Wywalenie klas twórczych
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 317
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Wojownik
Re: Wywalenie klas twórczych
Jestem jak najbardziej za dyskusją. To jaką propozycję chcesz przedyskutować?
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Wojownik
Re: Wywalenie klas twórczych
Lepsza według większości przypadków oznacza solidny przelicznik, jeśli chodzi o obrażenia/obronę do siły, a do tego dostosowany % w zależności od potrzeb przeliczniki są przesuwne. Wiadomo, że jeden będzie chciał np. trochę lepszy % kosztem np. siły co za tym idzie przelicznik będzie gorszy. Ale przecież obecnie sklep miejski jest podzielony na dwa dni gdzie jednego dnia jest inne EQ, a drugiego inne, można też dodać trzecią opcje tylko wtedy by nie mógł być cykl trzydniowy. Tylko jakiś cykl zmiany co kilkanaście godzin (np. w nieparzystą godzinę by nie obciążać resetów).
No i nie zapominajmy sklep miejski ma służyć jako pomoc każdemu, a nie zastąpić rzemka. No i nie zapominajmy lepsze EQ w miejskim poniekąd też odciąży rzemka i wprowadzi, że więcej ludzi będzie mogło expić jednocześnie, a nie np. czekać na jakiś set wymłuskany w kolejce X czasu.
No i nie zapominajmy sklep miejski ma służyć jako pomoc każdemu, a nie zastąpić rzemka. No i nie zapominajmy lepsze EQ w miejskim poniekąd też odciąży rzemka i wprowadzi, że więcej ludzi będzie mogło expić jednocześnie, a nie np. czekać na jakiś set wymłuskany w kolejce X czasu.
-
- Archanioł
- Posty: 361
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Wywalenie klas twórczych
Ja bym proponował dodatkowo usunąć klasy walczące przy okazji usuwania tworzących.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 kwie 2024, o 13:20
- ID: 0
Re: Wywalenie klas twórczych
Zaciekawiony twą jakże wybitnie merytoryczną propozycją, wyrażam wolę poznania jej szczegółowego uzasadnienia.
-
- Anioł
- Posty: 41
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
- ID: 1920
- Rasa: Cz³owiek
Re: Wywalenie klas twórczych
Temat nierównego dostępu do eq i elek jest od lat wałkowany. Miały być wprowadzone nagrody w postaci eq za zlecenia indywidualne. Nie wiem czy zostały wprowadzone, czy jednak pomysł upadł z jakiegoś powodu.
Ja uważam, że klasy tworzące powinny zostać. Niektórzy lubią grać druidem, rzemieślnikiem.
Gildie pozbawione przewagi stracą znaczenie, a wielu tu gra tylko z powodu gildii i o tym warto pamiętać. Każąc im grać indywidualnie pozbawimy ich rozrywki i sobie pójdą.
Skoro grupa ludzi łączy siły, to logiczne, że powinno im się to w jakiś sposób opłacać.
Natomiast skala tej przewagi powinna zostać zmniejszona.
Prawdą też jest, że znaczna część graczy odpuściła z powodu braku dostępu do uzbro i elek. Pojawił się sklep miejski (już dość dawno temu), ale problem został tylko trochę zmniejszony, bo uzbrojenie ze sklepu tandetne w porównaniu do tego topowego.
(Poprawcie mnie jeśli zostało to zmienione, od jakiegoś czasu nie gram, więc mogę nie być na bieżąco!), uzbrojenie z wieży klucznika, ulaba i świątyni też niestety nie jest rewelacyjne, może poza kilkoma wyjątkami, które ciężko trafić.
Dawniej w baszcie było kilka naprawdę fajnych rzeczy i się na nie polowało. Obecnie to chyba nie ma w znajdźkach nic, czego by rzemieślnik nie przebił, a ten jak wiemy ma szanse na dobre kucie tylko jak jest w gildii.
I Katla rzeczywiście stara się wspierać każdego i nikomu elek nie żałuje, za grosze. Jeszcze z druidami jakoś idzie, ale uzbrojenie jest o tyle problemem, że nie każdy gracz chce "się prosić" co chwile o nowe uzbro. Rzemieślnicy często pytali jakie "klient" chce uzbrojenie. Tylko skąd klient ma wiedzieć jakie ten rzem produkuje. Odpowiedź zawsze będzie taka sama, najlepsze
z najkorzystniejszym bonusem, na mało siły, mało pr, dużo dmg itd. Po to jest targowisko w takiej formie, by sprzedawca mógł wystawić swoje oferty, ale to nie działa tak jak powinno. Więc pytanie, dlaczego rzemieślnicy nie wystawiają swoich najlepszych produktów w sklepie, tylko trzeba się zgłaszać i pytać?
Tak więc moja propozycja jest taka, by zostawić klasy twórcze, ale dać im lepszą możliwość pozyskiwania minerałów/ziół za pp, lub w inny sposób (questy). I wprowadzić jako nagrody za zadania lepsze uzbrojenie. Zdaje sobie sprawę, że to nie jest łatwe i nie chodzi o kodowanie, a o wyliczenie, jakie uzbro są w stanie robić rzemieślnicy na danym etapie, tak by znajdźki nie przewyższały tego, co robią rzemki, bo wtedy oni staną się zbędni.
Wypadające elki i minerały z mobów w takich ilościach, by dało się grać, ale też i w takich, by tworzący wciąż mieli swoją rolę w grze.
Ja uważam, że klasy tworzące powinny zostać. Niektórzy lubią grać druidem, rzemieślnikiem.
Gildie pozbawione przewagi stracą znaczenie, a wielu tu gra tylko z powodu gildii i o tym warto pamiętać. Każąc im grać indywidualnie pozbawimy ich rozrywki i sobie pójdą.
Skoro grupa ludzi łączy siły, to logiczne, że powinno im się to w jakiś sposób opłacać.
Natomiast skala tej przewagi powinna zostać zmniejszona.
Prawdą też jest, że znaczna część graczy odpuściła z powodu braku dostępu do uzbro i elek. Pojawił się sklep miejski (już dość dawno temu), ale problem został tylko trochę zmniejszony, bo uzbrojenie ze sklepu tandetne w porównaniu do tego topowego.
(Poprawcie mnie jeśli zostało to zmienione, od jakiegoś czasu nie gram, więc mogę nie być na bieżąco!), uzbrojenie z wieży klucznika, ulaba i świątyni też niestety nie jest rewelacyjne, może poza kilkoma wyjątkami, które ciężko trafić.
Dawniej w baszcie było kilka naprawdę fajnych rzeczy i się na nie polowało. Obecnie to chyba nie ma w znajdźkach nic, czego by rzemieślnik nie przebił, a ten jak wiemy ma szanse na dobre kucie tylko jak jest w gildii.
I Katla rzeczywiście stara się wspierać każdego i nikomu elek nie żałuje, za grosze. Jeszcze z druidami jakoś idzie, ale uzbrojenie jest o tyle problemem, że nie każdy gracz chce "się prosić" co chwile o nowe uzbro. Rzemieślnicy często pytali jakie "klient" chce uzbrojenie. Tylko skąd klient ma wiedzieć jakie ten rzem produkuje. Odpowiedź zawsze będzie taka sama, najlepsze

Tak więc moja propozycja jest taka, by zostawić klasy twórcze, ale dać im lepszą możliwość pozyskiwania minerałów/ziół za pp, lub w inny sposób (questy). I wprowadzić jako nagrody za zadania lepsze uzbrojenie. Zdaje sobie sprawę, że to nie jest łatwe i nie chodzi o kodowanie, a o wyliczenie, jakie uzbro są w stanie robić rzemieślnicy na danym etapie, tak by znajdźki nie przewyższały tego, co robią rzemki, bo wtedy oni staną się zbędni.
Wypadające elki i minerały z mobów w takich ilościach, by dało się grać, ale też i w takich, by tworzący wciąż mieli swoją rolę w grze.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:45
- ID: 1590
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Wywalenie klas twórczych
Np ja Vania, lubię grać druidem i chciałbym nadal nim grać 
