Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

Haf, proponuje po prostu dodatkowa opcje jako usprawnienie, bo czasem na konkretna taktyke chcesz konkretne elki i po prostu jest to jedno klikniecie mniej (zwlaszcza w krypcie na konkretne moby) - nie wiem czy to problem watpie tak se napisalem
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 158
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hafgrim »

Skoro krypta, orcza, kanały ghut mają wyłączoną możliwość picia elek między walkami oraz zmiany EQ to odnoszę wrażenie, że jest to chęć ominięcia tego ograniczenia (dot. eliksirów, bo bronią można manipulować), poprzez dodatkowe taktyki.
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

Nie, chcialem mniej klikac w taktyce, do ktorej btw zawsze masz dostep i w ktorej WSZYSTKO o co wnioskujemozna juz dzis zrobic, po prostu sa to dodatkowe imo zbedne klikniecia.
Warren Bhaas
 

Posty: 14
Rejestracja: 15 lut 2017, o 17:01
ID: 1377
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Warren Bhaas »

Dobry dzień wszystkim,

Taka mała propozycja - czy dałoby radę wprowadzić Jarmark jako stałą do gry np 2 razy w tygodniu?
Deficyt rzemków zdolnych do naprawy daje się we znaki, a w realnym świecie Jarmarki/Bazary są często-gęsto również w określone dni typu wtorki i piątki :D
Wiem, że można wymodlić, próbujemy każdego dnia ale no nie zdarza się zbyt często, ostatni Jarmark był 14 marca i się robią przestoje w rozwijaniu w oczekiwaniu na naprawę :)
Dzięki za uwagę
Warren
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 368
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Sprostowanie: Ostatnio był 18 marca o godzinie 12. =P Pewnie przegapiłeś. =]
Warren Bhaas
 

Posty: 14
Rejestracja: 15 lut 2017, o 17:01
ID: 1377
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Warren Bhaas »

Okej, faktycznie przegapiłem :)
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

Temat moze nie idealny, ale mam pytanie.

Czy jak biorę w trakcie walki bron z pasa uzbrojenia, to czy % spadku zwinki mi sie aktualizuje, czy zostaje taki jak wynika z noszonego przeze mnie uzbrojenia?

Moj pomysl na zmiane to umieszczenie takiej informacji w poradniku, zeby nie bylo ze offtop
Tsura
 

Posty: 326
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Prośba, pomysł:

Ułatwić pozyskiwanie przedmiotów fabularnych. Zrealizowanie zadania gnomów bądź zdobycie wszystkich kluczy do baszty klucznika to jest jakiś koszmar RNG. Skupię na sytuacji zdobywania kluczy, gdyż moment zdobycia wszystkich kluczy jest najważniejszym momentem dla postaci walczących podczas całej ery.

Z tego co rozumiem, największe znaczenie przy zdobywaniu takich przedmiotów to szczęście i status. Biorąc pod uwagę, że 9/10 osób gra postaciami złymi (czart, wampir) pojawia się masakrycznie dysproporcja między graczem, który "miał szczęście" i zdobył wszystkie klucze "w pierwszym kroku" a graczem, który wydał 2000+ energii aby zdobyć brakujący klucz i klucze. Możesz być na samym szczycie, ale jeżeli ktoś zrobi 20 baszt zanim ty zdobędziesz brakujący klucz to masz już pozamiatane. Nie dogonisz.

Oczywiście, że nasza gra jest rng i powinniśmy się do tego przyzwyczaić, ale różnica nie powinna być aż tak drastyczna. Niech to będzie różnica 100 - 200 energii, a nie 1 energii a 2500. Chciałbym aby pojawił się jakiś licznik litości, który zwiększa szansę na znalezienie przedmiotu fabularnego aż do 100% w przypadku iluś tam kliknięć w danej lokacji. Dodatkowo myślę, że status (dodatni, ujemny) powinien przestać mieć znaczenie w zdobywaniu tych przedmiotów.

Jako bonusowy komentarz: Czy komuś udało się podczas trwania ery skończyć quest od gnomów? Mnie nie. Pomimo tego, że wracałem do lokacji o wiele niższym poziomie, żeby je zdobyć. Org poświęcił mnóstwo czasu i stworzył zadania, których my praktycznie nie jesteśmy zrobić.
Tsura
 

Posty: 326
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Tsura »

Czarodziej, wrażenia po erze:

1. Zmiany w czaroznastwie na plus. Da się w realnym czasie i realnych kosztach osiągać wymagany bonus. Wszystko wyglądało ok.
2. Trzeba poprawić trochę przeliczenie uników dla klas magicznych. W związku z tym, że nie mogą czarodzieje blokować ani kontratakować dostają bardzo dużo uderzeń na twarz co powoduje, że musza mieć o wiele więcej HP/wyższy poziom aby pokonywać tych samych przeciwników co klasy walczące. Wystarczy zobaczyć którego dnia ery nekro, warek, barb zabili klucznika a kiedy pierwszy mag. Może uzależnić trochę uniki dla magów dodatkowo od inteligencji? Albo dodać do czarów defensywnych np. redukcję obrażeń o 30% i uniki o 10%? Coś żeby pozwolić im konkurować z fizycznymi.
3. Redukcja w dropieniu zwojów - słabo to wyszło. Myślę, że trzeba by podnieść o parę procent droprate. Zwłaszcza na czary poniżej 100 poziomu.
4. Pierwszy czar ofensywny powinien wymagać w okolicach 0 czaro aby się udać. Trochę nie fajnie jak sam zabijasz się na szczurze w kanałach na lvl1 :D
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

Co do drop ratu przedmiotow do questow - sama prawda. Wystarczy powiedziec ze jak klucz czasu zdobylem w 1 kroku! Mimo chyba 300k ujemnego statusu. Powinno byc ze po 100/200 wejsciach w dana lokacje klucz/item musi wypasc.
Zwoje wypadaja faktycznie za slabo
Co do unikow dla czarodzieja - popieram pomysl tsury by uzaleznic je od inteligencji. W obecnym systemie jeszcze przed zmiana trafien (bo w tamtych erach gralem pod uniki) przy sporej zwince i czaro wyniki byly zadne. Cap na unikach i tak jest dosc nisko wiec gamebreaking by to nie bylo.

Z mojej strony bo graniu barbarzynca powiem tylko, ze gralo sie spoko ale moim zdaniem przez brak kontr jest to po prostu slabszy wojownik bo szal przy obecnym notku to zly wybor, a wbb ma mniej i te kilka punktow procentowych blokow i trafien zawsze szkoda. Fajnie ze poprawiono wspolczynnik trafiania i da sie grac, po prostu nie ma raczej zadnego argumentu zeby grac barbem zamiast wojem.
ODPOWIEDZ