Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Druid nie potrzebuje tarczy, on potrzebuje dostosowywania czarow i mozliwosci sensownego wbijania WBB (jezeli zamyslem jest uzywanie broni przywolanej) + dzialajacych unikow.
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Przecież uniki od wbb to druid ma i działają bardzo dobrze, zapytaj się Toboe ile % ma uników na duchu z jaskini.
Druid jak się dobrze ustawi taktykę to może łatwo bić i wbb i czaro bardzo tanim kosztem elkowym, nawet nie wiem czy to nie jest najtańsza profesja walcząca jeśli chodzi o picie elek vs maksymalizacja umki z walki w imp (walka 49-50 tur).
Jeśli nie maksymalizujesz zysków co widać po HS Twoje wbb i czaro vs wbb i czaro Toboe. Można mieć łatwe porównanie kto zaniechał umke, a kto nie. Stąd nie rozumiem narzekania, że coś ciężko bić, skoro da się
Druid jak się dobrze ustawi taktykę to może łatwo bić i wbb i czaro bardzo tanim kosztem elkowym, nawet nie wiem czy to nie jest najtańsza profesja walcząca jeśli chodzi o picie elek vs maksymalizacja umki z walki w imp (walka 49-50 tur).
Jeśli nie maksymalizujesz zysków co widać po HS Twoje wbb i czaro vs wbb i czaro Toboe. Można mieć łatwe porównanie kto zaniechał umke, a kto nie. Stąd nie rozumiem narzekania, że coś ciężko bić, skoro da się
Ostatnio zmieniony 7 maja 2022, o 15:21 przez Wirginix, Anielski Wieszcz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie chce nikogo atakowac, ale chyba gramy w inna gra xDWirginix, Anielski Wieszcz pisze: ↑7 maja 2022, o 15:15 Przecież uniki od wbb to druid ma i działają bardzo dobrze, zapytaj się Toboe ile % ma uników na duchu z jaskini.
Druid jak się dobrze ustawi taktykę to może łatwo bić i wbb i czaro bardzo tanim kosztem elkowym, nawet nie wiem czy to nie jest najtańsza profesja walcząca jeśli chodzi o picie elek vs maksymalizacja umki z walki w imp (walka 49-50 tur).
Pol dnia dzisiaj trzaskalem probujac rozne rozwiazania (i majac 'dosc' sporo zwinnosci) i nawet bez tarczy uniki sie nawet nie umywaja do blokow.
Mam logi z dzisiaj w razie gdyby Administracja chciala zobaczyc.
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Uniki u druida to kupa. Nie używam i nie zamierzam tykać. Obecnie uniki na ducha notka mam zerowe - dosłownie zerowe, gdzie bloki jako takie jestem w stanie wyciągnąć ze specem na max, ale to jeszcze nabijając po końcu ery 200k wbb na niemal 50 basztach (dziennie w normalnych warunkach można z 5 zrobić na wampie).
Tarczy raczej druid nie potrzebuje, ale nie potrzebuje jej też nekro.
Dodatkowy czar leczący u druida powinien mocno poprawić sytuację endgame, bo pozwoli rzadziej się leczyć i wykorzystać więcej pr na ataki. Ciekaw jestem wpływu podmiany kolejności czarów ofensywnych (wspomniany gniew żywiołów) na pięcie się w progresie, bo faktycznie ten czar w PvE jest gamechangerem na obecnym etapie.
Tarczy raczej druid nie potrzebuje, ale nie potrzebuje jej też nekro.
Dodatkowy czar leczący u druida powinien mocno poprawić sytuację endgame, bo pozwoli rzadziej się leczyć i wykorzystać więcej pr na ataki. Ciekaw jestem wpływu podmiany kolejności czarów ofensywnych (wspomniany gniew żywiołów) na pięcie się w progresie, bo faktycznie ten czar w PvE jest gamechangerem na obecnym etapie.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Pomysły i propozycje zmian
Z druidem pewnie będzie trudniej ogarnąć te zmiany ale pamiętajmy, że te uniki mają też zacząć ratować życie magicznym, żeby nie brali na pape wszystkich hitów.
Bloki - wbb
Uniki - czaro
I jakoś trzeba to zbalansować dla druida
Co do nekro. Jeżeli ktoś uważa, że nekro jest zbalansowany i nie wymaga żadnych zmian to ja się zgadzam! Gram nekro od przyszłej ery. Robienie na 3 poziomie kanałów pod Gutem (omijasz klasztor wogóle), na 5 poziomie zrobienie tajemniczego tunelu, na 8 poziomie zabicie orka czempiona, na 9 poziomie zbicie orka szamana. Na 12 poziomie czyszczenie csk lochów z palcem w uchu, na 16 czyszczenie csk wartowni i remisowanie 2/3 walk z dowódcą.
Przyznacie, że to przecież normalne i każda klasa może to zrobić. Więc o co krzyk. Zostawcie tą postać w spokoju!
Bloki - wbb
Uniki - czaro
I jakoś trzeba to zbalansować dla druida
Co do nekro. Jeżeli ktoś uważa, że nekro jest zbalansowany i nie wymaga żadnych zmian to ja się zgadzam! Gram nekro od przyszłej ery. Robienie na 3 poziomie kanałów pod Gutem (omijasz klasztor wogóle), na 5 poziomie zrobienie tajemniczego tunelu, na 8 poziomie zabicie orka czempiona, na 9 poziomie zbicie orka szamana. Na 12 poziomie czyszczenie csk lochów z palcem w uchu, na 16 czyszczenie csk wartowni i remisowanie 2/3 walk z dowódcą.
Przyznacie, że to przecież normalne i każda klasa może to zrobić. Więc o co krzyk. Zostawcie tą postać w spokoju!
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Mam wrazenie Wir, ze bierzesz spostrzezenia z er ktorych nikt juz nie pamieta, bo moje testy wskazuja dokladnie to samo co Toboe opisal w poscie wyzej
I skoro bierzesz info z HS, zobacz jakie ilosci Zwink mami vs Toboe + mam wiekszosc mozliwych specek wymaxowanych, bo pare rzeczy testowalem
I skoro bierzesz info z HS, zobacz jakie ilosci Zwink mami vs Toboe + mam wiekszosc mozliwych specek wymaxowanych, bo pare rzeczy testowalem
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Bo duch za duży kaliber, ale już na mobach w jaskini widać uniki. Wziąłem po prostu mylnie dane od Toboe odnośnie ducha, przed chwilą widziałem dużo z jego walk i wiem że niekiedy uniki są lepsze niż bloki oczywiście kwestia jakie są to moby. Danych nie będę wrzucał, bo to własność Toboe, ale sądzę że potwierdzi.
Co do uników vs duch to progi są zbyt wysokie by uniki były widoczne, powinny zostać obniżone do realniejszych wartości.
Co do uników vs duch to progi są zbyt wysokie by uniki były widoczne, powinny zostać obniżone do realniejszych wartości.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
To nawet nie chodzi wylacznie o ducha.
Uniki tak naprawde sie koncza po Krypcie, w pozniejszej rozgrywce ich nie ma juz po prostu. I to nawet teraz, jak wejde w Katakumby, blokow jestem w stanie wycisnanc w miare ok, to w momencie kiedy przestawie sie na uniki to widac praktycznie od reki dysproporcje pomiedzy blokami a unikami (i to nie jest pare procent), wiec bez obrazy, ale nie wiem skad te dane bierzesz (na pewno sa z tej ery)
I mimo ze nie mam wymaxowanego WBB/Czaro, to mam praktycznie tyle samo i jednego i 2giego (plus wymaxowane specki) co w polaczeniu z duza iloscia szybkosci i zwinnosci daje dosc stabilne porownanie.
Nie wiem co tak naprawde chcesz udowodnic? Wiekszosc postow tutaj wytyka dzialanie Unikow jako 'wadliwe', nawet Org posrednio przyznaje racje i obiecuje lekkie modyfikacje wiec to wyglada mi po prostu na negowanie bo ktos cala era przewalczyl i ma spostrzezenia na podstawie calej ery, w tym temacie chyba chodzi o to zeby wszytkim bylo lepiej?
Nie wiem czy zauwazyles, ale tylko ja i Toboe w tej erze gralismy druidami walczacymi, i biorac pod uwage fakt ze spostrzezenia obu graczy w zasadzie sie zgadzaja, to cos musi byc na rzeczy? (Nadmienie ze jestesmy w roznych gildiach i nie zawsze na przyjaznych stosunkach )
Uniki tak naprawde sie koncza po Krypcie, w pozniejszej rozgrywce ich nie ma juz po prostu. I to nawet teraz, jak wejde w Katakumby, blokow jestem w stanie wycisnanc w miare ok, to w momencie kiedy przestawie sie na uniki to widac praktycznie od reki dysproporcje pomiedzy blokami a unikami (i to nie jest pare procent), wiec bez obrazy, ale nie wiem skad te dane bierzesz (na pewno sa z tej ery)
I mimo ze nie mam wymaxowanego WBB/Czaro, to mam praktycznie tyle samo i jednego i 2giego (plus wymaxowane specki) co w polaczeniu z duza iloscia szybkosci i zwinnosci daje dosc stabilne porownanie.
Nie wiem co tak naprawde chcesz udowodnic? Wiekszosc postow tutaj wytyka dzialanie Unikow jako 'wadliwe', nawet Org posrednio przyznaje racje i obiecuje lekkie modyfikacje wiec to wyglada mi po prostu na negowanie bo ktos cala era przewalczyl i ma spostrzezenia na podstawie calej ery, w tym temacie chyba chodzi o to zeby wszytkim bylo lepiej?
Nie wiem czy zauwazyles, ale tylko ja i Toboe w tej erze gralismy druidami walczacymi, i biorac pod uwage fakt ze spostrzezenia obu graczy w zasadzie sie zgadzaja, to cos musi byc na rzeczy? (Nadmienie ze jestesmy w roznych gildiach i nie zawsze na przyjaznych stosunkach )
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ale ja nie mówię że uniki działają w pełni super xD bo tak nie jest, ale nie zgodzę się z tym, że ich nie ma, bo są i działają jedynie progi by osiągnąć optymalną ilość są zbyt wysokie na lokacji końcowej, powinny zostać obniżone.
A wbb jak na druida masz po prostu za mało stąd nie widzisz rezultatów, cofnij się do baszty i nabij porządnie wbb o 100k+, a gwarantuje Ci, że odczujesz różnice.
A wbb jak na druida masz po prostu za mało stąd nie widzisz rezultatów, cofnij się do baszty i nabij porządnie wbb o 100k+, a gwarantuje Ci, że odczujesz różnice.
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Znaczy w katakumbach uniki dają radę na poziomie 60-80% i to bez speców w uniki, po podbiciu speców nawet zdarzało się mieć 90% uników. W jaskini też jestem w stanie walczyć pod uniki, jeśli nie liczyć ducha notka.
Tylko duch notka pozwala dosłownie na 0 uników, ewentualnie 1 unik na 3 "walki", bo jak mnie trafi w pierwszej turze ponad 20 ciosów, to po wypiciu tylu elek spokojnie w drugiej mnie dobija. Reszta spoko, jaskinia trochę gorzej uniki wchodzą niż bloki, ale dzięki zaoszczędzonym pr nie piję jakoś więcej elek przy unikach niż przy blokach, bo szybciej wykańczam mobki.
Niemniej nadal uważam, że lepsze znacznie bloki, bo nabijam nimi nieco wbb i lepiej wychodzą na danym etapie gry. Porównywalny poziom uników i bloków mam w katakumbach, które są już daleko w tyle jeśłi chodzi o opłacalność lokacji. Kiedy chodziłem po katakumbach i tamtych lokacjach, uniki miałem pewnie parokrotnie słabsze od bloków.
Tylko duch notka pozwala dosłownie na 0 uników, ewentualnie 1 unik na 3 "walki", bo jak mnie trafi w pierwszej turze ponad 20 ciosów, to po wypiciu tylu elek spokojnie w drugiej mnie dobija. Reszta spoko, jaskinia trochę gorzej uniki wchodzą niż bloki, ale dzięki zaoszczędzonym pr nie piję jakoś więcej elek przy unikach niż przy blokach, bo szybciej wykańczam mobki.
Niemniej nadal uważam, że lepsze znacznie bloki, bo nabijam nimi nieco wbb i lepiej wychodzą na danym etapie gry. Porównywalny poziom uników i bloków mam w katakumbach, które są już daleko w tyle jeśłi chodzi o opłacalność lokacji. Kiedy chodziłem po katakumbach i tamtych lokacjach, uniki miałem pewnie parokrotnie słabsze od bloków.