Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Kronos pisze: 4 lut 2023, o 13:30 Ale dlaczego rozmawiamy non stop o kontrach?
Bo nimi nadgania się obrażenia zmniejszone pudłowaniem a z tego co zrozumiałem post Tsury, obrażenia kontr liczą się inaczej niż zwykłych ataków. Czyli nie, że obrażenia są jakoś specjalnie niższe niż np. czarów tylko zwykłymi atakami bardzo trudno trafić a kontry zadają mniejsze obrażenia, ale też z tego co pamiętam kosztują mniej PR więc może się to balansuje jakoś? Trafienia mają zostać poprawione w nowej erze ale jeśli nadal sądzisz, że obrażenia są za niskie to możesz zrobić rozpiskę ile atakując bronią będzie się zadawać obrażeń na turę mając ich potencjalnie 100% plus kontry i czy to rzeczywiście wymaga boostowania w porównaniu do np. czarów.
Swoją drogą wspomniane wcześniej obrażenia przy 11 czy 13 PR są i silne sumarycznie i OP w porównaniu do czarów gdzie trzeba ustać po każdym ataku serię 2-5 ataków przeciwnika (2 to przy mojej obecnej szybkości a i to tylko na nie super szybkich przeciwnikach).
Kronos
 

Posty: 17
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 3280
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Kronos »

Idąc tym tokiem rozumowania znowu dążymy do tego, że każdy jest skazany na granie kontrami bo zwiększają dmg. Nie bardzo rozumiem zatem sens obecnego modelu profesji. Zróbmy jakiegoś wojozłodziejoklocka, który będzie tylko kontrował. A skoro kontry dają dodatkowy dmg, to może w ogóle wyłączymy bicie stricte z broni, wtedy problem zniknie :)


Nie rozumiem również, dlaczego porównujesz czary do ataków bronią. Tego nie można porównywać na zasadzie liczb, które są napisane w statystykach. Jak większość rzeczy w imperium zresztą.
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Nigdzie nie pisałem, że wymuszanie grania na kontrach jest super a wręcz proponowałem już zmiany we wszystkich profesjach żeby grało się nimi tak jak by to można sobie wyobrażać jakbyś się wczuwał w postać. Czyli żeby de facto barb był silny i wytrzymały i ani nie kontrował ani nie unikał. Wojownik np. przodował w wbb i dzięki niej nadrabiał niższą zwinność w porównaniu do złodzieja etc. Pisałem też zarówno o tym, że po naprawieniu trafień by pewnie trzeba znerfić kontry (więc w końcu byś nie musiał na nich grać) jak i że specka paladyna jest OP. I obecnie jest to akceptowane tylko dlatego, że to neguje słabości gry w kwestii trafień.

I gdzie widzisz jakieś porównywanie do liczb zapisanych w statystykach? Próbuję porównywać obrażenia broni (faktyczne z walki np. z Notkiem) do obrażeń czarów bo je akurat dobrze znam a twierdzenie, że coś (obrażenia broni) powinny być zwiększone musi być czymś podparte. Z tej porcji informacji co udało mi się w końcu uzyskać wynika, że obrażenia wcale niskie nie są bo zadawanie takich jak wspomniane broniami za 11-13 PR na ostatnim potworze to nie jest zły wynik w porównaniu do innych klas (chociażby magicznych). A jedyny faktyczny problem to, że się nie trafia (co jak pisałem Org zapowiedział, że poprawi) więc żeby wyrobić obrażenia trzeba używać kontr.

Sam bonus do specki wojownika/barbarzyńcy (broń Orgraelu 'totalny refactoring broni', który przecież wzmocni też paladyna) mógłby być ale to najpierw trzeba sobie zadać pytanie czy to oni są za słabi czy paladyn jest zbyt OP? No i co ze złodziejem, bardem i nekromantą? W nadchodzącej erze jak może zauważyłeś zmiany są kierunku równania w dół a nie w górę.
Vendlinus Rex
 

Posty: 32
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Vendlinus Rex »

https://pastebin.com/fPs97RFU - uniki
https://pastebin.com/pXHq9jEJ - bloki
https://pastebin.com/VjtUx2mK - kontry

Punkty AP: 3 (rozdaj)
Punkty życia: 12446/18420
Punkty many: 6608/6632
Punkty Ruchu: 336
Energia na reset: 57.11
Punkty pracy: 300.00/500
Punkty treningowe: 15
Limit picia mikstur: 55


Statystyki
Siła: 5303.67
Wytrzymałość: 302.28 Zwinność: 1394.51
Szybkość: 1986.46 Charyzma: 7.73
Inteligencja: 704.37

Walka bronią: 901852.30
Czaroznawstwo: 41678.10

Zdolności Specjalne
Zwiększona odporność na obrażenia o 12%
Zwiększona szansa na unik o 15%
Zwiększona szansa na kontratak o 15%
Punkty ruchu zwiększone o 20 pkt
Zwiększony limit mikstur o 6 pkt

+ 24k defa w itemach, policzcie sobie czy da się zabić notterna walczącym w 50 tur xD

meanwhile Paul zremisował ze mną walkę w której nie wypił ani razu żadnego eliksiru, bo co atak za 3k dmg dostaje po 600 many - ja pierdole, poważnie ktoś uznał, że to dobrze działa? xD

//Nie przeklinaj! - Vania
Vendlinus Rex
 

Posty: 32
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Vendlinus Rex »

po wypiciu elka nieśmiertelności:
https://pastebin.com/YNUKPwPw - uniki
https://pastebin.com/AETz4K2S - bloki z tarczą +22% - no działa to zajebiście, mam 23% bloków xDDDD
https://pastebin.com/0samFHdU - bloki z tarczą +22% + specjalnymi zdolnościami na 15% - no jeszcze lepiej, 37% XD
https://pastebin.com/PT9ZkpKL - kontry

w innych warunkach jest absolutnie niezabijalny walczącym, ponawiam wniosek formalny o zaoranie systemu walki i zrobienie go od zera.

w ramach ciekawostki - na duszy tytana https://pastebin.com/XiGuinQ1 z tarczą +22%, 15% w specjalnych mam 43% bloków - działa to normalnie zajebiście xD

//Język! - V
Ostatnio zmieniony 7 lut 2023, o 10:23 przez Vendlinus Rex, łącznie zmieniany 1 raz.
Tsura
 

Posty: 281
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Czekaj, czekaj.

15% specki bloków daje 15% więcej bloków tak naprawdę? A nie jakieś magiczne 15% więcej czegoś tam, że może blok wejdzie? :D

Ja tak dla uników też chce!
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 211
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Vendlinus Rex pisze: 7 lut 2023, o 10:11 po wypiciu elka nieśmiertelności:
https://pastebin.com/YNUKPwPw - uniki
https://pastebin.com/AETz4K2S - bloki z tarczą +22% - no działa to zajebiście, mam 23% bloków xDDDD
https://pastebin.com/0samFHdU - bloki z tarczą +22% + specjalnymi zdolnościami na 15% - no jeszcze lepiej, 37% XD
https://pastebin.com/PT9ZkpKL - kontry

w innych warunkach jest absolutnie niezabijalny walczącym, ponawiam wniosek formalny o zaoranie systemu walki i zrobienie go od zera.

w ramach ciekawostki - na duszy tytana https://pastebin.com/XiGuinQ1 z tarczą +22%, 15% w specjalnych mam 43% bloków - działa to normalnie zajebiście xD
Pytanie czy zrobiłeś wszystko przed wypiciem elki dającą wytrzymałość by dać radę pokonać ducha? Jeśli uważasz, że tak to nie mam pytań xD

80% aury - śmiech na sali, już na tym tracisz dużo, ale jak się nie dba o czaro to tak jest. Palki we wcześniejszej erze mieli czaro po 100k+ Ty nawet połowy tego nie miałeś...
Staty masz takie, że cholera wie w którą stronę chciałeś pokonać ducha. Niby szybkość, ale nie walka pod bloki, niby uniki, ale mając 1.3-1.4k to ja nie wiem na jakie uniki liczysz na walczącym, zwłaszcza że uniki nie były aż tak tragiczne mimo wszystko.
Wytrzymałości wcześniej miałeś mało, siły mega dużo czy aby na pewno aż tyle Ci jest potrzebne?
Serath
 

Posty: 106
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

Co Ty Wir pierdolisz. A w co miał iść? Musi mieć 1,3k zwiny zeby TEOSZECZKĘ trafiać. Zjebany jest obecny system i tyle. Wnioskuje o powrót do stanu sprzed kilku er gdzie zwinność nie była wymagana do trafiania.
Do trafianie tylko wbb.
Zwinka-> do uników/kontr + w ramach rekompensaty dajmy 0,1% zwiększenia obrażeń z kontr za każdy 1 punkt zwinności.
To jest popierdolone, Sobik zrobił ducha Notka na UWAGA 0 elkach many/hp xD 50 tur walki bez wypicia Elka


EDIT: żebyś zaraz Żwir nie wyjechał ze to nie będzie klimatyczne: jestem Barbem z 2 milionami skilla w walce bronia, może nie jestem zwinny, ale wiem jak machać kijem wiec trafię jakiegoś mobka, ale z unikami będę miał przesrane

// Panuj nad językiem! - V
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Wytrzymałości wcześniej miałeś mało, siły mega dużo czy aby na pewno aż tyle Ci jest potrzebne?
Abstrahujac od tego ze nawet czlonek twojej gildi napisal ze wytrzyma ch*** daje, dalej nie widzisz istoty problemu. Bloki z bycia OP, zostaly zredukowane do bycia skrajnie nieprzydatnymi, biorac pod uwage ze potrzeba sily na tarcze + PR za uzycie, a i tak masz ich mniej niz unikow.

Z unikami tak samo i komentarzem o zwinie. Moge ci powiedziec co z reszta wiekszasc osob zauwazylo podczas ery, ze ilosc zwiny ma trzeciorzedne znaczenie na uniki.


To czy zabil czy nie jest nieistotne. Glowne bonusy z aury sa dawane niezaleznie od czaro (5% defa leczenie etc etc), efektywnosc ma znaczenie przy redukcji i base def tylko.

A co do sily to nawet nie skomentuje.
Vendlinus Rex
 

Posty: 32
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Vendlinus Rex »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 7 lut 2023, o 10:41
Vendlinus Rex pisze: 7 lut 2023, o 10:11 po wypiciu elka nieśmiertelności:
https://pastebin.com/YNUKPwPw - uniki
https://pastebin.com/AETz4K2S - bloki z tarczą +22% - no działa to zajebiście, mam 23% bloków xDDDD
https://pastebin.com/0samFHdU - bloki z tarczą +22% + specjalnymi zdolnościami na 15% - no jeszcze lepiej, 37% XD
https://pastebin.com/PT9ZkpKL - kontry

w innych warunkach jest absolutnie niezabijalny walczącym, ponawiam wniosek formalny o zaoranie systemu walki i zrobienie go od zera.

w ramach ciekawostki - na duszy tytana https://pastebin.com/XiGuinQ1 z tarczą +22%, 15% w specjalnych mam 43% bloków - działa to normalnie zajebiście xD
Pytanie czy zrobiłeś wszystko przed wypiciem elki dającą wytrzymałość by dać radę pokonać ducha? Jeśli uważasz, że tak to nie mam pytań xD

80% aury - śmiech na sali, już na tym tracisz dużo, ale jak się nie dba o czaro to tak jest. Palki we wcześniejszej erze mieli czaro po 100k+ Ty nawet połowy tego nie miałeś...
Staty masz takie, że cholera wie w którą stronę chciałeś pokonać ducha. Niby szybkość, ale nie walka pod bloki, niby uniki, ale mając 1.3-1.4k to ja nie wiem na jakie uniki liczysz na walczącym, zwłaszcza że uniki nie były aż tak tragiczne mimo wszystko.
Wytrzymałości wcześniej miałeś mało, siły mega dużo czy aby na pewno aż tyle Ci jest potrzebne?
Do czego Ty się teraz dopierdalasz człowieku? Co ma czaro do bloków, kontr i uników u paladyna? xD

Jeżeli nie rozumiesz, to napiszę to jak dla ludzi z gwoździem wbitym w mózg:

MAM 2000 SZYBKOŚCI, 800K WBB I 0% BLOKÓW W JASKINI Z INNYCH ŹRÓDEŁ NIŻ ZDOLNOŚCI SPECJALNE I TARCZA

MAM 5000 SIŁY BO TYLE WAŻĄ ITEMY KTÓRE DAJĄ 24000 OBRONY

MAM 1300 ZWINNOŚCI BO TYLE WYSTARCZAŁO PRZEZ CAŁĄ ERĘ DO GRANIA NA KONTRACH

MAM TYLE CZARO BO MI SIĘ NIE CHCIAŁO WBIJAĆ CZARO I O AURACH NIE DYSKUTUJEMY W TYM WĄTKU TYLKO O BLOKACH, UNIKACH I KONTRACH

+ tak, wyklikałem 10000 eny po tym, jak Paul zabił notterna i dalej nie miałem żadnego podjazdu XD

e/ dla eksperta imperium®: mając 80% efektywności czaru (w odniesieniu do 100% efektywności) tracę majestatyczne 200 (~700 do 150%) defa i 2% (6% do 150%) redukcji - normalnie gamebreaking i się nie znam, bo wolałem mieć więcej wbb XD

//...
ODPOWIEDZ