
Czary defensywne, paladyn.
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 2381
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Jeżeli już masz się powoływać na Urudina, to dokształć się trochę w historii (xD). Ów osobnik paladyna od zawsze miał za "główną" postać. I jeżeli masz się wypowiadać o balansie postaci, to dokształć się tym bardziej, Panie multiku, gdyż czar leczący na 99 inty spokojnie starczy do ostatniej lokacji 

-
- Bóg
- Posty: 960
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Czary defensywne, paladyn.
Ty się natomiast dokształć w temacie kultury wypowiedzi - warn.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
- ID: 1454
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Historii Urudina? Nigdy nie byłem jego fanem. W grze - starczyło mi interakcji z bardem. Poza grą - przypadkowy filmik znaleziony kiedyś na YT, informujący, że oto ktoś, bodaj w tydzień po wydaniu Widźmina 2 przeszedł najtrudniejszy poziom rozgrywki - Nagłą Śmierć. Autor : Urudin - klasa światowa. Może kuriozalny przypadek i zbieżność nicków - tak czy inaczej nie bardzo zaprzątam sobie tą postacią głowę od tamtej pory.
Co do multi: gdzie podziały się zastępy drwali, ławców minerałów i czy innych pomocnych dłoni z KKK? Nie są zainteresowani testową erą, czy miszczu nie wydał rozkazu?
No ale koniec uprzejmości. Za bardzo zboczyliśmy z tematu, przepraszam. Dokształcę się.
Co do multi: gdzie podziały się zastępy drwali, ławców minerałów i czy innych pomocnych dłoni z KKK? Nie są zainteresowani testową erą, czy miszczu nie wydał rozkazu?
No ale koniec uprzejmości. Za bardzo zboczyliśmy z tematu, przepraszam. Dokształcę się.
''Gadać mi się nie chce, bo o czym tu gadać?
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Bardzo nie podoba mi się postawa członków staffu i części graczy w tym temacie. Znowu gracze mają jakieś fanaberie, co? Nie umieją grać, są debilami?
Fakt 1: w lokacjach zamkniętych nie ma opcji na ustawienie taktyki uwzględniającej czar obronny u paladyna w inny sposób, niż przez rzucanie go cały czas w pierwszej turze walki,
Fakt 2: wszyscy paladyni mają taką samą sytuację,
Fakt 3: inne postaci posługujące się magią mają opcje rzucenia czaru raz na początku walki,
Fakt 4: paladyn ma inne bardzo istotne zalety.
Jak, JAK kurde z tego wynika, że JEST DOBRZE, DAJCIE SPOKÓJ, PO CO ZMIENIAĆ, NIE UMIECIE GRAĆ. Generalnie problem łączy się z tym, że w ogóle nie ma opcji na zrobienie czegoś po prostu raz w trakcie walki / w turze. I nie, to nie jest efekt rzeczowej analizy, że ogól graczy uznał to rozwiązanie za najlepsze, tylko lenistwa / braku umiejętności twórców taktyki i samego skryptu walki. I tyle. Jak się nie chce / nie umiecie / nie macie pomysłu / nie macie teraz czasu na zmianę tego, to trudno, życie. Ale może jednak warto to przedyskutować, bo może rozwiązania nie są takie trudne.
Generalnie temat łączy się z czymś, do czego już niedawno linkowałem w innej mojej wypowiedzi - ze sposobem składania czarów. Może wystarczy zrobić tak:
a) żeby wielokrotne rzucenie czaru defensywnego miało czasem sens (opcje 1 i 3 w linkowanym poście),
b) żeby skrypt walki miał tablicę aktywnych czarów i na jej podstawie ignorował polecenie ponownego rzucenia tego samego czaru defensywnego (opcja 2 w linkowanym poście),
c) żeby skrypt pamiętał, który czar defensywny został rzucony ostatnio i ignorował powtórzenie go (opcja 4 w linkowanym poście).
Fakt 1: w lokacjach zamkniętych nie ma opcji na ustawienie taktyki uwzględniającej czar obronny u paladyna w inny sposób, niż przez rzucanie go cały czas w pierwszej turze walki,
Fakt 2: wszyscy paladyni mają taką samą sytuację,
Fakt 3: inne postaci posługujące się magią mają opcje rzucenia czaru raz na początku walki,
Fakt 4: paladyn ma inne bardzo istotne zalety.
Jak, JAK kurde z tego wynika, że JEST DOBRZE, DAJCIE SPOKÓJ, PO CO ZMIENIAĆ, NIE UMIECIE GRAĆ. Generalnie problem łączy się z tym, że w ogóle nie ma opcji na zrobienie czegoś po prostu raz w trakcie walki / w turze. I nie, to nie jest efekt rzeczowej analizy, że ogól graczy uznał to rozwiązanie za najlepsze, tylko lenistwa / braku umiejętności twórców taktyki i samego skryptu walki. I tyle. Jak się nie chce / nie umiecie / nie macie pomysłu / nie macie teraz czasu na zmianę tego, to trudno, życie. Ale może jednak warto to przedyskutować, bo może rozwiązania nie są takie trudne.
Generalnie temat łączy się z czymś, do czego już niedawno linkowałem w innej mojej wypowiedzi - ze sposobem składania czarów. Może wystarczy zrobić tak:
a) żeby wielokrotne rzucenie czaru defensywnego miało czasem sens (opcje 1 i 3 w linkowanym poście),
b) żeby skrypt walki miał tablicę aktywnych czarów i na jej podstawie ignorował polecenie ponownego rzucenia tego samego czaru defensywnego (opcja 2 w linkowanym poście),
c) żeby skrypt pamiętał, który czar defensywny został rzucony ostatnio i ignorował powtórzenie go (opcja 4 w linkowanym poście).
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Czarodziej
Re: Czary defensywne, paladyn.
Jeżeli chodzi o rzucanie czaru tylko 1 raz w pierwszej turze to jest to niemożliwe do wykonania dla lokacji zamkniętych w których nie ma dostępu do eliksirów. Tam gdzie masz dostęp do eliksirów możesz co walkę uzupełniać manę do 100% ale to i tak bardzo męcząca taktyka.W lokacjach z których jest dostęp do uzdrowiciela to trzeba co walkę do niego biegać (tutaj sprzedam małe ułatwienie, bo może nie każdy to zna, otwieramy nową kartę w przeglądarce, wklepujemy adres lokacji np groty: http://i-rpg.net/grota.php?action=explore, wchodzimy i następnie podajemy adres do leczenia: http://i-rpg.net/hospital.php?action=heal. Mając te dwa adresy korzystamy z klawiszy ALT + strzałka w lewo i prawo, powoduje to przechodzenie pomiędzy tymi 2 adresami, bo to po prostu są skróty do "przejdź w przód/tył" przeglądarki. W ten sposób można łatwo i szybko expić bez ryzyka nieuleczenia się) Nie wspominam tutaj o przeliczaniu many co walkę...bo to jeszcze słabszy pomysł 

-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 2381
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Polecam zmapowanie na myszce/klawiaturze przycisków odpowiadających za przód/tył. Wbrew temu co twierdzi jeden z byłych archaniołów, jedna z najbardziej wydajnych metod zwiedzania lokacji"przejdź w przód/tył" przeglądarki.

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
- ID: 1454
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Tak. Skoro paladyn ma już ten czar defensywny - to jaki problem ustawić go w taktyce tak jak u kapłanów - czy innych magicznych? Dlaczego ten paladyn ma z tym czarem defensywnym takie perypetie? Liczenie many, klawisze na klawiaturze, boże.. Loguję się do gry [ gry = relaks ] czy idę na wojnę?
"Po co te kombinacje" [ Brygada Kryzys ].
"Po co te kombinacje" [ Brygada Kryzys ].
''Gadać mi się nie chce, bo o czym tu gadać?
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Złodziej
Re: Czary defensywne, paladyn.
Bo to nie jest profesja w pełni magiczna. To tak trudno zrozumieć, że paladyn to profesja głównie walcząca z dodatkiem magii. Przywilej mają tylko profesje w pełni magiczne jeśli chodzi o rzucanie czaru na początku rundy.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1952
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Czary defensywne, paladyn.
Może paladyn nie jest dość bystry, żeby utrzymać czar defensywny przed walką. :>
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
- ID: 1454
- Rasa: Cz³owiek
Re: Czary defensywne, paladyn.
Tak - ale pal nie rzuca czarów ofensywnych, więc nie porównujcie go z magiem. Dajcie mu spokój i plecy. Bez matematyki. Wystarczy, że musi się skupić na praworządności.
Jaki to problem uciąć komplikacje? Ma def z założenia? Ma. No więc o co chodzi? O kolejne schodki w grze i potrzebę myślenia nad taktyką? Procentowania many z każdym kolejnym pokonanym potworem w lokacjach zamkniętych? Można - czemu nie. Tylko jaka jest idea takiego rozwiązania?
Gra jest grą - odpoczynkiem, alternatywą . Życie jest gdzieś indziej. Chyba.
Jaki to problem uciąć komplikacje? Ma def z założenia? Ma. No więc o co chodzi? O kolejne schodki w grze i potrzebę myślenia nad taktyką? Procentowania many z każdym kolejnym pokonanym potworem w lokacjach zamkniętych? Można - czemu nie. Tylko jaka jest idea takiego rozwiązania?
Gra jest grą - odpoczynkiem, alternatywą . Życie jest gdzieś indziej. Chyba.
''Gadać mi się nie chce, bo o czym tu gadać?
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''