Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

W nowej erze dostępność mikstur w miejskim będzie zależna od oferty druidów więc luz x)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Strażnik »

Co do dropu zwojow to ja bym szedl w zupelnie przeciwnym kierunku - mniej rng, wiecej fix nagrod za questy (za quest A zwoje XYZ do wyboru).
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Questów z nagrodami jest trochę za mało by miało to znaczenie...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Mam do was pytanie - proszę o argumenty.

Ze względu na pojawiające się od dość dawna głosy w sprawie niesprawiedliwości dotykającej Paladyna (utrata zdolności specjalnych przy ujemnym statusie) chciałbym pomówić o możliwościach modyfikacji tej profesji.

Moja propozycja jest taka, że Paladyn po osiągnięciu ujemnego statusu trochę zmieniałby swój profil - traciłby możliwość korzystania z czarów ochronnych jak obecnie, ale Święty Cios wciąż by funkcjonował w zmienionej formie - jako Przeklęty Cios.
Przeklęty Cios utrzymywałby efekt wzmocnienia dmg inteligencją Paladyna, a dodatkowo np. mógłby wykradać nieco HP/Many przeciwnikowi.
Widziałbym to raczej jako % zadawanych obrażeń, zatem od bonusu broni zależałaby siła efektu.

Przy okazji w profilu nazwa klasy zmieniałaby się na Upadły Paladyn.
Co wy na to?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Therg Theusvinter
Archanioł
 

Posty: 100
Rejestracja: 17 lut 2019, o 12:35
ID: 3362
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Therg Theusvinter »

Bardzo na tak. Jest to zmiana od dawna wyczekiwana, wielokrotnie obiecywana i bardzo potrzebna. Dodatkowy efekt w postaci kradziezy HP rowniez ma sens, tylko pojawia sie pytanie na jakim poziomie, by nie przekrecic za mocno licznika :)

Argumenty za:
1. Turdna w prowadzeniu klasa bez oczywistych benefitow zyska alternatywe, ktora sprawi, ze przynajmniej tymczasowo bedzie grywalna przy niektorych kombinacjach (nikt nie broni takiemu paladynowi pozniej sie nawrocic, przemodlic i odzyskac status - ale kosztem oczywiscie upadlych mocy)
2. Wampir, Czart - wraca do lask jezeli chodzi o wybory - a sa one bardzo potrzebne paladynowi (nie pchaja w TYLKO JEDEN MOZLIWY GAMEPLAY oparty na czlowieku i swiatyni
3. Argumenty za: klimat sie zgrywa - i argumenty dotyczace arbarzyncy i swiatyni prosze schowac do kieszeni - bo tam jest uzasadnienie mechaniczne, a pal potrzebuje boosty w niektorych przypadkach.

Argumenty przeciw:
- Jak Veldrin to uslyszy to pewnie wroci do Impa.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Jak Veldrin to uslyszy to pewnie wroci do Impa.
Cofam propozycję! xD
E M P I R E W I L L R I S E !...
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Widzę tylko jeden problem. Zysk z grania złym paladynem wysysanie hp itp, musi rekompensować stratę czarów defensywnych. Gra jest raczej nastawiona na defensywe (wbijanie wbb, czaro) niż na ofensywę. Obecność świętego/upadłego ciosu to smaczny kąsek, ale czy po stracie wszystkich czarów defensywnych będzie sens grać tym paladynem?

Pytanie z innej beczki, czy przyzywańce nekro mają swoją własną celność, czy korzystają ze zwinności/wbb nekromanty?
Therg Theusvinter
Archanioł
 

Posty: 100
Rejestracja: 17 lut 2019, o 12:35
ID: 3362
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Therg Theusvinter »

Maja wlasna celnosc na poziomie 100%. To jak i wiele pomniejszych rzeczy bedzie doszlifowane lekko po zakonczeniu tej ery w przypadku necro :)
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Samael »

Therg Theusvinter pisze:Bardzo na tak. Jest to zmiana od dawna wyczekiwana, wielokrotnie obiecywana i bardzo potrzebna. Dodatkowy efekt w postaci kradziezy HP rowniez ma sens, tylko pojawia sie pytanie na jakim poziomie, by nie przekrecic za mocno licznika :)
Kradzież hp + kąsanie z wampa = op :D ?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

To jest ta jedna rzecz co do której mam pewne obawy
Dlatego pytanie - czy jakieś inne propozycje byście mieli dla upadłego palka?
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ