ZMIANY NA XXIX ERĘ
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
IMO, Era powinna wystartowac tak szybko jak to jest mozliwe.
Wystarczy spojrzec co sie dzieje po zakonczeniu Ery. 90% graczy przestaje sie logowac, zmiany wprowadzone wczesniej nie polepsza tego bo bedzie brak najwazniejszej rzeczy, rywalizacji.
Wystarczy spojrzec co sie dzieje po zakonczeniu Ery. 90% graczy przestaje sie logowac, zmiany wprowadzone wczesniej nie polepsza tego bo bedzie brak najwazniejszej rzeczy, rywalizacji.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Ja też proszę, by nie wprowadzać ery przed świętami. Jestem dorosłą osobą z rodziną a na dodatek kobietą, więc to na mnie spada przygotowanie wszelkich potraw świątecznych (pomijam już nawet przedświąteczne sprzątanie), więc kompletnie nie będę miała czasu, by zasiąść do kompa, albo będę miała go tyle, co na lekarstwo. Może do świąt zróbmy testy, nawet na obecnej erze. Please...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:36
- ID: 1033
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Najlepiej będzie zrobić ankietę "przed świętami, po świętach" i wtedy wszystko będzie klarowne. Ja też jestem za tym, żeby było po świętach.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 maja 2021, o 22:46
- ID: 2706
- Rasa: Wampir
- Profesja: Druid
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
A opcja ery próbnej na kilka tygodni wchodziłaby w rachubę?
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Dawniej robiłem okresy otwartej bety przed startem ery dla wyłapywania błędów. Ale sporo ludzi wykorzystywało to do testowania buildów i exploitów do właściwej ery...
Sprawa do przemyślenia
Sprawa do przemyślenia
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Dodałem powyżej ankietę z pytaniem o preferowany termin startu ery.
Jeśli robimy wariant z najodleglejszym startem to pewnie przed świętami wgramy zmiany i poprawki by zrobić jakiś okres testowy.
Wypowiedzcie się, co by Waszym zdaniem było najlepsze.
Jeśli robimy wariant z najodleglejszym startem to pewnie przed świętami wgramy zmiany i poprawki by zrobić jakiś okres testowy.
Wypowiedzcie się, co by Waszym zdaniem było najlepsze.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Wydaje mi się, że najlepszym okresem jest po świętach, ale przed Nowym Rokiem.
-
- Anioł
- Posty: 148
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
A ja bym chciał jakoś w okresie 13-17.12
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
A ja poproszę żeby zmiany w imperium nie były podawane jako mistyczne wartości aka "lekko" "nieco" tylko w realnych wartościach To samo ze zmianami w questach, lokacjach, wszystkim.
Dodatkowo myślę że dobrze by było żeby Przypisanie działało dla osób które nigdy nie były w danej erze w gildi (czyli jak była i wyszła to nie może już spersonalizować), przecież nie chcemy jeszcze bardziej wzmacniać gildii które będą kuć 1 set dla gildii a drugi dla tej jednej osoby która będzie najlepsza, byłby to efekt kuli śnieżnej.
Czy będzie jakaś informacja co to będą za zestawy, by przed ich wprowadzeniem przemyśleć czy dane kombinacje nie są op?
Jeszcze raz też poruszę temat zwiększenia efektowności wbb dla barbarzyńcy, przecież zmiana w zwinności właśnie miała sprawiać że barbarzyńca z powodu znacznego bonusu do siły będzie miał gorzej z trafianiem. Z tego co zaobserwowałem to Mokio nie miał problemów z potworami będąc na wogóló, więc albo niekoniecznie trzeba zwiększać efektowności wbb, albo wraz z zwiększeniem efektowności zmniejszyć gain wbb dla Wogula (tylko z lokacji rasowej).
Oraz pytanie, bo nie wyłapałem chyba, czy przedmioty ze sklepu miejskiego będą dalej dostępne ze wzrostem poziomu, pomimo tego że dany kowal jeszcze danego przedmiotu nie wykuł?
Helikopter Helikopter ♬ ♫ ♬ ♩
Dodatkowo myślę że dobrze by było żeby Przypisanie działało dla osób które nigdy nie były w danej erze w gildi (czyli jak była i wyszła to nie może już spersonalizować), przecież nie chcemy jeszcze bardziej wzmacniać gildii które będą kuć 1 set dla gildii a drugi dla tej jednej osoby która będzie najlepsza, byłby to efekt kuli śnieżnej.
Czy będzie jakaś informacja co to będą za zestawy, by przed ich wprowadzeniem przemyśleć czy dane kombinacje nie są op?
Jeszcze raz też poruszę temat zwiększenia efektowności wbb dla barbarzyńcy, przecież zmiana w zwinności właśnie miała sprawiać że barbarzyńca z powodu znacznego bonusu do siły będzie miał gorzej z trafianiem. Z tego co zaobserwowałem to Mokio nie miał problemów z potworami będąc na wogóló, więc albo niekoniecznie trzeba zwiększać efektowności wbb, albo wraz z zwiększeniem efektowności zmniejszyć gain wbb dla Wogula (tylko z lokacji rasowej).
Oraz pytanie, bo nie wyłapałem chyba, czy przedmioty ze sklepu miejskiego będą dalej dostępne ze wzrostem poziomu, pomimo tego że dany kowal jeszcze danego przedmiotu nie wykuł?
Helikopter Helikopter ♬ ♫ ♬ ♩
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIX ERĘ
Jasne - całą mechanikę może od razu udostępnimy, bo przecież lepiej będzie jak każdy będzie mógł wrzucić wzory do excela i dokładnie zaplanować każdą akcję w grze - ależ to będzie szalona zabawa!A ja poproszę żeby zmiany w imperium nie były podawane jako mistyczne wartości aka "lekko" "nieco" tylko w realnych wartościach To samo ze zmianami w questach, lokacjach, wszystkim.
A tak serio - wielu rzeczy zwyczajnie nie jestem w stanie określić o ile się zmieniają, bo jest tam mnóstwo zmiennych. Prosty przykład - o ile poprawi się drop przedmiotu X w danej lokacji, jeśli szansa jego trafienia jest liczona w taki sposób (przykładowo):
Każdy krok w lokacji to rand(0,33). Kiedy wypadnie 15 wchodzi rand_2(0,10), co nas tam spotyka. Jeśli wypada na przedmiot X to dochodzi jeszcze rand ze współczynnika szczęścia (u TEGO KONKRETNEGO GRACZA wynoszący 40%). Dopiero jak test szczęścia wyjdzie pomyślnie - item ci wpada.
W przypadku kodu walki, masz cały szereg różnych zmiennych, które są przez siebie przemnażane, potęgowane, dzielone i skracane, aby totalnie rozbieżne wartości (np. zwinka której posiadasz 5-2000 vs WB, która jest w zakresie 0.01-600000) jakoś się wzajemnie uzupełniały i korespondowały z podobnie rozbieżnymi statami przeciwnika.
Poza tym wszelkie zmiany są modyfikowane po 10x, kiedy coś w testach wariuje, albo nie daje efektu jaki był zamierzony, więc zmienia się dodatkowo inne parametry, i robi się z tego wiele drobnych zmian, których sumarycznej wartości nie sposób wyliczyć.
A jeśli jakimś cudem Wam wyliczę i podam info, że np. zwiększam wpływ zwinki o 5,5% to i tak zaraz wrzaśniecie, że z testów wychodzi 6,25% i wprowadzam w błąd, bo gdybyście wiedzieli, to nigdy nikt by się nie zdecydował na taką a taką profesję!!!!111oneoneone
A co do questów - serio uważasz, że po to robię questy, by potem dokładnie opisać wam na starcie co i jak trzeba zrobić? To po co się męczyć z opisami i detalami? Może od razu w odpowiednim miejscu dam tylko guzik "Pobież X eny, daj nagrodę" i po sprawie? Przecież i tak nie chce się wam czytać i myśleć, o co w queście chodzi...
Nie. Patrz powyżej.Czy będzie jakaś informacja co to będą za zestawy, by przed ich wprowadzeniem przemyśleć czy dane kombinacje nie są op?
Nie - będą zależne od tego co kują rzemkowie, ale nie kropka w kropkę tylko te same plany.Oraz pytanie, bo nie wyłapałem chyba, czy przedmioty ze sklepu miejskiego będą dalej dostępne ze wzrostem poziomu, pomimo tego że dany kowal jeszcze danego przedmiotu nie wykuł?
Czy ja wiem? Top player będzie miał spersonalizowane eq a reszta będzie miała inny set - to wg mnie lepsza opcja niż wszyscy jadący na jednym secie.Dodatkowo myślę że dobrze by było żeby Przypisanie działało dla osób które nigdy nie były w danej erze w gildi (czyli jak była i wyszła to nie może już spersonalizować), przecież nie chcemy jeszcze bardziej wzmacniać gildii które będą kuć 1 set dla gildii a drugi dla tej jednej osoby która będzie najlepsza, byłby to efekt kuli śnieżnej.
Pytanie czy personalizowane eq mógłby kuć tylko niegildyjny rzemek, czy może każdy, ale tylko dla niegildyjnych graczy?
E M P I R E W I L L R I S E !...