Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie do końca się zgodzę odnośnie miejskiego sklepu, który żyje własnym życiem, ale jednocześnie jest uzależniony od tego co kują rzemkowie. I tak to co było w tamtej erze było głównie zależne od tego co kuł Marcjako, Kantor, Thoran, Al, ja i kilku innych którzy się wykruszyli podczas ery.
Były sytuację, że miejski serwował lepsze EQ niż to co jest wstanie wykuć rzemek, chociażby w broniach było sporo przykładów, ale też i w def EQ. To co to by się działo jeśli by ulepszyć miejski.
Były też czasem elementy EQ w miejskim coś na zasadzie polowania na EQ z targu, które lubi szybko znikać ^^ oczywiście sytuacja ta miała miejsce gdy jakiś rzemek ruszał z kuciem.
Dodatkowo miejski to jest uzupełnienie tego co kują rzemkowie, a nie zastępstwo.
Przykład z obecnego stanu testów:
ornat w miejskim +134 -3% 34 siły
U Orga ornat +134 i +138 na -3% 43-45 siły
Ja kupiłem ornat +129 -1% na 27 siły
Były sytuację, że miejski serwował lepsze EQ niż to co jest wstanie wykuć rzemek, chociażby w broniach było sporo przykładów, ale też i w def EQ. To co to by się działo jeśli by ulepszyć miejski.
Były też czasem elementy EQ w miejskim coś na zasadzie polowania na EQ z targu, które lubi szybko znikać ^^ oczywiście sytuacja ta miała miejsce gdy jakiś rzemek ruszał z kuciem.
Dodatkowo miejski to jest uzupełnienie tego co kują rzemkowie, a nie zastępstwo.
Przykład z obecnego stanu testów:
ornat w miejskim +134 -3% 34 siły
U Orga ornat +134 i +138 na -3% 43-45 siły
Ja kupiłem ornat +129 -1% na 27 siły
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Czyli mówisz, że ten wspaniały Ornat https://prnt.sc/IBo1jt-tnfT2 jest tak samo dobry jak ten? https://prnt.sc/akKXG3e_Gyen
Albo takie kapitalne spodnie https://prnt.sc/-kPqdj0EWg8J w porównaniu do tych? https://prnt.sc/cE_-zD52hv87
Rozumiem twój punkt widzenia. Przekonałeś mnie.
Albo takie kapitalne spodnie https://prnt.sc/-kPqdj0EWg8J w porównaniu do tych? https://prnt.sc/cE_-zD52hv87
Rozumiem twój punkt widzenia. Przekonałeś mnie.
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie wiem chyba gramy w inną grę xD
Ale skoro tak obserwujesz obecnie miejski to polecam tam zaglądać co chwila, bo EQ się tam tak rotuje, że hej zwłaszcza teraz, a wpływ na to mają Org, Caalon, Al i każdy inny kujący rzemek.
Powtórzę. WPŁYW NA MIEJSKI MAJĄ KUJĄCY RZEMKOWIE TYLKO I WYŁĄCZNIE. Oni mogą coś bardzo polepszyć lub bardzo popsuć cóż Więc zażalenia, że coś jest pod jakimś względem gorsze kierować do nich
Ja do niczego nie mam zamiaru przekonywać ani się wdawać w kłótnie, bo każdy szuka czego innego w EQ, ale widziałem w tamtej erze jak zachowuje się miejski w trakcie gdy ktoś kuje i gdy sam kułem. I jestem pewny, że Marcjako też to widział gdy kuł lub inni, którzy tam zaglądali często.
Po za tym podajesz przykład EQ, który pod względem + jest lepszy w miejskim niżeli wykuty, a niektórym właśnie na tym zależy.
Teraz masz w miejskim na stan po północy czyli zmianie EQ:
Ornat +88 -1% na 20 siły
Kunsztowne spodnie +58 -3% na 12 siły
Reasumując miejski ma wspomagać, a nie wyjść tak, że jeden kuje reszta się zaopatruje w miejskim, bo w zasadzie EQ niczym się nie będzie różnić lub różnica będzie kosmetyczna jeśli chodzi o jakość. Obecnie jest ona dość zbliżona, może nie pod każdymi względami, ale nigdy nikomu się nie dogodzi.
Ale skoro tak obserwujesz obecnie miejski to polecam tam zaglądać co chwila, bo EQ się tam tak rotuje, że hej zwłaszcza teraz, a wpływ na to mają Org, Caalon, Al i każdy inny kujący rzemek.
Powtórzę. WPŁYW NA MIEJSKI MAJĄ KUJĄCY RZEMKOWIE TYLKO I WYŁĄCZNIE. Oni mogą coś bardzo polepszyć lub bardzo popsuć cóż Więc zażalenia, że coś jest pod jakimś względem gorsze kierować do nich
Ja do niczego nie mam zamiaru przekonywać ani się wdawać w kłótnie, bo każdy szuka czego innego w EQ, ale widziałem w tamtej erze jak zachowuje się miejski w trakcie gdy ktoś kuje i gdy sam kułem. I jestem pewny, że Marcjako też to widział gdy kuł lub inni, którzy tam zaglądali często.
Po za tym podajesz przykład EQ, który pod względem + jest lepszy w miejskim niżeli wykuty, a niektórym właśnie na tym zależy.
Teraz masz w miejskim na stan po północy czyli zmianie EQ:
Ornat +88 -1% na 20 siły
Kunsztowne spodnie +58 -3% na 12 siły
Reasumując miejski ma wspomagać, a nie wyjść tak, że jeden kuje reszta się zaopatruje w miejskim, bo w zasadzie EQ niczym się nie będzie różnić lub różnica będzie kosmetyczna jeśli chodzi o jakość. Obecnie jest ona dość zbliżona, może nie pod każdymi względami, ale nigdy nikomu się nie dogodzi.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Mam kilka pomysłów:
-podświetlenie na czerwony kolor itemków w walce (na tym pasku, pod nickiem. W sumie poza walką też można), których wytrzymałość jest poniżej 20%
-zmiana koloru itemków setowych na, np. zielony
-wprowadzenie zakładek w uzbrojeniu: zwykłe/magiczne/legendarne
-zmiana rozdania u barda -> 3,5 sily, 3 charki
-podświetlenie na czerwony kolor itemków w walce (na tym pasku, pod nickiem. W sumie poza walką też można), których wytrzymałość jest poniżej 20%
-zmiana koloru itemków setowych na, np. zielony
-wprowadzenie zakładek w uzbrojeniu: zwykłe/magiczne/legendarne
-zmiana rozdania u barda -> 3,5 sily, 3 charki
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Mam propozycję lekkiej zmiany siły przeciwników i ilość zdobywanego doświadczenia w jakiejś mniej uczęszczanej lokacji. Między CSK Wartownią a Rzeką Nivrin jest duży przeskok trudność a tak naprawdę nie ma alternatywy. Zapomniana grota za słaba, labirynt za daleko. Na CSK Wartownia wymagane jest 400-500 flat defa i trochę odporności od ognia. Rzeka to minimum 1100-1200 flat defa i zdecydowanie więcej odporności ognia od szkarłatka. Chciałbym zaproponować wypełnienie tej dziury jakąś inna lokacją. Może Zapomniana grota z pochodnią? Troszkę dać im buffa do dmgu i zwiększyć zysk expa? Idealnie byłoby gdyby właśnie wpasowała się ta lokacja pomiędzy wartownię i rzekę.
Co wy na to?
Co wy na to?
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Tsura pisze: ↑5 cze 2022, o 17:36 Mam propozycję lekkiej zmiany siły przeciwników i ilość zdobywanego doświadczenia w jakiejś mniej uczęszczanej lokacji. Między CSK Wartownią a Rzeką Nivrin jest duży przeskok trudność a tak naprawdę nie ma alternatywy. Zapomniana grota za słaba, labirynt za daleko. Na CSK Wartownia wymagane jest 400-500 flat defa i trochę odporności od ognia. Rzeka to minimum 1100-1200 flat defa i zdecydowanie więcej odporności ognia od szkarłatka. Chciałbym zaproponować wypełnienie tej dziury jakąś inna lokacją. Może Zapomniana grota z pochodnią? Troszkę dać im buffa do dmgu i zwiększyć zysk expa? Idealnie byłoby gdyby właśnie wpasowała się ta lokacja pomiędzy wartownię i rzekę.
Co wy na to?
Można do tego wykorzystać jakaś lokacje z dorożki, bo większość w tej chwili jest mega dziwna i średnio opłacalna.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Akademia w daranis albo więzienie nie pasi?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Akademia to bardzo podobny poziom do groty/lochów CSK, a więzienie są na poziomie Laba(cień chaous i widmo mocno walą żywiołami)Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑6 cze 2022, o 07:26 Akademia w daranis albo więzienie nie pasi?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
To może coś dodać/odjąć z akademii i zrobić z niej lepszy wypełniacz?
Jakaś propozycja?
Jakaś propozycja?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Co do akademii nie mam pomysłu, ale więzienie chyba trochę łatwiej naprawić, tak bym to widział:Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑6 cze 2022, o 14:09 To może coś dodać/odjąć z akademii i zrobić z niej lepszy wypełniacz?
Jakaś propozycja?
cień chaosu->horda bandytów
mordercze widmo->szkielet mag/mohrg
tylko nie wiem, czy wtedy nie będzie za kolorowo