ZMIANY NA XXIX ERĘ

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ

Kiedy robimy start Nowej Ery?

Czas głosowania minął 11 gru 2021, o 10:31

Najszybciej! (~17.12?)
7
25%
Przed Świętami (~23.12?)
2
7%
Po świętach (26.12-3.01?)
19
68%
 
Liczba głosów: 28

Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Caalon »

IMO, Era powinna wystartowac tak szybko jak to jest mozliwe.
Wystarczy spojrzec co sie dzieje po zakonczeniu Ery. 90% graczy przestaje sie logowac, zmiany wprowadzone wczesniej nie polepsza tego bo bedzie brak najwazniejszej rzeczy, rywalizacji.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Katla, Oko Kota »

Ja też proszę, by nie wprowadzać ery przed świętami. Jestem dorosłą osobą z rodziną a na dodatek kobietą, więc to na mnie spada przygotowanie wszelkich potraw świątecznych (pomijam już nawet przedświąteczne sprzątanie), więc kompletnie nie będę miała czasu, by zasiąść do kompa, albo będę miała go tyle, co na lekarstwo. Może do świąt zróbmy testy, nawet na obecnej erze. Please...
Leiden
 

Posty: 2
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:36
ID: 1033
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Leiden »

Najlepiej będzie zrobić ankietę "przed świętami, po świętach" i wtedy wszystko będzie klarowne. Ja też jestem za tym, żeby było po świętach.
Nemesis
 

Posty: 7
Rejestracja: 27 maja 2021, o 22:46
ID: 2706
Rasa: Wampir
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Nemesis »

A opcja ery próbnej na kilka tygodni wchodziłaby w rachubę?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dawniej robiłem okresy otwartej bety przed startem ery dla wyłapywania błędów. Ale sporo ludzi wykorzystywało to do testowania buildów i exploitów do właściwej ery...
Sprawa do przemyślenia
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dodałem powyżej ankietę z pytaniem o preferowany termin startu ery.
Jeśli robimy wariant z najodleglejszym startem to pewnie przed świętami wgramy zmiany i poprawki by zrobić jakiś okres testowy.

Wypowiedzcie się, co by Waszym zdaniem było najlepsze.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Wydaje mi się, że najlepszym okresem jest po świętach, ale przed Nowym Rokiem.
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 143
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Hafgrim »

A ja bym chciał jakoś w okresie 13-17.12
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

A ja poproszę żeby zmiany w imperium nie były podawane jako mistyczne wartości aka "lekko" "nieco" tylko w realnych wartościach :P To samo ze zmianami w questach, lokacjach, wszystkim.

Dodatkowo myślę że dobrze by było żeby Przypisanie działało dla osób które nigdy nie były w danej erze w gildi (czyli jak była i wyszła to nie może już spersonalizować), przecież nie chcemy jeszcze bardziej wzmacniać gildii które będą kuć 1 set dla gildii a drugi dla tej jednej osoby która będzie najlepsza, byłby to efekt kuli śnieżnej.

Czy będzie jakaś informacja co to będą za zestawy, by przed ich wprowadzeniem przemyśleć czy dane kombinacje nie są op?

Jeszcze raz też poruszę temat zwiększenia efektowności wbb dla barbarzyńcy, przecież zmiana w zwinności właśnie miała sprawiać że barbarzyńca z powodu znacznego bonusu do siły będzie miał gorzej z trafianiem. Z tego co zaobserwowałem to Mokio nie miał problemów z potworami będąc na wogóló, więc albo niekoniecznie trzeba zwiększać efektowności wbb, albo wraz z zwiększeniem efektowności zmniejszyć gain wbb dla Wogula (tylko z lokacji rasowej).

Oraz pytanie, bo nie wyłapałem chyba, czy przedmioty ze sklepu miejskiego będą dalej dostępne ze wzrostem poziomu, pomimo tego że dany kowal jeszcze danego przedmiotu nie wykuł?

Helikopter Helikopter ♬ ♫ ♬ ♩
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

A ja poproszę żeby zmiany w imperium nie były podawane jako mistyczne wartości aka "lekko" "nieco" tylko w realnych wartościach :P To samo ze zmianami w questach, lokacjach, wszystkim.
Jasne - całą mechanikę może od razu udostępnimy, bo przecież lepiej będzie jak każdy będzie mógł wrzucić wzory do excela i dokładnie zaplanować każdą akcję w grze - ależ to będzie szalona zabawa! :D
A tak serio - wielu rzeczy zwyczajnie nie jestem w stanie określić o ile się zmieniają, bo jest tam mnóstwo zmiennych. Prosty przykład - o ile poprawi się drop przedmiotu X w danej lokacji, jeśli szansa jego trafienia jest liczona w taki sposób (przykładowo):
Każdy krok w lokacji to rand(0,33). Kiedy wypadnie 15 wchodzi rand_2(0,10), co nas tam spotyka. Jeśli wypada na przedmiot X to dochodzi jeszcze rand ze współczynnika szczęścia (u TEGO KONKRETNEGO GRACZA wynoszący 40%). Dopiero jak test szczęścia wyjdzie pomyślnie - item ci wpada.
W przypadku kodu walki, masz cały szereg różnych zmiennych, które są przez siebie przemnażane, potęgowane, dzielone i skracane, aby totalnie rozbieżne wartości (np. zwinka której posiadasz 5-2000 vs WB, która jest w zakresie 0.01-600000) jakoś się wzajemnie uzupełniały i korespondowały z podobnie rozbieżnymi statami przeciwnika.
Poza tym wszelkie zmiany są modyfikowane po 10x, kiedy coś w testach wariuje, albo nie daje efektu jaki był zamierzony, więc zmienia się dodatkowo inne parametry, i robi się z tego wiele drobnych zmian, których sumarycznej wartości nie sposób wyliczyć.
A jeśli jakimś cudem Wam wyliczę i podam info, że np. zwiększam wpływ zwinki o 5,5% to i tak zaraz wrzaśniecie, że z testów wychodzi 6,25% i wprowadzam w błąd, bo gdybyście wiedzieli, to nigdy nikt by się nie zdecydował na taką a taką profesję!!!!111oneoneone ;)

A co do questów - serio uważasz, że po to robię questy, by potem dokładnie opisać wam na starcie co i jak trzeba zrobić? To po co się męczyć z opisami i detalami? Może od razu w odpowiednim miejscu dam tylko guzik "Pobież X eny, daj nagrodę" i po sprawie? Przecież i tak nie chce się wam czytać i myśleć, o co w queście chodzi...
Czy będzie jakaś informacja co to będą za zestawy, by przed ich wprowadzeniem przemyśleć czy dane kombinacje nie są op?
Nie. Patrz powyżej.
Oraz pytanie, bo nie wyłapałem chyba, czy przedmioty ze sklepu miejskiego będą dalej dostępne ze wzrostem poziomu, pomimo tego że dany kowal jeszcze danego przedmiotu nie wykuł?
Nie - będą zależne od tego co kują rzemkowie, ale nie kropka w kropkę tylko te same plany.
Dodatkowo myślę że dobrze by było żeby Przypisanie działało dla osób które nigdy nie były w danej erze w gildi (czyli jak była i wyszła to nie może już spersonalizować), przecież nie chcemy jeszcze bardziej wzmacniać gildii które będą kuć 1 set dla gildii a drugi dla tej jednej osoby która będzie najlepsza, byłby to efekt kuli śnieżnej.
Czy ja wiem? Top player będzie miał spersonalizowane eq a reszta będzie miała inny set - to wg mnie lepsza opcja niż wszyscy jadący na jednym secie.
Pytanie czy personalizowane eq mógłby kuć tylko niegildyjny rzemek, czy może każdy, ale tylko dla niegildyjnych graczy?
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ