ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Witajcie.
Prezentuję Wam obecnie listę zmian, które (najprawdopodobniej) wejdą do gry w XXX Erze Imperium.
Zmiany te są obecnie przygotowane w 80% i trwają zamknięte testy. Niewykluczone że zorganizujemy przed startem ery okres otwartych testów, ale w tym momencie jeszcze nie jest to sprecyzowane.
Planowane zmiany:
1. Wampir - zmiana sposobu działania wyssania Hp podczas walki (inna - obniżona skala efektu).
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
3. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
4. Nieco obniżone górne limity skuteczności Bloków podczas walki (65-80%).
5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
6. Poprawa wysokości zadawanych obrażeń przywołańcom Nekromanty w walkach PvP.
7. Opcja "Atakowania stwora przeciwnika" w Taktyce Walki kieruje od teraz 60% ataków na stwora, pozostałe 40% atakuje przeciwnika (zamiast 100% w stwora).
8. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
9. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
10. Nekromanta i Druid - zablokowanie zdolności specjalnej zwiększającej umiejętność blokowania ciosów (zamiast odbierania możliwości używania tarczy i/lub Bloków).
11. Barbarzyńca - odblokowanie umiejętności używania Kontrataków.
12. Bard - poprawa ilości zyskiwanej umiejętności Śpiewu w walce.
13.Uwzględnienie obrażeń od żywiołów broni przy Kontratakach + poprawa przeliczników obrażeń.
14. Zwiększenie możliwości unikania czarów ofensywnych przez przeciwnika (zależne od zwinności + WB) zarówno w PvM i PvP.
15. Modyfikacje listy czarów - obniżenie bazowych wartości Redukcji, zmiana niektórych czarów Druida (+dmg od żywiołów).
16. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
18. Potwory - lekkie ograniczenie Zwinności potworom, dla poprawy skuteczności trafień w walce + nieznaczne zwiększenie siły ataków.
19. Modyfikacja parametrów niektórych przedmiotów dropiących w lokacjach.
20. Poprawa szansy na drop przedmiotów questowych, kluczy, tabliczek, zwojów... w lokacjach PvM.
i na koniec...
21. Wprowadzenie do gry 2 nowych layoutów (graficzny+tekstowy) dostosowanych do urządzeń mobilnych - w opcjach konta będzie możliwość wybrania layoutów skalowalnych dla osób klikających przez komórki (granie bez konieczności ciągłego przybliżania każdego ekranu...!)
Cóż - może i o jakieś 8 lat za późno, ale jednak będzie
Zapraszam do komentowania i dyskusji.
Prezentuję Wam obecnie listę zmian, które (najprawdopodobniej) wejdą do gry w XXX Erze Imperium.
Zmiany te są obecnie przygotowane w 80% i trwają zamknięte testy. Niewykluczone że zorganizujemy przed startem ery okres otwartych testów, ale w tym momencie jeszcze nie jest to sprecyzowane.
Planowane zmiany:
1. Wampir - zmiana sposobu działania wyssania Hp podczas walki (inna - obniżona skala efektu).
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
3. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
4. Nieco obniżone górne limity skuteczności Bloków podczas walki (65-80%).
5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
6. Poprawa wysokości zadawanych obrażeń przywołańcom Nekromanty w walkach PvP.
7. Opcja "Atakowania stwora przeciwnika" w Taktyce Walki kieruje od teraz 60% ataków na stwora, pozostałe 40% atakuje przeciwnika (zamiast 100% w stwora).
8. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
9. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
10. Nekromanta i Druid - zablokowanie zdolności specjalnej zwiększającej umiejętność blokowania ciosów (zamiast odbierania możliwości używania tarczy i/lub Bloków).
11. Barbarzyńca - odblokowanie umiejętności używania Kontrataków.
12. Bard - poprawa ilości zyskiwanej umiejętności Śpiewu w walce.
13.Uwzględnienie obrażeń od żywiołów broni przy Kontratakach + poprawa przeliczników obrażeń.
14. Zwiększenie możliwości unikania czarów ofensywnych przez przeciwnika (zależne od zwinności + WB) zarówno w PvM i PvP.
15. Modyfikacje listy czarów - obniżenie bazowych wartości Redukcji, zmiana niektórych czarów Druida (+dmg od żywiołów).
16. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
18. Potwory - lekkie ograniczenie Zwinności potworom, dla poprawy skuteczności trafień w walce + nieznaczne zwiększenie siły ataków.
19. Modyfikacja parametrów niektórych przedmiotów dropiących w lokacjach.
20. Poprawa szansy na drop przedmiotów questowych, kluczy, tabliczek, zwojów... w lokacjach PvM.
i na koniec...
21. Wprowadzenie do gry 2 nowych layoutów (graficzny+tekstowy) dostosowanych do urządzeń mobilnych - w opcjach konta będzie możliwość wybrania layoutów skalowalnych dla osób klikających przez komórki (granie bez konieczności ciągłego przybliżania każdego ekranu...!)
Cóż - może i o jakieś 8 lat za późno, ale jednak będzie
Zapraszam do komentowania i dyskusji.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Uniżenie proszę o otwarte testy
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lis 2021, o 15:31
- ID: 3058
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Ja za to juz wiem ze bede gral barbarzyńca chocby dla porównania ^^
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Możesz coś więcej powiedzieć? jak procentowo będzie ważna zwinnośc?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:48 Planowane zmiany:
2. Większa szansa na uniki u profesji magicznych wynikająca z Czaroznawstwa (+dodatkowo Zwinności).
Co dokładnie to oznacza? o jakiej sile mowa? o redukcji %. o flat def, czy o obronie żywiołowej? i skalowanie to znaczy wzmocnienie czy osłabnienie? Czy osłabienie na początku a poprawienie na końcu ery? Bo szczerze nie wiemOrgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:483. Redukcja magiczna - skalowanie siły efektu w czarach ochronnych, tak jak przy innych efektach (+obniżenie bazowych wartości redukcji w czarach).
W jakim sensie? Specjal dalej 4% uników więcej. Czym jest poprawa działania? Dodaje równo 4% do ilości procentów jakie masz? Czy zwiększa to co masz o 4%?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:48 5. Poprawa działania bonusu do Uników w walce wynikającego ze zdolności specjalnych,
A nie uczciwiej będzie po prostu rozłożyć to równo? Wcześniej były na początku, teraz będą losowo? i może wyjść, że wszystkie ataki przyzywańca będą na koniec tury gracza?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:488. Nekromanta - bardziej regularne/losowe rozłożenie ataków przywołańca podczas tury walki (zamiast wszystkich ataków na początku tury) + poprawa ich ataków specjalnych (żywiołami).
Skuteczniej znaczy celniej? Częściej trafiają? Częściej wybierają przywołańca niż gracza? Czy mocniej biją przywołańców?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:489. Nekromanta - w walce PvM potwory tym skuteczniej atakują przywołańce, im mniej posiadają Hp + lekkie zwiększenie obrażeń zadawanych przywołańcom.
Dodasz dodatkową mocniejsza potkę? 350 HP w endgame to dość mało. Może jakąś 1-2k HP?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: ↑16 maja 2022, o 08:4816. Modyfikacja działania mikstur zwiększających Hp - efekt utrzymuje się do najbliższego resetu.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 22:59
- ID: 2758
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Ogólnie większość zmian in plus.
Aczkolwiek tak jak pisałem wcześniej, fajnie by było dać czas na testy, nawet jeśli to nie była by finalna wersja (żeby nie bylo sytuacji że jakieś bugi są znalezione i exploitowane w erze), z wystarczająca energia dzienna żeby można było dość do chociaż krypty w sensownym czasie.
Aczkolwiek tak jak pisałem wcześniej, fajnie by było dać czas na testy, nawet jeśli to nie była by finalna wersja (żeby nie bylo sytuacji że jakieś bugi są znalezione i exploitowane w erze), z wystarczająca energia dzienna żeby można było dość do chociaż krypty w sensownym czasie.
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
nie mogę, ponieważ się one nie sumują w prosty sposób, tylko w pewien sposób mnożą generalnie - bez zwinki też będzie się dało mieć uniki, ale zwinka pomoże zwiększyć ich skutecznośćMożesz coś więcej powiedzieć? jak procentowo będzie ważna zwinnośc?
to oznacza dokładnie tyle, że redukcja (%) która jest w czarach defensywnych będzie się skalować względem czaroznawstwa tak samo jak inne składowe czarów defensywnych (normal def + żywioły) w przedziale x0.8 - x 1.55Co dokładnie to oznacza? o jakiej sile mowa? o redukcji %. o flat def, czy o obronie żywiołowej? i skalowanie to znaczy wzmocnienie czy osłabnienie? Czy osłabienie na początku a poprawienie na końcu ery? Bo szczerze nie wiem
nie zmieniam wartości % ze zdolności spec, tylko poprawiam jego sposób działania, czyli dodawania się do już posiadanej szansy na unik (dodanie punktów procentowych)W jakim sensie? Specjal dalej 4% uników więcej. Czym jest poprawa działania? Dodaje równo 4% do ilości procentów jakie masz? Czy zwiększa to co masz o 4%?
nie, ponieważ układ ataków w turze oraz długość tury jest definiowana przez aktywności wykonywane przez gracza i przeciwnika, stwory i summony są drugorzędne w tym zakresie. Jeśli przywołasz summona pod koniec tury, to pewnie nie zdąży on już w niej wykonać akcji - jak na początku, to bardziej prawdopodobne że zdąży wykorzystać wszystkie swoje PRyA nie uczciwiej będzie po prostu rozłożyć to równo? Wcześniej były na początku, teraz będą losowo? i może wyjść, że wszystkie ataki przyzywańca będą na koniec tury gracza?
tak - częściej trafiają, rzadziej pudłują. Nie ma to związku z częstotliwością atakowania przywołańca, tylko jego skutecznościąSkuteczniej znaczy celniej? Częściej trafiają? Częściej wybierają przywołańca niż gracza? Czy mocniej biją przywołańców?
nie, bo nie zależy mi na skróceniu ery o 4 tygodnieDodasz dodatkową mocniejsza potkę? 350 HP w endgame to dość mało. Może jakąś 1-2k HP?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Achoj!
Odpowiadając na wasze głosy, dzisiaj dostajecie 2 aktualizacje:
1. W walce gdy stan jakiegoś elementu uzbrojenia spadnie poniżej 15, zaznacza się ono na czerwono.
2. W sklepie miejskim rzemieślnicy zyskują opcję sprzedaży swoich wyrobów - max 10 sztuk dziennie.
Z pozdrowieniami
Odpowiadając na wasze głosy, dzisiaj dostajecie 2 aktualizacje:
1. W walce gdy stan jakiegoś elementu uzbrojenia spadnie poniżej 15, zaznacza się ono na czerwono.
2. W sklepie miejskim rzemieślnicy zyskują opcję sprzedaży swoich wyrobów - max 10 sztuk dziennie.
Z pozdrowieniami
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wampir
- Profesja: Złodziej
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Te uniki to takie średnie wyszły, przy 80 zwinności i 4,5k czaro nie mogę uniknąć nawet kusznika w wartowni, o dziwo w grocie na smokowcu wchodzą bardzo ładnie, ale co z tego skoro grota staje się już nie opłacalna, a lokacja wyżej jest wyjątkowo trudna
Prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie.
Prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie.
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
- ID: 2666
- Rasa: Wogul
- Profesja: Barbarzyńca
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Z ciekawości, jak mocno ciśniesz czaro? W sensie cały czas na 100% czy z przerwami?Samael pisze: ↑21 cze 2022, o 19:24 Te uniki to takie średnie wyszły, przy 80 zwinności i 4,5k czaro nie mogę uniknąć nawet kusznika w wartowni, o dziwo w grocie na smokowcu wchodzą bardzo ładnie, ale co z tego skoro grota staje się już nie opłacalna, a lokacja wyżej jest wyjątkowo trudna
Prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 510
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXX ERĘ - plan
Trochę potwierdzam, jest gigantyczny przeskok między grotą na unikach a CSK czy rzeką.