XXV Era Imperium!

Dział w całości poświęcony ogłoszeniom związanym z grą, jej rozwojem oraz codziennym funkcjonowaniem.

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

XXV Era Imperium!

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Oto nadszedł czas, by oficjalnie zapowiedzieć początek Nowej Ery!
Piękna, okrągła XXV Era Imperium rozpocznie się już za tydzień - 20 sierpnia 2020.

Tym razem bez okresu testowego, zatem wszelkie nowości będzie trzeba odkrywać podczas regularnej gry. Mam nadzieję, że dzięki temu wszyscy będą mieli równe szanse, a odkrywanie zmian niektórych mechanik i systemów przysporzą Wam dobrej zabawy.

Zapraszamy zatem wszystkich na start, a poniżej zamieszczamy pełną listę przygotowanych zmian i nowości:

1. Druid - lepiej zrównoważony przyrost Exp i umiejętności Warzelnictwa z warzenia mikstur (wolniejszy przyrost na początku gry, przyśpieszający z czasem do obecnego poziomu)
2. Kontrataki - wprowadzona możliwość zablokowania udanego kontrataku przeciwnika (dotyczy tylko walk PvP)
3. Bloki - bardziej odczuwalny wpływ statystyk na skuteczność bloków
4. Złodziej - zmiana sposobu naliczania pkt Kradzieży - 1 pkt na reset, sumują się do 4 pkt
5. Złodziej - ograniczenie możliwości okradania graczy kilka razy pod rząd
6. Złodziej - ograniczony zysk Walki Bronią za udane użycie Ciosu w plecy/ Głębokiej rany
7. Paladyn - osłabienie efektów Aur (szczególnie aury ochronnej + limit efektu aury)
8. Paladyn - brak łączenia aur - nowa aura zastępuje poprzednią
9. Paladyn - koszt "utrzymania" efektu aury - 2 many za 1 typ efektu / turę
10. Bard - nieco mocniejsze efekty niektórych pieśni, niższy wymóg Charyzmy dla udanego śpiewu
11. Nekromanta - lepszy zysk WB za atak przywołanego stwora
12. Nekromanta - poprawa i wzmocnienie niektórych czarów ochronnych
13. lepsze rozłożenie zwojów wypadających z biblioteki w Daranis
14. poprawa efektywności świątyni w Daranis dla Nekromanty
15. Dodane nowe czary do nabijania czaroznawstwa dla magicznych (1dmg/10 PR)
16. Poprawa wzorów na skuteczne umagicznienia broni przez magicznych
17. Szkoła Bitewna - większe zyski Wb i Czaro w szkole
18. Farmy - modyfikacja efektywności zbierania ziół na farmach (nowe wzory na udane zebranie, ilość zbiorów, nieco wyższa trudność zbierania)
19. Farmy - bardziej zbalansowane zyski umiejętności Zielarstwa za zbierane zioła
20. Wogul - większy koszt kąpieli, poprawa balansu wogulskiego uzbrojenia (słabsze na początku, mocniejsze na końcu gry)
21. Wilkołak - wzmocnienie efektów Wycia i niższe koszty energii
22. Czart - proporcjonalny przyrost kosztu energii i zysku AP z Darów
23. Lekka poprawa balansu zysków w Świątyni
24. Naprawa klucza w Górach Pelori
25. Ograniczenie częstotliwości wizyt Endera w Katakumbach
26. Odwaga Naseina jako przedmiot magiczny - bez możliwości rozkuwania
27. Naprawa problemów z questem zamykającym Dol Guldur
28. poprawa Międzywymiaru w Ghut Lolein - po znalezieniu księgi lokacja się zamyka
29. ograniczenie wypadania planów młotków kowalskich w Ghut Lolein
30. Aktualizacja uzbrojenia na jarmarku i u kupca
31. drobne modyfikacje uzbrojenia wypadającego z lokacji i potworów
32. drobne modyfikacje niektórych potworów
33. Nowy zasób - PUNKTY PRACY - zyskiwane stałe ilości co reset sumują się do określonego limitu i wykorzystuje się je ZAMIAST ENERGII przy określonych działaniach:
* Szukanie i wycinka drzew (Drwalnictwo)
* Połów ryb (Rybołówstwo)
* Przetop uzbrojenia w hucie
* Przetop surowców w piecu alchemicznym
* Budowanie (gildie, domostwa)
* Prace miejskie - Strateg, Pieśniarz, Szczurołap, Sprzątacz
* Nowość - Górnictwo - wydobywanie minerałów
34. Nowa sublokacja - Stare Wyrobisko w Kopalniach w Daranis - lokacja służąca do wydobywania minerałów (Platyna, Srebro, Ametyst) przy użyciu Kilofa oraz umiejętności Górnictwa za Punkty Pracy. Kilofy istnieją w postaci Planu oraz przedmiotu - do znalezienia w lokacjach.


To chyba wszystko.
Zatem zapraszamy w czwartek za tydzień na rozpoczęcie Nowej Ery!
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ