Marcjako Morbid, Święte Oburzenie pisze:Kocud,
W moim przypadku - ujemny status (dla paladyna jest kluczowe by nie mieć ujemnego statusu), (...), brak reagentów i pieniędzy w porównaniu do tego gdybym normalnie expił.
No ale o tym, że ci status spadnie to wiedziałeś wcześniej, nie? To była twoja decyzja, że chcesz poświęcić część statusu w zamian za zysk wb. To samo ze złotem. Taka ciekawostka, drugi najwyższy status ma w tej chwili... złodziej. Status 6-cyfrowy. Ja mam 5-cyfrowy (daleko mi do 6-cyfrowego) i też jestem paladynem. Widocznie są sposoby na to, żeby sobie nabić status wysoko, nawet jak się jest złodziejem.
Reagenty i złoto... Nie przesadzajmy, te kilkanaście "zmarnowanych" punktów energii nie ma aż tak dużego znaczenia. Co byś zdobył, szczurze ogonki? A złoto, które ja muszę wydać na eliksiry do trenowania wb, bo mam słabsze bloki niż ty? A jak się robi zadania i trzeba znaleźć drzewo, to jeden trafi wydając 5 energii, a drugi 100 energii. A ty narzekasz bo "zmarnowałeś" kilkanaście punktów? Dzięki wyższej wb mogłeś wcześniej pójść do trudniejszej lokacji i zdobywać lepsze łupy. Czyli argument z dupy. Nawet się zrymowało.
(...) wydawanie pieniędzy na wskrzeszenia i eliksiry dla Rzemieśników (...)
Patrzę i własnym oczom nie wierzę. Płaciłeś rzemieślnikom za to, żeby się dali zabić? Jeszcze się do tego otwarcie i bez wstydu przyznajesz? To nie brzmi zbyt uczciwie, na moje oko podpada pod $I.8 Kodeksu Imperium. I teraz mi tu narzekasz, że za mało złota miałeś? A złoto, które zdobyłeś wcześniej wchodząc do trudniejszych lokacji?
Co do drugiego to twój argument nie ma sensu.
To ciekawe, bo mój argument pokazywał, że twój argument nie ma sensu, ale chyba tego nie zauważyłeś.
Pierwszy powinien być ktoś kto planuje swoją rozgrywkę, unika popełniania błędów, zawiera pakty i znajomości żeby mieć lepsze uzbrojenie i eliksiry.
Dlaczego? Tak jest klimatycznie, złodziej idzie na szpicy i robi zwiad.
Pozatym dlaczego w takim razie nie Paladyn?
O, paladyn. Bo nim grasz w tej erze?
Nie Kapłan albo druid? Nie ma na takie cos odpowiedzi.
Nie wiem, może to dlatego, że jestem noobem, ale wszyscy magiczni jakich znam zostawili mnie daleko w tyle.
Może faktycznie gram beznadziejnie, ale może ma to związek z tym, że jako paladyn potrzebuję porządnej broni i zbroi, których rzemieślnicy jeszcze nie kują. A magiczni już ich tak bardzo nie potrzebują, bo ochronę i atak mają z czarów. Do tego od samego początku nabijają sobie czaroznawstwo przedłużając walki do 50 tur, kiedy ja wymiękam po 20-25, bo osiągam limit mikstur. W efekcie na tych samych potworach oni zyskują po 12 punktów czaroznawstwa, a ja po 4-5 wb. Magiczni wydają też mniej złota na eliksiry. Albo to, że paladyn musi ładować w 5 cech (siła, wytrzymałość, szybkość zwinność i inteligencja) - najwięcej ze wszystkich profesji. Nie mówię, że po równo, ale coś w każdą cechę dać powinien (jak nie da w inteligencję, to będzie zwykłym wojownikiem z gorszymi statystykami i bez ciosu technicznego). Ach ta niesprawiedliwość! Trzeba natychmiast obciąć poziomy kapłanom, czarodziejom i druidom o połowę a czary osłabić o 2/3!
Cały mój wywód jest o dostawaniu darmowego doświadczenia, a jeśli wierzyć słowom innych złodziei, niepotrzebnego gdyż złodziej i bez tego świetnie sobie radzi.
Ja tam nie widzę, żeby złodzieje jakoś specjalnie odstawali. Może mieli lepszy start, ale niekoniecznie muszą mieć dobry finisz. Rzemieślnicy też mają o kilka poziomów więcej niż wojacy, i co? Im też utnijmy doświadczenie za kucie, żeby przypadkiem jakiś ery nie wygrał dla odmiany?
Ale wiesz co widzę? Widzę kogoś, kto zachowuje się tak:
"Ja oszukiwałem, ale tak naprawdę na tym straciłem (
czy aby na pewno?), a on wybrał inną profesję i ma lepiej to dajmy mu po łbie!"
Zarzucasz innym, że
(...) "przekrzyczały" zmianę mechaniki PVP, bazując na swojej opinii w temacie tego jak ma wyglądać rozgrywka w imperium.
a sam usiłujesz zrobić to samo. W zasadzie chyba każdy, kto ma jakieś "propozycje zmian" to robi, bo te propozycje zgłasza w oparciu o "swoją opinię w temacie tego jak ma wyglądać rozgrywka w imperium", czyż nie? A ilu graczy, tyle opinii.