Zmiany na XXXII Erą - plany

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

Ogolnie zmiany na plus, pare spraw ktorym warto by sie przyjzec:

Trafianie
Czy zostanie cos konkretnie zmodyfikowane zeby dalo sie zabijac jakos sensownie inaczej niz kontrami? Jezeli nie, moze tak jak Kronos wspomnial w innym temacie, warto zmienic obrazenia z broni jezeli nie da sie latwo tego zbalansowac.
6. Koszty surowców w Mrocznym Źródle nieco w górę.
Na jakiej zasadzie zostalo to zmodyfikowane? Koszta na poczatku drewna sa astronomiczne, a i kasy malo nie zjada.
1. Wyprawy - likwidacja limitu poziomów na dostęp do kolejnych Wypraw na rzecz ZWOJÓW MAP. Zwoje z mapami do znalezienia tylko w lokacjach o odpowiednio niższym poziomie.
Czy zostanie opublikowana lista gdzie co mozna znalesc? Jak ktos nie ma szczescia to do konca ery do Krypty albo do Swiatyni nie wejdzie.
3. Bard - dodatkowa cecha pozwalająca mu kupować mikstury i broń w Sklepie Miejskim po niższej cenie.
Jaki w ogole jest cel tej zmiany? Co dokladnie to ma wprowadzic do rozgrywki? Jezeli ma to rozkrecic rynek to troche bez sensu bo nie odsprzedasz tych elek nikomu bo ani Bard nie ma sklepu ani nie sprzedaz wystarczajaco bo limit zakupu w sklepie miejskim dalej ogranicza.
Ja w odniesieniu do kwestii diamentów stoję dalej przy opcji by diamenty zrobić po prostu surowcem do podbijania/ulepszania uzbrojenia, natomiast jak to było w początkowych erach zwiększyć % szans na większy zysk ap przy lvlu. W takim wypadku większość osób nie grających w gildii jak i sami gildyjni nie będą pokrzywdzeni. Nie trzeba będzie czekać w kolejce po diamy, oraz ci co ich w ciągu ery znajdują w ilościach nie przekraczających nawet 10-20 będą też mieć szanse na coś więcej niż 4AP przez 3/4 trwania gry.
Uwazam to za bardzo dobry pomysl warty wprowadzenia.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Odnosząc się bardzo pokrótce do powyższych pytań/propozycji:
1. Trafianie u walczących będzie poprawione.
2. Diamenty - jestem przeciwny usuwaniu diaxom ich efektu, ale można np. go ograniczyć (i limitować) powiedzmy do wartości ~20 diaxów dających max 20% szans na dodatkowy punkt Ap? (Przykładowe wartości)
Więcej diaxów nie dajwałoby już polepszania efektu.
Efekt byłby zachowany i nie wymuszałby gromadzenia setek diaxów dla boostowania ap. Może w ten sposób?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Hpes
 

Posty: 124
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Hpes »

Diaxy i tak nic nie daja zostawmy je w spokoju zeby mozna bylo grac, po co nam zmiany zniechecajace graczy ? Ja rozumiem ze jest osoba co trzyma diaxy jak pojebana i mysli ze cos daja ale powaga te 6 ap na endgame jest przydatne, ruszysz diaxy to zaraz cos bedzie nie tak. Moim zdaniem i tak przydalo by sie zbuffowac wklikiwanie diaxu bo daje gowno w porownaniu z hartowaniem zaklinaniem chcialbym zeby efekt diaxa byl porownywalny do umagicznien bo tak to nikt a nikt nie chce eq z diaxem gdzie rzemek cala ere sie meczy zeby moc wbijac diaxy

//Nie przeklinaj! - Vania
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Wilkołak
Profesja: Kapłan

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Hpes, sam sobie zaprzeczasz pisząc, że diaxy nic nie dają ale zmiana w nich ma spowodować, że nie będzie można 'w spokoju [...] grać' i ma zniechęcać graczy.
Duża ich ilość zapewnia średnio z 2-3 AP ekstra za poziom (bodaj 9 AP za poziom maks widziałem ale to mogło być z elką mistrzowską?) więc przy ich ograniczeniu do 20 raz, że 'atrakcyjność' gildii (materialna - chyba nie tylko po to ludzie gildie tworzą? kiedyś nie było z tego żadnych benefitów) spadnie i podobnie jak dostępna liczba AP czyli kolejna zmiana wydłużająca erę. Jeśli taki jest jej cel to ok.
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Tsura »

W takim razie nie ruszajmy w tej erze diamentów. Zobaczymy po kolejnej erze.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Czart
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Tsura pisze: 4 lut 2023, o 13:52 W takim razie nie ruszajmy w tej erze diamentów. Zobaczymy po kolejnej erze.
Też jestem tego samego zdania.

Skupmy się na czymś co jest najistotniejsze czyli trafianie, jak z tym się uda uporać to dopiero w kolejnej erze myśleć o diamentach i ewentualnej modyfikacji ich działania.
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Mioko »

Co do trafiania u walczących, czy aby na pewno było z tym tak krucho? Najlepsze bronie mają po 14 PR, gdy czary po 28 PR. Osiągnięcie 50% trafiania na mobkach poniżej Półboga/Klucznika było dość proste, więc to tylko zrównanie się z PR czarów. O silniejszych mobkach trudno mi niestety cokolwiek powiedzieć.

W/g mnie rzeczą, od której należałoby zacząć, to większe uzależnienie uników u magicznych od zwinności. Ale co do tego chyba wszyscy są zgodni.

Pomysł z zwiększeniem wpływu wytrzymki kosztem zmniejszenia wpływu eq ... najwięcej zyskałby na tym kapłan, któremu eq jest z wszystkich klas najmniej potrzebne , a do tego ma jedną z najlepszych wytrzymek.
Zamiast osłabiać zaklinanie dla magicznych, można dla tych, co nie mogą korzystać z zaklinania dodać inny bonus, który może nie ma wpływu na %, a dodaje np. do 20% def?
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

Co do trafiania u walczących, czy aby na pewno było z tym tak krucho? Najlepsze bronie mają po 14 PR, gdy czary po 28 PR. Osiągnięcie 50% trafiania na mobkach poniżej Półboga/Klucznika było dość proste, więc to tylko zrównanie się z PR czarów. O silniejszych mobkach trudno mi niestety cokolwiek powiedzieć.
Teraz po resecie dzieki Orgowi mam dosc sporo pkt treningowych. Dobilem do 20 poziomu, i szczeze mowiac jestem pod wrazeniem ze komus sie chcialo grac walczacym. 115 zwiny (z czego 95 mialem na 5 poziomie juz) i mam problem zeby miec wiecej niz 30% trafien. Zaczynajac od kanalow, przez ghut (z kanalami), etc az do csk, gdzie najwyzej widzialem 36% trafien i to na slabym mobie.
Caly czas na taktyce na WBB.

To co bylo w poprzedniej erze w kwestii trafien to w porownaniu do tego co teraz jest to niebo a ziemia.
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Mioko »

Mówienie o unikach z perspektywy pierwszych paru poziomów jest nieporozumieniem. Na początku każda profka ma duże problemy.
A 95 zwinności i 2k uwb w zupełności starczało na Orczą i dawało ponad 90% trafień ... chyba, że coś się diametralnie zmieniło :D
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

A 95 zwinności i 2k uwb w zupełności starczało na Orczą i dawało ponad 90% trafień ... chyba, że coś się diametralnie zmieniło
Zresetuj sie, zobacz jak jest fajnie xD
ODPOWIEDZ