Balansy Ras / Uwagi / Błędy

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

Hpes
 

Posty: 50
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Balansy Ras / Uwagi / Błędy

Post autor: Hpes »

Dziekuje Tererere za ten temat moze staf wezmie opinie pod uwage, Moze sie nie znam nie umiem w impa ale z tego co do mnie dotarlo albo sam sie dowiedzialem
Wilk, szczerze przez braki w hp nie grywalny dla hybryd, nie oszukujmy sie na 30 lvlu 6 hp za 15 eny nie ratuje
Czlowiek teraz moim zdaniem ok tylko koszty w zlocie obnizyc
Tym samym u czarta zwirkszyc delikatnie przyrost hp/many zeby byl grywalny jak 3 ery temu, obnizyc koszty w athe bo od tych nerfow zeby grac czartem potrzeba 4 kopalni na 100 chochlikach zeby sobie pograc, no i chcialbym tu napomknac moze o jednej zmianie moze moglibysmy wprowadzic przeklety cios paladyna na ujemnym statusie ?

Wogul dopiero testuje, po tygodniu dam wiecej info,wbb niby ok ze wpada tak jak wpada zostawilbym to pod obserwacja

Nie wiem jak kosztowo u wampa wyglada sytuacja ja jedynie bym prosil o wylaczenie gryzienia w taktyce walki zeby byl grywalny dla kazdego
Eblistor, Wolność Dla Tybetu
 

Posty: 31
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1792
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Balansy Ras / Uwagi / Błędy

Post autor: Eblistor, Wolność Dla Tybetu »

Od wczoraj nie spałem i nie mam sił na dłuższe wypowiedzi, ale wydaje mi się, że sytuacja w której nikt nie jest w pełni zadowolony ze swojej klasy, to właśnie kompromis do którego powinniśmy dążyć, ażeby żadna z klas nie była wyraźnie lepsza od pozostałych, tak więc nie wydaje mi się, żeby potrzebne było szukanie kolejnych możliwości "balansowania", chyba, że celem miałaby być zmiana sama w sobie w celu uniknięcia doskonalenia techniki gry w pewien określony sposób, wiedząc w kolejnych erach jak należy grać, podczas gdy zmian wymuszających zmianę stylu brak.
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 112
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Balansy Ras / Uwagi / Błędy

Post autor: Hafgrim »

I w tym momencie popieram Ebliego. Każdy kto gra daną rasą, pisze tylko o minusach, a nie patrzy na plusy. Musi być zachowany balans pomiędzy propsami i consami.

Człowiek ma drogo, wilk mało HP, wamp kosztuje dużo eny, czart wydaje na początku nieistniejące zasoby, a wogul to już w ogóle jest wogulem. Tyle wiemy z tej rozmowy.

A jakie są plusy tych ras?
Tsura
 

Posty: 199
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej

Re: Balansy Ras / Uwagi / Błędy

Post autor: Tsura »

Przecież widać wyraźnie plusy każdej rasy. O to chodzi chyba w balansie aby plusy i minusy każdej rasy były podobne. I taki jest chyba cel tego tematu.
ODPOWIEDZ