Pomysły i propozycje zmian
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2205
- Rasa: Wogul
- Profesja: Nekromanta
Re: Pomysły i propozycje zmian
U mnie też jest podobny problem, nie wiem, jak to przeskoczyć w sumie, bo innej opcji niż bicie zwinki nonstop, olewając inne staty nie widzę na ten moment. przy 140k wbb, 270 zwinki, wielką hydrę trafiam tylko w 49%, większego 21%.
Dodatkowo prosiłbym o przyjrzenie się obrażeniom, bo tutaj też coś moim zdaniem nie gra, w jednej walce pvp przeciwko Samowi, bijąc cały czas tą samą bronią, co drugi cios bił o wiele mniej od poprzedniego (tak to wyglądało: 55,391,66,441,59,391). No i bronie, które posiadają tylko zwykły bonus są bezużyteczne, hydrze biłem więcej jakimś ostrzem merhiona, niż młotkiem +1,1k.
Dodatkowo prosiłbym o przyjrzenie się obrażeniom, bo tutaj też coś moim zdaniem nie gra, w jednej walce pvp przeciwko Samowi, bijąc cały czas tą samą bronią, co drugi cios bił o wiele mniej od poprzedniego (tak to wyglądało: 55,391,66,441,59,391). No i bronie, które posiadają tylko zwykły bonus są bezużyteczne, hydrze biłem więcej jakimś ostrzem merhiona, niż młotkiem +1,1k.
-
- Bóg
- Posty: 1013
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
tutaj bym poprosił o podesłanie przebiegu, gdzie to jest widoczne, żebym mógł się do tego jakoś ustosunkowaćDodatkowo prosiłbym o przyjrzenie się obrażeniom, bo tutaj też coś moim zdaniem nie gra, w jednej walce pvp przeciwko Samowi, bijąc cały czas tą samą bronią, co drugi cios bił o wiele mniej od poprzedniego (tak to wyglądało: 55,391,66,441,59,391). No i bronie, które posiadają tylko zwykły bonus są bezużyteczne, hydrze biłem więcej jakimś ostrzem merhiona, niż młotkiem +1,1k.

A co do kwestii trafień...
możemy w to pójść i obniżyć wymogi dla udanego trafienia, ale wiąże się to dość mocno ze zmniejszeniem skuteczności uników, ponieważ każde trafienie testuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik

Były nie tak dawno płacze, że uniki są do niczego, bo ich prawie nie ma - no to teraz są nieco łatwiejsze, ale kosztem ilości trafień właśnie...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 3280
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
To jak ma być rozumiane w takim razie to, że w zmianach na obecną erę zostało napisane coś takiego:Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑11 mar 2022, o 22:26A co do kwestii trafień...
możemy w to pójść i obniżyć wymogi dla udanego trafienia, ale wiąże się to dość mocno ze zmniejszeniem skuteczności uników, ponieważ każde trafienie testuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik
Były nie tak dawno płacze, że uniki są do niczego, bo ich prawie nie ma - no to teraz są nieco łatwiejsze, ale kosztem ilości trafień właśnie...
Lekkie zwiększenie wpływu WB na trafianie/uniki u Barbarzyńcy.
Coś tu się nie zgadza, proszę o bardziej dokładne wyjaśnienie.
-
- Bóg
- Posty: 1013
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Pomysły i propozycje zmian
ale co ci się nie zgadza?
Barb dostał dodatkowy modyfikator zwiększający faktyczną ilość WB przed podstawieniem wartości do wzoru.
Nie zmienia to nijak faktu że wzór porównuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik...
Wystarczająco dokładnie jest?
Barb dostał dodatkowy modyfikator zwiększający faktyczną ilość WB przed podstawieniem wartości do wzoru.
Nie zmienia to nijak faktu że wzór porównuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik...
Wystarczająco dokładnie jest?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
- ID: 3058
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Swoją drogą jest opcja żeby zamiast wybierać rodzaj uzywanych elkow "poza" taktyka mozna to byla zaimpelemenotwac w taktyce? Chyba by to uproscilo troche życko imo
-
- Archanioł
- Posty: 368
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Pomysły i propozycje zmian
Wydaje się proste do zrobienia, ale pojawia się problem logistyczny: co postać ma robić, gdy wybrane w taktyce elki się skończą? Ma pić kolejne z listy, domyślne, nie pić wcale, tylko atakować, sprawdzać punkty taktyki dalsze? Jaki wpływ będzie mieć taka zmiana na różne klasy postaci?
Poprawa uników dla graczy miała negatywny wpływ dla graczy walczących na bloki, bo o ile unikacze dostali boosta w unikach i nerfa w trafieniach, blokarze dostali tylko nerfa w trafieniach.
Poprawa uników dla graczy miała negatywny wpływ dla graczy walczących na bloki, bo o ile unikacze dostali boosta w unikach i nerfa w trafieniach, blokarze dostali tylko nerfa w trafieniach.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
- ID: 3058
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
No jak sie skoncza, to bierze te domyślne z zewnatrz, taktyka by stanowila nadpis tego. Mysle ze to detal i mysle ze wplyw na klasy pistaci tak kosmetycznej zmiany jest zaden.
Uniki nie istnialy w praktyce do gry i nie beda istniec (gralem magiem na unikach 2 ery za rozwijanie zwinki uzyskalem tylko starty wobec kolegów magow) wiec nie przejmowalbym sie tym w ogóle.
Co do przelicznika wbb to w tej chwilii wojownik nabija 2 x tyle czaro z walki co barbarzynca, wiec nie wiem co tam jest wpisane zeby to rownowazyc Xd
Uniki nie istnialy w praktyce do gry i nie beda istniec (gralem magiem na unikach 2 ery za rozwijanie zwinki uzyskalem tylko starty wobec kolegów magow) wiec nie przejmowalbym sie tym w ogóle.
Co do przelicznika wbb to w tej chwilii wojownik nabija 2 x tyle czaro z walki co barbarzynca, wiec nie wiem co tam jest wpisane zeby to rownowazyc Xd
-
- Anioł
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
- ID: 2011
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Przecież jest wybór:
Szybkie
Silne
Słabe
Dodatkowo jest możliwość schowania do plecaka by taktyka nie widziała danego rodzaju eliksirów
Szybkie
Silne
Słabe
Dodatkowo jest możliwość schowania do plecaka by taktyka nie widziała danego rodzaju eliksirów
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 3280
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Nie zgadza się właśnie w tym wszystkim to, co trafnie zauważył Toboe odnośnie uników/bloków. Poza tym uniki są martwe, to co napisał Areth. Warto się tu zastanowić nad tym jak odseparować to dla magów, tak aby było bardziej użyteczne, a nie wpływało również na inne profesje. Nie rozumiem też dlaczego w takim układzie, nie można zwiększyć wpływu zwiny/wb inny profesjom, które typowo używają broni, a barbarzyńcy jeszcze poprawić bonus w stosunku do reszty, z oczywistych względów. Mam wrażenie, że obecne rozwiązanie tego problemu jest nietrafione bo i tak nic nie wnosi, a jedynie pogarsza całokształt wśród profesji, dla których istotne jest, aby jednak tą bronią trafiać trochę lepiej. No ale dajmy na to, że to by zostało tak jak jest. Parę postów wyżej zauważył Serath, dmg z broni zwykłych to jest porażka, tak już dużo lepszy dmg z broni alchemicznych wciąż nie jest w mojej ocenie odpowiedni do tego z jakim % trafiamy potwory. Myślę, że jest to druga opcja na rozwiązanie problemu z trafianiem, lecz wtedy zakładając obecne sposoby prowadzenia postaci, nie wiem czy nie należy przyjrzeć się rozdaniu AP barda jeśli chodzi o siłę.Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑12 mar 2022, o 23:12 ale co ci się nie zgadza?
Barb dostał dodatkowy modyfikator zwiększający faktyczną ilość WB przed podstawieniem wartości do wzoru.
Nie zmienia to nijak faktu że wzór porównuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik...
Wystarczająco dokładnie jest?
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
Re: Pomysły i propozycje zmian
Ponadto, czy WBB wpływa bezpośrednio na szansę na bloki? W taktyce walki jest napisane szybkość + WBB, aczkolwiek jak się najazd robi na WBB w statystykach, to nic nie jest wspomniane. W poradniku też nic nie zauważyłem.