Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
TL;DR.
Jeżeli ktoś chce wprowadzać jakiekolwiek zmiany w tej erze to moją propozycję jest przeniesienie magikom zwinności która jest martwa na siłę w proporcji 1:1(jako że i tak większość brała zwinność ze szkółki bitewnej - czyli jak ktoś miał 200 siły i 150 zwinności to powinien dostać +145 siły i -145 zwinności). Myślę że jak magiczni dostaną dodatkową siłę to problem przynajmniej częściowo się rozwiąże.
Jeżeli ktoś chce wprowadzać jakiekolwiek zmiany w tej erze to moją propozycję jest przeniesienie magikom zwinności która jest martwa na siłę w proporcji 1:1(jako że i tak większość brała zwinność ze szkółki bitewnej - czyli jak ktoś miał 200 siły i 150 zwinności to powinien dostać +145 siły i -145 zwinności). Myślę że jak magiczni dostaną dodatkową siłę to problem przynajmniej częściowo się rozwiąże.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2022, o 18:34 przez Dragnar Firestorm, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Kij wam w oko jak nie chcecie czytać xD
Z takim nastawieniem nigdy nic nie zmieni się na dobre bo wolicie wysnuwać jednozdaniowe wnioski z dupy
Z takim nastawieniem nigdy nic nie zmieni się na dobre bo wolicie wysnuwać jednozdaniowe wnioski z dupy
-
- Bóg
- Posty: 936
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Dobrze...
Przeczytawszy wszystkie wylane powyżej żale, leżące bliżej lub dalej od zasadniczego problemu w tej erze, chcę zaproponować pewne hotfixy do wprowadzenia do gry z końcem bieżącego tygodnia, aby każdy zainteresowany miał kilka dni na stosowne przygotowanie się na ich wejście.
1. DELIKATNE ograniczenie skuteczności kontr - uwierzcie, że we wzorze daleko większe znaczenie ma zwinka niż WB, ale problemem jest skala tych 2 statystyk. Niemniej im więcej zwinki się posiada, tym bardziej widać jej wpływ na skuteczność kontr. W przypadku WB jest odwrotnie.
2. Zwiększenie zysków Czaroznawstwa za rzucanie czarów podczas walki - dzięki temu jednocześnie wzrośnie skuteczność czarów defensywnych (siłą efektów) i lepiej będą wychodzić czary ofensywne (rzadziej wybuchać).
3. Zwiększenie przelicznika Czaroznawstwa na skuteczność uników - aby magiczni mieli nieco większe szanse na uniknięcie ciosu przeciwnika.
@EDIT:
4. Czar rzucany PRZED walką będzie kosztował 5PR mniej niż używany normalnie wg Taktyki Walki, czyli jednorazowe obniżenie kosztu rzutu.
W piątek planowałbym wgranie tego fixa do gry - zróbcie w związku z tym co uznacie za najlepsze dla siebie, aby się przygotować.
Co do wszystkich innych bolączek poruszonych w powyższych postach - dlaczego podobne dyskusje nie odbywają się po zakończeniu ery, podczas otwartych testów, kiedy zbieram feedback przed startem ery?... ;>
Wtedy jakoś dziwna cisza panuje, a właśnie wtedy przydałoby się zgłaszać tego typu zastrzeżenia.
Przeczytawszy wszystkie wylane powyżej żale, leżące bliżej lub dalej od zasadniczego problemu w tej erze, chcę zaproponować pewne hotfixy do wprowadzenia do gry z końcem bieżącego tygodnia, aby każdy zainteresowany miał kilka dni na stosowne przygotowanie się na ich wejście.
1. DELIKATNE ograniczenie skuteczności kontr - uwierzcie, że we wzorze daleko większe znaczenie ma zwinka niż WB, ale problemem jest skala tych 2 statystyk. Niemniej im więcej zwinki się posiada, tym bardziej widać jej wpływ na skuteczność kontr. W przypadku WB jest odwrotnie.
2. Zwiększenie zysków Czaroznawstwa za rzucanie czarów podczas walki - dzięki temu jednocześnie wzrośnie skuteczność czarów defensywnych (siłą efektów) i lepiej będą wychodzić czary ofensywne (rzadziej wybuchać).
3. Zwiększenie przelicznika Czaroznawstwa na skuteczność uników - aby magiczni mieli nieco większe szanse na uniknięcie ciosu przeciwnika.
@EDIT:
4. Czar rzucany PRZED walką będzie kosztował 5PR mniej niż używany normalnie wg Taktyki Walki, czyli jednorazowe obniżenie kosztu rzutu.
W piątek planowałbym wgranie tego fixa do gry - zróbcie w związku z tym co uznacie za najlepsze dla siebie, aby się przygotować.
Co do wszystkich innych bolączek poruszonych w powyższych postach - dlaczego podobne dyskusje nie odbywają się po zakończeniu ery, podczas otwartych testów, kiedy zbieram feedback przed startem ery?... ;>
Wtedy jakoś dziwna cisza panuje, a właśnie wtedy przydałoby się zgłaszać tego typu zastrzeżenia.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Archanioł
- Posty: 274
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Punkt 1 mnie nie dotyczy. Nic mi nie zmieni.1. DELIKATNE ograniczenie skuteczności kontr - uwierzcie, że we wzorze daleko większe znaczenie ma zwinka niż WB, ale problemem jest skala tych 2 statystyk. Niemniej im więcej zwinki się posiada, tym bardziej widać jej wpływ na skuteczność kontr. W przypadku WB jest odwrotnie.
2. Zwiększenie zysków Czaroznawstwa za rzucanie czarów podczas walki - dzięki temu jednocześnie wzrośnie skuteczność czarów defensywnych (siłą efektów) i lepiej będą wychodzić czary ofensywne (rzadziej wybuchać).
3. Zwiększenie przelicznika Czaroznawstwa na skuteczność uników - aby magiczni mieli nieco większe szanse na uniknięcie ciosu przeciwnika.
Punkt 2 też nic mi nie zmieni. Praktycznie trzymam się na poziomie 150-155% i od dawna nie widziałem wybuchów czarów.
Punkt 3 ciekawe, czy cokolwiek zmieni, ale mam wątpliwości.
Sorki, ale testy zwykle nie dają podglądu na przebieg ery. Za wiele jest tu uproszczeń. Musiałyby te testy polegać na wgrywaniu "stanu ery" z różnych jej momentów z żywca ze starej ery do potestowania. Na 1-2 dni wgrać stan z początku ery, na 1-2 dni wgrać stan z 3 tygodnia, 6 tygodnia, 9 tygodnia itd, by móc mieć realniejszy feedback.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Człowiek
- Profesja: Bard
Re: Pomysły i propozycje zmian
Proponuję, żeby broń przy pasie wliczała się do setów, a także odblokowanie tarcz dla profek magicznych. Jest kilka fajnych setów, ale w większości są ciężko dostępne lub nie ma możliwości ich założenia; magiczni nie mogą tarczy, bronie maja spory minus, co tez jest dla nich utrudnieniem. Kontrujacy nie mogą zakładać broni, bo są one zazwyczaj słabe, a sam bonus z seta tego nie rekompensuje.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Dziekuje caly czas trabie o tym zeby cos z tym zrobic
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ja z innej beczki coś dodam
Ja zgadzam się z tym że obrażenia minimalne na broni, te 3-4 ery temu czy kiedy to tam było zmieniane), były za duże (czarna klinga 48 minimalnych FTW), ale może zmniejszenie minimalnych do 1/4 wartości to było trochę za mocnym nerfem?
tutaj przytaczam konkretnie czarną klinge tylko, ale na reszcie broni też nie ma co inwestowac cokolwiek w minimalne.
Ja zgadzam się z tym że obrażenia minimalne na broni, te 3-4 ery temu czy kiedy to tam było zmieniane), były za duże (czarna klinga 48 minimalnych FTW), ale może zmniejszenie minimalnych do 1/4 wartości to było trochę za mocnym nerfem?
tutaj przytaczam konkretnie czarną klinge tylko, ale na reszcie broni też nie ma co inwestowac cokolwiek w minimalne.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Człowiek
- Profesja: Bard
Re: Pomysły i propozycje zmian
Zgadzam się z Marcem. Obecnie tylko kama się do nadaje do czegokolwiek jeżeli chodzi o minimalne.
-
- Bóg
- Posty: 936
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ja mam wgl propozycję co do mindmg aby je zmienić na np. "Przebijanie" a jego dmg będzie się bezwzględnie dodawał do zwykłego dmg zadanego przez broń. Co myślicie?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Wybacz, ale co to zmienia (co to znaczy właściwie xD) i jak jest teraz?