Na chwile obecna (z perpektywy Zlodzieja) bloki dzialaja do podobnego stopnia co pozostale umiejetnosci defensywne, co jest duzym plusem.3. Odrobinę poprawiony wzór do bloków
Aczkolwiek, nie da sie zbytnio nimi operowac (nie wiem czy to zalezne od zlodzieja czy ogolnie,ktos jeszcze musi sie wypowiedziec), gdyz nie da sie wyprowadzic wystarczajacej ilosci atakow (PR) zeby skutecznie mobki zabijac. Kontry zadaja pasywny DMG (przebijanie + obrazenia z broni) mimo ze PR kosztuja co umozliwia skuteczne eliminowanie przeciwnikow, uniki nie kosztuja PR, wiec mozna wiecej atakow wyprowadzic, natomiast bloki niweluja obrazenia i kosztuja PR co powoduje brak PR na wykonanie atakow. Zeby dac przyklad (taktyka na WBB, max ilosc tur, srednia ilosc akcji defensywnych na walke to 60% we wszystkich 3 wypadkach):
Na blokach na Strzygoniu>> usredniony koszt elek 26 (i okazjonalny zgon ze wzgledu na osiagniecie limitu elek - 29)(Jezeli zmodyfikuje taktyke zeby zabijac wczesniej, zysk WBB jest bardzo niski, a zauwazylem ze jest ciagle duzy wplyw umki na akcje defensywne/trafianie, wiec trzeba wbijac umke caly czas praktycznie i nie mozna odpuscic )
Na kontrach na Strzygoniu>> usredniony koszt elek 10 (zero zgonow)
Na unikach na Strzygoniu >> usredniony koszt elek rowniez 10 (i zero zgonow)
Na Opetanym sytuacja wyglada podobnie.
Ktos stricte walczaca postacia musialby sie wypowiedziec, ale mozliwe ze trzeba by sie przyjzec kosztowi PR blokow (albo iloscia zadawanych obrazen przez postacie walczace).