Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

No i w tym jest problem właśnie, ze zwinka jest useless.
W takim razie, po co grać złodziejem? Skoro każdy może kontrować, mając przy okazji sporo więcej siły.
W tej erze profesje potrafiły swoje „tożsamości”, każdy leci w kontry, niezależnie, czy ma 500 zwiny, czy 150. To chyba nie jest ok, prawda?
Blok 5pr, kontra bronia z 10 prami wychodzi tyle samo.
NO nie zawsze można kontrować, bo mizka ma za mały dmg? Heh, ja muszę bić kama, bo z niej mam największy DMG na hicie (uwaga 6), zębatym zadaje mniejsze obrażenia w ulabie, niż właśnie kamą.
To jest tez nie fair. Ja leciałem w zwinkę z myślą o kontrach, nie mogę mieć na złodzieju takiej siły, jak palek/woj/barb, ale oni mogą mieć takie same kontry, lecąc na samej szkole?
Jedyna stata, która wpływa na kontry to speed, tutaj jest roznica tych kilku PR, co przekłada się na 1/2 kontry więcej na turę.
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Sobik pisze: 25 lip 2022, o 08:50 No i w tym jest problem właśnie, ze zwinka jest useless.
W takim razie, po co grać złodziejem? Skoro każdy może kontrować, mając przy okazji sporo więcej siły.
W tej erze profesje potrafiły swoje „tożsamości”, każdy leci w kontry, niezależnie, czy ma 500 zwiny, czy 150. To chyba nie jest ok, prawda?
Blok 5pr, kontra bronia z 10 prami wychodzi tyle samo.
NO nie zawsze można kontrować, bo mizka ma za mały dmg? Heh, ja muszę bić kama, bo z niej mam największy DMG na hicie (uwaga 6), zębatym zadaje mniejsze obrażenia w ulabie, niż właśnie kamą.
To jest tez nie fair. Ja leciałem w zwinkę z myślą o kontrach, nie mogę mieć na złodzieju takiej siły, jak palek/woj/barb, ale oni mogą mieć takie same kontry, lecąc na samej szkole?
Jedyna stata, która wpływa na kontry to speed, tutaj jest roznica tych kilku PR, co przekłada się na 1/2 kontry więcej na turę.
To trzeba bylo pisac jak narzekalem na problem z przyrostem DMG broni, a nie olewac post, bo wyszlo ze tylko ja narzekam i wszystko jest OK.
W kwesti hitow pisalem wczesniej ze DMG jest nieproporcjonalny. Zwinka byla slabym pomyslem od wielu er, tak samo jak w wypadku wytrzymki, jest to statystyka o 3ciorzednym znaczeniu. W kwesti kontr, jak nadmienilem wczesniej zyski byly duze od wielu er. Gdyby nie WBB z kontr, to podejrzewam ze wiekszosc walczacych jeszcze by roju nie zabila, bo po prostu by nie trafiali.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

No, ale jak miałem się wypowiedzieć odnośnie dmg, jeśli mam 300 siły? To logiczne, ze nie będę miał wysokiego DMG i nie założę mocnej broni. Tak samo logiczne powinno być to, ze na zwince ze szkoły, nie powinno być kontr
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Sobik pisze: 25 lip 2022, o 09:01 No, ale jak miałem się wypowiedzieć odnośnie dmg, jeśli mam 300 siły? To logiczne, ze nie będę miał wysokiego DMG i nie założę mocnej broni. Tak samo logiczne powinno być to, ze na zwince ze szkoły, nie powinno być kontr
Czy 300, czy 600 to niczego nie zmienia bo przyrost obrazen nie jest ani dynamiczny ani widoczny, podpowiem roznica w DMG jest niezauwazalna, bo mam praktycznie takie same obrazenia od momentu wejscia do ulabu, az do teraz gdzie mam duzo lepsze statystyki, a opetanego jak bylem za smieszny dmg, tak go dalej bije. Pozatym napisales ze zebaty zakladales, wiec miales tyle samo sily co wszyscy walczacy, bo kazdy uzywal tego zebatego z miejskiego.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

No każdy używał, ale ja biegałem z 1,4k defa :P
Nie miałem i nie mam takiej samej siły, co każdy walczący już od dawna. Ostatni raz w hs z siłą byłem na etapie rzeki/labka
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Wychodzi faktycznie na to, że ta era jest walczących. "Poprawka" do uników dała tylko trochę na early-mid game tym, co szli w zwinkę olewając mocniej inne staty. Na etapie cmentarz i późniejszym już uników nie ma w ogóle - mimo że jestem top w czaro. Zwiększenie obrażeń od mobów, które miało być dodatkiem balansującym dla "ułatwienia uników" w istocie jest tylko utrudnieniem dla magicznych, którzy muszą mieć znacznie więcej hp niż mieli i nawet picie elek zwiększających hp nierzadko jest niewystarczającą metodą na odrobienie strat spowodowanych mocniejszymi bułami od mobów.

Obecnie HS przodują paladyni i wojownicy. Na 50+ poziomie mamy:
3 wojowników (60, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
3 paladynów (62, 58, 54 poziom) - spośród 4 o poziomie powyżej 20
4 rzemieślników (59, 56, 56, 55 poziom) - spośród 7...
1 złodziej (51 poziom) - spośród 5...
1 czarodziej (56 poziom) - spośród 5...
1 kapłan (50 poziom dopiero nabiłem) - spośród 9(!)...

0 bardów spośród 2
0 barbarzyńców spośród 3
0 nekromantór spośród 2
0 druidów walczących spośród 1


Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Toboe, Irbis Mroku pisze: 25 lip 2022, o 09:16 Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Troche offtop ale to nie do konca prawda.
Conajmniej 2 ubilo pare dni temu.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

Zmiana wyszła na ogromny minus. Za dużo siły u mobow niszczy magicznych, bo nie maja uników. Za mało zwinki u mobow dało dodatkowo mega boosta dla niemagicznych, każdy ma kontry z kapelusza, bez żadnej inwestycji.
Hpes
 

Posty: 124
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hpes »

A mozna dla testu ruszyc kontry zeby byly bardziej zalezne od zwinki uniki latwiejsze ?
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Caalon pisze: 25 lip 2022, o 09:21
Toboe, Irbis Mroku pisze: 25 lip 2022, o 09:16 Caalon, z magicznych póki co nikt roju nie ubił z tego, co kojarzę.
Troche offtop ale to nie do konca prawda.
Conajmniej 2 ubilo pare dni temu.
Na pewno? Przy zerowych unikach rój leczy się 6-7x na turę. Nie ma sposobu nie idąc w kontry lub przynajmniej bloki pokonać roju. Magiczni, zmuszeni do uników, dają sobie spokój z próbami i idą walczyć z innymi mobami.
ODPOWIEDZ