysku many?
Czas powiedzieć: "Nie".
Czas powiedzieć: "Nie".