Pozostałe zmiany na XXXI erę

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Piękna wizja, aż się rozmarzyłem
Od dawien dawna były walki czy to klanowe czy obecnie GvG i z reguły, kto miał większe zasoby był wstanie więcej osiągnąć chociaż nie zawsze to dawało sukcesy, bo strategia też się liczyła. Wiadomo, że na przestrzeni lat i wraz ze spadkiem ilości osób grających ilość gildii spadła i z reguły w erze są 3-4 gildie przez całą erę.
Przetłumacz ktoś na polski proszę.

Jeżeli po usunięciu GVG coś w gildi zostanie coś bezużytecznego to tym lepiej, nie będzie oporów by to też usunąć, po co mechaniki które nic nie robią?

Toboe podał jakieś rozwiązanie by Kwatery nie były by za op dla gildi która ma dużo osób, Turnieje Gildyjne ciężko powiedzieć jak dokładnie działają, ale przez większość czasu wygrywa gildia która więcej zbudowała, więc po co tu walki. Do przejęcia prowincji potrzebne są wojska więc najazdy też mogą zostać i brak walk pomiedzy gildiami nic by nie zmienił.
Gildia stałaby się takim sklepem dla danej grupki osób z której każdy może brać rzeczy i zwracał niczym więcej.
Tak już jest i nic tego nie zmieni bo każdy woli się skupić na swojej postaci a nie poświęcać się dla reszty.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 216
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

No właśnie brak walk między gildiami by zmienił dużo, bo nie musiałbyś trzymać dużej ilości wojska w gildii, bo siedziało by to wojsko w prowincji, a nie w gildii "broniąc" jej :) Wojska trzymane w gildii musisz utrzymywać na prowincji nie musisz.
Nie mógłbyś zburzyć kwater co za tym idzie raz postawione kwatery stały by cały czas.
Brak możliwości straty złota, diamentów i surowców. No ale przecież brak walk nic by nie zmienił, Ty tak na serio? xD

Skoro najazdy mobów na gildię tak to czemu najazd gildii na gildię nie? Mega komiczna wizja xD

Powtórzę jeśli usuwać GvG to na takiej samej zasadzie usuwać też prowincje, albo zabrać zysk energii z prowincji, a zwiększyć nieco zysk surowca z nich.
Serath
 

Posty: 111
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Serath »

No i dobrze, ze byłaby sklepem, bo aktualnie gildia nic nie daje, przez takich spoceńców, jak np. Wir.
Jesteś z nim w gildii- diaksow nie ma, bo się boi, ze ktoś mu zabierze i nie będzie miał do czego się onanizować
Jesteś bez wira w gildii- diaksow nie ma, bo ktoś może budzik na 5:40 ustawić i z rana podpieprzyc wszystkie diaksy.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 351
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Nie widzę problemu w dodaniu kosztów utrzymania wojska w prowincjach. Skoro GvG przenosić na prowincje, to mury i utrzymanie wojsk też, a także strategie i wielorodzajowe armie tam stacjonujące.
Jedynie twierdze zrobić jako coś, co nie uczestniczy w wojnach, tylko jako bazy skupione na rozwoju gracza i relacji między graczami. By można było tam bezpiecznie trzymać wspólne dobra.
Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty
 

Posty: 99
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 498
Rasa: Cz³owiek

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty »

Koszty już są w postaci buntów, można zwiększyć częstotliwość.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pozostałe zmiany na XXXI erę

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

W porządku - jeśli uważacie, że gildie bez GvG mają sens, to możemy zrobić taką erę na próbę.

Pozostanie dyplomacja w obecnej formie - wypowiedzenie wojny będzie robiło automatyczne -100% w sklepach i dobitki w PvP, ale nic ponad to.
Bunty prowincji i najazdy na gildię będą bez większych zmian.

Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ