Zmiany na XXXII Erą - plany
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Ciekawe jak to się przekłada na obrażenia fizycznych. Może to jest buff dla fizycznych redukujący obrażenia magicznych
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Ok, zatem w odniesieniu do powyższego, jest poprawka obrażeń dla magicznych i niemagicznych - proszę o komentarz.
Jednocześnie jest też wgrana poprawka działania Patrona u Nekromanty - zmniejszone przejmowanie obrażeń do 33%, zwiększony hitrate i stały zadawany dmg na poziomie 1 hp.
Jednocześnie jest też wgrana poprawka działania Patrona u Nekromanty - zmniejszone przejmowanie obrażeń do 33%, zwiększony hitrate i stały zadawany dmg na poziomie 1 hp.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Nie wiem, może to tylko moje wrażenie, ale coś jest nie tak. Faktycznie dmg wzrósł, ale mobkom ofc też xD
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
- ID: 2156
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Wiem, że temat był poruszany, ponoć wszystko działa, ale najwyraźniej różdżki ochronne nadal nie działają. Próbowałem zarówno różdżkę dającą +8% do czarów defensywnych, jak i znajdźkę z 12% do czarów defensywnych.
Teraz czar zarówno bez różdżek, jak i z każdą z nich rzucany na 114%. Na tym pułapie różnica powinna być zauważalna. Zresztą nie widziałem też różnicy rzucając czar ledwie na 101%.
Patrząc też na otrzymywane obrażenia, miałem dokładnie taki sam rozrzut zarówno walcząc z różdżką, jak i bez. Walki na demonie pustki w DG, więc mogłem spokojnie porównać większą ilość walk.
Teraz czar zarówno bez różdżek, jak i z każdą z nich rzucany na 114%. Na tym pułapie różnica powinna być zauważalna. Zresztą nie widziałem też różnicy rzucając czar ledwie na 101%.
Patrząc też na otrzymywane obrażenia, miałem dokładnie taki sam rozrzut zarówno walcząc z różdżką, jak i bez. Walki na demonie pustki w DG, więc mogłem spokojnie porównać większą ilość walk.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Apropo % mocy czarów to rzucałem długo ostatni na 80% to też zauważyłem, że różdżka +12% nic nie daje za to cecha +% mocy czarów def zdaje się w końcu dawać bezwględny bonus czyli z +15% miałem 95% mocy czarow.
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Daje bezwzględny procent tylko poniżej 130%. Potem jest coraz mniej. I na 150% daje ci prawie 0%
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Na nieśmiertelnym obrażenia wzrosły z 48-58 do 55-72 czyli ciągle sporo poniżej normy.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑26 mar 2023, o 13:55 Ok, zatem w odniesieniu do powyższego, jest poprawka obrażeń dla magicznych i niemagicznych - proszę o komentarz.
Pisałeś, że to jakiś inny wzór jest więc nie powinno być związku ale dla mnie ciągle pierwszym podejrzanym jest zmiana w wytrzymce
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Znalazłem głupi błąd w tej kwestii - już obrażenia powinny wrócić do prawidłowego stanu
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Przypominam się z prośba o zwiększenie hp/lvl dla złodzieja/barda. To istotna zmiana zwłaszcza na początkowych lvlach.
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
A może inaczej - może wszystkim klasom dać tę samą ilość hp za AP (obecnie jest ona inna dla każdej klasy) - np załóżmy 20hp/1AP ?
Dla magicznych i złodziejo-bardów byłaby to ciekawa opcja podbijania hp, dla barbów-wojów zapewne mniej, ale nadal przydatna.
Dla magicznych i złodziejo-bardów byłaby to ciekawa opcja podbijania hp, dla barbów-wojów zapewne mniej, ale nadal przydatna.
E M P I R E W I L L R I S E !...