Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
- ID: 2156
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
... zaraz poczuję się obrażony. Ja je odwiedzałem w zeszłej erze i w tej również zamierzam. Kto wie, może jutro.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 17 sie 2020, o 08:22
- ID: 2714
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Quest z Ghut Lolain.
Po oddaniu manuskryptu Artelax daje nam sztylet i mówi, że musimy odnaleźć jego starą towarzyszkę, która powie nam, gdzie są ukryte księgi. Niestety po otrzymaniu sztyletu w Notatniku pojawia się spis ksiąg, które należy odnaleźć, wraz z opisem gdzie się znajdują. Dzięki temu nie trzeba szukać wiedźmy, tylko można od razu przejść do szukania ksiąg. Całkowicie nie pasuje to do fabuły questa.
Proponowałbym zmianę albo usunięcie na tym etapie wątku z odnalezieniem wiedźmy (dowiedzieć się możemy od Artelax'a gdzie ukrył księgi, niestety trzeba by poprawić późniejszą część questa, w którym wiedźma gra większą rolę) albo zmianę gdzie bez udania się do wiedźmy nie będziemy mogli odnaleźć ksiąg. Czyli w notatniku po oddaniu manuskryptu wyskoczy tylko odnalezienie towarzyszki Artelax'a, musielibyśmy ją odnaleźć i dopiero ona powie nam (tak jak sugeruje to fabuła) gdzie znajdują się księgi. Dopiero po tym moglibyśmy zacząć ich szukać.
Quest z Karczmy "Smocze Oko" które zleca tajemniczy jegomość. Część z pokonaniem Nekromanty.
Chciałbym zaproponować wprowadzenie zmiany, za oddanie Diamentowej Laski, Księgi Czarnoksiężnika i Pokonanie Nekromanty otrzymujemy w sumie 15k statusu. Proponuję dodanie ścieżki dla osób "złych". W kulminacyjnym momencie to my moglibyśmy podjąć decyzję czy zabić nekromantę ku chwale Vackell, czy go uratować przed złymi ludźmi żądnymi jego śmierci. Ta ścieżka wymagałaby przebudowania sceny fabularnej na cmentarzu. Na przykład to my pierwsi moglibyśmy zaatakować nekromantę i po zwycięskiej walce litując się nad bezbronnym pomiotem chaosu, zabić tajemniczego jegomościa ratując nekromantę. Ścieżka ta dawałaby nam -30k Statusu co wyrównywałoby wcześniejszy jego przyrost. Zmienienie fabuły w tym miejscu pociągnęłoby za sobą pewne konsekwencje. Trzeba by nakłamać trochę pustelnikowi o tym, co naprawdę wydarzyło się na cmentarzu. Idąc dalej można by zmienić również trochę quest z Lasu Taur-Im-Duinath. Po uwolnieniu niesłusznie zaklętego w drzewo demona szlibyśmy razem z nim dokonać zemsty na złym kapłanie. Moglibyśmy zabić kapłana, demon, widząc w nas siłę i zagrożenie, stanąłby z nami do walki. Fantazjując dalej, postacie "złe" mogłyby dążyć do pogłębienia chaosu i uwolnienia Potwora z Nottern w fabule questów.
Trochę się rozpędziłem to może jeszcze jedna kwestia.
Taktyka walki. Fajnie, że opcje taktyki walki zostały rozbudowane. Bardzo dobry pomysł.
Pierwsza zmiana.
Czasami niektórzy mają naprawdę długie taktyki. Przychodzi nowy czar i trzeba go wklepać na miejsce starego w 15 różnych miejscach (trochę to trwa, ale tragedii nie ma). Jeśli by się dało, można by, dodać przycisk edytuj przy każdym punkcie. Po kliknięciu dałoby się edytować konkretną część taktyki (Kiedy/Będzie/Od/Akcja/Rzuć czar/Atak bronią/Powtórz). Dzięki temu dużo szybciej i przyjemniej uaktualniałoby się punkty taktyki.
Druga zmiana.
Często też punkty różnią się od siebie minimalnie jakąś wartością w jednym miejscu. Zostało dodane kopiowanie całej taktyki do innego zestawu, proponuję również wprowadzić kopiowanie poszczególnych punktów taktyki. Zaznaczamy checkbox i klikamy kopiuj do nr "4". Następnie, jeśli byśmy chcieli, moglibyśmy edytować tylko jedną konkretną część taktyki, jak to opisałem powyżej.
Po oddaniu manuskryptu Artelax daje nam sztylet i mówi, że musimy odnaleźć jego starą towarzyszkę, która powie nam, gdzie są ukryte księgi. Niestety po otrzymaniu sztyletu w Notatniku pojawia się spis ksiąg, które należy odnaleźć, wraz z opisem gdzie się znajdują. Dzięki temu nie trzeba szukać wiedźmy, tylko można od razu przejść do szukania ksiąg. Całkowicie nie pasuje to do fabuły questa.
Proponowałbym zmianę albo usunięcie na tym etapie wątku z odnalezieniem wiedźmy (dowiedzieć się możemy od Artelax'a gdzie ukrył księgi, niestety trzeba by poprawić późniejszą część questa, w którym wiedźma gra większą rolę) albo zmianę gdzie bez udania się do wiedźmy nie będziemy mogli odnaleźć ksiąg. Czyli w notatniku po oddaniu manuskryptu wyskoczy tylko odnalezienie towarzyszki Artelax'a, musielibyśmy ją odnaleźć i dopiero ona powie nam (tak jak sugeruje to fabuła) gdzie znajdują się księgi. Dopiero po tym moglibyśmy zacząć ich szukać.
Quest z Karczmy "Smocze Oko" które zleca tajemniczy jegomość. Część z pokonaniem Nekromanty.
Chciałbym zaproponować wprowadzenie zmiany, za oddanie Diamentowej Laski, Księgi Czarnoksiężnika i Pokonanie Nekromanty otrzymujemy w sumie 15k statusu. Proponuję dodanie ścieżki dla osób "złych". W kulminacyjnym momencie to my moglibyśmy podjąć decyzję czy zabić nekromantę ku chwale Vackell, czy go uratować przed złymi ludźmi żądnymi jego śmierci. Ta ścieżka wymagałaby przebudowania sceny fabularnej na cmentarzu. Na przykład to my pierwsi moglibyśmy zaatakować nekromantę i po zwycięskiej walce litując się nad bezbronnym pomiotem chaosu, zabić tajemniczego jegomościa ratując nekromantę. Ścieżka ta dawałaby nam -30k Statusu co wyrównywałoby wcześniejszy jego przyrost. Zmienienie fabuły w tym miejscu pociągnęłoby za sobą pewne konsekwencje. Trzeba by nakłamać trochę pustelnikowi o tym, co naprawdę wydarzyło się na cmentarzu. Idąc dalej można by zmienić również trochę quest z Lasu Taur-Im-Duinath. Po uwolnieniu niesłusznie zaklętego w drzewo demona szlibyśmy razem z nim dokonać zemsty na złym kapłanie. Moglibyśmy zabić kapłana, demon, widząc w nas siłę i zagrożenie, stanąłby z nami do walki. Fantazjując dalej, postacie "złe" mogłyby dążyć do pogłębienia chaosu i uwolnienia Potwora z Nottern w fabule questów.
Trochę się rozpędziłem to może jeszcze jedna kwestia.
Taktyka walki. Fajnie, że opcje taktyki walki zostały rozbudowane. Bardzo dobry pomysł.
Pierwsza zmiana.
Czasami niektórzy mają naprawdę długie taktyki. Przychodzi nowy czar i trzeba go wklepać na miejsce starego w 15 różnych miejscach (trochę to trwa, ale tragedii nie ma). Jeśli by się dało, można by, dodać przycisk edytuj przy każdym punkcie. Po kliknięciu dałoby się edytować konkretną część taktyki (Kiedy/Będzie/Od/Akcja/Rzuć czar/Atak bronią/Powtórz). Dzięki temu dużo szybciej i przyjemniej uaktualniałoby się punkty taktyki.
Druga zmiana.
Często też punkty różnią się od siebie minimalnie jakąś wartością w jednym miejscu. Zostało dodane kopiowanie całej taktyki do innego zestawu, proponuję również wprowadzić kopiowanie poszczególnych punktów taktyki. Zaznaczamy checkbox i klikamy kopiuj do nr "4". Następnie, jeśli byśmy chcieli, moglibyśmy edytować tylko jedną konkretną część taktyki, jak to opisałem powyżej.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2021, o 21:18 przez Sunai, Terminator, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2069
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Super propozycje. Do taktyk dodałbym jeszcze "powtórz: raz na X tur" bo obecnie można zrobić "raz na walkę" "raz na turę"
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponuję do walki dodać informację po każdej turze i przed walką ile punktów many ma gracz.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 gru 2020, o 12:46
- ID: 2237
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Pomysł dopiero na kolejną erę podejrzewam:
Zauważyłem, że szkolenie stworzeń które pomagają w walce, pomimo wydatku energii i złota nie przynoszą korzyści z punktami doświadczenia, co (jak mniemam) dość skutecznie odsuwa graczy od tych praktyk.
Można byłoby stworzyć coś na kształt 'zagrody' gdzie hodowca mógłby prowadzić szkolenia stworzeń innych graczy, bądź po prostu kupować słabe, szkolić je i później sprzedawać. Perk z umiejętnościami już jest, wystarczy dodać możliwość handlowania stworzeniami pomiędzy graczami a hodowcą.
Idąc dalej (luźna rozkmina) dorzucić konieczność karmienia stworów w zagrodzie (ryby), żeby je efektywniej szkolić i napędzamy tym kółko gospodarki z rybakami.
Oczywiście to tylko pomysł
Zauważyłem, że szkolenie stworzeń które pomagają w walce, pomimo wydatku energii i złota nie przynoszą korzyści z punktami doświadczenia, co (jak mniemam) dość skutecznie odsuwa graczy od tych praktyk.
Można byłoby stworzyć coś na kształt 'zagrody' gdzie hodowca mógłby prowadzić szkolenia stworzeń innych graczy, bądź po prostu kupować słabe, szkolić je i później sprzedawać. Perk z umiejętnościami już jest, wystarczy dodać możliwość handlowania stworzeniami pomiędzy graczami a hodowcą.
Idąc dalej (luźna rozkmina) dorzucić konieczność karmienia stworów w zagrodzie (ryby), żeby je efektywniej szkolić i napędzamy tym kółko gospodarki z rybakami.
Oczywiście to tylko pomysł
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Witam,
Czy dałoby radę usunąć pytajniki w HSie i dac normalnie staty? Strasznie rozwala mi to imersję i po prostu razi, do tego nie wiem po cóż to?
Czy dałoby radę usunąć pytajniki w HSie i dac normalnie staty? Strasznie rozwala mi to imersję i po prostu razi, do tego nie wiem po cóż to?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Hs otwiera się po ubiciu potwora - wtedy zamiast ??? Są cyferki
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 gru 2020, o 16:44
- ID: 769
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponuję wprowadzić powiadomienia dla uczestników sesji nieskończonych opowieści, gdy któryś z nich coś napisze (obecnie otrzymuję powiadomienia tylko w przypadku, gdy napisze Mistrz Gry).
Druga propozycja dotyczy farmy ziół - żeby można było zaznaczać pola na zasadzie kliknij i przytrzymaj, i w trakcie trzymania wciśniętego LPM będą się zaznaczały te, na które najedzie kursor.
Druga propozycja dotyczy farmy ziół - żeby można było zaznaczać pola na zasadzie kliknij i przytrzymaj, i w trakcie trzymania wciśniętego LPM będą się zaznaczały te, na które najedzie kursor.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2069
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Sunai pisze:
Taktyka walki. Fajnie, że opcje taktyki walki zostały rozbudowane. Bardzo dobry pomysł.
Pierwsza zmiana.
Czasami niektórzy mają naprawdę długie taktyki. Przychodzi nowy czar i trzeba go wklepać na miejsce starego w 15 różnych miejscach (trochę to trwa, ale tragedii nie ma). Jeśli by się dało, można by, dodać przycisk edytuj przy każdym punkcie. Po kliknięciu dałoby się edytować konkretną część taktyki (Kiedy/Będzie/Od/Akcja/Rzuć czar/Atak bronią/Powtórz). Dzięki temu dużo szybciej i przyjemniej uaktualniałoby się punkty taktyki.
Propozycja szybkiej i prostej implementacji tej zmiany - Jak edytujemy taktykę i wybierzemy numer punktu, to niech się pola obok wypełniają tym co jest obecnie ustawione pod tym numerem. Raz że ułatwi to edycję, a dwa że zminimalizuje możliwość pomyłki. Implementacja powinna być bardzo prosta, a da dużo.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:52
- ID: 2625
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ja mam propozycje dotyczącą logów walk. Korzystam ze skróconego logu walki z paru powodów ale odbija się to na mnie, że nie mogę sprawdzić co np. poszło nie tak albo czemu ten mob padł mimo, że nie powinien. Stąd chciałbym móc czasem podejrzeć ten log i widzę tutaj jeden z dwóch pomysłów:
1. Możliwość podejrzenia logu walki z dziennika, nie wszystkich ale np. 5 ostatnich walk, bo gdyby trzymać wszystkie logi to mogłoby to urosnąć to niezdrowych dla serwera rozmiarów.
2. Możliwość ściągnięcia pełnego loga na nasz dysk, bo oszczędzić serwer.
Jeszcze inny temat. Poświęcenie w wilczym jarze, czy nie można podać, które statystyki zostały zwiększone i o ile. Nie wiem czy nie są podawane celowo czy po prostu przeoczono to.
1. Możliwość podejrzenia logu walki z dziennika, nie wszystkich ale np. 5 ostatnich walk, bo gdyby trzymać wszystkie logi to mogłoby to urosnąć to niezdrowych dla serwera rozmiarów.
2. Możliwość ściągnięcia pełnego loga na nasz dysk, bo oszczędzić serwer.
Jeszcze inny temat. Poświęcenie w wilczym jarze, czy nie można podać, które statystyki zostały zwiększone i o ile. Nie wiem czy nie są podawane celowo czy po prostu przeoczono to.