Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
No i w tym jest problem właśnie, ze zwinka jest useless.
W takim razie, po co grać złodziejem? Skoro każdy może kontrować, mając przy okazji sporo więcej siły.
W tej erze profesje potrafiły swoje „tożsamości”, każdy leci w kontry, niezależnie, czy ma 500 zwiny, czy 150. To chyba nie jest ok, prawda?
Blok 5pr, kontra bronia z 10 prami wychodzi tyle samo.
NO nie zawsze można kontrować, bo mizka ma za mały dmg? Heh, ja muszę bić kama, bo z niej mam największy DMG na hicie (uwaga 6), zębatym zadaje mniejsze obrażenia w ulabie, niż właśnie kamą.
To jest tez nie fair. Ja leciałem w zwinkę z myślą o kontrach, nie mogę mieć na złodzieju takiej siły, jak palek/woj/barb, ale oni mogą mieć takie same kontry, lecąc na samej szkole?
Jedyna stata, która wpływa na kontry to speed, tutaj jest roznica tych kilku PR, co przekłada się na 1/2 kontry więcej na turę.
W takim razie, po co grać złodziejem? Skoro każdy może kontrować, mając przy okazji sporo więcej siły.
W tej erze profesje potrafiły swoje „tożsamości”, każdy leci w kontry, niezależnie, czy ma 500 zwiny, czy 150. To chyba nie jest ok, prawda?
Blok 5pr, kontra bronia z 10 prami wychodzi tyle samo.
NO nie zawsze można kontrować, bo mizka ma za mały dmg? Heh, ja muszę bić kama, bo z niej mam największy DMG na hicie (uwaga 6), zębatym zadaje mniejsze obrażenia w ulabie, niż właśnie kamą.
To jest tez nie fair. Ja leciałem w zwinkę z myślą o kontrach, nie mogę mieć na złodzieju takiej siły, jak palek/woj/barb, ale oni mogą mieć takie same kontry, lecąc na samej szkole?
Jedyna stata, która wpływa na kontry to speed, tutaj jest roznica tych kilku PR, co przekłada się na 1/2 kontry więcej na turę.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
To trzeba bylo pisac jak narzekalem na problem z przyrostem DMG broni, a nie olewac post, bo wyszlo ze tylko ja narzekam i wszystko jest OK.Sobik pisze: ↑25 lip 2022, o 08:50 No i w tym jest problem właśnie, ze zwinka jest useless.
W takim razie, po co grać złodziejem? Skoro każdy może kontrować, mając przy okazji sporo więcej siły.
W tej erze profesje potrafiły swoje „tożsamości”, każdy leci w kontry, niezależnie, czy ma 500 zwiny, czy 150. To chyba nie jest ok, prawda?
Blok 5pr, kontra bronia z 10 prami wychodzi tyle samo.
NO nie zawsze można kontrować, bo mizka ma za mały dmg? Heh, ja muszę bić kama, bo z niej mam największy DMG na hicie (uwaga 6), zębatym zadaje mniejsze obrażenia w ulabie, niż właśnie kamą.
To jest tez nie fair. Ja leciałem w zwinkę z myślą o kontrach, nie mogę mieć na złodzieju takiej siły, jak palek/woj/barb, ale oni mogą mieć takie same kontry, lecąc na samej szkole?
Jedyna stata, która wpływa na kontry to speed, tutaj jest roznica tych kilku PR, co przekłada się na 1/2 kontry więcej na turę.
W kwesti hitow pisalem wczesniej ze DMG jest nieproporcjonalny. Zwinka byla slabym pomyslem od wielu er, tak samo jak w wypadku wytrzymki, jest to statystyka o 3ciorzednym znaczeniu. W kwesti kontr, jak nadmienilem wczesniej zyski byly duze od wielu er. Gdyby nie WBB z kontr, to podejrzewam ze wiekszosc walczacych jeszcze by roju nie zabila, bo po prostu by nie trafiali.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
No, ale jak miałem się wypowiedzieć odnośnie dmg, jeśli mam 300 siły? To logiczne, ze nie będę miał wysokiego DMG i nie założę mocnej broni. Tak samo logiczne powinno być to, ze na zwince ze szkoły, nie powinno być kontr
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Czy 300, czy 600 to niczego nie zmienia bo przyrost obrazen nie jest ani dynamiczny ani widoczny, podpowiem roznica w DMG jest niezauwazalna, bo mam praktycznie takie same obrazenia od momentu wejscia do ulabu, az do teraz gdzie mam duzo lepsze statystyki, a opetanego jak bylem za smieszny dmg, tak go dalej bije. Pozatym napisales ze zebaty zakladales, wiec miales tyle samo sily co wszyscy walczacy, bo kazdy uzywal tego zebatego z miejskiego.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
No każdy używał, ale ja biegałem z 1,4k defa
Nie miałem i nie mam takiej samej siły, co każdy walczący już od dawna. Ostatni raz w hs z siłą byłem na etapie rzeki/labka
Nie miałem i nie mam takiej samej siły, co każdy walczący już od dawna. Ostatni raz w hs z siłą byłem na etapie rzeki/labka
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Wychodzi faktycznie na to, że ta era jest walczących. "Poprawka" do uników dała tylko trochę na early-mid game tym, co szli w zwinkę olewając mocniej inne staty. Na etapie cmentarz i późniejszym już uników nie ma w ogóle - mimo że jestem top w czaro. Zwiększenie obrażeń od mobów, które miało być dodatkiem balansującym dla "ułatwienia uników" w istocie jest tylko utrudnieniem dla magicznych, którzy muszą mieć znacznie więcej hp niż mieli i nawet picie elek zwiększających hp nierzadko jest niewystarczającą metodą na odrobienie strat spowodowanych mocniejszymi bułami od mobów.
Obecnie HS przodują paladyni i wojownicy. Na 50+ poziomie mamy:
3 wojowników (60, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
3 paladynów (62, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
4 rzemieślników (59, 56, 56, 55 poziom) - spośród 7...
1 złodziej (51 poziom) - spośród 5...
1 czarodziej (56 poziom) - spośród 5...
1 kapłan (50 poziom dopiero nabiłem) - spośród 9(!)...
0 bardów spośród 2
0 barbarzyńców spośród 3
0 nekromantór spośród 2
0 druidów walczących spośród 1
Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Obecnie HS przodują paladyni i wojownicy. Na 50+ poziomie mamy:
3 wojowników (60, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
3 paladynów (62, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
4 rzemieślników (59, 56, 56, 55 poziom) - spośród 7...
1 złodziej (51 poziom) - spośród 5...
1 czarodziej (56 poziom) - spośród 5...
1 kapłan (50 poziom dopiero nabiłem) - spośród 9(!)...
0 bardów spośród 2
0 barbarzyńców spośród 3
0 nekromantór spośród 2
0 druidów walczących spośród 1
Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Troche offtop ale to nie do konca prawda.Toboe, Irbis Mroku pisze: ↑25 lip 2022, o 09:16 Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Conajmniej 2 ubilo pare dni temu.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Pomysły i propozycje zmian
Zmiana wyszła na ogromny minus. Za dużo siły u mobow niszczy magicznych, bo nie maja uników. Za mało zwinki u mobow dało dodatkowo mega boosta dla niemagicznych, każdy ma kontry z kapelusza, bez żadnej inwestycji.
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
A mozna dla testu ruszyc kontry zeby byly bardziej zalezne od zwinki uniki latwiejsze ?
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Na pewno? Przy zerowych unikach rój leczy się 6-7x na turę. Nie ma sposobu nie idąc w kontry lub przynajmniej bloki pokonać roju. Magiczni, zmuszeni do uników, dają sobie spokój z próbami i idą walczyć z innymi mobami.Caalon pisze: ↑25 lip 2022, o 09:21Troche offtop ale to nie do konca prawda.Toboe, Irbis Mroku pisze: ↑25 lip 2022, o 09:16 Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Conajmniej 2 ubilo pare dni temu.