Druga postać nie byłaby multikontem, to po prostu druga ścieżka rozwoju.
Na razie z Akim i Ari wydumaliśmy takie warianty:
I
Postać główna + postać dodatkowa (inna profesja)
Jedno konto, system dwuzakładkowy.
Jedna strażnica, farma, kamieniołomy, posłańcy, kryształy, klan
Oddzielnie statystyki, ekwipunek, dziennik, questy, energia, szkoła
W Przypadku postaci tworzących, sklepy jak przy różnych graczach. rzemieślnik ma swój, driud ma swój.
Ślub bierze konto główne tylko z kontem głównym.
1. Bogactwa/skarbiec
a) Oddzielne bogactwa, skarbiec. Brak integracji pomiędzy postaciami.
b) Wspólne bogactwa, skarbiec, wspólny domek.
2. Ataki
a)Zablokowanie możliwości atakowania i bycia atakowanym. Automatyczny imunitet.
b) Możliwość atakowania, ale zakaz bądź automatyczne zablokowanie tego samego gracza z obu kont w jednym resecie. (Na starcie wybór, która postać może atakować)
3. Nicki
a) Ten sam nick
b) Dowolność w nickach, ale to samo ID
4. Reset postaci
a) Reset tylko na obie postaci razem
b) Niezależny reset postaci, można jedno, można obie.
II
Jedno konto, po logowaniu wybór, która postać:
Dwie różne profesje.
Wspólne KA.
Reszta całkiem niezależna.
No to, otwieram dyskusję
