ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Moderator: Aniołowie

Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Szczerze mówiąc też mam wrażenie, że uniki albo są na poziomie 90%, albo ich nie ma wcale. Ciężko o wartości pośrednie rzędu 30%, 50%, 70%.
Przetrawiacz, Aragonis, złośliwe licho, Troll, Wilczarz uniki 91-95%, Smokowiec 89%.
Smoczy Gwardzista uniki 15%, Smoczy strażnik 20%
Kusznik 84%, Wartownik 95%, Halabardnik 95%,
Nic w okolicach 50%.

Edit: Pisałem bloki, miałem na myśli uniki.

Czaro ponad 5k, taktyka zawsze pod czaro, praktycznie co chwilę dopieszczana dla jak najlepszych efektów.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2022, o 22:09 przez Toboe, Irbis Mroku, łącznie zmieniany 2 razy.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Z tym, że spadki uników widać im bardziej płynie era z tym się zgodzę, ale trzeba brać pod uwagę iż:

- na początku ery łatwiej jest osiągnąć super rezultaty w unikach i magiczny w walce bywa nieraz nietykalnym, jeśli doda się do tego magiczne tarcze. Do tych, że rezultatów się przywiązujemy i pragniemy by tak było cały czas, a przecież nie o to chodzi by przez całą erę cały czas mieć uniki na poziomie 80% i wyżej. Zwłaszcza, że limit 95% uników nie raz jest łatwo osiągnąć.

- jeśli chce się mieć uniki na wysokim poziomie trzeba cały czas rozwijać czaro oraz zwinność, na obecnym etapie ery czarodziej na spokojnie powinien przekroczyć 10k+ czaro. Co do reszty profesji magicznych wiadomo mniej, bo nie są fizycznie wstanie tyle nabić na początku ery co czarodziej.

- magicznym część ataków leci w magiczne tarcze oraz są redukowane.

- zróżnicowana zwinność o raz poziom mobów.
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Wir, piszesz straszne truizmy, oni nie potrzebują porady jak grać pod uniki tylko alarmują że gdy weszli w nową lokację to nastąpił straszny spadek w unikach.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Przecież nie piszę porady tylko tak jak widziałem uniki grając magiem w testowej, ale przecież będzie, że co ja tam wiem, przecież kuje xD Widziałem bardzo dobrze spadki uników oraz co było tego powodem i dlaczego jest tak a nie inaczej.
Na dobrą sprawę uniki są zbyt dobre na początku ery względem bloków, do tego limit uników łatwiej osiągnąć niż limit bloków który jest dużo niższy. Co powoduje właśnie taki ciąg przyczynowo skutkowy, że są aż takie spadki, jeśli od początku by nie było aż tak banalnie łatwo robić limit uników to spadki nie byłby aż tak widoczne.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Akurat nie zgodzę się. Grałem masę er druidem i miałem okazję porównywać uniki i bloki przy dopieszczonych wbb i czaro, zadbanej szybkości i względnie dobrej zwince.
Przy słabych mobach na daną lokację mamy 65% bloków i 90-95% uników. Przy silnych mobach na danym etapie 35-40% bloków i 15% uników. Wzrost bloków zdaje się być znacznie płynniejszy, kiedy wzrost uników praktycznie jest skokowy, długo długo nic i po przekroczeniu magicznego progu skacze do 90%
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Samael »

Tsura pisze: 21 cze 2022, o 19:43
Z ciekawości, jak mocno ciśniesz czaro? W sensie cały czas na 100% czy z przerwami?
Powiedzmy na 90%, jak mam takie wyniki jak na wartowni to odpuszczam XD Zresztą przez brak uników nie mogę ich nawet zabić najmocniejszym czarem i tu się robi problem XD
Vendlinus Rex
 

Posty: 32
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Vendlinus Rex »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: 21 cze 2022, o 22:31 Przecież nie piszę porady tylko tak jak widziałem uniki grając magiem w testowej, ale przecież będzie, że co ja tam wiem, przecież kuje xD Widziałem bardzo dobrze spadki uników oraz co było tego powodem i dlaczego jest tak a nie inaczej.
Na dobrą sprawę uniki są zbyt dobre na początku ery względem bloków, do tego limit uników łatwiej osiągnąć niż limit bloków który jest dużo niższy. Co powoduje właśnie taki ciąg przyczynowo skutkowy, że są aż takie spadki, jeśli od początku by nie było aż tak banalnie łatwo robić limit uników to spadki nie byłby aż tak widoczne.
To jest totalna bzdura i nie wiesz nic, co sukcesywnie i niejednokrotnie już pokazałeś i dalej pokazujesz xD

Problem polega na tym, że tak jak Toboe napisał - uniki albo są albo ich nie ma i jest jakiś magiczny przeskok między 0 a 90% - nie chodzi o to, że każdy tutaj chce mieć 90% zawsze, tylko żeby te wartości jakkolwiek się zmieniały i pakowanie statów w zwinność miało jakikolwiek sens. Obecnie po grocie jest to martwa statystyka i totalnie nie ma sensu jej pakowanie jeśli nie widać żadnego efektu, a na jakimś progu wskakuje się na 90% cap - it's a fun feature. Koncepcyjnie imho powinno to działać w taki sposób, że cap 95% powinien być cięższy do osiągnięcia, ale przeskok z 0 do 50% łatwiejszy. Na chwilę obecną podbiłem zwinność i czaro o 100% względem statów, jakie miałem wchodząc w wartownię - i nic to nie zmieniło ;)
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

To majster ile żeś tam ukręcił czaro na tym magu? I ile masz zwinności? I jak to wychodzi % w unikach na poszczególnych mobach w wartowni. Jakoś Toboe wszystko klarownie w liczbach wypisał Ty jedynie stwierdzasz dolną granicę która nie jest równa 0, ale no tak nic nie wiem xD górna owszem można osiągnąć 95%.

Piszesz, że niby tam podałem totalne bzdury, ale sam przyznajesz mi rację, że osiąganie max uników jest zbyt proste i powinno być trudniejsze. Faktycznie nie wiem nic haha xDDD
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Osiągnięcie max uników za proste, osiągnięcie jakichkolwiek uników za trudne. Tyle.
Simi
 

Posty: 51
Rejestracja: 25 wrz 2021, o 14:00
ID: 2416
Rasa: Czart
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan

Post autor: Simi »

Tak jak pisałem w temacie ery testowej, uniki są do kosza. Po labku w sumie nie da się wygrać walki korzystając z uników a w normalnej erze zrobienie takich statystyk/wb jak na testowej jest mało realne więc tym bardziej są całkowicie nieprzydatne. W momencie czyszczenia krypty na taktyce wb sensowne uniki wchodziły na potworach z cmentarza.
ODPOWIEDZ