Zmiany na XXXII Erą - plany

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Tsura
 

Posty: 293
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Tsura »

Ciekawe jak to się przekłada na obrażenia fizycznych. Może to jest buff dla fizycznych redukujący obrażenia magicznych :P
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 995
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Ok, zatem w odniesieniu do powyższego, jest poprawka obrażeń dla magicznych i niemagicznych - proszę o komentarz.

Jednocześnie jest też wgrana poprawka działania Patrona u Nekromanty - zmniejszone przejmowanie obrażeń do 33%, zwiększony hitrate i stały zadawany dmg na poziomie 1 hp.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Serath
 

Posty: 111
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

Nie wiem, może to tylko moje wrażenie, ale coś jest nie tak. Faktycznie dmg wzrósł, ale mobkom ofc też xD
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Mioko »

Wiem, że temat był poruszany, ponoć wszystko działa, ale najwyraźniej różdżki ochronne nadal nie działają. Próbowałem zarówno różdżkę dającą +8% do czarów defensywnych, jak i znajdźkę z 12% do czarów defensywnych.

Teraz czar zarówno bez różdżek, jak i z każdą z nich rzucany na 114%. Na tym pułapie różnica powinna być zauważalna. Zresztą nie widziałem też różnicy rzucając czar ledwie na 101%.

Patrząc też na otrzymywane obrażenia, miałem dokładnie taki sam rozrzut zarówno walcząc z różdżką, jak i bez. Walki na demonie pustki w DG, więc mogłem spokojnie porównać większą ilość walk.
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 111
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Apropo % mocy czarów to rzucałem długo ostatni na 80% to też zauważyłem, że różdżka +12% nic nie daje za to cecha +% mocy czarów def zdaje się w końcu dawać bezwględny bonus czyli z +15% miałem 95% mocy czarow.
Tsura
 

Posty: 293
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Tsura »

Daje bezwzględny procent tylko poniżej 130%. Potem jest coraz mniej. I na 150% daje ci prawie 0%
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 111
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 26 mar 2023, o 13:55 Ok, zatem w odniesieniu do powyższego, jest poprawka obrażeń dla magicznych i niemagicznych - proszę o komentarz.
Na nieśmiertelnym obrażenia wzrosły z 48-58 do 55-72 czyli ciągle sporo poniżej normy.
Pisałeś, że to jakiś inny wzór jest więc nie powinno być związku ale dla mnie ciągle pierwszym podejrzanym jest zmiana w wytrzymce :P
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 995
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Znalazłem głupi błąd w tej kwestii - już obrażenia powinny wrócić do prawidłowego stanu :P
E M P I R E W I L L R I S E !...
Serath
 

Posty: 111
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

Przypominam się z prośba o zwiększenie hp/lvl dla złodzieja/barda. To istotna zmiana zwłaszcza na początkowych lvlach.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 995
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

A może inaczej - może wszystkim klasom dać tę samą ilość hp za AP (obecnie jest ona inna dla każdej klasy) - np załóżmy 20hp/1AP ?
Dla magicznych i złodziejo-bardów byłaby to ciekawa opcja podbijania hp, dla barbów-wojów zapewne mniej, ale nadal przydatna.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ