Bo nimi nadgania się obrażenia zmniejszone pudłowaniem a z tego co zrozumiałem post Tsury, obrażenia kontr liczą się inaczej niż zwykłych ataków. Czyli nie, że obrażenia są jakoś specjalnie niższe niż np. czarów tylko zwykłymi atakami bardzo trudno trafić a kontry zadają mniejsze obrażenia, ale też z tego co pamiętam kosztują mniej PR więc może się to balansuje jakoś? Trafienia mają zostać poprawione w nowej erze ale jeśli nadal sądzisz, że obrażenia są za niskie to możesz zrobić rozpiskę ile atakując bronią będzie się zadawać obrażeń na turę mając ich potencjalnie 100% plus kontry i czy to rzeczywiście wymaga boostowania w porównaniu do np. czarów.
Swoją drogą wspomniane wcześniej obrażenia przy 11 czy 13 PR są i silne sumarycznie i OP w porównaniu do czarów gdzie trzeba ustać po każdym ataku serię 2-5 ataków przeciwnika (2 to przy mojej obecnej szybkości a i to tylko na nie super szybkich przeciwnikach).