ZMIANY NA XXIV ERĘ
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
ZMIANY NA XXIV ERĘ
Witajcie moi drodzy!
Jako że czas nieustannie płynie, prace nad nową erą także muszą posuwać się do przodu.
Na początek chcę Wam przedstawić ogólny plan zmian, jakie zamierzam wprowadzić w kolejnej erze Imperium. Plan jest dosyć ambitny, ale też całkiem realny, gdyż w dużym stopniu zmiany są już - przynajmniej częściowo - napisane i działające.
Pracy jest jeszcze sporo i sporo może się zmienić - może dojdą kolejne tematy, może coś z tego odpadnie. Zobaczymy.
Niemniej jednak plan jest taki:
1. Nowa profesja - Nekromanta, wraz z nowymi czarami - przywołaniami.
2. Nowa lista czarów dla Paladyna - Aury, w miejsce obecnych czarów defensywnych.
3. Nowy typ ekwipunku - Tarcze. Dostępne dla klas walczących (bez Czarodzieja, Druida i Kapłana). Tarcze, oprócz obrony, zwiększają % szansę na blok podczas walki.
4. Podział Broni na 1-ręczną i 2-ręczną. 1-ręczna może być używana wazem z tarczą, 2-ręczna wyklucza użycie tarcz. Broń 2-ręczna posiada lepszy mnożnik obrażeń w walce ze względu na użycie obu rąk do ataku
5. Zarówno broń ręczna jak i tarcze będą uzbrojeniem znacząco lżejszym niż reszta uzbrojenia (wymagającym mniej siły niż obecnie). Broń wogulska będzie wyłącznie 2-ręczna.
6. Zmiana systemu PR - globalne zwiększenie liczby punktów ruchu do wyższych wartości - min PR broni, czarów, ataków itp. wyniesie 10 (zamiast 2). System będzie bardziej elastyczny, dający większe możliwości doboru broni/czarów/taktyki itd.
7. Wprowadzenie specjalnych lokacji, w których możliwe będzie odbywanie "rajdów gildyjnych", czyli wspólnych wypraw wielu członków jednej gildii przeciwko potworom.
8. Nowa ścieżka questowa dla profesji tworzących.
@9. Kontrataki - zmiana liczenia PR za kontrę - na 50% PR broni w ręku.
Na ten moment najmniej zaawansowane są prace nad 2 ostatnimi punktami, jednak i je postaram się przygotować, jak tylko ogarnięte zostaną powyższe kwestie mechaniczne.
Mam nadzieję, że lista Wam się podoba.
Jeśli widzicie jeszcze jakieś inne palące tematy, które dobrze byłoby w jakiś sposób podreperować, to piszcie śmiało.
Zapraszam do komentowania i dyskusji.
Org
Jako że czas nieustannie płynie, prace nad nową erą także muszą posuwać się do przodu.
Na początek chcę Wam przedstawić ogólny plan zmian, jakie zamierzam wprowadzić w kolejnej erze Imperium. Plan jest dosyć ambitny, ale też całkiem realny, gdyż w dużym stopniu zmiany są już - przynajmniej częściowo - napisane i działające.
Pracy jest jeszcze sporo i sporo może się zmienić - może dojdą kolejne tematy, może coś z tego odpadnie. Zobaczymy.
Niemniej jednak plan jest taki:
1. Nowa profesja - Nekromanta, wraz z nowymi czarami - przywołaniami.
2. Nowa lista czarów dla Paladyna - Aury, w miejsce obecnych czarów defensywnych.
3. Nowy typ ekwipunku - Tarcze. Dostępne dla klas walczących (bez Czarodzieja, Druida i Kapłana). Tarcze, oprócz obrony, zwiększają % szansę na blok podczas walki.
4. Podział Broni na 1-ręczną i 2-ręczną. 1-ręczna może być używana wazem z tarczą, 2-ręczna wyklucza użycie tarcz. Broń 2-ręczna posiada lepszy mnożnik obrażeń w walce ze względu na użycie obu rąk do ataku
5. Zarówno broń ręczna jak i tarcze będą uzbrojeniem znacząco lżejszym niż reszta uzbrojenia (wymagającym mniej siły niż obecnie). Broń wogulska będzie wyłącznie 2-ręczna.
6. Zmiana systemu PR - globalne zwiększenie liczby punktów ruchu do wyższych wartości - min PR broni, czarów, ataków itp. wyniesie 10 (zamiast 2). System będzie bardziej elastyczny, dający większe możliwości doboru broni/czarów/taktyki itd.
7. Wprowadzenie specjalnych lokacji, w których możliwe będzie odbywanie "rajdów gildyjnych", czyli wspólnych wypraw wielu członków jednej gildii przeciwko potworom.
8. Nowa ścieżka questowa dla profesji tworzących.
@9. Kontrataki - zmiana liczenia PR za kontrę - na 50% PR broni w ręku.
Na ten moment najmniej zaawansowane są prace nad 2 ostatnimi punktami, jednak i je postaram się przygotować, jak tylko ogarnięte zostaną powyższe kwestie mechaniczne.
Mam nadzieję, że lista Wam się podoba.
Jeśli widzicie jeszcze jakieś inne palące tematy, które dobrze byłoby w jakiś sposób podreperować, to piszcie śmiało.
Zapraszam do komentowania i dyskusji.
Org
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 406
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
A jak będzie z ograniczeniem?Zarówno broń ręczna jak i tarcze będą uzbrojeniem znacząco lżejszym niż reszta uzbrojenia (wymagającym mniej siły niż obecnie).
Czy nekromanta będzie miał swoją lokację, z dostępem jako jedyny? Będzie mógł też korzystać zarowno z czarów jak i tarcz i nowej broni, tak jak paladyn?
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
@3 i 4: czy w planach jest coś poza tarczami jako pomocnicze dla klas czarującego/złodzieja typu księga/kula many/lewak/łamacz mieczy/nóż rzucany?
@6: +1, przejście z 25ap na 100ap w pewnej grze (1.13 ) sporo dało
pytanie, czy taktykę uda się wzbogacić przykładowo o operacje łączenia warunków / przeskoczenia do innej pozycji (subtaktyki! *_*)
@6: +1, przejście z 25ap na 100ap w pewnej grze (1.13 ) sporo dało
pytanie, czy taktykę uda się wzbogacić przykładowo o operacje łączenia warunków / przeskoczenia do innej pozycji (subtaktyki! *_*)
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
- ID: 2132
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
Ja się dołączę do pytanie o nekromantę , będzie korzystał z czarów ochronnych i jakiś czarów do ataku , czy tylko będzie bazował na przywołaniu istot które będę za niego walczyły.1. Nowa profesja - Nekromanta, wraz z nowymi czarami - przywołaniami.
Nie wiem jak ini ale jak widzę tą nowa profesje tak .
Bazuje na czarach ochronnych nie ma czarów do ataku .
Za to może przyzywać coraz mocniejsze stwory które za niego walczą. wraz z dobywaniem lv
Tylko nie tak jak można kupić stwora towarzyszącego , tylko takie jak się spotyka potwory w lokacjach co mają swoje specjalne ataki.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
A może by wyciagnąć magicznych z czarnej dupy zamiast robić nowego i znowu buffować walczących dodatkowych ekwipunkiem + miliard def? xD
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
Nekromanta będzie profesją - nie rasą. Nie ma lokacji profesyjnychCzy nekromanta będzie miał swoją lokację, z dostępem jako jedyny? Będzie mógł też korzystać zarowno z czarów jak i tarcz i nowej broni, tak jak paladyn?
Będą i tarcze i broń na więcej i mniej %. Generalnie i obecnie da się kuć ekwipunek na małym % tylko trzeba chcieć...A jak będzie z ograniczeniem?
Nie. Klasy czarujące mają szeroki wachlarz możliwości w czarach def. Oczywiście mam na uwadze, że będą potrzebne pewne ich poprawki, ale z tym muszę czekać na informacje od Was@3 i 4: czy w planach jest coś poza tarczami jako pomocnicze dla klas czarującego/złodzieja typu księga/kula many/lewak/łamacz mieczy/nóż rzucany?
Byłoby na pewno fajnie, ale nie teraz@6: +1, przejście z 25ap na 100ap w pewnej grze (1.13 ) sporo dało
pytanie, czy taktykę uda się wzbogacić przykładowo o operacje łączenia warunków / przeskoczenia do innej pozycji (subtaktyki! *_*)
Generalnie - właśnie tak, ale...Ja się dołączę do pytanie o nekromantę , będzie korzystał z czarów ochronnych i jakiś czarów do ataku , czy tylko będzie bazował na przywołaniu istot które będę za niego walczyły.
Nie wiem jak ini ale jak widzę tą nowa profesje tak .
Bazuje na czarach ochronnych nie ma czarów do ataku .
Za to może przyzywać coraz mocniejsze stwory które za niego walczą. wraz z dobywaniem lv
Tylko nie tak jak można kupić stwora towarzyszącego , tylko takie jak się spotyka potwory w lokacjach co mają swoje specjalne ataki.
Nekromanta walczy bronią, ma kilka czarów ochronnych, ale nie za wiele, do tego przywołuje istotę pomagającą w walce, której siła zwiększa się wraz z inteligencją właściciela. Przywołańcy (obecnie 8 typów planuję) działają jednak na uproszczonych zasadach (trochę jak stworki) więc bez taktyk i ataków specjalnych, ale myślę, że są całkiem dobrym wsparciem dla właściciela
Z tego co widzę, to jednak magiczni wiodą prym w tej erze... Może nie Kapłani, ale jednak nie klasy walczące broniąA może by wyciagnąć magicznych z czarnej dupy zamiast robić nowego i znowu buffować walczących dodatkowych ekwipunkiem + miliard def? xD
Ach - i zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy koniecznej - dodany punkt do listy
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
Ta tylko że Sobi na 111 Gargi jeszcze nie zabił a Veld na 93 xD
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
Czy tylko ja uwazam ze zamiast robic zmiany powinnismy dopracowac to co jest ? XD
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
Jest w ciul rzeczy do balansu typu profki czarujące, druid, bronie, eq, uniki/kontry - moim zdaniem nie potrzeba nowych firanek. Fajna byłaby opcja z daily instancjami, ale nie mam pojęcia, jakby to miało wyglądać.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
- ID: 2132
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIV ERĘ
W sumie macie racje jak byłem druidem warz w1 erze jak się zarejestrowałem to mnie denerwowało brak zwojów na eliksiry. nie w wspomnę o regentach i ta farma mało wydajna teraz mam tą nowa całkiem przyjemna . I gram wojownikiem nie ma problemu ze zwojami.
Więcej przepisów druidom warzący do kupna by się przydało , nawet dodać im te co nie potrzebuje regentów do kupna albo jakiś alternatywna sposób pozyska zwojów jak się nie da zdobyć.. Było parę pomysłowy już na te mikstury.
Więcej przepisów druidom warzący do kupna by się przydało , nawet dodać im te co nie potrzebuje regentów do kupna albo jakiś alternatywna sposób pozyska zwojów jak się nie da zdobyć.. Było parę pomysłowy już na te mikstury.