Zmiany na XXXII Erą - plany
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Yey! Potwierdzam, że jest lepiej.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Co do Nekromanty, to wgrałem dziś jedną nowość - dodatkowy przywołaniec, czysto defensywny - Patron. Zdolności ofensywnych w zasadzie żadnych nie ma, ale za to bierze na siebie 50% obrażeń z ataku mobków na gracza.
Proszę o potestowanie tematu w miarę możliwości
BTW
Start Nowej Ery planowałbym na przełom marca/kwietnia. Dokładną zapowiedź dam po weekendzie.
Proszę o potestowanie tematu w miarę możliwości
BTW
Start Nowej Ery planowałbym na przełom marca/kwietnia. Dokładną zapowiedź dam po weekendzie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Paladyn
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Kolejny raz wnioskuję o poprawienie trafiania;
547 zwinności, wb trochę olane, ale no bywa różnie, przed fixem nie dało się bić.
Większy: 78% nietrafionych ciosów. Nie da rady wbić tyle zwinności mniej zwinną profką, bez zaniedbywania innych cech, a chyba dążymy do jakiejś różnorodności.
547 zwinności, wb trochę olane, ale no bywa różnie, przed fixem nie dało się bić.
Większy: 78% nietrafionych ciosów. Nie da rady wbić tyle zwinności mniej zwinną profką, bez zaniedbywania innych cech, a chyba dążymy do jakiejś różnorodności.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 25 wrz 2021, o 14:00
- ID: 2416
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
14 poziomów > 60 diaxów + mistrzowski elek i średnia ap na poziom to lekko ponad 5,5, wygląda to wręcz bardzo słabo
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Potwierdzam diaxy nie dzialaja nadal, trafianie dalej nie dziala, kontry i bloki sa za drogie w pr proponuje zeby blok kosztowal 3pr i zeby kontra wiecej dmg zadawala. A takze prosze o dodanie broni dla walczacych bo poza zmierzchem nie maja czym machac zeby jakies obrazenia zadawac
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
`Czaroznawstwo: 382233.56 (764467.12)`
W statystykach zestaw czarna poświata wygląda jakby ciągle dawał czaro x2
W statystykach zestaw czarna poświata wygląda jakby ciągle dawał czaro x2
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Wgl wszystko jest do bani, trzeba zaorać i tyle... x)Potwierdzam diaxy nie dzialaja nadal, trafianie dalej nie dziala, kontry i bloki sa za drogie w pr proponuje zeby blok kosztowal 3pr i zeby kontra wiecej dmg zadawala. A takze prosze o dodanie broni dla walczacych bo poza zmierzchem nie maja czym machac zeby jakies obrazenia zadawac
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Ja tylko mowie co widze nie wiem jak u czarujacych bo tu nie dostaje info,ale zysk wbb jest za maly czyli ciagle sa problemy z trafianiem, nie ma dmg w zwyklych broniach tylko alchemiczne sie licza i to tez pod koniec tylko smyraja, prosze wysluchaj nas bo znowu bedzie era narzekan a testy juz sie koncza, proponuje podniesc zysk wbb, przy okazji jak Bard dostal poprawek proponuje zeby i wojownik cos zyskal cos w tym stylu zeby bylo widoczne ile zabral atak techniczny, i jeszcze jedna bron by sie przydala dla walczacych no i blagam o mozliwosc zdejmowania pr z broni diaxemOrgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑25 mar 2023, o 13:53Wgl wszystko jest do bani, trzeba zaorać i tyle... x)Potwierdzam diaxy nie dzialaja nadal, trafianie dalej nie dziala, kontry i bloki sa za drogie w pr proponuje zeby blok kosztowal 3pr i zeby kontra wiecej dmg zadawala. A takze prosze o dodanie broni dla walczacych bo poza zmierzchem nie maja czym machac zeby jakies obrazenia zadawac
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
U czarujących też słabo, przynajmniej na absorpcji. Jeden fiks do wbb/czaro już był tylko nie działał wstecz więc umki ciągle brakuje chociaż z zestawem x1,5 (lub x2 jeśli to co pisałem wyżej to bug działania a nie wyświetlania) jest już lepiej (tak jak erę temu bez zestawu?).
Do tego z obrażeniami też jest problem teraz jak czary nie wychodzą/trafiają plus po staremu końcowe czary wymagają bardzo dużo PR więc trzeba ustać potem serię ataków co przy słabszej mocy czarów defensywnych bardziej się odczuwa.
Do tego z obrażeniami też jest problem teraz jak czary nie wychodzą/trafiają plus po staremu końcowe czary wymagają bardzo dużo PR więc trzeba ustać potem serię ataków co przy słabszej mocy czarów defensywnych bardziej się odczuwa.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Druga sprawa, na większości potworków poza końcowymi nie pamiętałem swoich obrażeń dokładnie więc była jakaś mała szansa, że rzeczywiście się nie zmniejszyły tylko źle pamiętam.
Ale to:
Paul, Jeździec Lamki atakuje Nieśmiertelny czarem Światło wiekuiste, zadając 50 obrażeń.
Nieśmiertelny zaczyna zamarzać!
Nieśmiertelny zaczyna płonąć!
Nieśmiertelny zostaje porażony!
jest chyba jakiś żart... Erę temu na 100% (a nawet 200%) było ponad 100 obrażeń bo pamiętam, że jak dobrze poszło to 2 ataki najmocniejszym czarem starczały a już mam wymaksowaną speckę od obrażeń i inta więc jak nic obrażenia są o połowę albo i więcej niższe. W tym przypadku musiałbym najsilniejszym czarem trafić (~25% że nie wyjdzie czar albo unik) 5 razy (plus potencjalnie sam muszę się leczyć pomiędzy atakami?) najmocniejszym czarem co daje przeciwnikowi 15+ ataków i jeśli chociaż jeden z nich to specka to zabawa zaczyna się od początku... Obrażenia muszą wrócić do starych wartości i potencjalnie udana absorpcja powinna niwelować 'specjalny' efekt czaru jak leczenie.
Ale to:
Paul, Jeździec Lamki atakuje Nieśmiertelny czarem Światło wiekuiste, zadając 50 obrażeń.
Nieśmiertelny zaczyna zamarzać!
Nieśmiertelny zaczyna płonąć!
Nieśmiertelny zostaje porażony!
jest chyba jakiś żart... Erę temu na 100% (a nawet 200%) było ponad 100 obrażeń bo pamiętam, że jak dobrze poszło to 2 ataki najmocniejszym czarem starczały a już mam wymaksowaną speckę od obrażeń i inta więc jak nic obrażenia są o połowę albo i więcej niższe. W tym przypadku musiałbym najsilniejszym czarem trafić (~25% że nie wyjdzie czar albo unik) 5 razy (plus potencjalnie sam muszę się leczyć pomiędzy atakami?) najmocniejszym czarem co daje przeciwnikowi 15+ ataków i jeśli chociaż jeden z nich to specka to zabawa zaczyna się od początku... Obrażenia muszą wrócić do starych wartości i potencjalnie udana absorpcja powinna niwelować 'specjalny' efekt czaru jak leczenie.