Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 lip 2019, o 15:49
- ID: 1106
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Nie brakowało mi dnia ale z 3 . Ja bym chciał tylko dodać, że można by było dodać jakiegoś questa dla druida warzącoego w okolicach 50 lvl aby mógł wejść w posiadanie choćby jednego nasionka nifre, ponieważ wtedy już elki wymagają owego ziółka i trzeba czekać aż ktoś wskoczy na ten poziom w którym można go kupić w chatce. Co do samego warzenia faktycznie poprawić wzrost umki robiąc koncentraty. A no i kwestia niektórych przepisów typu trola mikstura. Można dodać jakiegoś trolika w lokacjach typu tunel aby była możliwość stworzenia mikstury kiedy jeszcze jest sens jej robienia.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Z mojej strony propozycje odnośnie ras:
1. Wilkołak
-Na ten moment moim zdaniem zbyt mocna rasa. W teorii na end game, ale jest grywalny przez całą erę od momentu pierwszej
zmiany. Na późniejszym etapie żadna inna rasa nie ma sensu. Zabrałbym HP i max enę z poświęcenia, uciął delikatnie przyrost
statystyk i znerfił lekko szansę na wpadanie maks HP po wygranej walce. Ewentualnie dodać stały koszt eny do poświęcenia.
2. Wogul
-Można pomyśleć o wogulich tarczach, żeby chociaż trochę poprawić tę rasę, ale bez dostępu do tarcz po 31% bloków, bo wtedy
będzie przegięcie.
Dodatkowo przekopywanie na późniejszym etapie gry kosztuje zbyt dużo eny. Ja na około 90 lvlu miałem koszt w wyokości
bodajże 0,7 za jeden ruch. Innej metody na maks enę na wogulu nie ma, a wyrzucanie 70 eny na kąpiel i 175 na kopanie to
koszt enowy z jakim nie mierzy się żadna inna rasa.
1. Wilkołak
-Na ten moment moim zdaniem zbyt mocna rasa. W teorii na end game, ale jest grywalny przez całą erę od momentu pierwszej
zmiany. Na późniejszym etapie żadna inna rasa nie ma sensu. Zabrałbym HP i max enę z poświęcenia, uciął delikatnie przyrost
statystyk i znerfił lekko szansę na wpadanie maks HP po wygranej walce. Ewentualnie dodać stały koszt eny do poświęcenia.
2. Wogul
-Można pomyśleć o wogulich tarczach, żeby chociaż trochę poprawić tę rasę, ale bez dostępu do tarcz po 31% bloków, bo wtedy
będzie przegięcie.
Dodatkowo przekopywanie na późniejszym etapie gry kosztuje zbyt dużo eny. Ja na około 90 lvlu miałem koszt w wyokości
bodajże 0,7 za jeden ruch. Innej metody na maks enę na wogulu nie ma, a wyrzucanie 70 eny na kąpiel i 175 na kopanie to
koszt enowy z jakim nie mierzy się żadna inna rasa.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
- ID: 1454
- Rasa: Człowiek
- Profesja: Kapłan
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Wsiedliście na kobietę bez ceremonii, z góry, poustawiani w gildiach i klepiący to samo od er wielu do znudzenia - a ona ma sporo racji. Jaki jest sens klepania tego samego co erę w takim kształcie? Zamknięci w optymalnych gildiach i klikający na pamięć, bo już wszystko wiadomo od lat, z dostępem do wszystkiego co potrzebne - taki prywatny folwark. I przy tym znudzeni niejednokrotnie ^^. Wszystko wiedzący i zorientowani ^^ . Pytanie - dlaczego jesteście op? Jakim sposobem? Nie mnie oceniać co kogo bawi - jest jak jest. Tyle, że przy okazji olewacie graczy mniej zaangażowanych, odpuszczacie nowych - są zbędni, chyba, że staną się branką do top gildii, bądź zostaną wykorzystani inaczej. Kółko się zamyka. Bo jakie mają szanse? Zerowe.Katla, Oko Kota pisze: ↑10 lip 2024, o 18:12 Naprawdę rajcuje Was, że ery ostatnio trwają 90 dni? Któryś z rzemków, druidów miał sprzęt/elek potrzebny do pokonania Nottka w zasięgu?
Może dajmy czarującym możliwość walki bronią bez kar, ogólnie lepsze uzbro, dostęp do modlitw dla wszystkich, do każdego ekwipunku dla wszystkich też bez kar i w sumie niech era trwa jeden dzień. Będzie gites!
I nie pytajcie co proponuję - bo nie cierpię samego siebie oszukiwać a na fundamentalne zmiany propozycje gra nie jest zorientowana w obecnej chwili. Bogów brak.
Osobiście nie widzę w tym układzie najmniejszego sensu i jakiejkolwiek frajdy z gry.
Gra zdaje się istnieć tylko dla garstki graczy, których taki stan rzeczy kręci.
''Gadać mi się nie chce, bo o czym tu gadać?
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
Gdyby sito podstawić, żeby sensu nałapać,
mikrogrudki nie uświadczysz, przelatuje bla, bla, bla, bla...''
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Wiele różnych zmian było proponowanych przez stare wygi, ale się nie przebiły. Teraz brakuje kogoś, kto aktywnie chciałbym uczestniczyć w grze(bogów), więc dyskusje są zbędne XD
Swego czasu była osoba chętna, która chciała się przebudową impa zajać , ale nie było na to zgody i tak sobie powoli gra podupada.
Trzeba się zdecydować czy zamykać projekt czy brniemy w to dalej, ale w jakiejś nowej, odświeżonej wersji.
Swego czasu była osoba chętna, która chciała się przebudową impa zajać , ale nie było na to zgody i tak sobie powoli gra podupada.
Trzeba się zdecydować czy zamykać projekt czy brniemy w to dalej, ale w jakiejś nowej, odświeżonej wersji.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Do pomysłów dodałbym jeszcze:
Wampir:
-możliwość wyboru dwóch preferowanych statystyk w lokacji rasowej (jak u człowieka). Głównie patrzę na magicznych, czaro może jeszcze jakoś użyje tej zwinności, ale na kapłanie jest ona bezużyteczna. Jeżeli wilk ma możliwość zyskiwania tylko użytecznych statystyk, dajmy ją też wampowi.
Umagicznienia:
-proponuję zmniejszyć koszt do 50 PP, uciąć tym samym przyrost expa oraz czaroznawstwa. Mamy mało graczy, sporo itemów się pojawia, magiczni nie wyrabiają. Zwłaszcza na późniejszym etapie.
Dodatkowo do przemyślenia zwiększenie slotów na czary użytkowe do 3 i wrzucenie uświęcenia oraz kolców do puli ogólnodostępnych. Jw. mało graczy, paladyn i nekro i tak mają przewagę ze względu na inny przelicznik czaro.
Wampir:
-możliwość wyboru dwóch preferowanych statystyk w lokacji rasowej (jak u człowieka). Głównie patrzę na magicznych, czaro może jeszcze jakoś użyje tej zwinności, ale na kapłanie jest ona bezużyteczna. Jeżeli wilk ma możliwość zyskiwania tylko użytecznych statystyk, dajmy ją też wampowi.
Umagicznienia:
-proponuję zmniejszyć koszt do 50 PP, uciąć tym samym przyrost expa oraz czaroznawstwa. Mamy mało graczy, sporo itemów się pojawia, magiczni nie wyrabiają. Zwłaszcza na późniejszym etapie.
Dodatkowo do przemyślenia zwiększenie slotów na czary użytkowe do 3 i wrzucenie uświęcenia oraz kolców do puli ogólnodostępnych. Jw. mało graczy, paladyn i nekro i tak mają przewagę ze względu na inny przelicznik czaro.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 801
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Jeśli chodzi o umagicznianie to jestem zdecydowanie za tym aby ograniczenie zmniejszyć do 50pp ciężko obrobić swoje itemy mając na głowie inne tematy za pp i myślę że można by było dodać jedną opcję więcej albo raczej niech zdolność profesji się nie wlicza tj np. kolce u nekro.
Spotkałem się też z kwestia że na paladynie nie mogłem założyć zaklętego eq nie wiem czy ktoś z was coś takiego miał ale w sumie nigdzie w poradniku niema o tym mowy a wymóg siły i inty spełniałem 3krotnie. Skoro to eq wymaga tylko inty dodatkowo powinno być dostępne dla każdego kto sobie wbije inte
Przewijał się tam wcześniej wątek aby paladyn z ujemnym statusem miał lepsze profity od przeklętego ciosu - a nie sądzicie że to skieruje paladynów w kierunku czartów z ich bonusem od ujemnego ? Moim zdaniem wręcz powinien być wyższy bonus za dodatni status bo jak obserwuje hs topka zmierza w ujemny status poza tworzącymi i kilkoma osobami. Paladyn wraz ze wzrostem statusu powinien też bonus dostawać z tym że bym to ograniczył tylko do rasy człowiek aby nie dawało to zbytniego boosta. W końcu z założenia to profesja kierująca się dobrem. A nie jak obserwuje w tej erze barbarzyńca z czarami xD
Nie obraził bym się za odrobine większy zysk czaro na paladynie nawet te 3-5% więcej xD samymi aurami ciężko coś wyciągam nawet przy 45turach
Co do kontr ostry temat a to nie było przypadkiem tak że jak ich nie ograniczono tak jak teraz to postacie kontrujące były zbyt mocne ?? Lekki balans ale nie zbyt mocny bo wbb leci wam szybciej na kontrach )
Brakuje mi też eventów jak w innych grach. Coś w stylu bossa na weekend, którego bije cały serwer a żeby nie było że tylko jeden gracz go ubija to niech atak będzie dostępny co reset zachętą do aktywności xD
Aaaa co mnie wkurza błagam o przycisk wychodzenie z taktyki walki ! Jak gram na telefonie w tym samym oknie mi wychodzi okno edycji i później 6x wstecz muszę robić aby wrócić do walki nie wiem czy wy tak macie.
Limit w sklepie miejskim na mikstury - ja wiem że jest konieczny ale może warto dodać opcję powiedzmy za kryształy aby go znieść.
A z tym notkiem że go tak szybko kasujecie xD dajcie mu współczynnik od charyzmy xD który walczący ja wbija i od razu ery będą dłuższe xD
A i limit picia mikstur specjalnych ;D czołówka i tak wykręca i tak dajmy też szansę innym graczom może by tak specjalne podnieść do zasady 3x ale każda jedna miksturka a nie tylko 3 na dzień.
Spotkałem się też z kwestia że na paladynie nie mogłem założyć zaklętego eq nie wiem czy ktoś z was coś takiego miał ale w sumie nigdzie w poradniku niema o tym mowy a wymóg siły i inty spełniałem 3krotnie. Skoro to eq wymaga tylko inty dodatkowo powinno być dostępne dla każdego kto sobie wbije inte
Przewijał się tam wcześniej wątek aby paladyn z ujemnym statusem miał lepsze profity od przeklętego ciosu - a nie sądzicie że to skieruje paladynów w kierunku czartów z ich bonusem od ujemnego ? Moim zdaniem wręcz powinien być wyższy bonus za dodatni status bo jak obserwuje hs topka zmierza w ujemny status poza tworzącymi i kilkoma osobami. Paladyn wraz ze wzrostem statusu powinien też bonus dostawać z tym że bym to ograniczył tylko do rasy człowiek aby nie dawało to zbytniego boosta. W końcu z założenia to profesja kierująca się dobrem. A nie jak obserwuje w tej erze barbarzyńca z czarami xD
Nie obraził bym się za odrobine większy zysk czaro na paladynie nawet te 3-5% więcej xD samymi aurami ciężko coś wyciągam nawet przy 45turach
Co do kontr ostry temat a to nie było przypadkiem tak że jak ich nie ograniczono tak jak teraz to postacie kontrujące były zbyt mocne ?? Lekki balans ale nie zbyt mocny bo wbb leci wam szybciej na kontrach )
Brakuje mi też eventów jak w innych grach. Coś w stylu bossa na weekend, którego bije cały serwer a żeby nie było że tylko jeden gracz go ubija to niech atak będzie dostępny co reset zachętą do aktywności xD
Aaaa co mnie wkurza błagam o przycisk wychodzenie z taktyki walki ! Jak gram na telefonie w tym samym oknie mi wychodzi okno edycji i później 6x wstecz muszę robić aby wrócić do walki nie wiem czy wy tak macie.
Limit w sklepie miejskim na mikstury - ja wiem że jest konieczny ale może warto dodać opcję powiedzmy za kryształy aby go znieść.
A z tym notkiem że go tak szybko kasujecie xD dajcie mu współczynnik od charyzmy xD który walczący ja wbija i od razu ery będą dłuższe xD
A i limit picia mikstur specjalnych ;D czołówka i tak wykręca i tak dajmy też szansę innym graczom może by tak specjalne podnieść do zasady 3x ale każda jedna miksturka a nie tylko 3 na dzień.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Kapłan
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
1. Proszę o naprawę warunków 50-74 w taktyce, chyba, że już naprawione ale nikt się nie chwalił? Szczególnie w endgame by się przydało gdzie mocniejszych potworków nie bije się bez końcowych czarów a słabsze padają wtedy nawet przed 20 turą przy najlepszych chęciach.
2. Od kilku er magiczni gdzieś od poziomu labiryntu zaczynają zostawać w tyle, więcej obrony w czarach, umki czy coś by się przydało na tym etapie (~400 int?). W dodatku w tej erze wejście w kryptę demonów też było dużo cięższe, chyba przez brak umki? Na początku, a wchodziłem długo za topką i na wysokim poziomie, ledwo dawało radę pijąc bazylion elek.
3. Dobrze byłoby zwiększyć szansę na drop zestawu x1,5 czaro w wieży magów. Obecnie jest on praktycznie niezbędny do grania magicznym, a mało kto długo chodzi po wieży. A nawet jak się uda zdobyć to jak ma bazowo 40+ maks stanu a pod koniec ery coś mało jarmarków to może się rozpaść jak mi ;(
4. Na czarcie prawie non stop do endgame bije się maks enę a wtedy nie ma w ogóle maks hp z lokacji rasowej przez co czarty długo zostają w tyle z hp. Może przy ofiarach ale zastąpić jeden wynik zdobywaniem chociaż tych paru punktów hp?
5. Z trafieniami na magicznych jest lepiej niż erę temu ale np. na świetlistej duszy tytana mam ~50% a notku ~40%. W dodatku nakłada się to na problemy z czaro bo z moich obserwacji za czary, które nie trafiają, nie dostaje się umki. Przy takim poziomie trafiania nawet 'czar do bicia czaro' 10 PR jest słaby bo w praktyce jakby miał koszt 20+PR.
6. Przypominam, że po zmianach w tarczach ostatni czar leczący czarodzieja stał się ZNACZNIE mocniejszy niż kapłana. Więcej hp + tarcza zwraca z mniejszym udziałem hp czyli mniejsze wymaganie maks hp, kosztuje mniej PR etc. etc.
7. To nowe ostatnie zadanie to jakiś żart? Odblokowuje się je na etapie wzgórz ofiarnych a wysyła do 2/3 lokacji gdzie nie leci ani AP ani maks hp. W dodatku nawet część ze wzgórzami mimo parudziesięciu jak nie 100+ przejść nie trafiłem przedmiotu do zadania.
2. Od kilku er magiczni gdzieś od poziomu labiryntu zaczynają zostawać w tyle, więcej obrony w czarach, umki czy coś by się przydało na tym etapie (~400 int?). W dodatku w tej erze wejście w kryptę demonów też było dużo cięższe, chyba przez brak umki? Na początku, a wchodziłem długo za topką i na wysokim poziomie, ledwo dawało radę pijąc bazylion elek.
3. Dobrze byłoby zwiększyć szansę na drop zestawu x1,5 czaro w wieży magów. Obecnie jest on praktycznie niezbędny do grania magicznym, a mało kto długo chodzi po wieży. A nawet jak się uda zdobyć to jak ma bazowo 40+ maks stanu a pod koniec ery coś mało jarmarków to może się rozpaść jak mi ;(
4. Na czarcie prawie non stop do endgame bije się maks enę a wtedy nie ma w ogóle maks hp z lokacji rasowej przez co czarty długo zostają w tyle z hp. Może przy ofiarach ale zastąpić jeden wynik zdobywaniem chociaż tych paru punktów hp?
5. Z trafieniami na magicznych jest lepiej niż erę temu ale np. na świetlistej duszy tytana mam ~50% a notku ~40%. W dodatku nakłada się to na problemy z czaro bo z moich obserwacji za czary, które nie trafiają, nie dostaje się umki. Przy takim poziomie trafiania nawet 'czar do bicia czaro' 10 PR jest słaby bo w praktyce jakby miał koszt 20+PR.
6. Przypominam, że po zmianach w tarczach ostatni czar leczący czarodzieja stał się ZNACZNIE mocniejszy niż kapłana. Więcej hp + tarcza zwraca z mniejszym udziałem hp czyli mniejsze wymaganie maks hp, kosztuje mniej PR etc. etc.
7. To nowe ostatnie zadanie to jakiś żart? Odblokowuje się je na etapie wzgórz ofiarnych a wysyła do 2/3 lokacji gdzie nie leci ani AP ani maks hp. W dodatku nawet część ze wzgórzami mimo parudziesięciu jak nie 100+ przejść nie trafiłem przedmiotu do zadania.
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Te zwiększone wbb to naprawdę ma marginalny wpływ. Trochę większa celność ataków, nic poza tym. I jak pisałem wyżej - minimalna poprawa nie da nic. Jeżeli nie będzie konkretnej zmiany kontr to nie widzę tej strategii jako sensownej na next ere.Scharki Von Carstein pisze: ↑14 lip 2024, o 07:46
Co do kontr ostry temat a to nie było przypadkiem tak że jak ich nie ograniczono tak jak teraz to postacie kontrujące były zbyt mocne ?? Lekki balans ale nie zbyt mocny bo wbb leci wam szybciej na kontrach )
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
A może jakieś nowe czary? Na 4k inta na przykład. Walczący maja uzbrojenie na 1300 sily/sztuka na endgame. Magiczny jak dobije do 3500 inta to praktycznie już nie robi się silniejszy (dawanie inta wpływa marginalnie na moc czarów).Paul, Jeździec Lamki pisze: ↑14 lip 2024, o 11:07 2. Od kilku er magiczni gdzieś od poziomu labiryntu zaczynają zostawać w tyle, więcej obrony w czarach, umki czy coś by się przydało na tym etapie (~400 int?). W dodatku w tej erze wejście w kryptę demonów też było dużo cięższe, chyba przez brak umki? Na początku, a wchodziłem długo za topką i na wysokim poziomie, ledwo dawało radę pijąc bazylion elek.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Kapłan
Re: Propozycje Zmian na XXXVI ? Ere
Można by, byłaby to alternatywa do dawania w siłę/wytrzymkę w endgame.Tsura pisze: ↑14 lip 2024, o 17:28A może jakieś nowe czary? Na 4k inta na przykład. Walczący maja uzbrojenie na 1300 sily/sztuka na endgame. Magiczny jak dobije do 3500 inta to praktycznie już nie robi się silniejszy (dawanie inta wpływa marginalnie na moc czarów).Paul, Jeździec Lamki pisze: ↑14 lip 2024, o 11:07 2. Od kilku er magiczni gdzieś od poziomu labiryntu zaczynają zostawać w tyle, więcej obrony w czarach, umki czy coś by się przydało na tym etapie (~400 int?). W dodatku w tej erze wejście w kryptę demonów też było dużo cięższe, chyba przez brak umki? Na początku, a wchodziłem długo za topką i na wysokim poziomie, ledwo dawało radę pijąc bazylion elek.
Przydałby się też jakiś czar leczący przed ostatnim bo obecnie od katakumb w górę praktycznie trzeba mieć ostatnie czary, a na ostatni czar leczący trzeba kupy maks hp.