
Lista zmian na XXXIV erę:
I. WALKA
- Magiczna tarcza - pełne objęcie magicznej tarczy redukcją obrażeń
- Absorpcja - efekt absorpcji także będzie działał na magicznych tarczach, w związku z czym jej bazowe efekty zostaną nieco osłabione.
- Przebudowa wzorów na trafienia/uniki: bazowo 20% szans na trafienie, zwiększane głównie przez WB + dodatkowo Zwinność. Zwinność przeciwnika odpowiada za szansę na uniknięcie ataku.
- Bloki delikatnie poprawione.
- Kontry minimalnie osłabione.
- Nekromanta - ulepszony Patron. Ze wzrostem inteligencji nekromanty szybciej przyrasta hp Patrona i zwiększony jest limit przyrostu.
- Dodanie w Taktyce opcji wyboru rodzaju ataku Przywołańca - zwykły/defensywny/ofensywny.
- Dodanie w Taktyce u Wampirów wyłączenia opcji Kąsania przeciwnika.
- Modyfikacje listy czarów pod kątem PR oraz skali redukcji.
- Objęcie broni przywołanych modyfikatorem mocy z Czaroznawstwa jak zwykłe czary defensywne - @uzupełnienie.
- Obniżenie kosztu bloków do 3PR - @uzupełnienie.
II. RZEMIOSŁO
- Kowalstwo - limit rozbudowy kuźni do max 10 poziomu. Poprawa wyświetlania listy przedmiotów do kucia.
- Zmiana sposobu obliczania zysków exp/kowalstwa - zyski proporcjonalne do wydanej energii.
- Bardziej adekwatny poziom trudności planów powstających z rozkuwania przedmiotów.
- Naprawa wyświetlania listy planów do kucia w kuźni.
- Warzelnictwo - ograniczenie ilości mikstur z rozbudowy pracowni oraz limit rozbudowy pracowni do max 10 poziomu.
- Podkręcenie ilości tworzonych mikstur specjalnych.
- Limit rozbudowy pracowni do max 10 poziomu.
- Zrównanie kosztów rozbudowy pracowni kowalskiej i druidzkiej.
- Obniżone koszty PR części mikstur.
- Naprawa problemu z dublowaniem przepisów z eksperymentów.
- Sklep miejski - wprowadzenie dziennego limitu na ilość skupowanych mikstur przez sklep (powiązany z poziomem gracza).
- Oferta mikstur w sklepie miejskim będzie ściślej powiązana z przepisami znanymi przez druidów, oraz nieco więcej typów mikstur będzie wyłączonych ze sprzedaży w sklepie miejskim.
III. UMAGICZNIENIA
- Zmieniony system nauki umagicznień. Hartowanie, Przyspieszanie i żywioły będą dostępne dla wszystkich klas magicznych (max 2 czary użytkowe). Uświęcenie - tylko dla Paladyna.
- Nowy typ umagicznienia - Kolczasty Przedmiot - tylko dla Nekromanty. Kolczaste uzbrojenie ochronne zadaje obrażenia atakującemu. Kolczasta broń ma dodawane Przebijanie.
- Uświęcanie - nieco obniżony efekt zwiększania Bloków w tarczach.
IV. GILDIE
- Poprawione zostawianie i przekazywanie eliksirów i ziół w magazynie - jest dodany wskaźnik zapełnienia przy deponowaniu oraz automatycznie dopasowuje ilość do limitu gdy nie mogą się zmieścić.
- Obniżone koszty budowy gildii i zakupu jednostek.
- Dodatkowe budynki i jednostki w gildii:
* lazaret - przywraca do życia część jednostek straconych w walce
* tarany i balisty - jednostki oblężnicze/obronne do systemu GvG.
- Zupełnie nowy system walk GvG - dokładny opis w Poradniku.
- Prowincje gildyjne - niektóre z nich udostępniają członkom gildii wejście do własnych podlokacji PvM.
V. LOKACJE
- W lokacjach zwiększona szansa na drop przedmiotów questowych.
- CSK - niższe koszty wchodzenia na dalsze podlokacje.
- CSK, Daranis, Ered Luin, Athaar - poprawiona częstotliwość walk PvM.
- Świątynia Ermetharal - dodanie Skrzydła Eteru oraz modyfikacja sposobu wchodzenia do poszczególnych skrzydeł.
- Katakumby klasztoru cieni - dodany przepis na Eliksir Nifredilski do listy dropów. Bardzo zmniejszona szansa spotkania Endera, poprawiona ilość walk z potworami.
- Lepsze dopasowanie dropu zwojów w Bibliotece w Daranis.
VI. QUESTY
- Lekko ulepszona lista przedmiotów questowych. Dodatkowo dodane kilka nowych mikro-questów (typu dziadka z ametystami) w których można użyć dodatkowych przedmiotów questowych.
- Drobna rozbudowa questu z Haedrinem - konieczność znalezienia bukłaka na wodę ze studni.
VII. POZOSTAŁE ZMIANY
- Kamieniołomy - dodana opcja budowy sztolni surowców (niezależnie od wydobycia minerałów przez chochliki) i własnoręcznego ich wydobycia analogicznie jak w kopalniach w Daranis.
- Farma ziół - zyski Zielarstwa dla Opiekuna pola będą mocno ograniczone.
- Kilka dodatkowych artefaktów do zdobycia w lokacjach - Pierścień Czeladnika (dodatkowe punkty pracy), Naszyjnik ucznia (dodatkowe punkty treningowe), Talizman łowcy (więcej reagentów z potworów), Runa wskrzesiciela (leczenie zwierzaka po walce).
- Modyfikacja niektórych przedmiotów dropiących.
- poprawa zysku Inteligencji profesji magicznych w lokacji Wampira. - @uzupełnienie
- W Vackell dodana lokacja Murów Miejskich - możliwość zespołowej budowy murów, które po ukończeniu budowy wstrzymują najazdy potworów na gildie. Osoba najbardziej zaangażowana w prace budowlane zdobywa cenną nagrodę po ukończeniu budowy.
------------------------------------
Na ten moment tak to wygląda - zdecydowana większość jest już przygotowana, ale trwają testy i dopracowywanie, zatem jeszcze trochę czasu potrzeba, aby rozpocząć otwarte testy.
Z poważaniem
Org