Zmiany walki na XXXI erę

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Ja tam trochę sensu widzę. Utrudnienie dla graczy idących stricte w szybkość, bo dla nich 2 ataki przeciwnika między naszymi ruchami mogą okazać się mocne jak 3 ataki. Dla wolniejszych graczy będzie to mieć mniejszy wpływ, bo różnica będzie wynosić 5 albo 6 mocy ciosu. Też trochę ztłamsi minmaxowanie uników i bloków, bo 1 trafienie akurat może okazać się tym mocnym.
Tylko to przy założeniu z licznikiem, by nie wyskoczyło kilka krytów pod rząd.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Serath »

No ok, ale zakładasz to z punktu widzenia magicznych chyba. Ja wchodząc na ulab dostawałem z 1,4k od Kostuchy. Nie ma znaczenia, czy będę szybki, zwinny, czy nie będę miał szybkości, bo po takim krycie będę martwy.


EDIT:
Dodajmy do tego nerfy uzbro w NE i rozpoczynanie walk w takim uLabie z niepełnym hp (tak wiem, ze można to taktyka ogarnąć, ale w przypadku niemagicznych to zawsze dodatkowy koszt w elkach).
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Mioko »

Sobik pisze: 11 sie 2022, o 12:55 No ok, ale zakładasz to z punktu widzenia magicznych chyba. Ja wchodząc na ulab dostawałem z 1,4k od Kostuchy. Nie ma znaczenia, czy będę szybki, zwinny, czy nie będę miał szybkości, bo po takim krycie będę martwy.
OK, na żywioły to byłby zły pomysł ze względu na ich działanie... chyba że liczony byłby bezpośrednio od otrzymywanych obrażeń. Inaczej okazałoby się, że obrażenia wzrosną nie 2 a 5 razy. Choć lepiej byłoby ograniczyć to do zwykłych ataków.

Ale nadal uważam, że 2% jest OK. Jedna walka na 8 krypt brzmi sensownie, o ile Toboe dobrze liczy :D
Ostatnio zmieniony 11 sie 2022, o 13:23 przez Mioko, łącznie zmieniany 1 raz.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Serath »

I jak to widzisz? Będziesz ustawiał leczenie od krytow, czy normalnych ataków mobka? Jeśli od normalnych to 100% szans, ze leżysz po specjalu, jeśli od krytow, to będziesz pił w cholerę elków.
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Dodatnie krytyków spowoduje tylko frustrację u graczy.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Aż zrobię matematykę dla Mioko specjalnie pod większego demona.
Większy demon ma 22 ataki na turę, przy 2% to...
50^3=125000
22*50=1100
125000/1100=113.
25 walk per krypta z większym, plus obstawa skarbu.
Raz na 4 krypty pojawi się sytuacja, że spotkamy 3 razy z rzędu krytyk licząc tylko mocne moby.
Przy czym wcale nie musi być 3x z rzędu, a wystarczy 3 w ciągu powiedzmy 7 ataków, by gwarantować zgon, a na to znacznie większa szansa.
Vendlinus Rex
 

Posty: 32
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 510
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Vendlinus Rex »

Mioko pisze: 11 sie 2022, o 13:09
Sobik pisze: 11 sie 2022, o 12:55 No ok, ale zakładasz to z punktu widzenia magicznych chyba. Ja wchodząc na ulab dostawałem z 1,4k od Kostuchy. Nie ma znaczenia, czy będę szybki, zwinny, czy nie będę miał szybkości, bo po takim krycie będę martwy.
OK, na żywioły to byłby zły pomysł ze względu na ich działanie... chyba że liczony byłby bezpośrednio od otrzymywanych obrażeń. Inaczej okazałoby się, że obrażenia wzrosną nie 2 a 5 razy. Choć lepiej byłoby ograniczyć to do zwykłych ataków.

Ale nadal uważam, że 2% jest OK. Jedna walka na 8 krypt brzmi sensownie, o ile Toboe dobrze liczy :D
klik

Z racjonalnego myślenia niestety nie znam kursów.

Piekło zamarzło, ale podpisuję się pod postami Toboe. Trafienia krytyczne u mobów to irracjonalny pomysł i lepiej zrezygnować teraz, niż po pierwszych 2 tygodniach ery.
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Tsura »

Krytykom od mobów mówimy zdecydowane nie! Bo tak naprawdę czemu ma to służyć. Na pewno nie poprawi przyjemności z gry.

Z innej beczki - jaką szansę będą miały czary na osiągniecie efektu krytycznego? 6%?
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Czy czary też dostaną przebicie?
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Czart
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany walki na XXXI erę

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Tak sobie patrzę i czytam o tych krytycznych to pomysł Orga sam w sobie jest ciekawy, ale to raczej nie na grę dla niektórych dinozaurów impowych, którzy wolą wejść do lokacji na tak zwane gotowe xD

Trochę smutne no ale prawdziwe. Nikt nie bierze pod uwagę że te krytyczne by urozmaiciły rozgrywkę, do tego można by dodać opcje na krytyczne bardziej rozbudowaną typu:
- uniknąć cios krytyczny (dodać zapiski w przebiegu walki)
- zablokować
- skontrować i tu można możliwość sporo dać w jaki sposób kontra
- wejść w magiczną tarczę i coś dla magicznych też by szło wymyślić.

I inna kwestia przecież krytyczny cios nie musiałby łączyć się z ciosem specjalnym moba, bo chyba o to głównie jest bolączka, możnaby zobaczyć jakby to wyglądało ze zwykłym atakiem moba.

Kiedyś notek ściągał na hita i nikt się nie mazał tylko brał to na klatę i próbował ustać więcej by go pokonać.

Stop krytyki krytycznym! xD
ODPOWIEDZ