Chcielibyśmy przedstawić Wam w miarę szczegółowo zmiany, które planujemy wprowadzić wraz z nadejściem Nowej Ery i podyskutować z Wami o poszczególnych propozycjach.
Nowa Era - planowane zmiany:
Nowości:
1. Wprowadzenie prostego systemu questów wzbogacającego grę o elementy fabularne i prowadzącego gracza przez kolejne lokacje.
2. Nowa Dzielnica Mieszkalna - zupełnie przebudowany system domów:
- rezygnacja z "graficznego" widoku domu
- możliwość wielokrotnej rozbudowy domu
- handel domami
- możliwość składowania w domach uzbrojenia, eliksirów i artefaktów
- współdzielenie domu z małżonkiem - wspólne korzystanie/przekazywanie
- najbardziej rozbudowane domy dają właścicielowi częściową ochronę przed dobiciem gdy jest on offline (50 - 75% szans na uniknięcie dobicia)
Zmiany:
1. Kowalstwo - poprawa obecnego systemu kucia:
- zmiana sposobu różnicowania przedmiotów (metalurgia-złotnictwo) na podział wg typu przedmiotu (broń -> Kowalstwo, uzbrojenie ochronne -> Płatnerstwo)
- modyfikacja systemu proporcji - różnicowanie względem typu przedmiotu i rodzaju umiejętności
- poprawa przeliczników do kucia
- modyfikacja planów uzbrojenia
- poprawa Pieca Transmutacyjnego - ograniczenie zysków Alchemii, optymalizacja efektów przetopu
2. Lokacje Rasowe - poprawki:
- Czart - zmiana przeliczników statusu w ofiarach, balans uzbrojenia
- Wogul - poprawa kąpieli, balans uzbrojenia
- Wilkołak - lepsze wilcze uzbrojenie, poprawa Wycia
- Wampir - poprawa Misy z Krwią
3. Świątynie - modyfikacje:
- wprowadzenie elastycznych kosztów modlitw powiązanych z poziomem postaci
- lekkie ograniczenie zysków szczęścia i statusu w modlitwach
- naprawa zysku wszystkich statystyk podczas modłów (często wynoszącego 0)
4. Gildie - modyfikacje:
- usprawnienie Dziennika
- zwiększenie liczby uprawnionych klanowiczy
- modyfikacja systemu eventów (walk) gildii
5. Eventy - (propozycje zmian):
- eventy całodzienne, nie resetowe 1/4 szansy na event dziennie
- event Exp jedynie x1.1 (wyrzucenie silniejszych)
6. Lokacje PvM:
- ograniczenie i balans znajdywanego uzbrojenia
- dodanie realnego wpływu Szczęcia na niektóre znaleziska
7. Przebudowa całej listy czarów dla profesji magicznych
8. Modyfikacje statystyk potworów
9. Targowisko
- uporządkowanie kwestii przepływów złota
- segregacja wyświetlania zwojów
10. Modyfikacja systemu immunitetów.
11. Przebudowa kodu walki.
Nie obiecuję w tym momencie, że wszystko uda nam się wprowadzić, ale taki byłby plan, który oceniam jako dość realny - nigdy nie wiadomo jednak, co może się zdarzyć w międzyczasie
