Pozostałe zmiany na XXXI erę
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Proponuję by dać człowiekowi możliwość wyboru dwóch albo jednej statystyki podczas modlitwy, tak by np można było wybrać samą charyzmę albo np charyzmę i siłę. Mówię to z perspektywy kowala bo tak to nawet nie myślę o tym żeby chodzić do świątyni, a wydaje mi się że taka zmiana nie była by jakaś broken, ludzi i tak jest mało. oczywiście przy modleniu tylko 1 statystyki gain nie byłby x2, tylko powiedzmy trochę więcej niż 1,65, wydaje mi się że to odpowiednia liczba xd
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Wystarczyłoby dodać modlitwę o siłę/charyzmę skoro druid twórczy może modlić o charyzmę/inta to rzemek powinien też mieć możliwość modlenia się o swoje wiodące staty.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
No ale wydaje mi się że możliwość zrobienia wszystkich kombinacji nie była by jakaś przegięta, dużo klas wolało by trenować różne rzeczy w danym momencie, pasowało by do tego że człowiek to uniwersalna rasa.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
To można zrobić...Wystarczyłoby dodać modlitwę o siłę/charyzmę skoro druid twórczy może modlić o charyzmę/inta to rzemek powinien też mieć możliwość modlenia się o swoje wiodące staty.
No tu jednak uważam że byłoby przegięcieNo ale wydaje mi się że możliwość zrobienia wszystkich kombinacji nie była by jakaś przegięta, dużo klas wolało by trenować różne rzeczy w danym momencie, pasowało by do tego że człowiek to uniwersalna rasa.
30 kombinacji modlitwy to trochę szaleństwo x] Już bardziej sensowne byłoby modlenie o 1 statę... Ale imo 2 staty są lepszym wariantem - zwłaszcza że u innych ras wcale wyboru nie ma (może z wyjątkiem czarta).
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
To może prócz charka+siła dorobić jeszcze z kilka? Siła+zwinka, siła+speed? inta+szybkość? Magiczni na pewno nie rozważą trenowania inty jeżeli połowa statów idzie w charyzmę xD. Wytrzka niby spoko, ale cóż, raczej się modli tylko i wyłącznie dla siły w tej kombinacji
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 510
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Psst - dwa dropdowny z wyborem statystyk, o które chce się modlić?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑17 sie 2022, o 13:26To można zrobić...Wystarczyłoby dodać modlitwę o siłę/charyzmę skoro druid twórczy może modlić o charyzmę/inta to rzemek powinien też mieć możliwość modlenia się o swoje wiodące staty.No tu jednak uważam że byłoby przegięcieNo ale wydaje mi się że możliwość zrobienia wszystkich kombinacji nie była by jakaś przegięta, dużo klas wolało by trenować różne rzeczy w danym momencie, pasowało by do tego że człowiek to uniwersalna rasa.
30 kombinacji modlitwy to trochę szaleństwo x] Już bardziej sensowne byłoby modlenie o 1 statę... Ale imo 2 staty są lepszym wariantem - zwłaszcza że u innych ras wcale wyboru nie ma (może z wyjątkiem czarta).
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Myślałem o checkboxach, ale dropdowny zdecydowanie lepsze. Wtedy nawet można wybrać np hp+zwinka.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Chciałbym napisać moją propozycję zmiany w obrębie gildii.
Myślałbym o przeniesieniu nieco ciężaru rywalizacji gildyjnej na grunt prowincji, zamiast samego gvg.
W związku z tym proponuję:
1. Obniżenie kosztów budowy gildii oraz zakupu wojska.
2. Obniżenie kosztów rozbudowy murów i zwiększenie ich bonusu (+4%), niższe koszty kwater
3. Zwiększenie ilości prowincji do zajmowania i eksploatowania (10)
4. Likwidacja opcji burzenia twierdzy w GvG (grabież i zabicie dowódcy pozostają, aby nie likwidować całego GvG, tylko nie doprowadzać do takiej dewastacji, z której zburzona gildia ma problem z podniesieniem się)
5. Dodatkowo otworzyłbym dostęp do podglądu prowincji graczom spoza gildii - każdy mógłby je zobaczyć i np. szpiegować
Co by to miało dać?
Jak wyżej - przesunięcie rywalizacji gildyjnej głównie na pole prowincji, z opcją toczenia wojny, ale bez drastycznego ataku burzącego. Dzięki temu pokonana gildia straci część zasobów, ale nie możliwość korzystania z gildii. Dodatkowo tańsza budowa lepszych murów oraz tańsze wojsko pozwoli lepiej zabezpieczyć twierdzę przed napadem i skupić się bardziej na podboju prowincji, z których każda przynosi dodatkową enę i surowce (także np. alethit i burelię).
Jak byście się do tego ustosunkowali?
Myślałbym o przeniesieniu nieco ciężaru rywalizacji gildyjnej na grunt prowincji, zamiast samego gvg.
W związku z tym proponuję:
1. Obniżenie kosztów budowy gildii oraz zakupu wojska.
2. Obniżenie kosztów rozbudowy murów i zwiększenie ich bonusu (+4%), niższe koszty kwater
3. Zwiększenie ilości prowincji do zajmowania i eksploatowania (10)
4. Likwidacja opcji burzenia twierdzy w GvG (grabież i zabicie dowódcy pozostają, aby nie likwidować całego GvG, tylko nie doprowadzać do takiej dewastacji, z której zburzona gildia ma problem z podniesieniem się)
5. Dodatkowo otworzyłbym dostęp do podglądu prowincji graczom spoza gildii - każdy mógłby je zobaczyć i np. szpiegować
Co by to miało dać?
Jak wyżej - przesunięcie rywalizacji gildyjnej głównie na pole prowincji, z opcją toczenia wojny, ale bez drastycznego ataku burzącego. Dzięki temu pokonana gildia straci część zasobów, ale nie możliwość korzystania z gildii. Dodatkowo tańsza budowa lepszych murów oraz tańsze wojsko pozwoli lepiej zabezpieczyć twierdzę przed napadem i skupić się bardziej na podboju prowincji, z których każda przynosi dodatkową enę i surowce (także np. alethit i burelię).
Jak byście się do tego ustosunkowali?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Orgraelu
Likwidacja Dewastacji czy brak możliwości zburzenia twierdzy całkowicie? Bo grabież nie jest za często opcją gdyż zasoby z gildii są trzymane u osób a nie z gildii. Jedyna opcja by użyć grabieży to gdy przeciwnik zapomni wziąć diamenty z gildi.
Likwidacja Dewastacji czy brak możliwości zburzenia twierdzy całkowicie? Bo grabież nie jest za często opcją gdyż zasoby z gildii są trzymane u osób a nie z gildii. Jedyna opcja by użyć grabieży to gdy przeciwnik zapomni wziąć diamenty z gildi.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę
Likwidacja dewastacji oraz możliwości zburzenia gildii.
Do ochrony przed grabieżą służą Zabezpieczenia w gildii oraz Fortyfikacje.
Poza tym każdy atak (nie tylko dewastacja) burzy część murów, kwater, zabezpieczeń itd. Ale nie są to duże straty poziomów rozbudowy.
Do ochrony przed grabieżą służą Zabezpieczenia w gildii oraz Fortyfikacje.
Poza tym każdy atak (nie tylko dewastacja) burzy część murów, kwater, zabezpieczeń itd. Ale nie są to duże straty poziomów rozbudowy.
E M P I R E W I L L R I S E !...