Zmiany na XXXII Erą - plany
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 25 wrz 2021, o 14:00
- ID: 2416
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Co do biblioteki, dla druida zwoje lecą super ale jest jeden problem - lecą o wiele za słabe na aktualny poziom inteligencji i warzelnictwa mimo wydania sporej ilości AP w zdolności specjalne. Co do eksperymentów - potrafi zbadać eliksirek na większą ilość inteligencji jaką posiadam.
Koszt dalszego wyposażania to 29956979 sztuk złota. - jest to dość chora cena jak na poziom 83
Koszt dalszego wyposażania to 29956979 sztuk złota. - jest to dość chora cena jak na poziom 83
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Zadania na zmianę rasy mają ciutkę za duże wymagania składników według mnie. 88 czarnych serc na czarta to dość sporo
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 25 wrz 2021, o 14:00
- ID: 2416
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
6. Ograniczony wpływ Diamentów na zyskiwane AP - większy wpływ małych ilości Diamentów, posiadanie powyżej 25-30 szt. nie zwiększa już szansy na bonusowe AP.
Posiadanie jakichkolwiek diaxów nie zwiększa teraz jakby szansy :/
Posiadanie jakichkolwiek diaxów nie zwiększa teraz jakby szansy :/
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Po resecie postaci nie dostaje sie nawet 1 ekwipunku aby wypełnić zadanie od nieznajomego.
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Koszt zakupu pierwszych czarów na nekro wydaje się być nie proporcjonalnie wysoki.
Ożywienie Szkieletu (Koszt many: 20, inteligencja: 13) Kup za 1500 sztuk złota
Tarcza kości (Koszt many: 8, inteligencja: 22) Kup za 3500 sztuk złota
Ożywienie Szkieletu (Koszt many: 20, inteligencja: 13) Kup za 1500 sztuk złota
Tarcza kości (Koszt many: 8, inteligencja: 22) Kup za 3500 sztuk złota
-
- Posty: 281
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Klikam trochę nekromantą i muszę powiedzieć, że widzę dlaczego tak mało osób gra tą postacią. Ale od początku:
1) Nekromana nie może wejść do Świątyni. Więc jako człowiek nie jest w stanie się modlić co czyni go słabszym na początek.
2) Rozdanie ma dość dziwne. Mało szybkości i zwinności, które są niezbędne. Ładny przelicznik wytrzymałości ale na start mało jest miejsca na rozdawanie go.
3) Mocno utrudnione bicie wbb/czaro. Albo grasz bez przywołańca i bijesz wbb/czaro samodzielnie. Albo grasz z przywołańcem który bije za mocno i szybko kończy walkę. Żonglowanie taktyka, inne poziomy picia many w zależności co chcesz zrobić. Generalnie jest dość trudno, a pamiętajmy, że czaro jak czaro, ale bez bicia wbb będzie na straconej pozycji w późniejszych etapach gry.
Do czego zmierzam: w obecnej formie nekro mocno wymaga jednej zmiany, możliwości ustawienia stylu ataku przywołańca. Defensywny przywołaniec bije po 1 obrażenie i pozwala nabijać wbb, Agresywny - bije normalny dmg. Pozwoli to na utrzymanie tego stylu gry, ze oprócz ciebie walczy też przywołaniec co rekompensuje słabsze rozdanie w AP a zarazem nie upośledzi postaci w późniejszych etapach gry.
1) Nekromana nie może wejść do Świątyni. Więc jako człowiek nie jest w stanie się modlić co czyni go słabszym na początek.
2) Rozdanie ma dość dziwne. Mało szybkości i zwinności, które są niezbędne. Ładny przelicznik wytrzymałości ale na start mało jest miejsca na rozdawanie go.
3) Mocno utrudnione bicie wbb/czaro. Albo grasz bez przywołańca i bijesz wbb/czaro samodzielnie. Albo grasz z przywołańcem który bije za mocno i szybko kończy walkę. Żonglowanie taktyka, inne poziomy picia many w zależności co chcesz zrobić. Generalnie jest dość trudno, a pamiętajmy, że czaro jak czaro, ale bez bicia wbb będzie na straconej pozycji w późniejszych etapach gry.
Do czego zmierzam: w obecnej formie nekro mocno wymaga jednej zmiany, możliwości ustawienia stylu ataku przywołańca. Defensywny przywołaniec bije po 1 obrażenie i pozwala nabijać wbb, Agresywny - bije normalny dmg. Pozwoli to na utrzymanie tego stylu gry, ze oprócz ciebie walczy też przywołaniec co rekompensuje słabsze rozdanie w AP a zarazem nie upośledzi postaci w późniejszych etapach gry.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Czart
- Profesja: Kapłan
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Testowałem grę na kapłanie z wytrzymką zamiast siły ale nadal jest zbyt słaba.
W Dol Guldur w końcu musiałem założyć uzbro inaczej demon pustki przy 486.58 wytrzymałości zadawał zbyt duże obrażenia (pozostałe staty podobne/wyższe co mam w notatkach z zeszłej ery).
Jak już pisałem przydałaby się informacja ile faktycznie defa etc. ta wytrzymka daje (np. na ekranie uzbrojenia gdzie mamy podsuwanie defa z uzbro a wytrzymka pozostaje enigmą) bo tak to trzeba zgadywać.
I jak tak trudno ją zbalansować to można kapłanowi z 1,5 z rozdania w AP przesunąć w szybkość albo chociaż w siłę.
Druga sprawa to widzę zmniejszone obrażenia od ataków, podobno podrasowanie wytrzymki miało działać tylko na graczy ale jednak zdaje się, że coś się zmieniło.
Trzecia sprawa mimo, że mam wyższe staty dzięki masie PT w testowej erze to zdaje się, że dostaję jakąś połowę czaro co pamiętam z poprzedniej ery za 50 tur walki. Co najmniej część wynika pewnie z dodania pudłowania/uników na czarach (ciągle jakieś 25% ataków nieefektywnych) ale biorąc pod uwagę, że czary defensywne też nabijają umkę to raczej nie jedyny problem. Przypadkiem czaro w zestawie zostało obniżone o podobną wartość... czyżby tutaj też jakiś 'psikus'?
edit:
Jeszcze apropo czarów kapłana:
Skrzydła Archanioła (Koszt many: 300, inteligencja: 710)
Boskie obcowanie (Koszt many: 275, inteligencja: 1375)
Wcześniejszy czar def ma wyższy koszt mana niż następny. 2 ery temu bodaj ten czar miał też leczenie i dlatego był droższy, teraz nie ma to sensu.
Błogosławieństwo (Koszt many: 230, inteligencja: 799)
Wieczna chwała (Koszt many: 375, inteligencja: 1730)
Oba czary dostały trochę lepszy efekt ale wcześniejszy dostał mocniejszego boosta i biorąc pod uwagę, że jest 10PR tańszy to tego drugiego jeszcze bardziej nie opłaca się używać a jest ponad 200 AP inty pomiędzy tymi czarami...
Zmartwychwstanie (Koszt many: 990, inteligencja: 3150)
Dostało nerfa a analogiczny czar czarodzieja boosta ;(
W Dol Guldur w końcu musiałem założyć uzbro inaczej demon pustki przy 486.58 wytrzymałości zadawał zbyt duże obrażenia (pozostałe staty podobne/wyższe co mam w notatkach z zeszłej ery).
Jak już pisałem przydałaby się informacja ile faktycznie defa etc. ta wytrzymka daje (np. na ekranie uzbrojenia gdzie mamy podsuwanie defa z uzbro a wytrzymka pozostaje enigmą) bo tak to trzeba zgadywać.
I jak tak trudno ją zbalansować to można kapłanowi z 1,5 z rozdania w AP przesunąć w szybkość albo chociaż w siłę.
Druga sprawa to widzę zmniejszone obrażenia od ataków, podobno podrasowanie wytrzymki miało działać tylko na graczy ale jednak zdaje się, że coś się zmieniło.
Trzecia sprawa mimo, że mam wyższe staty dzięki masie PT w testowej erze to zdaje się, że dostaję jakąś połowę czaro co pamiętam z poprzedniej ery za 50 tur walki. Co najmniej część wynika pewnie z dodania pudłowania/uników na czarach (ciągle jakieś 25% ataków nieefektywnych) ale biorąc pod uwagę, że czary defensywne też nabijają umkę to raczej nie jedyny problem. Przypadkiem czaro w zestawie zostało obniżone o podobną wartość... czyżby tutaj też jakiś 'psikus'?
edit:
Jeszcze apropo czarów kapłana:
Skrzydła Archanioła (Koszt many: 300, inteligencja: 710)
Boskie obcowanie (Koszt many: 275, inteligencja: 1375)
Wcześniejszy czar def ma wyższy koszt mana niż następny. 2 ery temu bodaj ten czar miał też leczenie i dlatego był droższy, teraz nie ma to sensu.
Błogosławieństwo (Koszt many: 230, inteligencja: 799)
Wieczna chwała (Koszt many: 375, inteligencja: 1730)
Oba czary dostały trochę lepszy efekt ale wcześniejszy dostał mocniejszego boosta i biorąc pod uwagę, że jest 10PR tańszy to tego drugiego jeszcze bardziej nie opłaca się używać a jest ponad 200 AP inty pomiędzy tymi czarami...
Zmartwychwstanie (Koszt many: 990, inteligencja: 3150)
Dostało nerfa a analogiczny czar czarodzieja boosta ;(
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
Jak to Org tlumaczyl nie da sie zmienic wytrzymki tylko dla graczy, moby tez zyskaly buufaa do wytrzymki i jest tak samo walczacy nie maja dmg mimo juz ze jako tako trafiaja, zwykla bronia mozna smyrac potworki jedynie alche eq cos tam dziala takze ja bym byl za zmniejszeniem wplywu wytrzymki jesli nie da sie odseparowac mobow od graczy bo podciagniecie kolejne wytrzymki tylko bardziej udupi walczacych, ale poczekajmy do Notka zobaczmy czy tam znaczenie wytrzymki nie jest przesadzone
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXII Erą - plany
4. Krwawiąca rana u Złodzieja nie zależy od statusu
Mimo proby na roznych przegladarkach (i refreshowaniu cookies), dalej nie moge ustawic krwawiacej rany.
Mimo proby na roznych przegladarkach (i refreshowaniu cookies), dalej nie moge ustawic krwawiacej rany.