Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Przeniósł bym z ustawień konta lub dodał osobno możliwość wyłączenia przebiegu walki w taktyce walki. Ułatwiło by to bieganie po lokacjach graficznych.
-
- Posty: 146
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Moje pomysly na ne
1. Poprawic system trafiania /unikow na ten moment to jest rng
2. Zwiekszyc mozliwosc na drop zwojow niesmiertelki/zmierzchu/nifre proponuje zeby byly w baszcie od 150 lvlu (na 170 to juz era sie konczy) , i zwiekszyc drop w ulabie.
3. Rzemek dostal za bardzo po pupie z tym nerfem ze nawet nie udalo sie zrobic demonich butow. Proponuje dodac bufa do zdobywania zwyklej umki i expa z przedmiotow kutych na x3 (teoretycznie rzemek musi nabic 4k umki zwyklej i 6666 alche w ciagu ery, nabilem 2,5k zwyklej a reszta duzo mnie nie wyprzedzila, przypomne ze 4k umki potrzebne jest do rozkucia diamentowej.
4. Prosze zeby modlenie o event dawalo status bo kosztuje 100 punktow a nic nie daje, i dodatkowo zwiekszyc szanse na udana modlitwe ogolnie zbuffowac swiatynie zeby czlowiek byl alternatywa
5. Magiczni troche w tyle zostali w tej erze, proponuje zeby dac na testa absorbcje dzialajaca na magiczna tarcze
6. Paladyn/nekromanta powinni dostawac inta na wampie, a takze za skladanie ofiar na maks ene powinna wpadac znikoma ilosc many ale zeby mozna bylo porobic rozne buildy
7. Elki many i hp na koniec wymagaja za duzo pr prosze o obnizenie
8. Druid walczacy po tych wszystkich nerfach ma problem zeby zrobic ulaba. Proponuje delikatnie ruszyc czary
9. Prosze zeby w taktyce wampir mogl wylaczyc ssanie przeciwnika
10. Zwiekszyc ilosc elkow specjalnych z porcji wazenia zeby byly ogolnodostepne
11.proponuje zmniejszyc o polowe czas kwitniecia ziol. I tak pole meczace jest prosze o ulatwienie poprostu
12. Koszty rozbudowy sklepu i ilosc miejsca do zmiany, staralem sie cala ere cos wystawiac ale do midgame sklep praktycznie nie istnial
13. Wojsko na prowkach nadal za duzy przyrost wojsk i mineralow w impie brakuje na podbicia
14. Quest dla rzemka/druida prosze o przywrocenie kamienia czystego w wiezy daranis, do tego proponuje zeby ten quest przeniesc na 100 lvl i zeby quest dawal 4 ostatnie zwoje wlacznie z nifre zmierzchem i niesmiertelka( przypomns ze daje duble i czasami mozna dostac 3x ten sam zwoj)
15. Poprawic dzialanie diaxow po tym ruszeniu nie dzialaja a przypominam ze mialy dzialac lepiej
16. Poprawic dzialanie spiewu i poprosze zeby po spiewie byla informacja ze dodalo tyle i tyle % tego i tego, kiedys na becie bylo z cyferkami takze wez odblokuj to
17. Proponuje poprawic czary czaro kapcia druida i nekromanty i pala, poprawic czyli zbufowac troszke i zobaczymy jak to wyjdzie
18. Poprawic niektore lokalizacje czyli zwiekszyc ilosc mobkow i zmniejszyc koszt eny na krok, pomijane lokalizacje to: wszystko w daranis, dolina wezy, csk koszary, rzeka, kopalnie pelori
19. sciezka z kompasem w dol, powinny tam byc ostatnie zwoje i lepszy drop i koszt obnizony o dobre 0.3 eny
20. Zmniejszenie wymaganego lvla do baszty bez szukania wejscia bo teraz to pomylka jest.
21. Czy jest mozliwosc zeby krypte demonow zmienic na cos w stylu szukania ksiegi w miedzywymiarze ? Duzo osob poodpadalo na etapie krypty (na telefonie masakrycznie sie robi xD)uwazam ze moglibysmy sprobowac zmiany tej lokalizacji na cos bardziej przyjaznego. Z checia poslucham pomyslow
22. Ograniczenie 10 poziomow pracowni u druida i mozna koszt rozbudowy zrobic taki sam jak u rzemka zeby klotni nie bylo ?
23. Wywalic Endera z katakumb a dodac drop zwoju na nifre
24. Dodac bron na endgame . Proponuje jednoreczna na 3333 umki bo te nie maja dmg na notka
25. Na 1 ere wywalilbym z KI podpunkt o multikach. Potraktujmy ere testowo i dajmy ogarnietym osobom pograc na 2 konta i zobaczymy jak faktycznie wypada magiczny vs walczacy. Na 3 miesiace na testa pozwolmy na multiki. Tylko zeby bylo jawne typu podkonto czy cos takiego
26. Dodajmy zloto w jaskini notka bo to dziwne ze pod koniec gry topke trzeba utrzymywac
27. Wydaje mi sie ze czary magicznych wymagaja za duzo pr
28. Czy mozemy jakos rozreklamowac impa przed ne ?
29. Zwiekszyc exp z rybek (zrownac do drwalenia zeby magiczni szukali reagow) dodac exp z kopania w daranis
30. W bibliotece po 150 lvlu powinny byc dostepne wszystkie zwoje
31. Proponuje zeby sprawdzic jakby sie gralo gdyby blok zabieral 3 pr nie 5 bo pod koniec ery bloki moze i sa ale brak pr brak dmg i jest lipa
32. Poprawic drop setu czarnego zostal za bardzo znerfiony.
33. Dodac talizman do znajdowania reagow, punktow pracy i treningowych
34. Zmiany u magicznych dodac mozliwosc wyboru 3 umagicznien i zaklinanie dodac jako umagicznianie (koszt zaklinania za ap to blad bo trzeba poswiecac gracza zeby reszta mogla grac)
35. Dodac rzemkowi mozliwosc zbijania pr diaxem
36. Dopasowanie przedmiotu powinno dawac o wiele wiecej umki wtedy eq byloby wiecej,
1. Poprawic system trafiania /unikow na ten moment to jest rng
2. Zwiekszyc mozliwosc na drop zwojow niesmiertelki/zmierzchu/nifre proponuje zeby byly w baszcie od 150 lvlu (na 170 to juz era sie konczy) , i zwiekszyc drop w ulabie.
3. Rzemek dostal za bardzo po pupie z tym nerfem ze nawet nie udalo sie zrobic demonich butow. Proponuje dodac bufa do zdobywania zwyklej umki i expa z przedmiotow kutych na x3 (teoretycznie rzemek musi nabic 4k umki zwyklej i 6666 alche w ciagu ery, nabilem 2,5k zwyklej a reszta duzo mnie nie wyprzedzila, przypomne ze 4k umki potrzebne jest do rozkucia diamentowej.
4. Prosze zeby modlenie o event dawalo status bo kosztuje 100 punktow a nic nie daje, i dodatkowo zwiekszyc szanse na udana modlitwe ogolnie zbuffowac swiatynie zeby czlowiek byl alternatywa
5. Magiczni troche w tyle zostali w tej erze, proponuje zeby dac na testa absorbcje dzialajaca na magiczna tarcze
6. Paladyn/nekromanta powinni dostawac inta na wampie, a takze za skladanie ofiar na maks ene powinna wpadac znikoma ilosc many ale zeby mozna bylo porobic rozne buildy
7. Elki many i hp na koniec wymagaja za duzo pr prosze o obnizenie
8. Druid walczacy po tych wszystkich nerfach ma problem zeby zrobic ulaba. Proponuje delikatnie ruszyc czary
9. Prosze zeby w taktyce wampir mogl wylaczyc ssanie przeciwnika
10. Zwiekszyc ilosc elkow specjalnych z porcji wazenia zeby byly ogolnodostepne
11.proponuje zmniejszyc o polowe czas kwitniecia ziol. I tak pole meczace jest prosze o ulatwienie poprostu
12. Koszty rozbudowy sklepu i ilosc miejsca do zmiany, staralem sie cala ere cos wystawiac ale do midgame sklep praktycznie nie istnial
13. Wojsko na prowkach nadal za duzy przyrost wojsk i mineralow w impie brakuje na podbicia
14. Quest dla rzemka/druida prosze o przywrocenie kamienia czystego w wiezy daranis, do tego proponuje zeby ten quest przeniesc na 100 lvl i zeby quest dawal 4 ostatnie zwoje wlacznie z nifre zmierzchem i niesmiertelka( przypomns ze daje duble i czasami mozna dostac 3x ten sam zwoj)
15. Poprawic dzialanie diaxow po tym ruszeniu nie dzialaja a przypominam ze mialy dzialac lepiej

16. Poprawic dzialanie spiewu i poprosze zeby po spiewie byla informacja ze dodalo tyle i tyle % tego i tego, kiedys na becie bylo z cyferkami takze wez odblokuj to
17. Proponuje poprawic czary czaro kapcia druida i nekromanty i pala, poprawic czyli zbufowac troszke i zobaczymy jak to wyjdzie
18. Poprawic niektore lokalizacje czyli zwiekszyc ilosc mobkow i zmniejszyc koszt eny na krok, pomijane lokalizacje to: wszystko w daranis, dolina wezy, csk koszary, rzeka, kopalnie pelori
19. sciezka z kompasem w dol, powinny tam byc ostatnie zwoje i lepszy drop i koszt obnizony o dobre 0.3 eny
20. Zmniejszenie wymaganego lvla do baszty bez szukania wejscia bo teraz to pomylka jest.
21. Czy jest mozliwosc zeby krypte demonow zmienic na cos w stylu szukania ksiegi w miedzywymiarze ? Duzo osob poodpadalo na etapie krypty (na telefonie masakrycznie sie robi xD)uwazam ze moglibysmy sprobowac zmiany tej lokalizacji na cos bardziej przyjaznego. Z checia poslucham pomyslow
22. Ograniczenie 10 poziomow pracowni u druida i mozna koszt rozbudowy zrobic taki sam jak u rzemka zeby klotni nie bylo ?
23. Wywalic Endera z katakumb a dodac drop zwoju na nifre
24. Dodac bron na endgame . Proponuje jednoreczna na 3333 umki bo te nie maja dmg na notka
25. Na 1 ere wywalilbym z KI podpunkt o multikach. Potraktujmy ere testowo i dajmy ogarnietym osobom pograc na 2 konta i zobaczymy jak faktycznie wypada magiczny vs walczacy. Na 3 miesiace na testa pozwolmy na multiki. Tylko zeby bylo jawne typu podkonto czy cos takiego
26. Dodajmy zloto w jaskini notka bo to dziwne ze pod koniec gry topke trzeba utrzymywac

27. Wydaje mi sie ze czary magicznych wymagaja za duzo pr
28. Czy mozemy jakos rozreklamowac impa przed ne ?
29. Zwiekszyc exp z rybek (zrownac do drwalenia zeby magiczni szukali reagow) dodac exp z kopania w daranis
30. W bibliotece po 150 lvlu powinny byc dostepne wszystkie zwoje
31. Proponuje zeby sprawdzic jakby sie gralo gdyby blok zabieral 3 pr nie 5 bo pod koniec ery bloki moze i sa ale brak pr brak dmg i jest lipa
32. Poprawic drop setu czarnego zostal za bardzo znerfiony.
33. Dodac talizman do znajdowania reagow, punktow pracy i treningowych
34. Zmiany u magicznych dodac mozliwosc wyboru 3 umagicznien i zaklinanie dodac jako umagicznianie (koszt zaklinania za ap to blad bo trzeba poswiecac gracza zeby reszta mogla grac)
35. Dodac rzemkowi mozliwosc zbijania pr diaxem
36. Dopasowanie przedmiotu powinno dawac o wiele wiecej umki wtedy eq byloby wiecej,
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponowal bym lekka modyfikacja pol wyboru na Farmie Ziol.
Dodalbym warunek wyboru Dni, spowodowaloby to mniejszy bol w zarzadzaniu polem, zwlaszcza jak sie ma malo czasu.
Dodalbym warunek wyboru Dni, spowodowaloby to mniejszy bol w zarzadzaniu polem, zwlaszcza jak sie ma malo czasu.
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
14 - cały czas jest możliwość wydropienia kamienia przemiany z wieży Daranis, tylko wydaje mi się, że jest to gateowane poziomem.
Wiek co do dnia na polach widzi tylko druid i tylko on powinien mieć możliwość wyboru konkretnego wieku.
Ponadto proponuję, by niewpisane wartości w formularzu zaznaczania traktowało jako całe pole/minimalną/maksymalną możliwą wartość do wpisania.
Wiek co do dnia na polach widzi tylko druid i tylko on powinien mieć możliwość wyboru konkretnego wieku.
Ponadto proponuję, by niewpisane wartości w formularzu zaznaczania traktowało jako całe pole/minimalną/maksymalną możliwą wartość do wpisania.
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Pomysły i propozycje zmian
1. A może usunąć uniki zupełnie? I balansować trafienia tak aby miały sens po prostu?
3. Jak najbardziej uważam, że ilość expa/umki za przedmioty x3 powinna być większa. Na tyle duża, że opłacało się robić x3 dla celów zdobywania poziomów czy umki.
5. Absorbcja na tarcze to oczywiście fajna opcja, ale sama absorpcja to za mało, aby grać absorpcję trzeba mieć jeszcze odpowiednie leczenie czy adekwatny czar ochronny. Czarodziejowi bardzo brakuje czaru z ochroną żywiołową. Mamy Barykadę żywiołów na 960 int która daje około 400 ochrony i dopiero Gwiezdna bariera na 2750 inta dająca około 800 ochrony. 1700 inta różnicy to miesiąc grania albo dłużej. Dla porównania kapłan ma ciutkę słabszą wersję na 710 inta dające około 350 ochrony, potem na 1375 mają Boskie obcowanie średnio po 800 redukcji a potem jeszcze bożą opiekę i wniebowstąpienie.
Myślę, że czar na poziomie inta ~1400 powinien dawać ochronę od żywiołów na poziomie około 600.
Czary leczące. Główny punkt odróżniający postaci magiczne od fizycznych. Po ostatnich zmianach w ilościach HP postaci (więcej za awans, do tego czarty/wampiry) czary leczące stały się bardzo słabe. Mając 11k HP musze się leczyć czarem Mniejsza Regeneracją leczącym 990 HP.
Dwa pierwsze czary są jeszcze dość ok, nawet zbalansowane względem Kapłana, który ma „mocniejsze” leczenie. Problem pojawia się koło 300 int. Nadzieja kapłana leczy 600, Wezwanie zdrowia czarodzieja 390 HP. 35% mniej. Potem czarodziej ma tylko Mniejsza regeneracje 990 HP na 696 inta i aż do Większej regeneracji na 1850 inta (leczenie 1999) nie ma nic innego. Kapłan ma Błogosławieństwo na 799 int leczące 1400, potem ma Wieczna chwała na 1730 inta leczące 2000 życia.
Lekki balans na Wezwanie zdrowia by się przydał (koło 450-500 leczenia) i trzeba by dodac jakiś czar pośredni leczący dla czarodzieja, miedzy 990 a 2k HP na mniejsza ilość inta, proponowałbym coś koło 1200 inta za około 1400-1500 HP.
6. Zdecydowanie tak, a nawet zastanawiam się czy nie powinni Zaklinanego EQ nosić
7. Tak proszę, 20% w dół wymagania PR.
13. Te prowincje to taki fajny pomysł, ale w praktyce nie realne jest zdobywanie czy odbijanie ich sobie. Fakt, że pochłaniają tak dużo minerałów za w sumie niewielki przyrost energii, mocno poddaje w wątpliwość sens inwestowania. Może niech każdy się zastanowi jak poprawić te prowincje. Moim pomysłem jest, że jak zdobędziesz prowincję to otwiera Ci się lokacja dostępna tylko dla graczy tej gildii, moglibyśmy wymyślić parę takich "dungeonów"?
15. Proponuję zablokować Sephowi przepalania diamentów, zostaną w gildii i będą działać.
17. A co dokładnie byś zmienił? Ja ewentualnie podniósł bym obronę fuzyczną i żywiołową o 15-20% aby wyrównać do fizycznych.
25. Z jednej strony fajny pomysł, bo sam bym sobie pograł dwoma postaciami, ale jak z drugiej strony zbalansować posiadanie 6 multików, które będą farmić złoto dla Ciebie?
26. Tak, w 100% tak.
27. Z jednej strony tak. Patrząc na end-gameową broń - Świetlisty Miecz na 1 PR zadaje 349,6 obrażeń. Czar Abrakadabra na 1 PR zadaje tylko 173,8 obrażeń. Pozostaje tylko pytanie o celność ataków fizycznych. Jeżeli są poniżej 50% to fizyczna postać zada więcej obrażeń. Może Samael nam powie jaką miał celność bijąc notka.
Z drugiej strony temat naprawdę wydaje się interesujący. Możemy obniżyć koszt PR wszystkich czarów o na przykład 10% zaokrąglając w górę? Czary defensywne też by przydało się odchudzić.
32. Czy możemy przenieść wszystkie części setu Czarnej Poświaty aby leciały z przeciwników w wieży magów? Żeby nie musieć polować na RNG komnaty?
34. Tak, Tak, proszę TAK.
3. Jak najbardziej uważam, że ilość expa/umki za przedmioty x3 powinna być większa. Na tyle duża, że opłacało się robić x3 dla celów zdobywania poziomów czy umki.
5. Absorbcja na tarcze to oczywiście fajna opcja, ale sama absorpcja to za mało, aby grać absorpcję trzeba mieć jeszcze odpowiednie leczenie czy adekwatny czar ochronny. Czarodziejowi bardzo brakuje czaru z ochroną żywiołową. Mamy Barykadę żywiołów na 960 int która daje około 400 ochrony i dopiero Gwiezdna bariera na 2750 inta dająca około 800 ochrony. 1700 inta różnicy to miesiąc grania albo dłużej. Dla porównania kapłan ma ciutkę słabszą wersję na 710 inta dające około 350 ochrony, potem na 1375 mają Boskie obcowanie średnio po 800 redukcji a potem jeszcze bożą opiekę i wniebowstąpienie.
Myślę, że czar na poziomie inta ~1400 powinien dawać ochronę od żywiołów na poziomie około 600.
Czary leczące. Główny punkt odróżniający postaci magiczne od fizycznych. Po ostatnich zmianach w ilościach HP postaci (więcej za awans, do tego czarty/wampiry) czary leczące stały się bardzo słabe. Mając 11k HP musze się leczyć czarem Mniejsza Regeneracją leczącym 990 HP.
Dwa pierwsze czary są jeszcze dość ok, nawet zbalansowane względem Kapłana, który ma „mocniejsze” leczenie. Problem pojawia się koło 300 int. Nadzieja kapłana leczy 600, Wezwanie zdrowia czarodzieja 390 HP. 35% mniej. Potem czarodziej ma tylko Mniejsza regeneracje 990 HP na 696 inta i aż do Większej regeneracji na 1850 inta (leczenie 1999) nie ma nic innego. Kapłan ma Błogosławieństwo na 799 int leczące 1400, potem ma Wieczna chwała na 1730 inta leczące 2000 życia.
Lekki balans na Wezwanie zdrowia by się przydał (koło 450-500 leczenia) i trzeba by dodac jakiś czar pośredni leczący dla czarodzieja, miedzy 990 a 2k HP na mniejsza ilość inta, proponowałbym coś koło 1200 inta za około 1400-1500 HP.
6. Zdecydowanie tak, a nawet zastanawiam się czy nie powinni Zaklinanego EQ nosić

7. Tak proszę, 20% w dół wymagania PR.
13. Te prowincje to taki fajny pomysł, ale w praktyce nie realne jest zdobywanie czy odbijanie ich sobie. Fakt, że pochłaniają tak dużo minerałów za w sumie niewielki przyrost energii, mocno poddaje w wątpliwość sens inwestowania. Może niech każdy się zastanowi jak poprawić te prowincje. Moim pomysłem jest, że jak zdobędziesz prowincję to otwiera Ci się lokacja dostępna tylko dla graczy tej gildii, moglibyśmy wymyślić parę takich "dungeonów"?
15. Proponuję zablokować Sephowi przepalania diamentów, zostaną w gildii i będą działać.
17. A co dokładnie byś zmienił? Ja ewentualnie podniósł bym obronę fuzyczną i żywiołową o 15-20% aby wyrównać do fizycznych.
25. Z jednej strony fajny pomysł, bo sam bym sobie pograł dwoma postaciami, ale jak z drugiej strony zbalansować posiadanie 6 multików, które będą farmić złoto dla Ciebie?
26. Tak, w 100% tak.
27. Z jednej strony tak. Patrząc na end-gameową broń - Świetlisty Miecz na 1 PR zadaje 349,6 obrażeń. Czar Abrakadabra na 1 PR zadaje tylko 173,8 obrażeń. Pozostaje tylko pytanie o celność ataków fizycznych. Jeżeli są poniżej 50% to fizyczna postać zada więcej obrażeń. Może Samael nam powie jaką miał celność bijąc notka.
Z drugiej strony temat naprawdę wydaje się interesujący. Możemy obniżyć koszt PR wszystkich czarów o na przykład 10% zaokrąglając w górę? Czary defensywne też by przydało się odchudzić.
32. Czy możemy przenieść wszystkie części setu Czarnej Poświaty aby leciały z przeciwników w wieży magów? Żeby nie musieć polować na RNG komnaty?
34. Tak, Tak, proszę TAK.
-
- Anioł
- Posty: 151
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Imo, nie. Tylko druid widzi "wiek" krzaka. Taka opcja by zaburzyła sens bonusu druida. A i wciąż pozostaje satysfakcja, gdy druid sie pomyli I mu trochę nifre uschnie ( Toboe xD )
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
A w jaki sposób dokładnej by zanurzyła bo za wyjątkiem tego że będzie troche łatwiej zebrać pole (i tak nie w 100%, bo i tak będzie trzeba przejrzeć czy nie zaznaczyłeś czegoś co miało zostać przypadkiem) nie widzę jakiegoś większego zaburzania? Można by to tylko u druida w takim razie wprowadzić i po sprawie.
-
- Bóg
- Posty: 1003
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie, nie jest rng. Wciąż jednak czekam na jakiś konkretny (obiecany) feedback na ten temat od Samaela, albo innych walczących, bo niczego w tym temacie nie dostałem.1. Poprawic system trafiania /unikow na ten moment to jest rng
Pytanie podstawowe: czego wy byście oczekiwali w tym temacie?
"Unik" jako taki jest po prostu "brakiem trafienia", a nie żadną dodatkową akcją typu blok/kontra.
Jeżeli gra bazuje na tym, że nie każdy hit trafia przeciwnika, to podstawową reakcją nie-trafienia jest "unik".
Szansa na trafienie przeciwnika jest brana ze Zwinności i WB atakującego VS zwinność i WB przeciwnika.
To działa W OBIE STRONY! Jesli chcecie z danego poziomu statystyk mieć duże uniki (czyli pudła przeciwnika) to siłą rzeczy przeciwnik też będzie miał duże uniki - czyli wasze pudła, bo bazuje na tych samych wzorach.
Jeśli chcecie mieć lepsze trafienia, to przeciwnik też będzie miał lepsze trafienia -> będzie do bani z unikami!
Jak by to miało działać inaczej? Weźcie mnie oświećcie.
BTW - ciekawe że najwięcej na ten temat pisze rzemek, hmm...
2. Zwiekszyc mozliwosc na drop zwojow niesmiertelki/zmierzchu/nifre proponuje zeby byly w baszcie od 150 lvlu (na 170 to juz era sie konczy) , i zwiekszyc drop w ulabie.
14. Quest dla rzemka/druida (...) zeby quest dawal 4 ostatnie zwoje wlacznie z nifre zmierzchem i niesmiertelka( przypomns ze daje duble i czasami mozna dostac 3x ten sam zwoj)
30. W bibliotece po 150 lvlu powinny byc dostepne wszystkie zwoje
Trochę sporo tych możliwości zdobycia zwojów końcowych. Ten temat był poruszony już wcześniej i poprosiłem o podesłanie propozycji na quest ze zwojami końcowymi. Nie będzie przerabiania obecnych questów w tej sprawie.19. sciezka z kompasem w dol, powinny tam byc ostatnie zwoje i lepszy drop i koszt obnizony o dobre 0.3 eny
Rzemek szedł tak, że ścigałeś się z końcem ery z Druidem i z Samaelem. Jedynym (lekkim) deficytem u ciebie był level i brak charki. Tak to byłoby ok.3. Rzemek dostal za bardzo po pupie z tym nerfem ze nawet nie udalo sie zrobic demonich butow. Proponuje dodac bufa do zdobywania zwyklej umki i expa z przedmiotow kutych na x3 (teoretycznie rzemek musi nabic 4k umki zwyklej i 6666 alche w ciagu ery, nabilem 2,5k zwyklej a reszta duzo mnie nie wyprzedzila, przypomne ze 4k umki potrzebne jest do rozkucia diamentowej.
Ale o zmianie zysków z kucia zgodnie z przelicznikiem energii myślę.
Zbuffować zbuffować, koniecznie.4. Prosze zeby modlenie o event dawalo status bo kosztuje 100 punktow a nic nie daje, i dodatkowo zwiekszyc szanse na udana modlitwe ogolnie zbuffowac swiatynie zeby czlowiek byl alternatywa
To jest już ogarnięte na NE - szczegóły wkrótce.5. Magiczni troche w tyle zostali w tej erze, proponuje zeby dac na testa absorbcje dzialajaca na magiczna tarcze
Generalnie - mają możliwość zysku inty wszyscy mający więcej inta niż siły... Ale rozumiem, że trzeba to zmodyfikować...6. Paladyn/nekromanta powinni dostawac inta na wampie, a takze za skladanie ofiar na maks ene powinna wpadac znikoma ilosc many ale zeby mozna bylo porobic rozne buildy
Tu będzie pewien refactoring.7. Elki many i hp na koniec wymagaja za duzo pr prosze o obnizenie
Po których nerfach?...8. Druid walczacy po tych wszystkich nerfach ma problem zeby zrobic ulaba. Proponuje delikatnie ruszyc czary
Plan jest taki, że broń przywołana będzie miała bonus skalowany z czaroznawstwem podobnie jak czary defensywne.
Do zorobienia.9. Prosze zeby w taktyce wampir mogl wylaczyc ssanie przeciwnika
Możliwe że je trochę ruszę, ale nie do poziomu ilości zwykłych elek.10. Zwiekszyc ilosc elkow specjalnych z porcji wazenia zeby byly ogolnodostepne
...pizze z ananasem i nasionko nifre na start też proszę11.proponuje zmniejszyc o polowe czas kwitniecia ziol. I tak pole meczace jest prosze o ulatwienie poprostu

Niby komu i co wystawiać?12. Koszty rozbudowy sklepu i ilosc miejsca do zmiany, staralem sie cala ere cos wystawiac ale do midgame sklep praktycznie nie istnial

Mój bieda-sklepik na śmiesznym poziomie ma miejsce na 72 oferty itemów... Litości x]
Tu planuję pewną niespodziankę13. Wojsko na prowkach nadal za duzy przyrost wojsk i mineralow w impie brakuje na podbicia

Czysty kamień tam jest do wzięcia.14. Quest dla rzemka/druida prosze o przywrocenie kamienia czystego w wiezy daranis (...) ( przypomns ze daje duble i czasami mozna dostac 3x ten sam zwoj)
Poprawię temat zdublowanych zwojów.
Działają tak jak trzeba15. Poprawic dzialanie diaxow po tym ruszeniu nie dzialaja a przypominam ze mialy dzialac lepiej

A co w śpiewie działa nie tak? Widzę Barda, który szedł na równi z paladynem i ma już za sobą notterna.16. Poprawic dzialanie spiewu i poprosze zeby po spiewie byla informacja ze dodalo tyle i tyle % tego i tego, kiedys na becie bylo z cyferkami takze wez odblokuj to
jaki problem?
Zbuffować zbuffować, koniecznie xD17. Proponuje poprawic czary czaro kapcia druida i nekromanty i pala, poprawic czyli zbufowac troszke i zobaczymy jak to wyjdzie
Może w ogóle wywalmy puste kroku z lokacji i dajmy przycisk "Walcz 100 razy" i po problemie?18. Poprawic niektore lokalizacje czyli zwiekszyc ilosc mobkow i zmniejszyc koszt eny na krok, pomijane lokalizacje to: wszystko w daranis, dolina wezy, csk koszary, rzeka, kopalnie pelori
Pierwsze słyszę, żeby Daranis, Nivrim, czy dolina węży były omijane.
Dlaczego? To ścieżka questowa, do wejścia w sumie 1x i dostajesz na koniec bonusowy exp. Why?19. sciezka z kompasem w dol, powinny tam byc (...) koszt obnizony o dobre 0.3 eny
też zbuffować zbuffować, koniecznie xD20. Zmniejszenie wymaganego lvla do baszty bez szukania wejscia bo teraz to pomylka jest.
i ene obniżyć i klucze na wejściu dać do ręki...
Ja też chętnie posłucham pomysłów xD21. Czy jest mozliwosc zeby krypte demonow zmienic na cos w stylu szukania ksiegi w miedzywymiarze ? Duzo osob poodpadalo na etapie krypty (na telefonie masakrycznie sie robi xD)uwazam ze moglibysmy sprobowac zmiany tej lokalizacji na cos bardziej przyjaznego. Z checia poslucham pomyslow
A wydawało mi się że po poprawkach Rivussa lokacje graficzne są o niebo przyjemniejsze niż dawniej...
owszem22. Ograniczenie 10 poziomow pracowni u druida i mozna koszt rozbudowy zrobic taki sam jak u rzemka zeby klotni nie bylo ?
No to jak to wgl Samael zrobił?? I inni też? Pewnie oszukiwali...24. Dodac bron na endgame . Proponuje jednoreczna na 3333 umki bo te nie maja dmg na notka
Drugie konto na tym samym mailu to temat który od dość dawna chodził mi po głowie - przy warunku wzajemnej niewidoczności obu postaci dla siebie nawzajem. Oczywiście - wiem, że wszystko da się obejść, ale imo to by nie było takie całkiem złe, gdyby każdy mógł mieć 2 postaci - o ograniczonych możliwościach interakcji (czyli bez bezpośredniego wystawiania sobie itemów w sklepie, pasażu, bez możliwości pvp, małżeństwa itd.). Możemy o tym podyskutować.25. Na 1 ere wywalilbym z KI podpunkt o multikach. Potraktujmy ere testowo i dajmy ogarnietym osobom pograc na 2 konta i zobaczymy jak faktycznie wypada magiczny vs walczacy. Na 3 miesiace na testa pozwolmy na multiki. Tylko zeby bylo jawne typu podkonto czy cos takiego
Ale obecnie na multiki zezwolenia nie ma - w okresie testowym jest okazja do robienia takich testów i osób też jest sporo aby potestować to co trzeba sprawdzić (a nie tylko szukać dla siebie buildów i exploitów do wykorzystania)

No niestety jaskinia jest miejscem złośliwym - zyski są tam słabsze, więc trzeba wybrać, czy lepiej tam expić i dopłacać, czy się odrobinę cofnąć i zarabiać26. Dodajmy zloto w jaskini notka bo to dziwne ze pod koniec gry topke trzeba utrzymywac

wydaje mi się, że tu się trochę zaczynasz powtarzać, ale...27. Wydaje mi sie ze czary magicznych wymagaja za duzo pr
Myślę że nie koniecznie trzeba ciąć te PR. Magiczni mają koszt czaru przed walką cięty o połowę, potrzebują 3 statystyk (siła + speed + inta), grają najczęściej na czarcie (+speed) lub wampie (+speed) więc PR mogą mieć ogólnie więcej.
Nie wiem - może niech się magiczni walczący wypowiedzą, a nie rzemek...
A ktoś tego komuś zabrania? Jakoś nikt nie lajkuje ani nie podaje nawet postów na FB dalej...28. Czy mozemy jakos rozreklamowac impa przed ne ?
Więc już nawet mi się ich zbytnio pisać nie chce xP
Nie.29. Zwiekszyc exp z rybek (zrownac do drwalenia zeby magiczni szukali reagow) dodac exp z kopania w daranis
Uważasz że te 2 pr robią taką różnicę? Nie wiem - czekam na jakiś feedback walczących.31. Proponuje zeby sprawdzic jakby sie gralo gdyby blok zabieral 3 pr nie 5 bo pod koniec ery bloki moze i sa ale brak pr brak dmg i jest lipa
Nie jest znerfiony, tylko nie chce się wam iść tam gdzie on dropi.32. Poprawic drop setu czarnego zostal za bardzo znerfiony.
To już jest zrobione33. Dodac talizman do znajdowania reagow, punktow pracy i treningowych

Będą 2 umagicznienia do wyboru, zaklinanie obecnie bez zmian.34. Zmiany u magicznych dodac mozliwosc wyboru 3 umagicznien i zaklinanie dodac jako umagicznianie (koszt zaklinania za ap to blad bo trzeba poswiecac gracza zeby reszta mogla grac)
też zbuffować zbuffować, koniecznie...35. Dodac rzemkowi mozliwosc zbijania pr diaxem
36. Dopasowanie przedmiotu powinno dawac o wiele wiecej umki wtedy eq byloby wiecej,
Bo itemsy wychodzące z przelicznikiem łącznie x10-x11 bonus/siła są zdecydowanie za słabe i dlatego nikt nie może skończyć ery.
A nie, czekaj... :/
To jest ok pomysł.(farma) Ponadto proponuję, by niewpisane wartości w formularzu zaznaczania traktowało jako całe pole/minimalną/maksymalną możliwą wartość do wpisania.
Yyy... ale że jak niby? Patrz punkt 11. A może usunąć uniki zupełnie? I balansować trafienia tak aby miały sens po prostu?
Tak, to nie jest głupi pomysł. Tylko trzeba go jakoś ubrać w szczegóły13. Te prowincje to taki fajny pomysł, ale w praktyce nie realne jest zdobywanie czy odbijanie ich sobie. Fakt, że pochłaniają tak dużo minerałów za w sumie niewielki przyrost energii, mocno poddaje w wątpliwość sens inwestowania. Może niech każdy się zastanowi jak poprawić te prowincje. Moim pomysłem jest, że jak zdobędziesz prowincję to otwiera Ci się lokacja dostępna tylko dla graczy tej gildii, moglibyśmy wymyślić parę takich "dungeonów"?

No tu pewnie też jakieś zmiany wprowadzę.Czarodziejowi bardzo brakuje czaru z ochroną żywiołową(...)
Po ostatnich zmianach w ilościach HP postaci (więcej za awans, do tego czarty/wampiry) czary leczące stały się bardzo słabe. (...)
Jak powyżej - zamiast wszystko buffować, może trzeba porównać uwagi poszczególnych graczy grających daną klasą i wyciągnąć wnioski?
Niech się wypowiedzą ci, którzy aktywnie walczą (jakiś deficyt zwykłych walczących w tej erze...) na temat trafień/uników itd. Magiczni o czarach itd. i niech się z tego jakaś dyskusja wywiąże, bo szczerze mówiąc - obserwowałem tę erę dość uważnie i po za wyrywającym do przodu Samaelem (obetniemy złodziejowi zysk expa ze złodziejstwa xP) widziałem ładnie idących do przodu: Barda, Paladyna, Kapłana (tworzących też, ale tu pomijam). Czarodziej miał problem - to wiem, ale wynikający w dużym stopniu z próby pójścia w uniki.
Barbów czy Wojów deficyt, więc trudno ocenić, nie mówiąc już o nekromancie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Moim zdaniem sugestia Sepa o obniżeniu PR na blokach jest dosyć słuszna.
Problem w blokach na Notku jest taki, ze brakuje obrażeń ze względu na słabe trafianie.
Obniżając PR na blokach można to trochę wyrównać. Może jakieś unikatowe kilka sztuk tarcz, które zamiast premii do blokow dają obniżone PR przy blokowaniu?
Pomysly ode mnie:
1. Losowy zaczepiający facet, który za 3 energii daje nam kilka sztuk surowców- może podmianka na jakiś losowy artefakt/znajdźkę w zależności od etapu gry, przy sporo obniżonej częstotliwości pojawiania się tego faceta
2. Obwoźny jarmark- zamiast standardowych itemow- znajdźki.
3. Pierwszeństwo ruchu w taktyce:
Dodanie do każdej linijki taktyki opcji wyboru pierwszeństwa ruchu, coś co mogłoby zwiększyć różnorodność przebiegów walk, co bardzo mi się marzy w impie
-1: wykonaj akcję po ruchu przeciwnika
0: wykonaj akcję standardowo
4. Odnośnie nekro:
-możliwość ustawienia typu ataku dla przywolanca oddzielnie do mojego; ja chcę defensywnie, a przywolaniec ma bić agresywnie
-specka zwiększająca liczbę przywolańców; dostępna od któregoś poziomu, odpowiednio zbalansowana, np. +1 do maksymalnej liczby przywołańców, ale zadają one tylko 60% obrażeń
-w ostatniej erze przywołańce miały ogromny problem z trafianiem, niestety nie wiem jak w tej, ale można się temu przyjrzeć, nie mogłem się przebić przez cmentarz, miałem bardzo dużo remisów
-dodanie kilku ofensywnych czarów, jakieś klątwy; działanie podobne jak aury u paladyna, ale w odwrotna stronę
Przykład:
klątwa zmniejsza obronę o 1%, maksymalnie do 10%, trwa do końca walki
Klątwa zadaje 0,5% maksymalnego zdrowia co turę, leczy gracza o taką samą ilość
Itd.
Poświęcenie przywołańca- odeślij przywołańca w zamian otrzymujesz ileś tam hp albo jakiś tam bonus do obrażeń/defa w zależności od poziomu przywołańca.
Jeżeli chodzi o Przywołanie Patrona to ciekawym rozwiązaniem byłoby posiadanie takiego od 1 poziomu, jako stwór (jak te standardowe w statystykach), który rozwijałby się razem z nami (jakiś przyrost hp, co nasz lvl). Po przywołaniu innego stwora- patron zostaje odesłany.
Problem w blokach na Notku jest taki, ze brakuje obrażeń ze względu na słabe trafianie.
Obniżając PR na blokach można to trochę wyrównać. Może jakieś unikatowe kilka sztuk tarcz, które zamiast premii do blokow dają obniżone PR przy blokowaniu?
Pomysly ode mnie:
1. Losowy zaczepiający facet, który za 3 energii daje nam kilka sztuk surowców- może podmianka na jakiś losowy artefakt/znajdźkę w zależności od etapu gry, przy sporo obniżonej częstotliwości pojawiania się tego faceta
2. Obwoźny jarmark- zamiast standardowych itemow- znajdźki.
3. Pierwszeństwo ruchu w taktyce:
Dodanie do każdej linijki taktyki opcji wyboru pierwszeństwa ruchu, coś co mogłoby zwiększyć różnorodność przebiegów walk, co bardzo mi się marzy w impie

-1: wykonaj akcję po ruchu przeciwnika
0: wykonaj akcję standardowo
4. Odnośnie nekro:
-możliwość ustawienia typu ataku dla przywolanca oddzielnie do mojego; ja chcę defensywnie, a przywolaniec ma bić agresywnie
-specka zwiększająca liczbę przywolańców; dostępna od któregoś poziomu, odpowiednio zbalansowana, np. +1 do maksymalnej liczby przywołańców, ale zadają one tylko 60% obrażeń
-w ostatniej erze przywołańce miały ogromny problem z trafianiem, niestety nie wiem jak w tej, ale można się temu przyjrzeć, nie mogłem się przebić przez cmentarz, miałem bardzo dużo remisów
-dodanie kilku ofensywnych czarów, jakieś klątwy; działanie podobne jak aury u paladyna, ale w odwrotna stronę

Przykład:
klątwa zmniejsza obronę o 1%, maksymalnie do 10%, trwa do końca walki
Klątwa zadaje 0,5% maksymalnego zdrowia co turę, leczy gracza o taką samą ilość
Itd.
Poświęcenie przywołańca- odeślij przywołańca w zamian otrzymujesz ileś tam hp albo jakiś tam bonus do obrażeń/defa w zależności od poziomu przywołańca.
Jeżeli chodzi o Przywołanie Patrona to ciekawym rozwiązaniem byłoby posiadanie takiego od 1 poziomu, jako stwór (jak te standardowe w statystykach), który rozwijałby się razem z nami (jakiś przyrost hp, co nasz lvl). Po przywołaniu innego stwora- patron zostaje odesłany.
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Uniki a trafienie.
Piszesz, że im więcej gracze będą trafiać tym więcej będą przeciwnicy trafiać. Tylko ze dalej pozostaje blok albo kontra.
Poprzez usunięciu uników chodziło mi o to, żeby zlikwidować obronę w postaci "Uniki". Niech sobie uniki będą jako "wartość dodana".
Gracz trafia 60% bo ma dużo zwinności i wbb, niech przeciwnik też trafia 60%. Po to chyba jest blok albo kontra
Co do czarodzieja, to oprócz obserwacji dotyczących tych czarów o których pisałem i absorpcji działającej na tarcze to więcej komentarzy nie mam. Oprócz jednego, nie grajcie czarodziejem na uniki
Klątwy u nekro. Super sprawa. Jestem za
Piszesz, że im więcej gracze będą trafiać tym więcej będą przeciwnicy trafiać. Tylko ze dalej pozostaje blok albo kontra.
Poprzez usunięciu uników chodziło mi o to, żeby zlikwidować obronę w postaci "Uniki". Niech sobie uniki będą jako "wartość dodana".
Gracz trafia 60% bo ma dużo zwinności i wbb, niech przeciwnik też trafia 60%. Po to chyba jest blok albo kontra

Co do czarodzieja, to oprócz obserwacji dotyczących tych czarów o których pisałem i absorpcji działającej na tarcze to więcej komentarzy nie mam. Oprócz jednego, nie grajcie czarodziejem na uniki

Klątwy u nekro. Super sprawa. Jestem za
