Zmiany na XXXII Erą - plany

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

3. Odrobinę poprawiony wzór do bloków
Na chwile obecna (z perpektywy Zlodzieja) bloki dzialaja do podobnego stopnia co pozostale umiejetnosci defensywne, co jest duzym plusem.
Aczkolwiek, nie da sie zbytnio nimi operowac (nie wiem czy to zalezne od zlodzieja czy ogolnie,ktos jeszcze musi sie wypowiedziec), gdyz nie da sie wyprowadzic wystarczajacej ilosci atakow (PR) zeby skutecznie mobki zabijac. Kontry zadaja pasywny DMG (przebijanie + obrazenia z broni) mimo ze PR kosztuja co umozliwia skuteczne eliminowanie przeciwnikow, uniki nie kosztuja PR, wiec mozna wiecej atakow wyprowadzic, natomiast bloki niweluja obrazenia i kosztuja PR co powoduje brak PR na wykonanie atakow. Zeby dac przyklad (taktyka na WBB, max ilosc tur, srednia ilosc akcji defensywnych na walke to 60% we wszystkich 3 wypadkach):

Na blokach na Strzygoniu>> usredniony koszt elek 26 (i okazjonalny zgon ze wzgledu na osiagniecie limitu elek - 29)(Jezeli zmodyfikuje taktyke zeby zabijac wczesniej, zysk WBB jest bardzo niski, a zauwazylem ze jest ciagle duzy wplyw umki na akcje defensywne/trafianie, wiec trzeba wbijac umke caly czas praktycznie i nie mozna odpuscic :) )
Na kontrach na Strzygoniu>> usredniony koszt elek 10 (zero zgonow)
Na unikach na Strzygoniu >> usredniony koszt elek rowniez 10 (i zero zgonow)



Na Opetanym sytuacja wyglada podobnie.

Ktos stricte walczaca postacia musialby sie wypowiedziec, ale mozliwe ze trzeba by sie przyjzec kosztowi PR blokow (albo iloscia zadawanych obrazen przez postacie walczace).
Simi
 

Posty: 51
Rejestracja: 25 wrz 2021, o 14:00
ID: 2416
Rasa: Czart
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Simi »

Okrada mnie bandyta złodziej jeden jak najbardziej.

A co do druida po małym poklikaniu

1. Ilość eliksirków jakie wychodzą wydaje się całkiem spoko, chociaż tworzenie każdego elka specjalnego po 1 sztuce nie powinno tyczyć się nimarisowego i odrodzenia bo wtedy nie mają sensu.
2. Ulepszanie pracowni jest teraz bardzo często co jest bardzo spoko chociaż cena ulepszania jest o wiele za wysoka - aktualnie przy 9 poziomie kociołka to 82469245 sztuk złota. Co jest wręcz nieosiągalną wartością. Wcześniejsze też nie są tanie a gdzie jeszcze złoto na ulepszanie sklepu, kupowanie pola, kupowanie krasnalków do kopalni a na początku jeszcze kupowanie ziół do warzenia.
3. Szukanie przepisów w bibliotece - lecą bardzo ładnie ale niestety o wiele za słabe na aktualną inteligencję której w normalnego erze będzie w sumie więcej niż teraz bo dochodzą statystyki z rasowych lokacji.
4. Cena sprzedaży swoich wyrobów na markeciku jest wręcz śmieszna + nie da się sprzedać specjalnych.
5. Sklep i jego działy - dodałbym 2 lub 3 działy na jeden poziom sklepu, masa niepotrzebnych zwoi leży i się marnuje a komuś by pomogły :D
6. Nektar Witalności przesunąłbym sporo niżej w wymaganej inteligencji.
7. Ilość ziół z pola zwiększyć.
8. Wymaganą ilość energii na warzenie dodałbym do podglądu w momencie gdy pokazują się opcje rozcieńczania i odparowywania - niby pierdoła ale o wiele mniej zaglądania w rozpiskę wymaganej eny. Aktualnie ena pojawia się ale dużo dużo później niż kończy się warzyć dany eliksir więc nie ma to sensu.
9. Dodanie w sklepiku możliwości sprzedaży wyrobów za surowce kopalniane - trzeba je wydawać nie można za nie sprzedawać
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Simi - thx

Caalon - bloki będą się imo dużo lepiej sprawdzać u klas siłowych które nie idą w zwinkę. To bardziej dla nich opcja niż dla złodzieja.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 14 mar 2023, o 11:30 Caalon - bloki będą się imo dużo lepiej sprawdzać u klas siłowych które nie idą w zwinkę. To bardziej dla nich opcja niż dla złodzieja.
Wlasnie dlatego napisalem ze ciezko stwierdzic i ktos walczacy musi przetestowac :) . Jedyne co moge powiedziec to ze teraz sa mniejwiecej na tym samym poziomie co reszta umiejetnosci defensywnych
Hpes
 

Posty: 124
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Hpes »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 14 mar 2023, o 08:41 A to nie kwestia zniżki dla osoby wystawiającej?
Nie rozumiem pytania, czy mozna zwiekszyc pojemnosc sklepow ? Czy i czy mozna zwiekszyc skup broni w sklepie miejskim ?
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Caalon »

Ok, wiec zaczyanaja sie pojawiac problemy.

Do mometu Ulaba idzie dosc sensownie z kontrami i trafianiem.
Problem zaczyna sie z mocniejszymi mobkami takimi jak Wiekszy Demon, Pan Labiryntu i Hydra. Z okolo 65% trafien i 60% kontr (660+ zwiny, 72k WBB i -10% ograniczen z EQ, specka od kontr na 9%) ktore sie osiaga az do Opetanego (wlacznie), trafianie na wyzej wymienionych mobkach spada nagle do 20-27% trafien, i rowniez 60% kontr ALE z tych 60% tylko okolo 25% kontr jest udanych, co powoduje ze nawet na 80 poziomie te mobki zdaja sie byc poza zasiegiem. Gdy przelacze sie na uniki, sprawa jest lepsza, tj mam 50+% unikow, ale brak mi dmg zeby zabic mobki.

Nie wiem dokladnie jak wzor obecnie dziala, ale podejrzewam ze jest olbrzymi przeskok zwinnosci pomiedzy tymi mobami, dlatego zaczyna sie robic taki problem.

Dokladniejsze testy postaram sie zrobic po dotarciu do Dol, ale obecnie jest ciezko.

Ponadto, gleboka rana wchodzi w czestotliwosci okolo 15-20%, trzeba by przyjrzec sie i albo gain zlodziejstwa podbic, albo szanse na udana technika
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Mioko »

W Ulabie pojawił się potworek niepowiązany z danymi. Podczas walki pojawia się biała plansza , ale na szczęście jest komunikat o walce i można kontynuować zwiedzanie. Jeśli to ułatwi znalezienie, to przy ścieżce na wprost.

Rozpoczęcie walki:

Mioko [2137/2551]
Uzbrojenie: Różdżka Ethmaora, Ulepszona trupia tarcza, Zaklęta Wzmocniona szata maga, Zaklęty Ulepszony czarny czepek, brak, Zaklęte Ulepszone wilcze cholewki

vs.
[0/0]
Uzbrojenie: brak, brak, brak, brak, brak, brak
Serath
 

Posty: 103
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Serath »

Może dodamy przycisk przy każdym dziale w sklepie lub z listą rozwijaną:

"Zaoferuj WSZYSTKIE (Reagenty/Zwoje/Uzbrojenie) za xxx sztuk złota"
Hpes
 

Posty: 124
Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
ID: 2379
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Hpes »

Jestem za, diaxy nadal nie dzialaja
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XXXII Erą - plany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Kurcze... Caalon, słońce, powiedz mi jedną rzecz - jakim cudem tak dobrze ci szło do tej pory, z WB na poziomie ~1k/poziom???
<90k WB na 90 levelu to jest takie troche minimum w moim odczuciu. Zwłaszcza w wykonaniu Złodzieja.
Bez WB nie będzie dobrych kontr na późniejszym etapie gry.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ