Noclegi w tawernie

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Jebediah, Włochaty Przybysz
 

Posty: 16
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1999
Rasa: Cz³owiek

Noclegi w tawernie

Post autor: Jebediah, Włochaty Przybysz »

Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.

Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.

Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
Eblistor, Wolność Dla Tybetu
 

Posty: 31
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1792
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Eblistor, Wolność Dla Tybetu »

Obawiam się, że na kolejne zmiany w obecnej erze nie znajdzie się zbyt wielu chętnych, a tym bardziej na ich implementację, jako, że Org ma ostatnio sporo do roboty, a chyba on jedyny potrafiłby coś w tej materii zdziałać :p
Jeśli o kolejne modyfikacje chodzi, myślę, że najrozsądniej byłoby zebrać ewentualne propozycje, co do których większość nie miałaby specjalnych zarzutów i liczyć, że ktoś będzie w stanie owe zmiany wprowadzić, może już w kolejnej erze.

Abstrahując od wiodącego wątku, Org tak nastraszył, że nie wiadomo co w ogóle z impem będzie, a co dopiero wspominać o pracy nad zmianami :p
Cirianna
 

Posty: 56
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 406
Rasa: Cz³owiek

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Cirianna »

Jebediah, Włochaty Przybysz pisze:Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.

Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.

Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.

Ciekawy pomysł i słuszna uwaga :)
Rivuss Mars
Anioł
 

Posty: 58
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1857
Rasa: Anioł

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Rivuss Mars »

niestety świątynia nie przyjmie do azylu człowiekosceptyków oraz osób porządnych ujemnie :)

pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$

samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie

(wciąż narażony na ataki i kradzieże, atak przeszkadzały w śnie i psuł zysk energii, kradzież może niekoniecznie )
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 112
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Hafgrim »

Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.
Nie są. Jest to stara mechanika, która miała sens przy dużej ilości graczy oraz niskim limitem zebranej energii
Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.
Hmmm... może by wprowadzić do gry chatki, domki, pałace, kasztele? To by było coś

Kod: Zaznacz cały

Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.
Wg mnie bezsensu, bo w nawie głównej się modlą człowieki, a za rogiem stoi anio.... ekchem... Większy demon xD
pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$
Hmmm... Opcja zatrudnienia ochrony za którą można zapłacić była by spoko. A jak tą ochronę można by jeszcze przekupić! Miód malina
samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie
Vania i Sunai - Lubią to!
Vania
Anioł
 

Posty: 17
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
ID: 1920
Rasa: Cz³owiek

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Vania »

Noclegi w tawernie na pewno straciły sens, wątpię czy chociaż jedna osoba z nich korzysta. Może faktycznie nadać domkom ich pierwotny (z val) sens, możliwość bezpiecznego wylogowania. Pojawia się tylko problem z ewentualnymi walkami. Okaże się, że nie już w ogóle kogo atakować.
I idąc za Hafem, zostawcie mi noc w spokoju! :)
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Strażnik »

A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam :D
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 112
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Noclegi w tawernie

Post autor: Hafgrim »

Areth pisze:A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam :D
Popieram! Polać mu!
ODPOWIEDZ