Zauważyłem, że mamy krasnoludzką postać w karczmie - quest z mordobiciem. Może by wrzucić do koszyka z pomysłami na przyszłość krasnala?
Bonus do siły i wytrzymałości, możliwość noszenia tylko krasnoludzkiego sprzętu (wiadomo, pokurcze to takie w formie kwadratu), który musi wykonać sam, bo jak wiadomo, krasnoludy są dżezi. Plus możliwość wyprodukowania "kredensu na szelkach" aka Krasnoludzkiego Plecaka który zwiększa pojemność ekwipunku.
Z minusów, minus do zwinności, charyzmy i inteligencji (wiadomo, Krasnoludy to urodzeni kawalarze, uważający, że szczytem rozrywki jest puszczenie głośnego bąka w towarzystwie)
Z rasowych bonusów, dostęp do krasnoludzkiej kopalni i kuźni, krasnoludzki zmysł, czyli bonus (10% więcej zaokrąglane w dół?) do znajdowania minerałów.
Taka luźna koncepcja

Pozdro!!