No ok, a zatem obecnie sprawa z przygotowaniami wygląda następująco:
- Wprowadzony będzie dla mobów specjalny atak wysysający Hp - zadając obrażenia specjalem, część z nich wykorzystują do leczenia swoich hp (jak obrażenia są zbyt małe to regeneracji nie ma)
- Eter w walce obcinać teraz będzie Szybkość i Inteligencję
- zmodyfikowany będzie wpływ Wytrzymałości na żywioły - bardziej odczuwalne działanie (to dobrze i niedobrze zarazem, bo silniejsze potwory mają Wytrzymki całkiem sporo, więc trudniej może być je żywiołami zdusić)
- Wybór Rasy na początku gry
- Cechy specjalne dla każdej Rasy:
* Wampir może wykonać atak wysysający Hp wroga (analogicznie jak u potworów)
* Wilkołak na koniec walki może zwiększyć swoje Hp
* Wogul na koniec walki może podbijać losową statystykę
* Czart na koniec walki może zregenerować manę i zwiększyć max manę
* Człowiek może wydawać AP za energię (+0.1), ma Cechę specjalną od 10 levelu
- Obniżone będą koszty rozbudowy świątyni i lekko poprawione zyski za modlitwy
- Nowe artefakty (6 rodzajów) do znalezienia w lokacjach: podnoszące posiadane odporności na żywioły, zmniejszające ograniczenia % ekwipunku
- Możliwość wyłączenia podglądu pełnego przebiegu walki
- Powyżej 200 poziomu nie ma już zagadek do kluczy w Wieży Klucznika
- Kowalstwo - odejście od systemu stałych proporcji dla idealnego efektu pracy, na rzecz kształtowania poszczególnych parametrów tworzonej broni poprzez konkretne proporcje
- Warzenie mikstur - lekkie modyfikacje listy przepisów, drobne poprawki w systemie warzenia
- Gildie - zwiększony limit dostępów do magazynu, zbrojowni, skarbca
- Poprawione (zwiększone) zyski za questy od Tajemniczego Jegomościa
- Bestiariusz - widok listy stworów uzupełniany wraz z kolejnymi Triumfami, modyfikacja podglądu stworów
Tyle mam zrobione na chwilę obecną.
Jakieś pytania/uwagi/sugestie?
