Upiorny Lab
Moderator: Aniołowie
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Upiorny Lab
Mam pytanie do staffu i graczy, czy moglibysmy wrocic do starego systemu jednego zestawu sciezek ? Bo lokalizacje stala sie do omijania ze wzgledu na brak dojscia do skarbow. Byle znalezc ksiege i uciekac dalej (cos sie buguje mimo opisu sciezki nie ma komnaty)
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Upiorny Lab
Znalazłem buga z pierwszą komnatą - rzeczywiście w opisie był błąd. Pozostałe są dobre. Poprawka będzie na dniach.
Mimo to czekam na odpowiedzi innych graczy - czy system z jednym tylko zestawem komór rzeczywiście jest waszym zdaniem lepszy niż system z losowanym zestawem?
Może wystarczy usunąć "puste" komory, by jednak lokacja była atrakcyjna pomimo kilku zestawów ścieżek?
Mimo to czekam na odpowiedzi innych graczy - czy system z jednym tylko zestawem komór rzeczywiście jest waszym zdaniem lepszy niż system z losowanym zestawem?
Może wystarczy usunąć "puste" komory, by jednak lokacja była atrakcyjna pomimo kilku zestawów ścieżek?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Upiorny Lab
Przydałaby się chociaż jakaś informacja, do którego kompletu komnat się wchodzi. Teraz to polecam Ci samemu sprawdzić jak to działa w praktyce xD
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: Upiorny Lab
Ulab już z ustalonymi ścieżkami był fest wkurzający, a teraz to sobie nawet nie wyobrażam, już robię build tak żeby go ominąć xD
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 sty 2018, o 18:26
- ID: 1176
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Bard
Re: Upiorny Lab
Zgadzam się z przedmówcami, ulab ssie obecny. Zdecydowanie lepiej było z jednym zestawem ścieżek, albo chociaż jak mamy zostać przy losowości to niech te komnaty będą pewne na końcu. Zmiana jakaś powinna być bo inaczej jest to kolejna lokalizacja do omijania co własnie już niektórzy robią.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Upiorny Lab
Ok - zatem proponuję 1 z rozwiązań:
A. Ograniczamy losowe zestawy ścieżek do 2 i likwidujemy "puste" komory na końcu ścieżek.
B. Wracamy do wcześniejszego modelu z 1 zestawem i szansą na "pustą" komorę.
Wypowiedzcie się proszę.
A. Ograniczamy losowe zestawy ścieżek do 2 i likwidujemy "puste" komory na końcu ścieżek.
B. Wracamy do wcześniejszego modelu z 1 zestawem i szansą na "pustą" komorę.
Wypowiedzcie się proszę.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Upiorny Lab
A to stop, tych zbiorów ścieżek jest więcej niż 2? xDDDDDDDDDDDDDDDDd
Stara opcja w takim razie jest lepsza.
Stara opcja w takim razie jest lepsza.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Upiorny Lab
Poprosimy stary system <3
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
- ID: 2132
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Upiorny Lab
Ja nie ma lv na tą lokacje i nawet w niej nie byłem ale lubię prostotę by się nie zgubić.
Tak że propozycja B.
Jęli mogę zabrać głos bo jak pisałem nie wiem jak ta lokacja wygląda .
Ale takie lokacje co są losowe i nie pisze gdzie jesteśmy idzie się w nich zgubić bym omijał
Tak że propozycja B.
Jęli mogę zabrać głos bo jak pisałem nie wiem jak ta lokacja wygląda .
Ale takie lokacje co są losowe i nie pisze gdzie jesteśmy idzie się w nich zgubić bym omijał