Rzeczy które mnie wkóżajoł
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Rzeczy które mnie wkóżajoł
Siema, Zdecydowałem się napisać swoje magnus opus, poniże będzie kilka spraw które mnie "irytują", ale też jakieś propozycje zmian które mi przyszły na myśl.
Zakładam nowy temat by była mniejsza szansa że zostanę zignorowany xd
Szczerze to trochę mnie nie obchodzi co będziecie na temat tych podpunktów sądzić, ale już 3 ery zabieram się do napisania tej listy i trzeba cos w końcu napisać.
Elo, rozkład jazdy, jazda z Bogami:
1 - Zwinność, trafienia, wbb etc - No niestety nie ma trafień, po tej erze chyba kazdy to może potwierdzić. Nottern zabity dzięki kontrom ( które są z deczka przegięte, ale to next podpunkt), trafień 20-max 30% przez całą erę.
Bicie wbb jest nie przyjemne, żeby je bić trzeba tak naprawdę oddzielnego druida bo nie wyrobi on na 2 graczy którzy biją wbb. jednocześnie nie wiadomo ile wbb daje ( bo nie widać żadnych zmian w trafieniach z przyrostem wbb),
No ale przecież nie przestaniesz bić bo MOŻLIWE że cos daje - anyway bicie wbb upośledzone i nieprzyjemne, nic nie daje, trafiania nie ma nie ważne jak bym zwiększył wbb i zwinkę.
I teraz błagam, jeżeli wbb rzeczywiście coś daje (mogą sie znaleźć tacy który będą się zapierać że wbb coś daje - ja tego nie uświadczyłem), to zmniejszmy potrzebną jego ilość, uszczęśliwi to i walczących i druidów.
Dodatkowo proponuję (chyba po raz kolejny) żeby na trafienia był jakiś minimalny próg - z 20-30% właśnie, a dopiero do tego będą dodawane kolejne szanse na trafienie z zwinności i wbb.
2 - Kontry - niestety są op, działają na systemie 0/1 - albo się uda albo nie, zadają zawsze tyle samo dmg, nie ważne czy to wytrawna czy gorzka kontra. W tej erze, przez to że nie ma trafień a bloki nie roba dmg, przekonwertowałem
się w ostatniej chwili na kontry - i o jezu, z buta 80% kontr (przez cała erę nie miałem tyle bloków, nawet z tarcza +23% do bloków), kontry zadawały więcej dmg niż atak defensywny, nie wiem czy wbb cokolwiek dawało - miałem jakieś
marne 240k, no chore rzeczy, inny świat się przede mną otworzył. trzeba znerfić jakoś kontry, przynajmniej ich koszt - jest to nieprawdopodobne żeby "blok z atakiem" kosztował tyle samo pr co sam blok (nie oszukujmy się, zawsze się
dąży do broni co ma 10pr), Jest to zdecydowane za mocne, dodatkowo jeżeli trafienia w ogóle nie istnieją. Nie wypowiem się na temat początków gry z kontrami, bo przekonwertowałem sie pod koniec, ale jak widzieliście - Samael był
tydzień przed wszystkimi, więc domyślam się że wtedy też działały.
3 - Wytrzymałość - czy jest możliwość napisania gdzieś ile ona dokładnie daje? nie wiem, może zmienić ją na zasadzie - "na tym poziomie wytrzymałość daje ci x% redukcji obrażeń" - wtedy będzie ile daje, będziemy wiedzieć czy mamy ją
jeszcze zwiększyć na danym poziomie, czy może na razie się nie opłaca. Teraz po prostu wygląda jak martwa statystyka.
4 - Bard - gram nim już 2 ery i gdyby nie to że nie było trafien, to ogólnie jest git, ALE - jest jakiś nigdzie nie oznajmiony próg poziomowy na udanie się śpiewu - I nie, nie chodzi to o ilość charyzmy czy ilość umiejki - jest to
zależne tylko i wyłącznie od poziomu postaci (przynajmniej to zauważyłem, nie znam zawiłości kodu, może to powoduje coś innego) - Aka: idę sobie bic pana zniszczenia na powiedzmy 120 lvl, czasami śpiew się nie udaje, ALE wbijam 125 lvl
i wtedy śpiew się udaje z 100% zawsze. Nie widzę żadnego sensu w tym - czemu musi istnieć jakiś sztuczny ogranicznik wejścia w daną lokację? W innych kasach czegoś takiego nie ma by klasowa umiejętność przestawała działać bo masz za
mały poziom.
5 - Bard2 - proszę, tak jak w zaklęciach, proszę o dopisanie na jaki % udał się śpiew. Opisy wychodzenia śpiewu są kłamliwe/niezaktualizowane - przez całą erę miałem że "śpiew wychodzi nieźle", a tak naprawdę nie dawał nic.
6 - Wzgórze ofiarne - proszę, zróbmy tak, że jeżeli jest pogoda w którą można wejść na wzgórze, to niech ta opcja będzie dostępna ZAWSZE - usuńmy to bezsensowne odświeżanie strony www, to jest tylko marnowaniem czasu - przecież
jak ktoś ma zamiar wejść w to wzgórze to i tak wejdzie...
7 - Złodziej kradzieże - nie wiem ile expa daje, ani jak sie udaje, ale ewidentnie, patrząc po początkowym HS, jest to darmowa i nieuzasadniona pomoc dla złodzieja - dlaczego złodziej, jako jedyna klasa, może mieć darmowe doświadczenie
za unikalne mu punkty złodziejstwa? Naprawdę, argument że tak było zawsze to żaden argument. Zrozumiał bym, jakby to np było chociaż za PP - wtedy jakkolwiek było by to na równi z innymi klasami - praktycznie każda klasa może zdobyć exp
poprzez wykorzystanie PP, ALE jest to za unikatowe złodziejskie punkty. Dodatkowo, jak widzimy po tej erze, złodziej nie potrzebuje boosta w postaci darmowych punktów doświadczenia...
8 - EQ znajdźkowe (wypadające z potworów) - głownie te po wejściu w kryptę demonów - W skrócie: jest beznadziejne. Nie ma nic sensownego do rozkucia, a eq legendarne i magiczne jest przeterminowane - było by dobre może z 4 lata temu,
gdy nottern miał 16k hp czy tam ile. Parę przykładów - Maska chaosu - ochrona może i ok, ale żywioły: 160 ogień / 210 zimno / 90 eter, gdy żywioły w eq robionym są już na poziomie 800 od ognia i 400 od trutki (smocza czaszka).
Zbroja księcia demonów - 2600 ochrony za 650 siły (xd), magiczna (nie można ani rozkuć, ani ulepszyć), żywioły: 330 ogień / 680 zimno / 90 trutka, gdzie by w ogóle wejść w miejsce gdzie się ten potwór znajduje to trzeba mieć żywioły
na poziomie 1500+, które są zapewniane właśnie ze zbroi (np kryształowy kirys). Takich przykładów mogło by być dużo, ciężko wszystko przytoczyć bo takie eq szło od razu na przetop. Dodatkowo wnioskuję by z demonów w krypcie też
leciało jakiekolwiek eq, bo tam w ogóle nic nie leci tak 99% czasu. Jeżeli ktoś ma listę wszystkich znajdźkowych to ja chętnie posiedzę nad nią i zaproponuję zmiany.
9 - Tarcze i bloki - Używane są tylko te z największym % - w zwykłych tarczach (bez alche) jest jeszcze w czym przebierać, ale trupia tarcza i pancerna są nieużywalne, zawsze lepiej wychodzi mieć 6-7% bloków więcej niż po 100/300
od żywiołów (w etapach gry, kiedy te tarcze można stworzyć, te liczby i tak nie maja znaczenia, są za małe, 100/300 od żywiołu nic nie zrobi)
10 - Questy - Wiem że Org to pewnie mnie wyśmieje, ale marzy mi się usunięcie rng w questach - jest to jedne z gorszych uczuć przy graniu w tą grę, jak klikasz jakąś kupa-lokację i przez XXX eny nie może ci wypaść przedmiot do questa,
a nagle słyszysz że ktoś inny znalazł w 5 eny/2 kroki. No frustracja niesamowita, Zmieńmy to proszę, chociażby dla mego zdrowia psychicznego. Pomysł - Zamiast szukać normalnie, do każdego questa opcja ( w miejscu gdzie by się normalnie szukało):
"czy chcesz wydać XX energii na poszukanie ZZZZZ przedmiotu?". I pyk, sprawa załatwiona, każdy ma równe szanse na wykonanie zadania bez frustracji.
11 - Zlecenia na potwory - Są albo za wymagające albo ich nie ma w odpowiednim momencie - sytuacje gdzie na zleceniu pisze "Zabij XX potworków", gdzie w lokacji potworek pojawia raz na dziesięć, a po wydaniu energi z 2 dni dalej nie masz tego
zlecenia wykonanego, są bardzo częste. Dodatkowo w tej erze było wiele sytuacji gdzie zlecenie na danego potworka (tutaj chodzi o początek/środek ery) pojawia się np tydzień po tym jak większość KONKURUJĄCYCH graczy wyszła juz z danej lokacji.
12 - Zestaw athriela - A: brak możliwości oddania zahartowanych/przyśpieszonych/etc części zestawu dla gnoma. B: tylko kilka części można zdobyć w momencie gdy jest sens ich używać (bodajże buty, nagole i tarczę), reszta jest juz potem słaba.
Proponuję zmienić miejsca występowania reszty części zestawu by tez mogły być używane. BTW dlaczego zemsta athriela jest dwuręczna jeżeli w zestawie jest tarcza? (Chyba że nie jest i źle pamiętam)
13 - Zestaw upiora - tarcza - Zwiększmy % bloków do jakiegoś sensownego poziomu chociaż, jak 15-17%, gdyż w tym momencie zestaw ten jest nieużywalny (właśnie przez tarczę) dla postaci blokujących.
14 - EVENTY - No tu będzie chyba duży szum - wnioskuję o usunięcie eventów +EXP oraz +AP. Tak, nie podoba mi się że że te eventy karają AKTYWNIE grających graczy (takich którzy wydają energię codziennie albo co 2 dni np). Dlaczego osoby
które się nie angażują przez większość czasu, mają możliwość wyprzedzenia tych co regularnie spędzają czas w tym świecie? No wydaje mi się to sprzeczne z ideą grania samą w sobie xd. Jeżeli już naprawdę chcecie by te niesprawiedliwe eventy
zostały, to wnioskuję o usunięcie możliwości ich wymodlenia, a w zamian za to BÓG/ANIOŁ/ARCHANIOŁ będzie mógł je ustawiać np z tygodniowym wyprzedzeniem - tak żeby każdy z mógł z nich w jakimś stopniu skorzystać, zaplanować je.
15 - Gildie - Zwoje - Proponuje dodać nową komnatę gdzie będzie można zostawiać zwoje - Czary i przepisy.
16 - Lokacje - Mokradła Athaar, Góry Ered-Luin, Rzeka Nivrim brzeg, CSK Wieża Magów/Koszary/Królewskie Mogiły/Smoczy skarbiec - Te wszystkie lokacje są Słabe - nie chcesz na nie iść - dają za mało expa, potwory są nie zbalansowane, jest za duży
rozstrzał w potworach. Na etapach gdy mozna w nie wchodzić zawsze jakaś jest jakaś inna lepsza lokacja: Góry Ered-Luin - CSK Lochy/Wartownia, Mokradła Athaar - Wszystko (Nawet nie wiem kiedy tam iść, tam jest tak dziwny rozstrzał potworów,
jedyne co tam zaprasza to przymus znalezienia nagoli Athriela), Rzeka Nivrim brzeg - Wszystko (to samo co w przypadku mokradeł, ale dodatkowo nie ma nic do znalezienia xd), CSK Wieża Magów/Koszary - labitynt Ehtelion, CSK Królewskie Mogiły -
Upiorny labirynt (W ogóle nawet tam ani razu nie byłem xD tak zapomniane miejsce, ale zobaczywszy Poradnik to to samo - Strasznie szeroki rozstrzał), Smoczy skarbiec - Krypa demonów.
Proponuję jakoś ujednolicić poziom trudności w tych miejscach, może to zachęci do ich zwiedzania.
O, przypomniałem sobie o jeszcze jakiś kopalniach w daranis - tam, to w ogóle patologia, do tego drogie kroki xd
edit 2 - Dolina węży tez jest chyba taka sobie - warto wejść tylko po klucz (albo by sprawdzić czy jest tak samo słaba jak kiedyś xD)
17 - Gra pomiędzy Świątynia Żywiołów Ermetharal a Katakumbami Klasztoru Cieni - Nie ma żadnej alternatywy, jezeli nie uda ci się wejść w katakumby (które i tak wchodzisz by zobaczyć czy uda ci sie pokonać Pana zniszczenia, arcyczarta
[Bo jeżeli uda ci się to idziesz sobie sprawdzić Wieżę klucznika/Wzgórze ofiarne] Bo exp w katakumbach żaden) To musisz wracać do świątyni - i tak 30-40 lvl (przynajmniej ja miałem takie szczęście). Może jakaś dodatkowa lokacja ?
Np z potworami ze wzgórza ofiarnego (ale tymi przed bossem)?
18 - Zwoje - Nie zwiększyć drop zwoi, A USUNĄĆ niepotrzebne już zwoje z wyższych lokacji, aka: jeżeli dany zwój możesz znaleźć na Dol Guldur, to nie znajdziesz go w katakumbach oraz (!!!) w jaskini Nottern. No kuriozum - wchodzisz sobie
do ostatniej lokacji w grze, wcześniej widziałeś że zostało dodane nowe Uzbrojenie - A tu pyk, wypada ci zwój na wilczy bicz, który mogłeś już znaleźć tak 60 lvl wcześniej na wzgórzu Dol Guldur xDDDD. No przepraszam za określenie ale takie
normalnie naplucie w twarz dla chcącego. (1-2 najsilniejsze zwoje w danej kolacji możemy przenieść do kolejnej, w zależności ile różnych zwojów w danej lokacji można znaleźć)
19 - Uzbrojenie kute - opancerzenie alchemiczne - Wydaje mi się że znaczna część uzbrojenia nie jest używana - rzeczy jak: Trupia tarcza, Ptasia zbroja, Pancerz skrytobójcy, Peleryna Cienia, Popielne spodnie, Pancerne osłony, prastare
Sandały, Zębate ciżmy. Te wszystkie rzeczy są albo za słabe na etap gdy można je robić, albo nie dają na dany etap potrzebnych żywiołów, albo zabierają tyle zwykłej ochrony że nie warto ich zakładać. Bo nie wiem czy jesteście świadomi np tego:
najwięcej zwykłej ochrony w tej grze dają zbroje - nie pozbawisz siebie np 2k ochrony by zamienić je na 500 ochrony i np 500 od ognia (tak to wychodzi przeważnie - dla tych co nie wiedzą, nie da się zrobic dobrej zrobi która ma i duzo ochrony,
I dużo alchemi, i jednocześnie będzie miała mały % i mało siły, trzeba z czegoś zrezygnować. Dlatego najlepiej wypełniać żywioły czymś co jest lekki i daje ich dużo: np tajemny hełm, pajęcze buty), a zwykłą ochronę czymś innym.
Szczerze to nie wiem co zaproponować, trzeba by było naprawdę przeanalizować jakiego eq brakuje na jakim etapie, a nieużywane eq usunąć/zamienić/zmienić na takie które by się wpasowywało w dany etap rozgrywki. najlepiej dyskusja w jakimś innym poście.
20 - Etap gry CSK Wartownia - Przymus znalezienia Butów i Nagoli Athriela - Nie ma wtedy czym wypełnić siłę, rzemek robi wtedy eq 2x słabsze, wiem Org że śmieszyło cię to jak Vania nie mogła znaleźć przez kilkaset energii tych rzeczy, ale taka jest prawda
Są one potrzebne by iść dalej, nikt nie chce czekać nie wiadomo ile by rzemek wykuł cos dobrego. Dlatego - jeżeli nie ma na ten moment innych pomysłów jak to naprawić, proponuje znacząco zwiększyć drop tych przedmiotów, by każdy je mógł łatwo znaleźć, a potem
się zastanawiać jak to inaczej rozwiązać (np jakie kute eq dodać by móc jakkolwiek wypełnić siłę).
21 - Zwój na wielki młot kowalski - dodajmy go gdzieś indziej dodatkowo niż tylko w koszarach Csk (Ghut Lolein nie liczę...)
22 - Człowiek - Świątynie - Zwiększenie poziomu świątyni nic nie daje - sprawdzone przez Hugiego, zbudował z 15 poziomów świątyni na raz - zysk statystyk nie zmieniony. Polecam się temu przyjrzeć, na ten moment zostanie na człowieku po 20 poziomie
jest bezsensowne. Dodatkowo, może zrobić inne punkty na wymodlenie eventu/pogody niż żeby wykorzystywane były punkty na modlitwy? Nie widzę sytuacji gdzie człowiek walczący będzie chciał wymodlić event a nie statystyki xd
23 - Czart - zmniejszenie/usuniecie kosztów w złocie - przy małej gildii czart jest katorgą dla reszty członków - nie jest jakiś bardzo wybitny, a zżera niesamowite ilości pieniędzy. Może warto pomyśleć nad zmianą możliwości zysku ujemnego statusu?
24 - reagenty - Tu poproszę tak naprawdę druidów o przeanalizowane kiedy jest problem z danymi reagentami - ja tylko słyszałem milion płaczu o to że nie ma czegoś w danym momencie gdy być powinno.
25 - Absorbcja - to tak tylko ze słyszenia, ale jeżeli ktoś od pewnego momentu nie musi wydawać na eliksiry to wydaje mi się dość przegięte xD
Mało tego wyszło, wydawało mi się że na więcej rzeczy narzekałem (Tu macie filmik jak dzielnie radziłem sobie z przeciwnościami losu: https://www.youtube.com/watch?v=EIO1g97 ... r0nze4life )
Pewnie by się znalazło jeszcze dużo rzeczy do poprawy - np nie wyobrażam sobie jak z takim trafianiem co teraz jest taki Wojownik/barb mieli szansę pokonać notterna przed paladynem/kimś na kontrach. Słyszałem że druid tez jest nie grywalny itd.
No ale nie grałem tym dawno/nie grałem w ogóle/nikt nie grał w tej erze więc nie słyszałem zażaleń, więc nie piszę o tym w podpunktach wyżej. Dużo rzeczy opartych na frustracji zbieranej przez te ery xD.
Nie wysilajcie się tam zbytnio z tymi odpowiedziami, bo jeżeli macie inne zdanie to zapewne będę uważał że nie macie racji <3
Pozdo z fartem mordeczki,
Marcjako Morbid
Zakładam nowy temat by była mniejsza szansa że zostanę zignorowany xd
Szczerze to trochę mnie nie obchodzi co będziecie na temat tych podpunktów sądzić, ale już 3 ery zabieram się do napisania tej listy i trzeba cos w końcu napisać.
Elo, rozkład jazdy, jazda z Bogami:
1 - Zwinność, trafienia, wbb etc - No niestety nie ma trafień, po tej erze chyba kazdy to może potwierdzić. Nottern zabity dzięki kontrom ( które są z deczka przegięte, ale to next podpunkt), trafień 20-max 30% przez całą erę.
Bicie wbb jest nie przyjemne, żeby je bić trzeba tak naprawdę oddzielnego druida bo nie wyrobi on na 2 graczy którzy biją wbb. jednocześnie nie wiadomo ile wbb daje ( bo nie widać żadnych zmian w trafieniach z przyrostem wbb),
No ale przecież nie przestaniesz bić bo MOŻLIWE że cos daje - anyway bicie wbb upośledzone i nieprzyjemne, nic nie daje, trafiania nie ma nie ważne jak bym zwiększył wbb i zwinkę.
I teraz błagam, jeżeli wbb rzeczywiście coś daje (mogą sie znaleźć tacy który będą się zapierać że wbb coś daje - ja tego nie uświadczyłem), to zmniejszmy potrzebną jego ilość, uszczęśliwi to i walczących i druidów.
Dodatkowo proponuję (chyba po raz kolejny) żeby na trafienia był jakiś minimalny próg - z 20-30% właśnie, a dopiero do tego będą dodawane kolejne szanse na trafienie z zwinności i wbb.
2 - Kontry - niestety są op, działają na systemie 0/1 - albo się uda albo nie, zadają zawsze tyle samo dmg, nie ważne czy to wytrawna czy gorzka kontra. W tej erze, przez to że nie ma trafień a bloki nie roba dmg, przekonwertowałem
się w ostatniej chwili na kontry - i o jezu, z buta 80% kontr (przez cała erę nie miałem tyle bloków, nawet z tarcza +23% do bloków), kontry zadawały więcej dmg niż atak defensywny, nie wiem czy wbb cokolwiek dawało - miałem jakieś
marne 240k, no chore rzeczy, inny świat się przede mną otworzył. trzeba znerfić jakoś kontry, przynajmniej ich koszt - jest to nieprawdopodobne żeby "blok z atakiem" kosztował tyle samo pr co sam blok (nie oszukujmy się, zawsze się
dąży do broni co ma 10pr), Jest to zdecydowane za mocne, dodatkowo jeżeli trafienia w ogóle nie istnieją. Nie wypowiem się na temat początków gry z kontrami, bo przekonwertowałem sie pod koniec, ale jak widzieliście - Samael był
tydzień przed wszystkimi, więc domyślam się że wtedy też działały.
3 - Wytrzymałość - czy jest możliwość napisania gdzieś ile ona dokładnie daje? nie wiem, może zmienić ją na zasadzie - "na tym poziomie wytrzymałość daje ci x% redukcji obrażeń" - wtedy będzie ile daje, będziemy wiedzieć czy mamy ją
jeszcze zwiększyć na danym poziomie, czy może na razie się nie opłaca. Teraz po prostu wygląda jak martwa statystyka.
4 - Bard - gram nim już 2 ery i gdyby nie to że nie było trafien, to ogólnie jest git, ALE - jest jakiś nigdzie nie oznajmiony próg poziomowy na udanie się śpiewu - I nie, nie chodzi to o ilość charyzmy czy ilość umiejki - jest to
zależne tylko i wyłącznie od poziomu postaci (przynajmniej to zauważyłem, nie znam zawiłości kodu, może to powoduje coś innego) - Aka: idę sobie bic pana zniszczenia na powiedzmy 120 lvl, czasami śpiew się nie udaje, ALE wbijam 125 lvl
i wtedy śpiew się udaje z 100% zawsze. Nie widzę żadnego sensu w tym - czemu musi istnieć jakiś sztuczny ogranicznik wejścia w daną lokację? W innych kasach czegoś takiego nie ma by klasowa umiejętność przestawała działać bo masz za
mały poziom.
5 - Bard2 - proszę, tak jak w zaklęciach, proszę o dopisanie na jaki % udał się śpiew. Opisy wychodzenia śpiewu są kłamliwe/niezaktualizowane - przez całą erę miałem że "śpiew wychodzi nieźle", a tak naprawdę nie dawał nic.
6 - Wzgórze ofiarne - proszę, zróbmy tak, że jeżeli jest pogoda w którą można wejść na wzgórze, to niech ta opcja będzie dostępna ZAWSZE - usuńmy to bezsensowne odświeżanie strony www, to jest tylko marnowaniem czasu - przecież
jak ktoś ma zamiar wejść w to wzgórze to i tak wejdzie...
7 - Złodziej kradzieże - nie wiem ile expa daje, ani jak sie udaje, ale ewidentnie, patrząc po początkowym HS, jest to darmowa i nieuzasadniona pomoc dla złodzieja - dlaczego złodziej, jako jedyna klasa, może mieć darmowe doświadczenie
za unikalne mu punkty złodziejstwa? Naprawdę, argument że tak było zawsze to żaden argument. Zrozumiał bym, jakby to np było chociaż za PP - wtedy jakkolwiek było by to na równi z innymi klasami - praktycznie każda klasa może zdobyć exp
poprzez wykorzystanie PP, ALE jest to za unikatowe złodziejskie punkty. Dodatkowo, jak widzimy po tej erze, złodziej nie potrzebuje boosta w postaci darmowych punktów doświadczenia...
8 - EQ znajdźkowe (wypadające z potworów) - głownie te po wejściu w kryptę demonów - W skrócie: jest beznadziejne. Nie ma nic sensownego do rozkucia, a eq legendarne i magiczne jest przeterminowane - było by dobre może z 4 lata temu,
gdy nottern miał 16k hp czy tam ile. Parę przykładów - Maska chaosu - ochrona może i ok, ale żywioły: 160 ogień / 210 zimno / 90 eter, gdy żywioły w eq robionym są już na poziomie 800 od ognia i 400 od trutki (smocza czaszka).
Zbroja księcia demonów - 2600 ochrony za 650 siły (xd), magiczna (nie można ani rozkuć, ani ulepszyć), żywioły: 330 ogień / 680 zimno / 90 trutka, gdzie by w ogóle wejść w miejsce gdzie się ten potwór znajduje to trzeba mieć żywioły
na poziomie 1500+, które są zapewniane właśnie ze zbroi (np kryształowy kirys). Takich przykładów mogło by być dużo, ciężko wszystko przytoczyć bo takie eq szło od razu na przetop. Dodatkowo wnioskuję by z demonów w krypcie też
leciało jakiekolwiek eq, bo tam w ogóle nic nie leci tak 99% czasu. Jeżeli ktoś ma listę wszystkich znajdźkowych to ja chętnie posiedzę nad nią i zaproponuję zmiany.
9 - Tarcze i bloki - Używane są tylko te z największym % - w zwykłych tarczach (bez alche) jest jeszcze w czym przebierać, ale trupia tarcza i pancerna są nieużywalne, zawsze lepiej wychodzi mieć 6-7% bloków więcej niż po 100/300
od żywiołów (w etapach gry, kiedy te tarcze można stworzyć, te liczby i tak nie maja znaczenia, są za małe, 100/300 od żywiołu nic nie zrobi)
10 - Questy - Wiem że Org to pewnie mnie wyśmieje, ale marzy mi się usunięcie rng w questach - jest to jedne z gorszych uczuć przy graniu w tą grę, jak klikasz jakąś kupa-lokację i przez XXX eny nie może ci wypaść przedmiot do questa,
a nagle słyszysz że ktoś inny znalazł w 5 eny/2 kroki. No frustracja niesamowita, Zmieńmy to proszę, chociażby dla mego zdrowia psychicznego. Pomysł - Zamiast szukać normalnie, do każdego questa opcja ( w miejscu gdzie by się normalnie szukało):
"czy chcesz wydać XX energii na poszukanie ZZZZZ przedmiotu?". I pyk, sprawa załatwiona, każdy ma równe szanse na wykonanie zadania bez frustracji.
11 - Zlecenia na potwory - Są albo za wymagające albo ich nie ma w odpowiednim momencie - sytuacje gdzie na zleceniu pisze "Zabij XX potworków", gdzie w lokacji potworek pojawia raz na dziesięć, a po wydaniu energi z 2 dni dalej nie masz tego
zlecenia wykonanego, są bardzo częste. Dodatkowo w tej erze było wiele sytuacji gdzie zlecenie na danego potworka (tutaj chodzi o początek/środek ery) pojawia się np tydzień po tym jak większość KONKURUJĄCYCH graczy wyszła juz z danej lokacji.
12 - Zestaw athriela - A: brak możliwości oddania zahartowanych/przyśpieszonych/etc części zestawu dla gnoma. B: tylko kilka części można zdobyć w momencie gdy jest sens ich używać (bodajże buty, nagole i tarczę), reszta jest juz potem słaba.
Proponuję zmienić miejsca występowania reszty części zestawu by tez mogły być używane. BTW dlaczego zemsta athriela jest dwuręczna jeżeli w zestawie jest tarcza? (Chyba że nie jest i źle pamiętam)
13 - Zestaw upiora - tarcza - Zwiększmy % bloków do jakiegoś sensownego poziomu chociaż, jak 15-17%, gdyż w tym momencie zestaw ten jest nieużywalny (właśnie przez tarczę) dla postaci blokujących.
14 - EVENTY - No tu będzie chyba duży szum - wnioskuję o usunięcie eventów +EXP oraz +AP. Tak, nie podoba mi się że że te eventy karają AKTYWNIE grających graczy (takich którzy wydają energię codziennie albo co 2 dni np). Dlaczego osoby
które się nie angażują przez większość czasu, mają możliwość wyprzedzenia tych co regularnie spędzają czas w tym świecie? No wydaje mi się to sprzeczne z ideą grania samą w sobie xd. Jeżeli już naprawdę chcecie by te niesprawiedliwe eventy
zostały, to wnioskuję o usunięcie możliwości ich wymodlenia, a w zamian za to BÓG/ANIOŁ/ARCHANIOŁ będzie mógł je ustawiać np z tygodniowym wyprzedzeniem - tak żeby każdy z mógł z nich w jakimś stopniu skorzystać, zaplanować je.
15 - Gildie - Zwoje - Proponuje dodać nową komnatę gdzie będzie można zostawiać zwoje - Czary i przepisy.
16 - Lokacje - Mokradła Athaar, Góry Ered-Luin, Rzeka Nivrim brzeg, CSK Wieża Magów/Koszary/Królewskie Mogiły/Smoczy skarbiec - Te wszystkie lokacje są Słabe - nie chcesz na nie iść - dają za mało expa, potwory są nie zbalansowane, jest za duży
rozstrzał w potworach. Na etapach gdy mozna w nie wchodzić zawsze jakaś jest jakaś inna lepsza lokacja: Góry Ered-Luin - CSK Lochy/Wartownia, Mokradła Athaar - Wszystko (Nawet nie wiem kiedy tam iść, tam jest tak dziwny rozstrzał potworów,
jedyne co tam zaprasza to przymus znalezienia nagoli Athriela), Rzeka Nivrim brzeg - Wszystko (to samo co w przypadku mokradeł, ale dodatkowo nie ma nic do znalezienia xd), CSK Wieża Magów/Koszary - labitynt Ehtelion, CSK Królewskie Mogiły -
Upiorny labirynt (W ogóle nawet tam ani razu nie byłem xD tak zapomniane miejsce, ale zobaczywszy Poradnik to to samo - Strasznie szeroki rozstrzał), Smoczy skarbiec - Krypa demonów.
Proponuję jakoś ujednolicić poziom trudności w tych miejscach, może to zachęci do ich zwiedzania.
O, przypomniałem sobie o jeszcze jakiś kopalniach w daranis - tam, to w ogóle patologia, do tego drogie kroki xd
edit 2 - Dolina węży tez jest chyba taka sobie - warto wejść tylko po klucz (albo by sprawdzić czy jest tak samo słaba jak kiedyś xD)
17 - Gra pomiędzy Świątynia Żywiołów Ermetharal a Katakumbami Klasztoru Cieni - Nie ma żadnej alternatywy, jezeli nie uda ci się wejść w katakumby (które i tak wchodzisz by zobaczyć czy uda ci sie pokonać Pana zniszczenia, arcyczarta
[Bo jeżeli uda ci się to idziesz sobie sprawdzić Wieżę klucznika/Wzgórze ofiarne] Bo exp w katakumbach żaden) To musisz wracać do świątyni - i tak 30-40 lvl (przynajmniej ja miałem takie szczęście). Może jakaś dodatkowa lokacja ?
Np z potworami ze wzgórza ofiarnego (ale tymi przed bossem)?
18 - Zwoje - Nie zwiększyć drop zwoi, A USUNĄĆ niepotrzebne już zwoje z wyższych lokacji, aka: jeżeli dany zwój możesz znaleźć na Dol Guldur, to nie znajdziesz go w katakumbach oraz (!!!) w jaskini Nottern. No kuriozum - wchodzisz sobie
do ostatniej lokacji w grze, wcześniej widziałeś że zostało dodane nowe Uzbrojenie - A tu pyk, wypada ci zwój na wilczy bicz, który mogłeś już znaleźć tak 60 lvl wcześniej na wzgórzu Dol Guldur xDDDD. No przepraszam za określenie ale takie
normalnie naplucie w twarz dla chcącego. (1-2 najsilniejsze zwoje w danej kolacji możemy przenieść do kolejnej, w zależności ile różnych zwojów w danej lokacji można znaleźć)
19 - Uzbrojenie kute - opancerzenie alchemiczne - Wydaje mi się że znaczna część uzbrojenia nie jest używana - rzeczy jak: Trupia tarcza, Ptasia zbroja, Pancerz skrytobójcy, Peleryna Cienia, Popielne spodnie, Pancerne osłony, prastare
Sandały, Zębate ciżmy. Te wszystkie rzeczy są albo za słabe na etap gdy można je robić, albo nie dają na dany etap potrzebnych żywiołów, albo zabierają tyle zwykłej ochrony że nie warto ich zakładać. Bo nie wiem czy jesteście świadomi np tego:
najwięcej zwykłej ochrony w tej grze dają zbroje - nie pozbawisz siebie np 2k ochrony by zamienić je na 500 ochrony i np 500 od ognia (tak to wychodzi przeważnie - dla tych co nie wiedzą, nie da się zrobic dobrej zrobi która ma i duzo ochrony,
I dużo alchemi, i jednocześnie będzie miała mały % i mało siły, trzeba z czegoś zrezygnować. Dlatego najlepiej wypełniać żywioły czymś co jest lekki i daje ich dużo: np tajemny hełm, pajęcze buty), a zwykłą ochronę czymś innym.
Szczerze to nie wiem co zaproponować, trzeba by było naprawdę przeanalizować jakiego eq brakuje na jakim etapie, a nieużywane eq usunąć/zamienić/zmienić na takie które by się wpasowywało w dany etap rozgrywki. najlepiej dyskusja w jakimś innym poście.
20 - Etap gry CSK Wartownia - Przymus znalezienia Butów i Nagoli Athriela - Nie ma wtedy czym wypełnić siłę, rzemek robi wtedy eq 2x słabsze, wiem Org że śmieszyło cię to jak Vania nie mogła znaleźć przez kilkaset energii tych rzeczy, ale taka jest prawda
Są one potrzebne by iść dalej, nikt nie chce czekać nie wiadomo ile by rzemek wykuł cos dobrego. Dlatego - jeżeli nie ma na ten moment innych pomysłów jak to naprawić, proponuje znacząco zwiększyć drop tych przedmiotów, by każdy je mógł łatwo znaleźć, a potem
się zastanawiać jak to inaczej rozwiązać (np jakie kute eq dodać by móc jakkolwiek wypełnić siłę).
21 - Zwój na wielki młot kowalski - dodajmy go gdzieś indziej dodatkowo niż tylko w koszarach Csk (Ghut Lolein nie liczę...)
22 - Człowiek - Świątynie - Zwiększenie poziomu świątyni nic nie daje - sprawdzone przez Hugiego, zbudował z 15 poziomów świątyni na raz - zysk statystyk nie zmieniony. Polecam się temu przyjrzeć, na ten moment zostanie na człowieku po 20 poziomie
jest bezsensowne. Dodatkowo, może zrobić inne punkty na wymodlenie eventu/pogody niż żeby wykorzystywane były punkty na modlitwy? Nie widzę sytuacji gdzie człowiek walczący będzie chciał wymodlić event a nie statystyki xd
23 - Czart - zmniejszenie/usuniecie kosztów w złocie - przy małej gildii czart jest katorgą dla reszty członków - nie jest jakiś bardzo wybitny, a zżera niesamowite ilości pieniędzy. Może warto pomyśleć nad zmianą możliwości zysku ujemnego statusu?
24 - reagenty - Tu poproszę tak naprawdę druidów o przeanalizowane kiedy jest problem z danymi reagentami - ja tylko słyszałem milion płaczu o to że nie ma czegoś w danym momencie gdy być powinno.
25 - Absorbcja - to tak tylko ze słyszenia, ale jeżeli ktoś od pewnego momentu nie musi wydawać na eliksiry to wydaje mi się dość przegięte xD
Mało tego wyszło, wydawało mi się że na więcej rzeczy narzekałem (Tu macie filmik jak dzielnie radziłem sobie z przeciwnościami losu: https://www.youtube.com/watch?v=EIO1g97 ... r0nze4life )
Pewnie by się znalazło jeszcze dużo rzeczy do poprawy - np nie wyobrażam sobie jak z takim trafianiem co teraz jest taki Wojownik/barb mieli szansę pokonać notterna przed paladynem/kimś na kontrach. Słyszałem że druid tez jest nie grywalny itd.
No ale nie grałem tym dawno/nie grałem w ogóle/nikt nie grał w tej erze więc nie słyszałem zażaleń, więc nie piszę o tym w podpunktach wyżej. Dużo rzeczy opartych na frustracji zbieranej przez te ery xD.
Nie wysilajcie się tam zbytnio z tymi odpowiedziami, bo jeżeli macie inne zdanie to zapewne będę uważał że nie macie racji <3
Pozdo z fartem mordeczki,
Marcjako Morbid
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Teraz moje odczucia co do złodzieja.
1. Na trafianiu polegałem tylko na początkowych etapach, gdzie mobki miały mało hp i trafianie było w okolicach 90%.
2. Juz na etapie krypta+ leciałem tylko na kontrach, jeśli ich było mało to podbijałem zwinkę + ew. wbb (tutaj podobne odczucia co do Marcjakiego, może coś daje a może nie, nabiłem tylko tyle, ile uważałem za wystarczające na end game.)
3. Co do statystyk i co dają byłbym rad, jeśli mielibyśmy jakiś wgląd co one tak właściwie dają... Lecieć po omacku przez całą ere z nadzieją, że stata którą wybraliśmy pozwoli nam progresować jest dosyć cenną wiedzą xD
4. To, że nie ma eq na dany etap już od dawna był wałkowany, proponowałem ostatnio end game eq na eter(zostalo wprowadzone, ale tak jakoś wyszło, że strategia rzemka nieco kłuci się ze strategią walczących i nie doszło do zrobienia tych itemków XDD ) wiec i tutaj należało by się zastanowić czy wymóg 6666 alche dla rzemka to właściwa droga
5. Zwoje powinny być jakoś pogrupowane i występowac na danych etapach powiedzmy w 2-3 lokacjach. Bez zbędnego kompilkowania, że w jaskini notka dostaje jakieś zwoje na 1500 charyzmy/inta a tego własciwego nie znalazłem wydając z dobre 5k eny...
6. questy/znajdzki tak jak Marcjaki
7. Absorbcja w jakimś stopniu op (chodzi o ilość użytych elków). Nie wiem jak realnie sprawdza się na end-game więc tutaj prośba o wypowiedzi Sobika/Paula.
8 . O Lokacjach tez już kilka razy wspominałem. Jeśli nie będą w jakimś stopniu konkurencyjne do pozostałych to będą omijane. Wdupianie tam na siłe questów, jest w mojej opini słabe, tylko wzmaga frustrację w graczach i tak jak Marcjaki napisał, że to jest porypane rng i jak mogę się pod tym podpisać rękami i nogami. W sumie jeśli to zostanie w takim samym stanie jak obecnie, to nawet oleje wieże klucznika bo nerf do 5 ap za przejście jest dosyć bolesny a na tym etapie liczą się już tylko statystyki + hp , które moge sobie lepiej podbić na wzgórzu
9. Okradanie daje jakiegoś tam boosta, ale na początku gry, potem stopniowo maleje. Bo robisz właściwie jedno i to samo, czyli okradasz graczy bo to daje najwięcej umki, a chcesz korzystać ze specjalnych zdolności czyt. cios w plecy i głeboka rana.
Tak na marginesie, ale głeboka rana, która przydałaby się na notku ani razu nie weszła, więc troche martwa jest, jeśli chodzi o użyteczność.
Na ten moment tyle, może coś się jeszcze przypomni xd
1. Na trafianiu polegałem tylko na początkowych etapach, gdzie mobki miały mało hp i trafianie było w okolicach 90%.
2. Juz na etapie krypta+ leciałem tylko na kontrach, jeśli ich było mało to podbijałem zwinkę + ew. wbb (tutaj podobne odczucia co do Marcjakiego, może coś daje a może nie, nabiłem tylko tyle, ile uważałem za wystarczające na end game.)
3. Co do statystyk i co dają byłbym rad, jeśli mielibyśmy jakiś wgląd co one tak właściwie dają... Lecieć po omacku przez całą ere z nadzieją, że stata którą wybraliśmy pozwoli nam progresować jest dosyć cenną wiedzą xD
4. To, że nie ma eq na dany etap już od dawna był wałkowany, proponowałem ostatnio end game eq na eter(zostalo wprowadzone, ale tak jakoś wyszło, że strategia rzemka nieco kłuci się ze strategią walczących i nie doszło do zrobienia tych itemków XDD ) wiec i tutaj należało by się zastanowić czy wymóg 6666 alche dla rzemka to właściwa droga
5. Zwoje powinny być jakoś pogrupowane i występowac na danych etapach powiedzmy w 2-3 lokacjach. Bez zbędnego kompilkowania, że w jaskini notka dostaje jakieś zwoje na 1500 charyzmy/inta a tego własciwego nie znalazłem wydając z dobre 5k eny...
6. questy/znajdzki tak jak Marcjaki
7. Absorbcja w jakimś stopniu op (chodzi o ilość użytych elków). Nie wiem jak realnie sprawdza się na end-game więc tutaj prośba o wypowiedzi Sobika/Paula.
8 . O Lokacjach tez już kilka razy wspominałem. Jeśli nie będą w jakimś stopniu konkurencyjne do pozostałych to będą omijane. Wdupianie tam na siłe questów, jest w mojej opini słabe, tylko wzmaga frustrację w graczach i tak jak Marcjaki napisał, że to jest porypane rng i jak mogę się pod tym podpisać rękami i nogami. W sumie jeśli to zostanie w takim samym stanie jak obecnie, to nawet oleje wieże klucznika bo nerf do 5 ap za przejście jest dosyć bolesny a na tym etapie liczą się już tylko statystyki + hp , które moge sobie lepiej podbić na wzgórzu
9. Okradanie daje jakiegoś tam boosta, ale na początku gry, potem stopniowo maleje. Bo robisz właściwie jedno i to samo, czyli okradasz graczy bo to daje najwięcej umki, a chcesz korzystać ze specjalnych zdolności czyt. cios w plecy i głeboka rana.
Tak na marginesie, ale głeboka rana, która przydałaby się na notku ani razu nie weszła, więc troche martwa jest, jeśli chodzi o użyteczność.
Na ten moment tyle, może coś się jeszcze przypomni xd
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 366
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Kapłan
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Trochę OP pod względem ekonomicznym ale i tak wszystko co się oszczędzi na elkach na absorpcji przepala się na hp/manę na ofiarach na czarcie.
Co do samych walk to na kilku etapach jest dramat bo bardzo ciężko wejść w lokację, począwszy od labiryntu (yuan-ti, a nawet głupi ithical jest ciężki), ubicie gargantuli czy potem katakumby/wzgórza/wieża. Bo co z tego, że nie pije się elek (albo pije ale jakieś pojedyncze na 50 tur walki) jak przy % szansy wystąpienia i tylko 25-40% redukcji obrażeń z absorpcji zwyczajnie nie ma szans wyrobić z leczeniem?
Tak, że podsumowując absorpcja jest super jak już masz dosyć hp i stat żeby nie było problemu z leczeniem się i zadawaniem obrażeń. A przez pierwsze tygodnie ery jej praktycznie nie ma i jest gorsza od uników z samej umki bez pakowania w zwinność.
-
- Anioł
- Posty: 151
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Post pisany z perspektywy gracza, więc proszę nie chwytać się tego kurczowo. Pogadajmy, wymieńmy się argumentami
Zakładam, że wytrzymałość dolicza się w jakiś sposób do defa EQ (czyt. wspomaga), więc sama wartość "x%redukcji" jest ruchoma
Czemu miałby wyśmiać? Rozpisz to jakoś, uzasadnij, obgadaj. Skąd w Tobie taki pesymizm?
Broń jest jednoręczna
(przykład:
Zemsta Arthiela +248
Ograniczenie zwinności i szybkości: -4%
Broń jednoręczna
Punkty ruchu na atak: 17
Obrażenia od ognia: 70
Wymagana siła: 43
Stan: 56/79
Przedmiot Legendarny!
Część zestawu - Legenda Arthiela)
Toboe - kiszę ene, by warzyć na evencie (ogólnie każdy tworzący tak patrzy). Też mnie nie raz bolało, że warzyłem na dniu podróżnika, a w next res ktoś wymodlił 1.15
Serath - gram w piątek, by wyklikać ene (przez co załóżmy, że miną mu z 3 eventy na expa i 2x AP)
Dolina węży - fajny zysk złota (przynajmniej za 1szym razem)
Magowie - elki na staty, elki nifre...
Smoczy skarbiec - artefakty i surka + złoto
Caal wydaje 35k athe i 27energi za 0,7 (pisał, że raz na 3 dni), a ja mam 1,2kk złota+22energi za 0,33. Tak więc w 3 dni wydaję 66 eny i 3,6kk na samą max ene. Z zysku stat nie korzystałem - bo mi było szkoda energii. A Czart ma DOWOLNOŚĆ w zysku staty, bo dostaje czyste AP...
Problem jest chyba gdzieś indziej. Piszesz o czarcie na przykładzie DRUIDA WARZĄCEGO. My dziennie na jednym warzeniu wbijamy 3,4,5 lvli. Mój wamp tak wariuje, że max ena z misy ciagle rośnie zamiast spadać. RAZ mi się udało dojść do poziomu 0,4.
A jak wygląda sytuacja u czarta czarodzieja?
A tu stopka. Gra nagradza dodatkowym expem i umką jeśli ktoś wejdzie w lokację, która jest ponad jego siły. Miał to być "prezent" dla takiego gracza. Jednak tak się to zatarło, że to co jest nagrodą, stało się normą - a norma stała się karą. Grind gry, szukanie luk.
przykładowo - lecisz na 120% expa, ale jak już masz 108% to płacz i prośby o buffy. Rzemek kuje EQ na wyższe lokacje, bo grindował, to z automatu otwiera (lub ułatwia) wbijanie na wyższe lokale.
Pewnie masz rację, że niektóre znajdźki/EQ są zbyt słabe na dany poziom(od danego poziomu) ale imo to pokłosie zmian znaczeń niektórych stat/ trudności mobów/ buffowania tworzących
już chyba 2x był zmniejszany wpływ WBB na walkę kosztem większego wpływu Zwinki. Więc skoro widzę "...bicie wbb upośledzone i nieprzyjemne, nic nie daje..." to chyba zmiana z waszych propozycji. WBB coś daje, ale nie tyle co zwinka (czytając changelogi). Co do trafień, to Org już w innym temacie napisał, jak wygląda liczenie trafieńMarcjako Morbid, Obsługujący Cztery Wieże pisze: ↑20 lis 2023, o 16:39
1 - Zwinność, trafienia, wbb etc - No niestety nie ma trafień, po tej erze chyba kazdy to może potwierdzić. Nottern zabity dzięki kontrom ( które są z deczka przegięte, ale to next podpunkt), trafień 20-max 30% przez całą erę.
Bicie wbb jest nie przyjemne, żeby je bić trzeba tak naprawdę oddzielnego druida bo nie wyrobi on na 2 graczy którzy biją wbb. jednocześnie nie wiadomo ile wbb daje ( bo nie widać żadnych zmian w trafieniach z przyrostem wbb),
No ale przecież nie przestaniesz bić bo MOŻLIWE że cos daje - anyway bicie wbb upośledzone i nieprzyjemne, nic nie daje, trafiania nie ma nie ważne jak bym zwiększył wbb i zwinkę.
I teraz błagam, jeżeli wbb rzeczywiście coś daje (mogą sie znaleźć tacy który będą się zapierać że wbb coś daje - ja tego nie uświadczyłem), to zmniejszmy potrzebną jego ilość, uszczęśliwi to i walczących i druidów.
Dodatkowo proponuję (chyba po raz kolejny) żeby na trafienia był jakiś minimalny próg - z 20-30% właśnie, a dopiero do tego będą dodawane kolejne szanse na trafienie z zwinności i wbb.
Kontry nie zadają tyle samo DMG. Mają progi. A jeśli w Twoim przypadku zadają tyle samo to znaczy, że biłeś je ciągle na największym pułapie. Co do DMG - nie ma znaczenia taktyka, kontra zawsze bije z bonusu broni i o ile mnie pamięć nie myli dodaje ona efekt żywiołów (?). Co do znerfienia to jak byś to widział? Droższy koszt PR? mniejsze DMG? Trudniejsze pułapy?2 - Kontry - niestety są op, działają na systemie 0/1 - albo się uda albo nie, zadają zawsze tyle samo dmg, nie ważne czy to wytrawna czy gorzka kontra. W tej erze, przez to że nie ma trafień a bloki nie roba dmg, przekonwertowałem
się w ostatniej chwili na kontry - i o jezu, z buta 80% kontr (przez cała erę nie miałem tyle bloków, nawet z tarcza +23% do bloków), kontry zadawały więcej dmg niż atak defensywny, nie wiem czy wbb cokolwiek dawało - miałem jakieś
marne 240k, no chore rzeczy, inny świat się przede mną otworzył. trzeba znerfić jakoś kontry, przynajmniej ich koszt - jest to nieprawdopodobne żeby "blok z atakiem" kosztował tyle samo pr co sam blok (nie oszukujmy się, zawsze się
dąży do broni co ma 10pr), Jest to zdecydowane za mocne, dodatkowo jeżeli trafienia w ogóle nie istnieją. Nie wypowiem się na temat początków gry z kontrami, bo przekonwertowałem sie pod koniec, ale jak widzieliście - Samael był
tydzień przed wszystkimi, więc domyślam się że wtedy też działały.
3 - Wytrzymałość - czy jest możliwość napisania gdzieś ile ona dokładnie daje? nie wiem, może zmienić ją na zasadzie - "na tym poziomie wytrzymałość daje ci x% redukcji obrażeń" - wtedy będzie ile daje, będziemy wiedzieć czy mamy ją
jeszcze zwiększyć na danym poziomie, czy może na razie się nie opłaca. Teraz po prostu wygląda jak martwa statystyka.
Zakładam, że wytrzymałość dolicza się w jakiś sposób do defa EQ (czyt. wspomaga), więc sama wartość "x%redukcji" jest ruchoma
Więcej info? Co się zmieniło w Twojej postaci przez te 5 lvi? Różnica w śpiewie/charyzmie?4 - Bard - gram nim już 2 ery i gdyby nie to że nie było trafien, to ogólnie jest git, ALE - jest jakiś nigdzie nie oznajmiony próg poziomowy na udanie się śpiewu - I nie, nie chodzi to o ilość charyzmy czy ilość umiejki - jest to
zależne tylko i wyłącznie od poziomu postaci (przynajmniej to zauważyłem, nie znam zawiłości kodu, może to powoduje coś innego) - Aka: idę sobie bic pana zniszczenia na powiedzmy 120 lvl, czasami śpiew się nie udaje, ALE wbijam 125 lvl
i wtedy śpiew się udaje z 100% zawsze. Nie widzę żadnego sensu w tym - czemu musi istnieć jakiś sztuczny ogranicznik wejścia w daną lokację? W innych kasach czegoś takiego nie ma by klasowa umiejętność przestawała działać bo masz za
mały poziom.
wyższa instancja5 - Bard2 - proszę, tak jak w zaklęciach, proszę o dopisanie na jaki % udał się śpiew. Opisy wychodzenia śpiewu są kłamliwe/niezaktualizowane - przez całą erę miałem że "śpiew wychodzi nieźle", a tak naprawdę nie dawał nic.
Jeśli to nie wymaga nakładu energii (tylko samo f5) to popieram6 - Wzgórze ofiarne - proszę, zróbmy tak, że jeżeli jest pogoda w którą można wejść na wzgórze, to niech ta opcja będzie dostępna ZAWSZE - usuńmy to bezsensowne odświeżanie strony www, to jest tylko marnowaniem czasu - przecież
jak ktoś ma zamiar wejść w to wzgórze to i tak wejdzie...
Gdzieś mi się obiło o oczy, że ma to być przycięte.7 - Złodziej kradzieże - nie wiem ile expa daje, ani jak sie udaje, ale ewidentnie, patrząc po początkowym HS, jest to darmowa i nieuzasadniona pomoc dla złodzieja - dlaczego złodziej, jako jedyna klasa, może mieć darmowe doświadczenie
za unikalne mu punkty złodziejstwa? Naprawdę, argument że tak było zawsze to żaden argument. Zrozumiał bym, jakby to np było chociaż za PP - wtedy jakkolwiek było by to na równi z innymi klasami - praktycznie każda klasa może zdobyć exp
poprzez wykorzystanie PP, ALE jest to za unikatowe złodziejskie punkty. Dodatkowo, jak widzimy po tej erze, złodziej nie potrzebuje boosta w postaci darmowych punktów doświadczenia...
staram się zrozumieć tą sytuację i jedyne co mi przychodzi na myśl to: krótsze ery, grindujący rzemek, zmiany trudności na przestrzeni czasu faktycznie mogły spowodować utracenie atrakcyjności znajdźiek8 - EQ znajdźkowe (wypadające z potworów) - głownie te po wejściu w kryptę demonów - W skrócie: jest beznadziejne. Nie ma nic sensownego do rozkucia, a eq legendarne i magiczne jest przeterminowane - było by dobre może z 4 lata temu,
gdy nottern miał 16k hp czy tam ile. Parę przykładów - Maska chaosu - ochrona może i ok, ale żywioły: 160 ogień / 210 zimno / 90 eter, gdy żywioły w eq robionym są już na poziomie 800 od ognia i 400 od trutki (smocza czaszka).
Zbroja księcia demonów - 2600 ochrony za 650 siły (xd), magiczna (nie można ani rozkuć, ani ulepszyć), żywioły: 330 ogień / 680 zimno / 90 trutka, gdzie by w ogóle wejść w miejsce gdzie się ten potwór znajduje to trzeba mieć żywioły
na poziomie 1500+, które są zapewniane właśnie ze zbroi (np kryształowy kirys). Takich przykładów mogło by być dużo, ciężko wszystko przytoczyć bo takie eq szło od razu na przetop. Dodatkowo wnioskuję by z demonów w krypcie też
leciało jakiekolwiek eq, bo tam w ogóle nic nie leci tak 99% czasu. Jeżeli ktoś ma listę wszystkich znajdźkowych to ja chętnie posiedzę nad nią i zaproponuję zmiany.
hmmm... popatrz na pkt2, bo widzę sprzeczność. Skoro kontra daje więcej, to czemu mimo wszystko wybierasz tarcze na blok? Ja w tej sytuacji tarczę bym miał dla dodatkowego defa i ochrony, a leciał na kontrach9 - Tarcze i bloki - Używane są tylko te z największym % - w zwykłych tarczach (bez alche) jest jeszcze w czym przebierać, ale trupia tarcza i pancerna są nieużywalne, zawsze lepiej wychodzi mieć 6-7% bloków więcej niż po 100/300
od żywiołów (w etapach gry, kiedy te tarcze można stworzyć, te liczby i tak nie maja znaczenia, są za małe, 100/300 od żywiołu nic nie zrobi)
10 - Questy - Wiem że Org to pewnie mnie wyśmieje, ale marzy mi się usunięcie rng w questach - jest to jedne z gorszych uczuć przy graniu w tą grę, jak klikasz jakąś kupa-lokację i przez XXX eny nie może ci wypaść przedmiot do questa,
a nagle słyszysz że ktoś inny znalazł w 5 eny/2 kroki. No frustracja niesamowita, Zmieńmy to proszę, chociażby dla mego zdrowia psychicznego. Pomysł - Zamiast szukać normalnie, do każdego questa opcja ( w miejscu gdzie by się normalnie szukało):
"czy chcesz wydać XX energii na poszukanie ZZZZZ przedmiotu?". I pyk, sprawa załatwiona, każdy ma równe szanse na wykonanie zadania bez frustracji.
Czemu miałby wyśmiać? Rozpisz to jakoś, uzasadnij, obgadaj. Skąd w Tobie taki pesymizm?
Ale zlecenia są dla WSZYSTKICH graczy, a nie tylko tych KONKURUJĄCYCH. Co ma zrobić gracz 15 lvli słabszy jak by Q były tylko dla topki? Kwestie ilości potworów do ubicia pominę, ale postaram się w ostatnich słowach przedstawić jakieś wyjaśnienie11 - Zlecenia na potwory - Są albo za wymagające albo ich nie ma w odpowiednim momencie - sytuacje gdzie na zleceniu pisze "Zabij XX potworków", gdzie w lokacji potworek pojawia raz na dziesięć, a po wydaniu energi z 2 dni dalej nie masz tego
zlecenia wykonanego, są bardzo częste. Dodatkowo w tej erze było wiele sytuacji gdzie zlecenie na danego potworka (tutaj chodzi o początek/środek ery) pojawia się np tydzień po tym jak większość KONKURUJĄCYCH graczy wyszła juz z danej lokacji.
A po co gnomowi zahartowany miecz? On chce Zemstę, a nie zahartowaną, zatrutą czy uświęconą.12 - Zestaw athriela - A: brak możliwości oddania zahartowanych/przyśpieszonych/etc części zestawu dla gnoma. B: tylko kilka części można zdobyć w momencie gdy jest sens ich używać (bodajże buty, nagole i tarczę), reszta jest juz potem słaba.
Proponuję zmienić miejsca występowania reszty części zestawu by tez mogły być używane. BTW dlaczego zemsta athriela jest dwuręczna jeżeli w zestawie jest tarcza? (Chyba że nie jest i źle pamiętam)
Broń jest jednoręczna
(przykład:
Zemsta Arthiela +248
Ograniczenie zwinności i szybkości: -4%
Broń jednoręczna
Punkty ruchu na atak: 17
Obrażenia od ognia: 70
Wymagana siła: 43
Stan: 56/79
Przedmiot Legendarny!
Część zestawu - Legenda Arthiela)
3x poruszany temat bloków. Skoro kontry są OP, a bloki słabe, to myślisz, że zwiększenie % (i nerf kotry) zbalansuje reakcje?13 - Zestaw upiora - tarcza - Zwiększmy % bloków do jakiegoś sensownego poziomu chociaż, jak 15-17%, gdyż w tym momencie zestaw ten jest nieużywalny (właśnie przez tarczę) dla postaci blokujących.
A wiesz, że imo to nawet dobry pomysł? Patrząc na innych:14 - EVENTY - No tu będzie chyba duży szum - wnioskuję o usunięcie eventów +EXP oraz +AP. Tak, nie podoba mi się że że te eventy karają AKTYWNIE grających graczy (takich którzy wydają energię codziennie albo co 2 dni np). Dlaczego osoby
które się nie angażują przez większość czasu, mają możliwość wyprzedzenia tych co regularnie spędzają czas w tym świecie? No wydaje mi się to sprzeczne z ideą grania samą w sobie xd. Jeżeli już naprawdę chcecie by te niesprawiedliwe eventy
zostały, to wnioskuję o usunięcie możliwości ich wymodlenia, a w zamian za to BÓG/ANIOŁ/ARCHANIOŁ będzie mógł je ustawiać np z tygodniowym wyprzedzeniem - tak żeby każdy z mógł z nich w jakimś stopniu skorzystać, zaplanować je.
Toboe - kiszę ene, by warzyć na evencie (ogólnie każdy tworzący tak patrzy). Też mnie nie raz bolało, że warzyłem na dniu podróżnika, a w next res ktoś wymodlił 1.15
Serath - gram w piątek, by wyklikać ene (przez co załóżmy, że miną mu z 3 eventy na expa i 2x AP)
pierwszy poziom działu ze zwojami daje 10 miejsc...15 - Gildie - Zwoje - Proponuje dodać nową komnatę gdzie będzie można zostawiać zwoje - Czary i przepisy.
A popatrz na dodatkowe zyski z danych lokacji.16 - Lokacje - Mokradła Athaar, Góry Ered-Luin, Rzeka Nivrim brzeg, CSK Wieża Magów/Koszary/Królewskie Mogiły/Smoczy skarbiec - Te wszystkie lokacje są Słabe - nie chcesz na nie iść - dają za mało expa, potwory są nie zbalansowane, jest za duży
rozstrzał w potworach. Na etapach gdy mozna w nie wchodzić zawsze jakaś jest jakaś inna lepsza lokacja: Góry Ered-Luin - CSK Lochy/Wartownia, Mokradła Athaar - Wszystko (Nawet nie wiem kiedy tam iść, tam jest tak dziwny rozstrzał potworów,
jedyne co tam zaprasza to przymus znalezienia nagoli Athriela), Rzeka Nivrim brzeg - Wszystko (to samo co w przypadku mokradeł, ale dodatkowo nie ma nic do znalezienia xd), CSK Wieża Magów/Koszary - labitynt Ehtelion, CSK Królewskie Mogiły -
Upiorny labirynt (W ogóle nawet tam ani razu nie byłem xD tak zapomniane miejsce, ale zobaczywszy Poradnik to to samo - Strasznie szeroki rozstrzał), Smoczy skarbiec - Krypa demonów.
Proponuję jakoś ujednolicić poziom trudności w tych miejscach, może to zachęci do ich zwiedzania.
O, przypomniałem sobie o jeszcze jakiś kopalniach w daranis - tam, to w ogóle patologia, do tego drogie kroki xd
edit 2 - Dolina węży tez jest chyba taka sobie - warto wejść tylko po klucz (albo by sprawdzić czy jest tak samo słaba jak kiedyś xD)
Dolina węży - fajny zysk złota (przynajmniej za 1szym razem)
Magowie - elki na staty, elki nifre...
Smoczy skarbiec - artefakty i surka + złoto
To licz są 2 lokacje21 - Zwój na wielki młot kowalski - dodajmy go gdzieś indziej dodatkowo niż tylko w koszarach Csk (Ghut Lolein nie liczę...)
"Punkty statusu potrzebne są do korzystania ze świątyni oraz do zwiedzania Wzgórza Ofiarnego, gdzie znaczenie ma czy status jest ujemny, czy dodatni." Ja widzę różnicę gdy modle w słabej świątyni lub mocnej. Czy Hugi po zbudowaniu 15 poziomów ingerował jakoś w status? Bo imo na logikę - im wyższy, tym lepszy gain22 - Człowiek - Świątynie - Zwiększenie poziomu świątyni nic nie daje - sprawdzone przez Hugiego, zbudował z 15 poziomów świątyni na raz - zysk statystyk nie zmieniony. Polecam się temu przyjrzeć, na ten moment zostanie na człowieku po 20 poziomie
jest bezsensowne. Dodatkowo, może zrobić inne punkty na wymodlenie eventu/pogody niż żeby wykorzystywane były punkty na modlitwy? Nie widzę sytuacji gdzie człowiek walczący będzie chciał wymodlić event a nie statystyki xd
Ostatnio Caalonowi pisałem ile wydaję na wampa. Jego jedna wizyta na 3 dni na maks ene, jest dużo tańsza niż rownowartość moich ofiar23 - Czart - zmniejszenie/usuniecie kosztów w złocie - przy małej gildii czart jest katorgą dla reszty członków - nie jest jakiś bardzo wybitny, a zżera niesamowite ilości pieniędzy. Może warto pomyśleć nad zmianą możliwości zysku ujemnego statusu?
Caal wydaje 35k athe i 27energi za 0,7 (pisał, że raz na 3 dni), a ja mam 1,2kk złota+22energi za 0,33. Tak więc w 3 dni wydaję 66 eny i 3,6kk na samą max ene. Z zysku stat nie korzystałem - bo mi było szkoda energii. A Czart ma DOWOLNOŚĆ w zysku staty, bo dostaje czyste AP...
Problem jest chyba gdzieś indziej. Piszesz o czarcie na przykładzie DRUIDA WARZĄCEGO. My dziennie na jednym warzeniu wbijamy 3,4,5 lvli. Mój wamp tak wariuje, że max ena z misy ciagle rośnie zamiast spadać. RAZ mi się udało dojść do poziomu 0,4.
A jak wygląda sytuacja u czarta czarodzieja?
No zdarzało się, że nie było. Bo każdy trzyma je u siebie24 - reagenty - Tu poproszę tak naprawdę druidów o przeanalizowane kiedy jest problem z danymi reagentami - ja tylko słyszałem milion płaczu o to że nie ma czegoś w danym momencie gdy być powinno.
25 - Absorbcja - to tak tylko ze słyszenia, ale jeżeli ktoś od pewnego momentu nie musi wydawać na eliksiry to wydaje mi się dość przegięte xD
Pozdo z fartem mordeczki,
Marcjako Morbid
A tu stopka. Gra nagradza dodatkowym expem i umką jeśli ktoś wejdzie w lokację, która jest ponad jego siły. Miał to być "prezent" dla takiego gracza. Jednak tak się to zatarło, że to co jest nagrodą, stało się normą - a norma stała się karą. Grind gry, szukanie luk.
przykładowo - lecisz na 120% expa, ale jak już masz 108% to płacz i prośby o buffy. Rzemek kuje EQ na wyższe lokacje, bo grindował, to z automatu otwiera (lub ułatwia) wbijanie na wyższe lokale.
Pewnie masz rację, że niektóre znajdźki/EQ są zbyt słabe na dany poziom(od danego poziomu) ale imo to pokłosie zmian znaczeń niektórych stat/ trudności mobów/ buffowania tworzących
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
No dobra, kłamałem, jak widzę takie dyrdymały co Haf napisałeś to muszę się wypowiedzieć:
1 - Co z tego że WBB było 2 razy zmniejszane jak nie działa? To nie zmiana naszych propozycji tylko wy nie macie pojęcia jak to umiejętnie zmienić, nie zwalajcie tu na graczy...
2 - No i widzisz, nie grałeś walczącym a się wypowiadasz, DMG się nie zwiększa, kontry są 0/1, kontrowanie zadaje bonus z żywiołów - wszystko jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś, więc proszę, nie wypowiadaj się na tematy na które nie masz pojęcia. A zmiany? nie wiem, no spróbujmy np 75% pr broni, nie wiem, to trzeba jakkolwiek przetestować by sprawić by kontry były niegrywalne...
3 - Może i się dolicza i jest ruchoma, ale co to zmienia? co to daje? Czemu jest niechęć do dawania jaikś informacji?
4 - Nie zmieniło się nic, na pewno nie charyzma ani umiejka w jakiejś znacznej ilości. TAK JAK PISAŁEM wygląda jakby to zależało od lvla.
5 - ??
7- Wy nie przycinajcie tylko wywalcie ten exp.......
8 - no ale ja pamiętam ery te kilka lat temu, i w porównaniu to eq wtedy te znajdźki tez nie prezentują się za wybitnie.
9 - Czemu wybrałem bloki? Bo miałem nadzieję ( tak wiem głupi jestem), że może uda mi się coś osiągnąć w buildzie na bloki,
że może trafianie w porównaniu do poprzedniej ery zostało poprawione. Jak mogłeś przeczytać przekonwertowałem się na koniec na kontry bo build na trafienia i bloki jest , w porównaniu do kontr, NIEGRYWALNY. To jest gra cholera na 90 dni, dawałem specjale w bloki to liczyłem że potem może będzie lepiej...
10 - Miałby się śmiać bo on lubi rng i jak gracze cierpią
11 - twoje słowa były by prawdziwe gdyby więcej ludzi grało w tą grę, ale proszę, niech grające niskie lvl się wypowiedzą na temat zleceń
12 - A ty głupi jesteś xD nie no nie wiem jak odpowiedzieć na to, JA ZNAM GNOMY KTÓRE PREFERUJĄ ZAHARTOWANE MIECZE
//Nie umiesz się wypowiadać bez obrażania rozmówcy?
//Org
bez przesady xd
13 - Tak, myślę że w tym konkretnym zestawie zmieni to dla osób które w next erze (jeżeli naprawicie trafianie) wybiora build pod bloki.
15 - ? co ma jedno do drugiego? przecież ja nie mogę zrobić sobie sklepu i wystawki ze zwojami grając walczącym
16 - Wszystko co napisałeś nie jest warte marnowania energii by zdobyć te "benefity"
21 - Aha
22 - to w takim razie co daje rozbudowanie świątyni?
23 - Nie, pisze o czarcie na przykładzie paladyna walczącego i tego że całe złoto jakie zarabiał przewalał na status. problem jest taki że nie rozumiesz problemu a próbujesz się wypowiadać.
Aż mi ciśnienie skoczyło
Haf, Org chciał żeby ktoś z walczących się wypowiedział, więc to zrobiłem, jednak ty, który warzy od kilku er, próbujesz wypowiadać na temat rozwiązań dla walczących - proszę nie rób tego bo piszesz jak potłuczony.
Nie ważna jaka była norma kiedyś, wypisałem elementy gry które są źle zrobione na ten moment. Luk nie szukałem, Grind był zawsze. Droga administracjo, Nie żyjcie we własnym świecie tylko spójrzcie na problemy które są wypisane przed wami.
Aha i jeszcze jedno, nie ważne jakie zmiany były napisane w patch notes przez te wszystkie ery - na górze macie aspekty gry które zostały doświadczone podczas standardowej rozgrywki, a nie dedukcje na podstawie napisanych kiedyś patch notes.
1 - Co z tego że WBB było 2 razy zmniejszane jak nie działa? To nie zmiana naszych propozycji tylko wy nie macie pojęcia jak to umiejętnie zmienić, nie zwalajcie tu na graczy...
2 - No i widzisz, nie grałeś walczącym a się wypowiadasz, DMG się nie zwiększa, kontry są 0/1, kontrowanie zadaje bonus z żywiołów - wszystko jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś, więc proszę, nie wypowiadaj się na tematy na które nie masz pojęcia. A zmiany? nie wiem, no spróbujmy np 75% pr broni, nie wiem, to trzeba jakkolwiek przetestować by sprawić by kontry były niegrywalne...
3 - Może i się dolicza i jest ruchoma, ale co to zmienia? co to daje? Czemu jest niechęć do dawania jaikś informacji?
4 - Nie zmieniło się nic, na pewno nie charyzma ani umiejka w jakiejś znacznej ilości. TAK JAK PISAŁEM wygląda jakby to zależało od lvla.
5 - ??
7- Wy nie przycinajcie tylko wywalcie ten exp.......
8 - no ale ja pamiętam ery te kilka lat temu, i w porównaniu to eq wtedy te znajdźki tez nie prezentują się za wybitnie.
9 - Czemu wybrałem bloki? Bo miałem nadzieję ( tak wiem głupi jestem), że może uda mi się coś osiągnąć w buildzie na bloki,
że może trafianie w porównaniu do poprzedniej ery zostało poprawione. Jak mogłeś przeczytać przekonwertowałem się na koniec na kontry bo build na trafienia i bloki jest , w porównaniu do kontr, NIEGRYWALNY. To jest gra cholera na 90 dni, dawałem specjale w bloki to liczyłem że potem może będzie lepiej...
10 - Miałby się śmiać bo on lubi rng i jak gracze cierpią
11 - twoje słowa były by prawdziwe gdyby więcej ludzi grało w tą grę, ale proszę, niech grające niskie lvl się wypowiedzą na temat zleceń
12 - A ty głupi jesteś xD nie no nie wiem jak odpowiedzieć na to, JA ZNAM GNOMY KTÓRE PREFERUJĄ ZAHARTOWANE MIECZE
//Nie umiesz się wypowiadać bez obrażania rozmówcy?
//Org
bez przesady xd
13 - Tak, myślę że w tym konkretnym zestawie zmieni to dla osób które w next erze (jeżeli naprawicie trafianie) wybiora build pod bloki.
15 - ? co ma jedno do drugiego? przecież ja nie mogę zrobić sobie sklepu i wystawki ze zwojami grając walczącym
16 - Wszystko co napisałeś nie jest warte marnowania energii by zdobyć te "benefity"
21 - Aha
22 - to w takim razie co daje rozbudowanie świątyni?
23 - Nie, pisze o czarcie na przykładzie paladyna walczącego i tego że całe złoto jakie zarabiał przewalał na status. problem jest taki że nie rozumiesz problemu a próbujesz się wypowiadać.
Aż mi ciśnienie skoczyło
Haf, Org chciał żeby ktoś z walczących się wypowiedział, więc to zrobiłem, jednak ty, który warzy od kilku er, próbujesz wypowiadać na temat rozwiązań dla walczących - proszę nie rób tego bo piszesz jak potłuczony.
Nie ważna jaka była norma kiedyś, wypisałem elementy gry które są źle zrobione na ten moment. Luk nie szukałem, Grind był zawsze. Droga administracjo, Nie żyjcie we własnym świecie tylko spójrzcie na problemy które są wypisane przed wami.
Aha i jeszcze jedno, nie ważne jakie zmiany były napisane w patch notes przez te wszystkie ery - na górze macie aspekty gry które zostały doświadczone podczas standardowej rozgrywki, a nie dedukcje na podstawie napisanych kiedyś patch notes.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2023, o 20:45 przez Marcjako, Z Nickiem Ogarnięty, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Pozwole sobie skomentowac i sprostowac.Ostatnio Caalonowi pisałem ile wydaję na wampa. Jego jedna wizyta na 3 dni na maks ene, jest dużo tańsza niż rownowartość moich ofiar
Caal wydaje 35k athe i 27energi za 0,7 (pisał, że raz na 3 dni), a ja mam 1,2kk złota+22energi za 0,33. Tak więc w 3 dni wydaję 66 eny i 3,6kk na samą max ene. Z zysku stat nie korzystałem - bo mi było szkoda energii. A Czart ma DOWOLNOŚĆ w zysku staty, bo dostaje czyste AP...
Problem jest chyba gdzieś indziej. Piszesz o czarcie na przykładzie DRUIDA WARZĄCEGO. My dziennie na jednym warzeniu wbijamy 3,4,5 lvli. Mój wamp tak wariuje, że max ena z misy ciagle rośnie zamiast spadać. RAZ mi się udało dojść do poziomu 0,4.
To jest w 100% prawda ze raz na 3 dni wydaje 33k altehitu (a konkretnie 22 x 1,500), tylko ze to nie jest 'urobek' z 1 kopalni. Majac 100 chochlikow dziennie jestes wyciagnac w stanie miedzy 6 a 8k altehitu. Jakbym sam mial kopac latwa matematyka, usredniajac potrzebowalbym okolo 5 dni kopania dla zyskania wymaganej ilosci surowca na poswiecenie. Wbicie nawet druidem warzacym 1,2kk jest nieporownywanie latwiejsze. A jesli masz dostep do drewna to jeszcze latwiej.
I serio uwazasz ze to jest spoko argument? Reszta przepala kase na wampa (max ene) badz czarta i elki dodatkowo. Bedac druidem przez cala era moze sprzedalem z 2k elek MP, reszta poszla do miejskiego. Hugiemu cala era moze z kolejne 2k elek dalem a i tak ich w sumie nie potrzebowal.Trochę OP pod względem ekonomicznym ale i tak wszystko co się oszczędzi na elkach na absorpcji przepala się na hp/manę na ofiarach na czarcie.
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
A Tsura 3k elek przepalał w 100 energii
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 8 lip 2020, o 18:07
- ID: 2379
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Ja tez bym ponarzekal w sumie na rzemka.
1. Przez pierwsze 30 dni rzemek jest potrzebny tylko do przekazywania wszystkiego, jedyne co wykulem potrzebnego to mizdykordie, rozdzke, szczurzy bat, po miesiacu mamy mlotek, rdzawe no i zeby nie klamac to z rozkutego wilcza i elficka, Eq rzemkowe jest poprostu za slabe i kazdy woli znalezne no w sumie nie znajdziesz nie idziesz dalej. Proponowalbym modyfikacje rzemkowego eq a takze dac troche wiecej mozliwosci rozkucia eq.
2. Znerfiona alche o 50% w porownaniu do poprzedniej ery jest ok aleee brakuje zwyklej umki w tym momencie. Proponuje dac wiecej umki i expa za kuciu na x3
3. Przypisanie przedmiotu daje za malo umki.
4. Nadal prosze o mozliwosc zbicia pr diaxem
5. Rozkucie przedmiotow; na kuzni 2 mozna rozkuwac chyba za 70 pozniej za 100, nie rozumiem tego poprosze zeby zostalo to 70 na wszystkich kuzniach
6. Jestem za wywaleniem eventu na exp i ap, to rodzi klotnie.
7. Nie czepialbym sie kontr pamietajcie ze idac w zwinke olewacie eq i defa i padacie na strzala, bardziej bym widzial bufa w blokach za 3 pr bo walczacym brakuje prkow no i trafiania
8. Skoro uniki sa martwe i beda martwe i czarujacy w sumie maja tylko absorbcje, ktora jest fajna bo wymaga malo elek ale no duzo hp takze cos kosztem czegos, dodalbym im cos co juz w sumie jest wprowadzone tj. na test kontry jak ktos z magicznych idzie w zwinke to niech cos z tego ma. Zeby to mialo sens to w taktyce wybor czaru do kontry no i na poczatek bym dal kontra tyle pr ile wymaga czar a poNiej mozna to wyregulowac.
9.popieram zeby nekromanta mial przywolanca patrona od 1 poziomu.
10. Nadal wnioskuje o testowa jedna ere z jawnym 2 kontem. Bez kombinowania z jakimis zakazami interakcji bo nie oszukujmy sie nie obedzie sie bez interakcji tak czy inaczej. Wydaje mi sie ze ten kto ma czas wezmie sobie 2 konto i porowna walczacego/czarujacego ewentualnie druida dla siebie aleeee tu tez pojawi sie problem z brakiem reagow na rynku. Rzemkow tez nie pojawi sie nagle wiecej bo nie stac na utrzymanie takiego darmozjada. Zeby to jakos wygladalo dodalbym opcje w ustawieniach stworz nowa postac co by tworzylo postac o identycznym id myslik 1 cos takiego ?
11. Czy ktos myslal jak moze inaczej wykladac krypta ? No moja propozycja to cos w stylu miedzywymiaru
1. Przez pierwsze 30 dni rzemek jest potrzebny tylko do przekazywania wszystkiego, jedyne co wykulem potrzebnego to mizdykordie, rozdzke, szczurzy bat, po miesiacu mamy mlotek, rdzawe no i zeby nie klamac to z rozkutego wilcza i elficka, Eq rzemkowe jest poprostu za slabe i kazdy woli znalezne no w sumie nie znajdziesz nie idziesz dalej. Proponowalbym modyfikacje rzemkowego eq a takze dac troche wiecej mozliwosci rozkucia eq.
2. Znerfiona alche o 50% w porownaniu do poprzedniej ery jest ok aleee brakuje zwyklej umki w tym momencie. Proponuje dac wiecej umki i expa za kuciu na x3
3. Przypisanie przedmiotu daje za malo umki.
4. Nadal prosze o mozliwosc zbicia pr diaxem
5. Rozkucie przedmiotow; na kuzni 2 mozna rozkuwac chyba za 70 pozniej za 100, nie rozumiem tego poprosze zeby zostalo to 70 na wszystkich kuzniach
6. Jestem za wywaleniem eventu na exp i ap, to rodzi klotnie.
7. Nie czepialbym sie kontr pamietajcie ze idac w zwinke olewacie eq i defa i padacie na strzala, bardziej bym widzial bufa w blokach za 3 pr bo walczacym brakuje prkow no i trafiania
8. Skoro uniki sa martwe i beda martwe i czarujacy w sumie maja tylko absorbcje, ktora jest fajna bo wymaga malo elek ale no duzo hp takze cos kosztem czegos, dodalbym im cos co juz w sumie jest wprowadzone tj. na test kontry jak ktos z magicznych idzie w zwinke to niech cos z tego ma. Zeby to mialo sens to w taktyce wybor czaru do kontry no i na poczatek bym dal kontra tyle pr ile wymaga czar a poNiej mozna to wyregulowac.
9.popieram zeby nekromanta mial przywolanca patrona od 1 poziomu.
10. Nadal wnioskuje o testowa jedna ere z jawnym 2 kontem. Bez kombinowania z jakimis zakazami interakcji bo nie oszukujmy sie nie obedzie sie bez interakcji tak czy inaczej. Wydaje mi sie ze ten kto ma czas wezmie sobie 2 konto i porowna walczacego/czarujacego ewentualnie druida dla siebie aleeee tu tez pojawi sie problem z brakiem reagow na rynku. Rzemkow tez nie pojawi sie nagle wiecej bo nie stac na utrzymanie takiego darmozjada. Zeby to jakos wygladalo dodalbym opcje w ustawieniach stworz nowa postac co by tworzylo postac o identycznym id myslik 1 cos takiego ?
11. Czy ktos myslal jak moze inaczej wykladac krypta ? No moja propozycja to cos w stylu miedzywymiaru
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 498
- Rasa: Cz³owiek
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
Seph, przestań, nie tutaj, to mój temat, ić stond.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Rzeczy które mnie wkóżajoł
@Haf
To chyba miało iść zupełnie w inna stronę, jeżeli chodzi o „życzenia” graczy.
Mniejszy wpływ zwinki na trafianie, a większy wpływ wbb. To otwiera drogę na inne bolidy. Wymagając zwinności do trafień oczywista rzeczą jest, ze każdy będzie próbował iść pod kontry, bo są one najoptymalniejsze.
Osobiście marzy mi się powrót do którejś tam ery wstecz, gdzie zwinka nie była wymagana. Biłeś sobie wb i leciałeś w bloki, trafiałeś, ale nie miałeś szans kontrować. Teraz bez kontr nie masz dmg.
To chyba miało iść zupełnie w inna stronę, jeżeli chodzi o „życzenia” graczy.
Mniejszy wpływ zwinki na trafianie, a większy wpływ wbb. To otwiera drogę na inne bolidy. Wymagając zwinności do trafień oczywista rzeczą jest, ze każdy będzie próbował iść pod kontry, bo są one najoptymalniejsze.
Osobiście marzy mi się powrót do którejś tam ery wstecz, gdzie zwinka nie była wymagana. Biłeś sobie wb i leciałeś w bloki, trafiałeś, ale nie miałeś szans kontrować. Teraz bez kontr nie masz dmg.