Może zanim dam konkretną propozycję odnośnie lokacji, mała uwaga do uzbro.
Hafgrim, ja popsułem parę różdżek, ale raczej nie naprawiasz ich
No i zjechałem kilka setów uzbro. Ale Ty możesz nie widzieć, ponieważ psuje się tylko broń trzymana w ręku, więc można wziąć byle co i oszczędzać super sprzęt. Rozwiązaniem byłoby uwzględnienie przy psuciu broni tego, co się używa a nie tylko trzyma w ręku (ewentualnie pójść po najmniejszej linii oporu i psuć jedną z broni losowaną zarówno z broni w ręku jak i za pasem.)
Co do tracenia bonusów przez ekwipunek, taki ekwipunek nie byłby nawet warty naprawy.
Wracając do lokacji. Na nową erę radziłbym na początek przenieść Lochy CSK nieco wyżej, i zrobić im dodatkowo odrobinę miejsca podnosząc nieco poziom trudniejszych lokacji.
Aby ułatwić, zacznę od końca: niektóre zmiany pewnie można przeprowadzić w miarę automatycznie, resztę trzeba pewnie każdego mobka ręcznie.
* Dla mobków powyżej 400 poziomu awans o 40 poziomów.
* wszystkie stworki od 251 do 400 poziomu o 25 poziomów z wyjątkiem na Świątynię Żywiołów, którą można nieco bardziej uatrakcyjnić:
Świątynia Lodu:
Serce Zimna
Lodowe Widmo
Lodowy Golem
Świątynia Ognia:
Duch Płomieni
Magmowy Golem
wszystkie wspomniane wyżej mobki o 40 poziomów.
* Wszystkie stworki od 75 poziomu do 250 poziomu awans o 15 poziomów
Teraz konkretne lokacje, zaczynając od Lochów CSK
1. wszystkie potwory oprócz Zmory i Ożywionego Ścierwa awansować o 10 poziomów. Są one wyłącznie w lochach.
2. Zmorę i Ożywione Ścierwo awansować o 5 poziomów. Występują w innych lokacjach, ale taki awans nie zablokuje tych lokacji.
Dalej lokacje:
CSK Wartownia straży
1. Wartownik bez zmian
2. pozostałe stworki o 10 poziomów.
Rzeka Nirvin (pływanie)
wszystkie stworki o 15 poziomów
Góry Pelori
Kryształowy Smok i Fenix o 20 poziomów
Góry Pelori, Kopalnie (quest z Lochów nas tu odsyła, więc wypadałoby dostosować do poziomu)
Goblin o 5 poziomów
Troll o 15 poziomów
Troll Jaskiniowy o 25 poziomów.
Labirynt Ethelion
wszystkie stworki oprócz Wężowca o 15 poziomów
CSK Wieża magów
wszystkie stworki o 15 poziomów
Może ograniczę się do takiej prostej sugestii. Na dłuższą metę warto by zastanowić się nad niektórymi lokacjami i szczególnie questami. W pewnych momentach jest tego za dużo.
To, co zaproponowałem da może dodatkowe 2 dni na rozładowanie skupienia w początkowej części.