Paladynie perypetie

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Paladynie perypetie

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Cieszę się że wytłumaczyłeś powód dlaczego nowi gracze w tej grze się nie pojawiają, ale problem w temacie który założyłem dotyczy czego innego.

EDIT: Po głębszym zastanowieniu to problem dotyczy prawie tego samego, tylko ty opisałeś to na większą skalę.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca

Re: Paladynie perypetie

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Therg to ja dodam coś takiego:
13. Świątynie - opcja okradania skarbony świątynnej nie zależy już od statusu złodzieja. Dodana została opcja składania ofiar ze złota, skutkujących podnoszeniem statusu. Obszar świątynny został otwarty dla nie-ludzi, nie da się tylko modlić wewnątrz świątyni, nie będąc człowiekiem.

To jest info z tej Ery z rozpoczęcia i proszę nie mówić, że nie da się w szybki sposób wyjść z ujemnego statusu, bo się da. Od tej Ery już się da wyjść z ujemnego na + w łatwy i prosty sposób oraz szybki.

Inna sprawa jeśli wybierasz wampa na starcie pod kątem lepszego rozdania AP w szybkość i zwinność to myślisz o ładowaniu wtedy w inta by mieć aury, które nie oszukujmy się, ale mało kto na starcie używa, bo raz że ma się mało many, a dwa więcej da ci danie w inne statystyki niż aury. Aury fajne zaczynają się od mid i late game. A nadrobienie czaro to nie jest problem w każdej chwili się da nadrobić czaro w szybki sposób, bo pewnie o to też chodzi, że nie mogąc bić czaro nie możesz też uświęcić. Ale wbb można bić.

I nie jak rzemieślnik, bo rzemek na starcie z AP ma po 2 szybkości jak i zwinności, a paladyn ma po 2.5 szybkości jak i zwinności.
Paladyn w takim wypadku staje się słabszym wojakiem jak już.
Inną sprawą też jest zależna od drogi jaką sobie wyznaczy taki paladyn, bo może iść w wielu kierunkach pytanie czy każdy jest słuszny to już kwestia własnego uznania.

Marcjako czemu kwestia gryzienia nie została poruszona wcześniej gdy nabijałeś na walkach PvP umkę, przecież doskonale było wtedy widać, że gryzienie zabiera status (było to widać chociażby po tym jak Xsani miała "-" status). I czemu nie poruszałeś kwestii dziwnego wzrostu statusu w pracach?

Temat paladyna został podniesiony dopiero gdy system statusowy został zmodyfikowany fakt nie jest on może w każdym aspekcie świetnie dopracowany, ale zatkał możliwość bicia księżycowych sum + statusu.

Tak wgłębiłem się bardziej w sporne aspekty całej sytuacji i nie uważam iż byś był tak mocno poszkodowany jak to malujesz w tym temacie zwłaszcza, że od samego początku tej ery ostro kombinujesz, co pokazał wcześniejszy temat jak i obecny gdzie wyszło jak korzystasz z systemu statusowego, który był błędny. Bo chyba nie powiesz, że takie coś było słuszne?

I pewnie gdyby nie ta korekta statusowa to całego tematu by nie było i dalej byłoby korzystanie z wadliwego systemu statusowego w pracach.
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Paladynie perypetie

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Wir, możesz się oszukiwać ale ja używam aury od początku. Mana nie jest problemem jak rzucasz 1 arę na walkę (plus istnieje cos takiego jak eliksiry many).

Naprawdę mocarny argument z tym że paladyn bez aur nie jest jak rzemieślnik bo rzemieślnik ma pół statystyki mniej za ap xD. Naprawdę poważne obserwcje.

Hmm porozmawiaj z Orgem to było poruszane od początku ery to że nie miałem pojęcia skąd się u mnie bierze minusowy status. Dodatkowo, gdyż może ciężko to wydedukować, Sam atak pvp zabiera status (a jeżeli nie to nie byłem tego świadom i myślałem że to normalne), a na samiuśkim poczatku nie są potrzebne aury oraz święty cios gdyż wolisz atakować defensywnym w celu nabicia wbb. A co do statusu to nie poruszałem dlatego że w każdej erze w której grałem status nigdy nie był problemem i miałem go z bicia potworów i ze świątyni, bo grałem tylko człowiekiem (jako początkową rasą). No pewnie że temat paladyna i statusu został podniesiony dopiero teraz gdyż dopiero teraz powstał taki problem...

Jeżeli ostre kombinowanie oznacza u Ciebie robienie czegokolwiek by móc korzystać z podstawowych umiejętności paladyna to tak, bardzo ostro mega extra kombinowałem :D

Ty nie musisz uważać czy jestem poszkodowany czy też nie, ja juz napisałem że nie mogę używać swoich podstawowych umiejętności przez to że mechanika gryzienia nie jest wyjaśniona w grze. Możesz mieć jakąkolwiek opinię na ten temat lecz to niestety nie zmienia faktów.

I tak jak pisałem, temat został poruszony z Orgiem parę razy, lecz zaprzestałem działań gdyż była mozliwość otrzymania statusu z prac, co było moim jedynym ratunkiem. Po zniesieniu otrzymywania statusu temat urósł do postaci że nie mogę w pełni uczestniczyć w rozgrywce, więc zrobiłem posta na forum by pokazać że jest to dla mnie ważne oraz na rzeczy.

Naprawdę, status jest kluczowy tylko dla jednej klasy w grze (klasy nie rasy, wiem że czart potrzebuje mieć ujemny status), dla paladyna. poza tym nic konkretnego prócz cyrefki w HS oraz w statystykach to nie daje. Bronicie tego otrzymywania statusu (czy też raczej nie otrzymywania) jakby był on kluczowym elementem w tej grze, a jak widać jest tylko dla paladyna.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Paladynie perypetie

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dyskusja dyskusją - zaistniał problem a jako jego rozwiązanie planuję (obecnie) obniżyć bardziej stratę statusu za kąsanie i dodać zysk statusu za używanie świętego ciosu. Może w ten sposób się to zbalansuje aby nie uniemożliwiać gry takim buildem.

Na kolejną erę to zmodyfikujemy lub po prostu uzupełnimy opisy ras.

Fixa podeślę pewnie jutro.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 143
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Paladynie perypetie

Post autor: Hafgrim »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:
Na kolejną erę to zmodyfikujemy lub po prostu uzupełnimy opisy ras.
w opisie rasy jest coś takiego:

Pierwsza z nich, zwana "Starszymi", uważa, iż wampiry są najwyższą formą życia, znajdującą się ponad resztą istot. Oni to dają sobie prawo do mordowania ludzi - rzekomo dla ich krwi i selekcji reszty istot. Druga kasta, zwana "Mieszańcami", to grupa wampirów próbująca asymilować się w społeczeństwach istot humanoidalnych. Wynaleźli oni sposób na wykorzystywanie - jako pożywienia - mieszanki hemoglobiny, pozyskiwanej z niewielkiej ilości krwi ludzkiej i krwi mistycznego scrola zwanego Cerestaes, który towarzyszył im z niewiadomych przyczyn od wieków.

Może by się nad tym pochylić?
ODPOWIEDZ