Może to być zrobione tak jak mówisz, przemianą w Przeklęty cios ze zmienionym efektem.
Ale proszę by z tą zmianą były albo zmiany we wszystkich aurach, tak by paladyn nie tracił możliwości, albo zostawienie tych aur w spokoju, żeby mógł ich używać przy ujemnym statusie.
Dodatkowo przyjrzyjmy się ap w porównaniu do takiego druida
Druid Ap za siłę - 3,5 Paladyn - 3 (?)
Wytrzymałość D - 3,5 P - 4
Zwinność D - 3 P - 2,5 (?)
Szybkość D - 3 P - 2,5 (?)
Charyzma D - 2 P - 2
Inteligencja D - 4 P - 3
Suma statystyk za ap - Druid 19, Paladyn 17
Proszę mi tu nie gadać o jakimś klimacie i innych pierdołach, jeżeli paladyn jest słabszy, mniej zwinny i wolniejszy niż taki druid. Jeżeli nawet pominąć aspekt klimatu, to widać jaka jest nierówność między tymi klasami, Obie te Klasy są hybrydowe, z czego Paladyn od początku musi rozwijać 4 statystyki (Siłę, Zwinność, Szybkość i inteligęcję), a Druid może zrezygnować ze zwinności i powrócić do niej dopiero przy endgame, kiedy to jego czary już nie wystarczają.
Tak więc apeluję nie tylko o to by paladyn mógł mieć ujemny status, ale dodatkowo by zwiększyć mu podstawowe statystyki, bo to one tak naprawdę powodują że paladyn jako postać zostaje bardzo w tyle.
Jeszcze co do propozycji jak ten cios mógłby wyglądać: Niekoniecznie musi kraść życie, ale można np zmienić mu żywioły względem normalnego ciosu (normalny cios atakuje z eteru czasami, ten mógłby z ognia. Byle by można było go używać na ujemnym statusie
