Zmiany na XXXIII Erę
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Zmiany na XXXIII Erę
Moi drodzy.
W poniedziałek 24.07 ruszy okres testowy dla sprawdzenia działania zmian przygotowanych do XXXIII ery Imperium.
Lista przygotowanych modyfikacji poniżej:
1. Walka
- poprawa systemu trafień/uników/kontr - obniżenie trudności trafień, poprawa efektywności zwinności. Walka powinna być mniej hardcorowa pod względem wymaganych statystyk (zwinność i WB) aby móc sensownie trafiać i kontrować.
- lekkie wzmocnienie przywołańców Nekromanty
- modyfikacja niektórych czarów (wg uwag Paula)
2. Czart
- zwiększony koszt ofiar: 0.5 - 1 energii przyrastający z poziomem
- ograniczenie ilości Hp z ofiar
3. Wampir
- niższy koszt energii za Misę z Krwią
- dodanie szansy na zysk Inteligencji (dla klas magicznych) obok zwinności i szybkości
4. Rzemieślnik
- ograniczenie zysków alchemii za wkuwanie diamentów
- podciągnięte bonusy uzbrojenia z diamentami
- nieco wolniejszy spadek energii na kucie przy rozbudowie kuźni
- dodatkowe plany uzbrojenia ochronnego z eterem na end-game
5. Druid
- obniżenie kosztów rozbudowy pracowni
- zmniejszanie kosztów energii na warzenie wraz z rozbudową pracowni - wg propozycji Toboe
- dodanie dodatkowych wariantów efektów bałaganu w pracowni (ograniczenie częstości tych skrajnych)
- poprawka buga zaokrągleń
6. Gnomia skrzyneczka
- rozszerzenie zakresu przepisów i planów możliwych do otrzymania ze zwojów
7. Prowincje
- lekko zwiększone zyski energii z prowincji
- ograniczony przyrost siły lokalnych garnizonów w prowincjach
8. Znajdźki
- zmiany parametrów niektórych elementów uzbrojenia z lokacji/mobków
Dokładna forma w której będą odbywać się testy jeszcze nie jest określona - szczegóły podam wraz ze startem testów.
Zapraszam wszystkich do klikania.
Org
W poniedziałek 24.07 ruszy okres testowy dla sprawdzenia działania zmian przygotowanych do XXXIII ery Imperium.
Lista przygotowanych modyfikacji poniżej:
1. Walka
- poprawa systemu trafień/uników/kontr - obniżenie trudności trafień, poprawa efektywności zwinności. Walka powinna być mniej hardcorowa pod względem wymaganych statystyk (zwinność i WB) aby móc sensownie trafiać i kontrować.
- lekkie wzmocnienie przywołańców Nekromanty
- modyfikacja niektórych czarów (wg uwag Paula)
2. Czart
- zwiększony koszt ofiar: 0.5 - 1 energii przyrastający z poziomem
- ograniczenie ilości Hp z ofiar
3. Wampir
- niższy koszt energii za Misę z Krwią
- dodanie szansy na zysk Inteligencji (dla klas magicznych) obok zwinności i szybkości
4. Rzemieślnik
- ograniczenie zysków alchemii za wkuwanie diamentów
- podciągnięte bonusy uzbrojenia z diamentami
- nieco wolniejszy spadek energii na kucie przy rozbudowie kuźni
- dodatkowe plany uzbrojenia ochronnego z eterem na end-game
5. Druid
- obniżenie kosztów rozbudowy pracowni
- zmniejszanie kosztów energii na warzenie wraz z rozbudową pracowni - wg propozycji Toboe
- dodanie dodatkowych wariantów efektów bałaganu w pracowni (ograniczenie częstości tych skrajnych)
- poprawka buga zaokrągleń
6. Gnomia skrzyneczka
- rozszerzenie zakresu przepisów i planów możliwych do otrzymania ze zwojów
7. Prowincje
- lekko zwiększone zyski energii z prowincji
- ograniczony przyrost siły lokalnych garnizonów w prowincjach
8. Znajdźki
- zmiany parametrów niektórych elementów uzbrojenia z lokacji/mobków
Dokładna forma w której będą odbywać się testy jeszcze nie jest określona - szczegóły podam wraz ze startem testów.
Zapraszam wszystkich do klikania.
Org
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Czy rzemieslnik dostanie opcje ,uswiecania’ broni ?
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Zaklinanie dalej za AP?
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXIII Erę
nieCzy rzemieslnik dostanie opcje ,uswiecania’ broni ?
takZaklinanie dalej za AP?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑21 lip 2023, o 10:46nieCzy rzemieslnik dostanie opcje ,uswiecania’ broni ?
No ale czemu ? Nie rozumiem czemu to jest zblokowane. Chociaz zeby mozna bylo 1-2 pr zjechac to i bron rzemieslnicza bylaby uzyteczna bez paladyna/npc
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Co do walki - czy uniki u postaci magicznych zostały też "obejrzane"? Czy dalej wymagają kosmicznych ilości zwinności aby działać na endgame?
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Zwinność jest tak samo podkręcona u wszystkich klas - nie ma tu rozróżnienia.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Nie ma świątyni npc przez co nie można wykonać questa z samouczka, a także nie można się pomodlić
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Dzienne reseciki nie przyspieszają wzrostu pól.
Reseciki nie biorą pod uwagę specek na dodatkowe punkty pracy
Reseciki nie biorą pod uwagę specek na dodatkowe punkty pracy
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Zmiany na XXXIII Erę
Błąd zaokrągleń w warzeniu nadal istnieje.
Panaceum teoretycznie wymaga teraz 0.46 eny. Przy warzeniu 6 porcji za 2.76 eny traktuje warzenie jakbym próbował 5 porcji:
Wykonałeś Panaceum 0 razy. Zdobywasz 5 doświadczenia oraz 0.05 poziomu w umiejętności Warzenia Mikstur.
Dodanie 0.01 wymaganej eny do wszystkich elek nie jest rozwiązaniem na błędy zaokrągleń.
Panaceum teoretycznie wymaga teraz 0.46 eny. Przy warzeniu 6 porcji za 2.76 eny traktuje warzenie jakbym próbował 5 porcji:
Wykonałeś Panaceum 0 razy. Zdobywasz 5 doświadczenia oraz 0.05 poziomu w umiejętności Warzenia Mikstur.
Dodanie 0.01 wymaganej eny do wszystkich elek nie jest rozwiązaniem na błędy zaokrągleń.