Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Warren Bhaas
 

Posty: 12
Rejestracja: 15 lut 2017, o 17:01
ID: 1377
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Warren Bhaas »

Jestem za
Serathth
 

Posty: 39
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serathth »

Minimalne w obecnej formie są spoko, tylko nie ma dobrych broni
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 915
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Obecnie minimalne nie mają zastosowania gdy dmg zadany zwykłym bonusem jest wyższy niż minimalne - przykładowo gdy mindmg wynosi 5 a całą bronią zadajesz wrogowi 10 obrażeń to te mindmg nic nie robią.
Jeśli zwykłe obrażenia zadałbyś niższe niż 5 (np. 3) to tu wejdą mindmg i uderzysz po prostu za 5 (czyli mindmg) i tyle.

Gdyby się dodawały jako Przebijanie to by zadało łącznie 15 (lub 8) ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Hpes
 

Posty: 50
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hpes »

Ja bym sprawdzil ale proponuje zeby zdjac bazowo ze 4pr i dodac 2 min z czarnej klingi zeby znowu byla grywalna
Marcjako Morbid, Cukiernik
 

Posty: 80
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Wilkołak
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Marcjako Morbid, Cukiernik »

Wg mnie przebijanie brzmi fajnie i nie brzmi op
Caalon
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Wilkołak
Profesja: Bard

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Też uważam że to dobry pomysł.
Samael
 

Posty: 115
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Człowiek
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Samael »

Ja chciałbym się odnieść do zmiany w unikach. Niestety nie przyniosła ona żadnych rezultatów na obecnym etapie gry.
Dalej uniki na mocniejszych mobkach oscylują w okolicach 10-20% co przekłada sie na brak możliwości konkurowania postaci druida w tej erze z kimkolwiek.
Temat do dalszej poprawy jak dla mnie
Hpes
 

Posty: 50
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hpes »

Mam pytanie czy duzo wymagaloby pracy zeby dodac w gildi miejsce na zwoje artefakty reagenty zeby odciazyc rzemkow i druidow w przekazywaniu eq, jesli to nie problem mozemy w trakcie ery wprowadzic

I czy mozemy sie zastanowic zeby athe byl bez wartosciowy i mniejsza granica z max ena zrobic ? 50 athe 0.05 ?cos takiego
Vendlinus Rex
 

Posty: 24
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Wampir
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Vendlinus Rex »

Hpes pisze: 2 sie 2022, o 12:55 I czy mozemy sie zastanowic zeby athe byl bez wartosciowy i mniejsza granica z max ena zrobic ? 50 athe 0.05 ?cos takiego
Czart jest już wystarczająco mocny.
Hpes
 

Posty: 50
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hpes »

To w takim razie 30 na 0.03 i zeby sztywno tyle wpadalo nie widze zeby to dalo jakiegos super buffa bo w najwiekszym farcie trafisz tyle max eny co na wampie a chociaz wiecej hajsu wplynie do impa na elki eq

I uwazam ze trzeba delikatnie zbuffowac swiatynie ktora odstaje zdecydowanie
ODPOWIEDZ