Zmiany na XXXII Erą - plany

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

NO nie rozumiem tego argumentu, bo ja grając nekro noe miałem z tym wiekszego problemu. Przyzywasz przydupasa na warunku limit mikstur mniej niż ilestam, analogicznie do przejścia z defensywnego ataku mizką na atak zwykły/agresywny. Jak chcesz bić wb na niskich lvlach to nie rzucasz od razu szkieletora- głupota. Na późniejszych etapach to nie ma znaczenia, pożyjesz, zobaczysz. Lejesz jebane mobki przez 50 tur z przydupasami, a i tak brakuje Ci dmg i to ostro brakuje Ci dmg.
Co nie znaczy, ze uważam pomysł rzucony przez Ciebie (wprowadzenie różnych ataków dla przydupasow) za zły. Wręcz przeciwnie, bardzo dobry.
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Tsura »

Właśnie o to mi chodzi, że najlepiej jest grać bez przywołańca a pzyzywać go na koniec walki. Jakoś to nie współgra z celem tej klasy. Do tego pamietaj, że nekro ma słabe rozdanie w szybkość i zwinność. Do tego musi ładować int dlatego obecność przywołańca powinna mu kompensować np. ilość ataków a co za tym idzie mniejsze wbb. Grałem trochę nekro i mniej więcej pamiętam jak to wygląda. W pewnym momencie masz za malo wbb aby sensownie trafiać i się obronić, twoj przydupas zadaje za maly dmg i jeszcze posysają ci % na czarach.

Po prawdzie to oprocz tego roznego bicia przywołańców to nie wiem co zrobić z tą klasą. Co ty byś zmienił? Masz świeższe wspomnienia to może coś masz.
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

Nie wiem, trudna sprawa. Z nekro też trzeba uważać, bo jest u niego cienka linia pomiędzy UP, a OP moim zdaniem. Po prostu dostał za dużo nerfów, zamiast 1 rzeczy, wpadły chyba 3? Specka od bloków, redukcja skuteczności trafień przydupasów i przerzucenie części blokowanych obrażeń na gracza.
Przywrócenie specki od bloków Orgu wprowadził, może to coś da, ale jednak wolałbym chyba powrót do 100% skuteczności trafień przywołańców, bo granie powinno być przyjemne, a nietrafianie to chyba najgorsza rzecz w impie :P wolałbym mieć 0% bloków niż lipne trafianie.

Co do bicia wbb, proponuję proste rozwiązanie, jak w przypadku innych klas magicznych.
Przywołanie jakiegoś szczura albo innego pierdka; 100 inty, 1 (min)dmg- bez skalowania z intą, sporo PR, trochę hp żeby mógł postać dłużej niż szkielet, który na późniejszych etapach pada od podmuchu wiatru.
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Wilkołak
Profesja: Kapłan

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Kolejna obserwacja odnośnie obniżonych obrażeń.

Czarem zstąpienie biłem Nieśmiertelnego za... 17 obrażeń. Mam już 3,5k inty i przy podobnych statach ale paru ekstra poziomach specki od mocy czaru ofensywnych biłem Notka po 41-48 obrażeń.
Szczególnie na absorpcji gdzie leczy się jak szalony to przy nerfie (którego podobno nie ma?) obrażeń plus pudłowanie etc. trudno mi powiedzieć czy da się go ubić magicznym (a przynajmniej na absorpcji gdzie w przeciwieństwie do uników nie niweluje leczenia specką).

Druga sprawa to rzucanie czarów def na 80% (83 bo specka od mocy czarów def zdaje się dawać bezwględne 3% a różdżka 12%... nic?) mocy naprawdę boli ;(
Tsura
 

Posty: 279
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Tsura »

Co do zmiany dla nekro.

Chyba nie do końca działa.
Ja bije defensywnie mizka po 2 a szkielet po 10 (Ork wojownik) i po 7 (Ork Barbarzyńca).
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

Nie NO proszę was… dodajmy nowego przywolanca stricte pod bicie wbb. 8 lvl to za wcześnie na ocenę obrażeń przydupasow, pójdzie to bokiem, zobaczycie :)
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Katla, Oko Kota »

Czy mogłabym prosić o taką zmianę, że jak się wejdzie w Poradnik i Potwory zamieszkujące Vackell, to od razu byłoby widać jaki reagent wypada z danego stwora, bez wchodzenia w konkretnego moba?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Katlo - jak w poradniku wejdziesz w listę reagentów to ci wyświetla z jakich potworów lecą ;)

Co do nekro itd. - poczekałbym na feedback z nieco dalszych etapów gry.

A tak ogólnie to może bardzo prosiłbym o zintensyfikowanie klikania i podesłanie szerszych podsumowań z rozgrywki (może jeszcze jakieś testy PvP?), żeby móc już zmierzać do ostatnich poprawek i końca testów?
Byłbym zobowiązany za takie wpisy :)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

To sypnij złotem :P
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Co do zmiany dla nekro.

Chyba nie do końca działa.
Poprawione - działa! :P
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ