Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Serath
 

Posty: 115
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Wogul
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Serath »

U mnie też jest podobny problem, nie wiem, jak to przeskoczyć w sumie, bo innej opcji niż bicie zwinki nonstop, olewając inne staty nie widzę na ten moment. przy 140k wbb, 270 zwinki, wielką hydrę trafiam tylko w 49%, większego 21%.
Dodatkowo prosiłbym o przyjrzenie się obrażeniom, bo tutaj też coś moim zdaniem nie gra, w jednej walce pvp przeciwko Samowi, bijąc cały czas tą samą bronią, co drugi cios bił o wiele mniej od poprzedniego (tak to wyglądało: 55,391,66,441,59,391). No i bronie, które posiadają tylko zwykły bonus są bezużyteczne, hydrze biłem więcej jakimś ostrzem merhiona, niż młotkiem +1,1k.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 1013
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dodatkowo prosiłbym o przyjrzenie się obrażeniom, bo tutaj też coś moim zdaniem nie gra, w jednej walce pvp przeciwko Samowi, bijąc cały czas tą samą bronią, co drugi cios bił o wiele mniej od poprzedniego (tak to wyglądało: 55,391,66,441,59,391). No i bronie, które posiadają tylko zwykły bonus są bezużyteczne, hydrze biłem więcej jakimś ostrzem merhiona, niż młotkiem +1,1k.
tutaj bym poprosił o podesłanie przebiegu, gdzie to jest widoczne, żebym mógł się do tego jakoś ustosunkować ;)

A co do kwestii trafień...
możemy w to pójść i obniżyć wymogi dla udanego trafienia, ale wiąże się to dość mocno ze zmniejszeniem skuteczności uników, ponieważ każde trafienie testuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik :)
Były nie tak dawno płacze, że uniki są do niczego, bo ich prawie nie ma - no to teraz są nieco łatwiejsze, ale kosztem ilości trafień właśnie...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Jarrajke, Nowy Owner
 

Posty: 17
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 3280
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Jarrajke, Nowy Owner »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 11 mar 2022, o 22:26
A co do kwestii trafień...
możemy w to pójść i obniżyć wymogi dla udanego trafienia, ale wiąże się to dość mocno ze zmniejszeniem skuteczności uników, ponieważ każde trafienie testuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik :)
Były nie tak dawno płacze, że uniki są do niczego, bo ich prawie nie ma - no to teraz są nieco łatwiejsze, ale kosztem ilości trafień właśnie...
To jak ma być rozumiane w takim razie to, że w zmianach na obecną erę zostało napisane coś takiego:

Lekkie zwiększenie wpływu WB na trafianie/uniki u Barbarzyńcy.

Coś tu się nie zgadza, proszę o bardziej dokładne wyjaśnienie.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 1013
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

ale co ci się nie zgadza?
Barb dostał dodatkowy modyfikator zwiększający faktyczną ilość WB przed podstawieniem wartości do wzoru.
Nie zmienia to nijak faktu że wzór porównuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik...

Wystarczająco dokładnie jest?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

Swoją drogą jest opcja żeby zamiast wybierać rodzaj uzywanych elkow "poza" taktyka mozna to byla zaimpelemenotwac w taktyce? Chyba by to uproscilo troche życko imo
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 368
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Wydaje się proste do zrobienia, ale pojawia się problem logistyczny: co postać ma robić, gdy wybrane w taktyce elki się skończą? Ma pić kolejne z listy, domyślne, nie pić wcale, tylko atakować, sprawdzać punkty taktyki dalsze? Jaki wpływ będzie mieć taka zmiana na różne klasy postaci?

Poprawa uników dla graczy miała negatywny wpływ dla graczy walczących na bloki, bo o ile unikacze dostali boosta w unikach i nerfa w trafieniach, blokarze dostali tylko nerfa w trafieniach.
Areth
 

Posty: 19
Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
ID: 3058
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Areth »

No jak sie skoncza, to bierze te domyślne z zewnatrz, taktyka by stanowila nadpis tego. Mysle ze to detal i mysle ze wplyw na klasy pistaci tak kosmetycznej zmiany jest zaden.

Uniki nie istnialy w praktyce do gry i nie beda istniec (gralem magiem na unikach 2 ery za rozwijanie zwinki uzyskalem tylko starty wobec kolegów magow) wiec nie przejmowalbym sie tym w ogóle.

Co do przelicznika wbb to w tej chwilii wojownik nabija 2 x tyle czaro z walki co barbarzynca, wiec nie wiem co tam jest wpisane zeby to rownowazyc Xd
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 158
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Hafgrim »

Przecież jest wybór:
Szybkie
Silne
Słabe

Dodatkowo jest możliwość schowania do plecaka by taktyka nie widziała danego rodzaju eliksirów
Jarrajke, Nowy Owner
 

Posty: 17
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 3280
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Jarrajke, Nowy Owner »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 12 mar 2022, o 23:12 ale co ci się nie zgadza?
Barb dostał dodatkowy modyfikator zwiększający faktyczną ilość WB przed podstawieniem wartości do wzoru.
Nie zmienia to nijak faktu że wzór porównuje statystyki obu stron pod kątem tego, czy będzie trafienie czy unik...

Wystarczająco dokładnie jest?
Nie zgadza się właśnie w tym wszystkim to, co trafnie zauważył Toboe odnośnie uników/bloków. Poza tym uniki są martwe, to co napisał Areth. Warto się tu zastanowić nad tym jak odseparować to dla magów, tak aby było bardziej użyteczne, a nie wpływało również na inne profesje. Nie rozumiem też dlaczego w takim układzie, nie można zwiększyć wpływu zwiny/wb inny profesjom, które typowo używają broni, a barbarzyńcy jeszcze poprawić bonus w stosunku do reszty, z oczywistych względów. Mam wrażenie, że obecne rozwiązanie tego problemu jest nietrafione bo i tak nic nie wnosi, a jedynie pogarsza całokształt wśród profesji, dla których istotne jest, aby jednak tą bronią trafiać trochę lepiej. No ale dajmy na to, że to by zostało tak jak jest. Parę postów wyżej zauważył Serath, dmg z broni zwykłych to jest porażka, tak już dużo lepszy dmg z broni alchemicznych wciąż nie jest w mojej ocenie odpowiedni do tego z jakim % trafiamy potwory. Myślę, że jest to druga opcja na rozwiązanie problemu z trafianiem, lecz wtedy zakładając obecne sposoby prowadzenia postaci, nie wiem czy nie należy przyjrzeć się rozdaniu AP barda jeśli chodzi o siłę.
Caalon
 

Posty: 143
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
ID: 2758
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Caalon »

Ponadto, czy WBB wpływa bezpośrednio na szansę na bloki? W taktyce walki jest napisane szybkość + WBB, aczkolwiek jak się najazd robi na WBB w statystykach, to nic nie jest wspomniane. W poradniku też nic nie zauważyłem.
ODPOWIEDZ